Mitä selaimia Nordnet tukee?
Lopetamme pian tuen tietyille selaimille sivustollamme. Voidaksesi käyttää palveluitamme mahdollisimman turvallisesti pyydämme varmistamaan, että selaimesi vastaa nykypäivän tietoturvastandardeja ja että se on päivitetty uusimpaan versioonsa. Kun otat selaimen asetusten kautta automaattiset päivitykset käyttöön, tiedät käyttäväsi aina uusinta selainversiota.
Tuemme ja suosittelemme viimeisintä versiota seuraavista selaimista:
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
• Microsoft Edge
• Apple Safari
Voit käyttää palveluamme myös Nordnet-sovelluksella, jonka voit ladata maksutta Google Play- tai App Store -sovelluskaupasta.
Miksi on tärkeää, että käytössäsi on moderni, päivitetty selain?
Turvallisuus. Tietomurtojen ja muiden tietoturvaongelmien uhka kohdistuu erityisesti vanhempiin selaimiin, koska niiden tietoturva-aukkoja on helpompi hyödyntää.
Nopeus. Päivitetyllä selaimella verkkopalvelumme toimii ketterämmin ja saat parhaan mahdollisen hyödyn irti mm. reaaliaikaisesti striimaavista kursseista, jotka tarjoamme kaikille asiakkaille maksutta pohjoismaisille osakkeille.
Toimivuus. Palvelumme uudet ominaisuudet on optimoitu ja testattu edellä mainittujen selaimien tuoreilla versioilla. Testaamme toimintoja myös muilla selaimilla, mutta niitä käyttäessäsi voit kohdata ongelmia.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Ongelmia sisäänkirjautumisessa?
- Miten kirjaudun Nordnetiin, jos puhelimeni katoaa tai hajoaa?
- Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.
- Asensin Mobiilivarmenteen, mutta en pääse kirjautumaan sisään.
- Tarjoaako Nordnet 2-vaiheista tunnistautumista?
- Minulla on useita salkkuja ja tilejä, miten kirjaudun niihin?
- Miten Nordnet huolehtii palvelunsa tietoturvasta?
- Miten voin muuttaa sisäänkirjautumisen istuntoaikaa? (session time)
- Mistä johtuu, että tulen lippuja sisältävälle sivulle, kun yritän kirjautua sisään?