Ota yhteyttä.

Tervetuloa Nordnetin asiakaspalveluun.

Ajankohtaista:

  • 23.1.2020: Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä poikkeuksellisen paljon ruuhkaa, minkä vuoksi vastausaika asiakaspalveluun lähetettyihin viesteihin on noin 1–2 viikkoa. Ruuhka näkyy myös siten, että alaikäisten ja yritysten asiakashakemusten käsittelyssä ja asiakkuuden avauksessa voi kestää yli kolme viikkoa.


Muut aiheet:

Oletko tutustunut Usein kysyttyä -osioomme? Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä.

→ Siirry Usein kysyttyä -osioon

Asiakas- ja meklaripalvelu puhelimitse:

020 198 5898*

Aukiolo:

Ma–Pe 9.45–18.30
Meklaripalvelu 9.45–19.00
Meklaripalvelu 19.00–23.00 ruotsiksi ja englanniksi numerossa +46 8 506 33 100

Voit ottaa meihin yhteyttä myös salkun viestikeskuksen kautta tästä linkistä.

*Lankapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Odotusaika keskimäärin vain 12 s

Asiakas- ja meklaripalvelu sähköisesti:

Huom: vastaamme yksittäisiä asiakkuuksia/tilejä koskeviin kysymyksiin pankkisalaisuuslainsäädännön vuoksi vain salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse (ks. yhteystietomme ja linkki salkun viestikeskukseen yllä).

Jos et ole vielä asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse.

Vastaanotto:

09 6817 81
Ma–Pe 13.00–17.00
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Yliopistonkatu 5, 3. krs
FI-00100 HELSINKI

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse. Private Banking -asiakkaat voivat sopia ajanvarauksesta erikseen.