Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Nordnetin digitaalisten
palveluiden saatavuus.

Tavoitteenamme on digitaalinen alusta kaikille.

Haluamme, että mahdollisimman moni voi käyttää palveluitamme ja tuotteitamme riippumatta lähtökohdista. Teemme siksi jatkuvasti töitä parantaaksemme ja varmistaaksemme digitaalisen alustamme saavutettavuuden.

Ota yhteyttä.

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat ilmoittaa saavutettavuuteen liittyvästä ongelmasta, olethan meihin yhteydessä!

Saavutettavuusseloste.

Olemme edenneet pitkälle pyrkimyksessämme tarjota digitaalisia palveluita, jotka ovat korkeasti saavutettavia. Olemme tietoisia, että tietyt monimutkaiset toiminnot eivät ole vielä täysin saavutettavia, vaikka tavoitteemme on täyttää WCAG 2.1 -ohjeiston AA-tason sekä EN 301 549 -standardin vaatimukset.

Riippumaton analyysi.

Toukokuussa 2025 annoimme riippumattoman ulkopuolisen tahon arvioida alustamme käyttöliittymän, palvelut ja saavutettavuuden kokonaisuutena.

Saavutettavuuspalaute.

Oletko huomannut digitaalisten palveuidemme saavutettavuudessa puutteita? Voit antaa meille palautetta saavutettavuudestamme oheisen palautelomakkeen kautta.

Valvontaviranomainen.

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on valvontaviranomainen tuotteille ja palveluille, joihin sovelletaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta (306/2019). Jos koet, että meillä on puutteita saavutettavuudessa, voit ottaa yhteyttä Traficomiin.

Kirjoita palautteesi tähän.