Ota yhteyttä.

Tervetuloa Nordnetin asiakaspalveluun.

Ajankohtaista 5.12.2019:

  • Superrahastojen minimimerkintäsumma on palvelussamme noussut 15 eurosta 100 euroon. Kyseessä on verkkopalvelussamme oleva tekninen virhe, joka korjataan mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme häiriötä.
  • Moniin prosesseihimme on hiljattain tullut tarjolle sähköinen vaihtoehto: mm. lapsen asiakkuuden avaamiseen, yritysasiakkuuden avaamiseen, luoton hakemiseen sekä valtakirjoihin. Jos olet toimittanut tai toimittamassa paperimuotoisia lomakkeita, niin pyydämme tarkistamaan, löytyykö vastaava lomake jo digitaalisena. Huomioi myös, että useimmat liitteet voi toimittaa salkun viestikeskuksen kautta digitaalisesti.


Muut aiheet:

Oletko tutustunut Usein kysyttyä -osioomme? Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä.

→ Siirry Usein kysyttyä -osioon

Asiakas- ja meklaripalvelu puhelimitse:

020 198 5898*

Aukiolo:

Ma–Pe 9.45–18.30
Meklaripalvelu 9.45–19.00
Meklaripalvelu 19.00–23.00 ruotsiksi ja englanniksi numerossa +46 8 506 33 100

Voit ottaa meihin yhteyttä myös salkun viestikeskuksen kautta tästä linkistä.

*Lankapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Odotusaika keskimäärin vain 12 s

Asiakas- ja meklaripalvelu sähköisesti:

Huom: vastaamme yksittäisiä asiakkuuksia/tilejä koskeviin kysymyksiin pankkisalaisuuslainsäädännön vuoksi vain salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse (ks. yhteystietomme ja linkki salkun viestikeskukseen yllä).

Jos et ole vielä asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse.

Vastaanotto:

09 6817 81
Ma–Pe 13.00–17.00
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Yliopistonkatu 5, 3. krs
FI-00100 HELSINKI

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse. Private Banking -asiakkaat voivat sopia ajanvarauksesta erikseen.