Ota yhteyttä.

Tervetuloa Nordnetin asiakaspalveluun.

  • 18.1.2021: Palvelussamme oli lauantaina 16.1. huoltokatko, jonka jälkeen osalla asiakkaistamme on ilmennyt ongelmia kirjautumisessa Nordnet-sovellukseen. Jos poistat sovelluksen ja asennat sen uudelleen Google Playn tai App Storen kautta, tämän pitäisi ratkaista ongelman. Huomioi, että sovelluksen uudelleenasennuksen jälkeen sinun tulee aktivoida uudelleen myös Touch ID / Face ID (mikäli käytät jompaa kumpaa näistä kirjautumismenetelmistä), minkä yhteydessä sinun tulee syöttää myös käyttäjätunnuksesi ja salasanasi uudelleen. Jos sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa käyttäjätunnuksella ja salasanalla, katso tämä linkki. Pahoittelemme ongelman aiheuttamaa häiriötä.
  • Ennen kuin otat meihin yhteyttä, tutustuthan usein kysyttyä -osioomme. Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä.
  • Oletko median edustaja ja haluat yhteyden PR-henkilöihimme? Katso tämä linkki.



Asiakas- ja meklaripalvelu puhelimitse:

020 198 5898*

Aukiolo:

Ma–Pe 9.45–18.30
Meklaripalvelu 9.15–19.00
Meklaripalvelu 19.00–23.00 ruotsiksi ja englanniksi numerossa +46 8 506 33 100

Voit ottaa meihin yhteyttä myös salkun viestikeskuksen kautta tästä linkistä.

*Lankapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Odotusaika keskimäärin vain 12 s

Asiakas- ja meklaripalvelu sähköisesti:

Huom: vastaamme yksittäisiä asiakkuuksia/tilejä koskeviin kysymyksiin pankkisalaisuuslainsäädännön vuoksi vain salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse (ks. yhteystietomme ja linkki salkun viestikeskukseen yllä).

Jos et ole vielä asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse.

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike:

Vaihde: 09 6817 81

Yliopistonkatu 5, 3. krs
FI-00100 HELSINKI

Huom! Toimistollamme ei tarjota asiakaspalvelua vaan asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse. Private Banking -asiakkaat voivat sopia tapaamisesta erikseen yhteyshenkilönsä kanssa.