Digitaalisten palveluiden saavutettavuus.
Tavoitteenamme on tarjota digitaalisia palveluita, joita kaikki asiakkaamme voivat käyttää. Työskentelemme jatkuvasti alustamme saavutettavuuden parantamiseksi. Alta löydät tietoa kunkin tarjoamamme digitaalisen palvelun saavutettavuudesta.
CMS WCAG 2.1
Kunkin osion kuvaukset ja esimerkit ovat vain katkelmia, joiden tarkoituksena on selittää, miten vaatimus täytetään. Luettelo vaatimuksista ja kattavat ohjeet tason vaatimusten täyttämiseen löytyvät varsinaisista ohjeista:
Verkkosisällön saavutettavuusohjeet (WCAG) 2.1
Suomessa asetettujen vaatimusten täyttämiseksi meidän on täytettävä sekä A- että AA-tason kriteerit.
1. Havaittava (CMS)
2. Hallittava (CMS)
3. Ymmärrettävä (CMS)
4. Toimintavarma (CMS)
Tilin yleiskatsaus -sivu
Suomessa asetettujen vaatimusten täyttämiseksi meidän on täytettävä sekä A- että AA-tason kriteerit.
1. Havaittava (Tilin yleiskatsaus -sivu)
2. Hallittava (Tilin yleiskatsaus -sivu)
3. Ymmärrettävä (Tilin yleiskatsaus -sivu)
4. Toimintavarma (Tilin yleiskatsaus -sivu)
Blogi WCAG 2.1
Suomessa asetettujen vaatimusten täyttämiseksi meidän on täytettävä sekä A- että AA-tason kriteerit.
1. Havaittava (blogi)
2. Hallittava (blogi)
3. Ymmärrettävä (blogi)
4. Toimintavarma (blogi)
Valvontaviranomainen.
Jos et ole tyytyväinen meiltä saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta 14 vuorokauden kuluessa, voit olla yhteydessä valvovaan viranomaiseen eli Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Aluehallintoviraston verkkosivuilla on ohjeet huomautuksen tekemistä ja käsittelyä varten.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen Aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus@avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000