Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää

Reklamaatiot ja valitukset.

Lähetä palautetta.

Jos haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseemme tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme tai meklareihimme, puh. 020 198 5898. Asiakaspalveluun tai meklareihimme saat yhteyden myös sisäänkirjautuneena palveluun viestikeskuksen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi.

Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai meklareiltamme saamaasi vastaukseen ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/meklarin kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä.

Anna palautetta ja vaikuta.

Kirjalliset reklamaatiot.

Kirjalliset reklamaatiot tulee lähettää Nordnetiin viestikeskuksen kautta tai postimaksutta osoitteeseen:

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Reklamaatiot
Tunnus 5018590
00003 VASTAUSLÄHETYS

Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.

Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisten käsiteltäväksi.

Jos olet tyytymätön Nordnetin tekemään päätökseen, voit ottaa yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Kuluttajariitalautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisusivuston kauttalinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Tämä palvelu on hyödyllinen erityisesti sinulle, joka asut muussa EU-maassa kuin Suomessa.