Ota yhteyttä.
Tervetuloa Nordnetin asiakaspalveluun.
- Ennen kuin otat meihin yhteyttä, tutustuthan usein kysyttyä -osioomme. Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä.
- Oletko median edustaja ja haluat yhteyden PR-henkilöihimme? Katso tämä linkki.
Asiakas- ja meklaripalvelu puhelimitse:
Aukiolo:
Ma–Pe 9.45–18.30
Meklaripalvelu 9.15–19.00
Meklaripalvelu 19.00–23.00 ruotsiksi ja englanniksi numerossa +46 1 058 33 100
Voit ottaa meihin yhteyttä myös salkun viestikeskuksen kautta tästä linkistä.
*Lankapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min
Odotusaika keskimäärin alle minuutin.
Asiakas- ja meklaripalvelu sähköisesti:
Huom: vastaamme yksittäisiä asiakkuuksia/tilejä koskeviin kysymyksiin pankkisalaisuuslainsäädännön vuoksi vain salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse (ks. yhteystietomme ja linkki salkun viestikeskukseen yllä).
Jos et ole vielä asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse.
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike:
Vaihde: 09 6817 81
Yliopistonkatu 5, 3. krs
FI-00100 HELSINKI
Huom! Toimistollamme ei tarjota asiakaspalvelua vaan asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse. Private Banking -asiakkaat voivat sopia tapaamisesta erikseen yhteyshenkilönsä kanssa.