Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Kaupankäyntityökalut

Miksi omat listani eivät näy sovelluksessa?

Seurantalistat/omat listat synkronoituvat automaattisesti uuden verkkopalvelumme (next.nordnet.fi) ja sovelluksen välillä. Tämä voi tosin vaatia sovelluksen uudelleenkäynnistämisen. Jos seurantalistasi ovat vanhan verkkopalvelumme puolella, voit tuoda ne next.nordnet.fi-palvelussa kohdasta Seurantalistani - Tuo seurantalistat.

Lisää aiheesta

Kaupankäyntityökalut



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9.45–18.30
Meklarit ma–pe 9.45–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.