Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää

Ota yhteyttä.

Tervetuloa Nordnetin asiakaspalveluun.

Ajankohtaista 22.10.2019:

  • Keskimääräinen vastausaika salkun viestikeskuksen kautta lähetettyihin viesteihin on tällä hetkellä noin 100 tuntia. Jos asiasi on kiireellinen, suosittelemme soittamaan. Löydät numeron alla olevasta alasvetovalikosta.


Oletko tutustunut Usein kysyttyä -osioomme? Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä.

→ Siirry Usein kysyttyä -osioon

Asiakas- ja meklaripalvelu puhelimitse:

020 198 5898*

Aukiolo:

Ma–Pe 9.45–18.30
Meklaripalvelu 9.45–19.00
Meklaripalvelu 19.00–23.00 ruotsiksi ja englanniksi numerossa +46 8 506 33 100

Voit ottaa meihin yhteyttä myös salkun viestikeskuksen kautta tästä linkistä.

*Lankapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Odotusaika keskimäärin vain 12 s

Asiakas- ja meklaripalvelu sähköisesti:

Huom: vastaamme yksittäisiä asiakkuuksia/tilejä koskeviin kysymyksiin pankkisalaisuuslainsäädännön vuoksi vain salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse (ks. yhteystietomme ja linkki salkun viestikeskukseen yllä).

Jos et ole vielä asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse.

Vastaanotto:

09 6817 81
Ma–Pe 13.00–17.00
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Yliopistonkatu 5, 3. krs
FI-00100 HELSINKI

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse. Private Banking -asiakkaat voivat sopia ajanvarauksesta erikseen.