Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.

Mikäli olet unohtanut nykyisen salasanasi ja/tai käyttäjätunnuksesi, voit tilata uudet. Luomme tällöin uuden salasanan ja lähetämme sen sekä käyttäjätunnuksesi sinulle postitse erillisissä lähetyksissä. Vanha salasanasi poistuu käytöstä heti luotuamme uuden, mutta käyttäjätunnus pysyy samana kuin aiemmin. Saat siis postitse uuden salasanan ja vanhan käyttäjätunnuksesi. Otathan huomioon, että postin kulkuun voi mennä 1–3 viikkoa. Tilaa uudet tunnukset tästä linkistä.

Huomioi, että mahdollisuus kirjautua palveluumme käyttäjätunnuksella ja salasanalla tulee poistumaan, joten suosittelemme, että tutustut vaihtoehtoisiin kirjautumistapoihin. Näitä ovat:

1. QR-koodi ja vahvistus Nordnet-sovelluksella (lue lisää tästä)

2. Mobiilivarmenne, ja

3. Nordnet-sovelluksessa voit käyttää kirjautumiseen myös Face ID:tä tai sormenjälkeä.

Huomioi, että Nordnetiin ei voi kirjautua toisen pankin verkkopankkitunnuksilla.

 

Katso myös kohta "Ongelmia sisäänkirjautumisessa".

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin