Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.

Mikäli olet unohtanut nykyisen salasanasi ja/tai käyttäjätunnuksesi, voit tilata uudet. Luomme tällöin uuden salasanan ja lähetämme sen sekä käyttäjätunnuksesi sinulle postitse erillisissä lähetyksissä. Vanha salasanasi poistuu käytöstä heti luotuamme uuden, mutta käyttäjätunnus pysyy samana kuin aiemmin. Saat siis postitse uuden salasanan ja vanhan käyttäjätunnuksesi. Otathan huomioon, että postin kulkuun voi mennä 1–3 viikkoa. Tilaa uudet tunnukset tästä linkistä.

Huomioi, että voit kirjautua Nordnetiin myös Mobiilivarmenteella, vaikka olisit unohtanut tunnuksesi – lue lisää Mobiilivarmenteesta ja aktivoi se teleoperaattorisi sivuilla. Kirjaduttuasi sisään Mobiilivarmenteella voit vaihtaa salasanasi kohdasta Sivuni > Oma profiilini & asetukset > Salasana > Muokkaa > Unohditko salasanasi? Salasanan vaihtaminen edellyttää tunnistautumista toisen verkkopankin tunnuksia käyttäen.

Huomioi myös, että Nordnetiin ei voi kirjautua verkkopankkitunnuksilla.

Katso myös kohta "Ongelmia sisäänkirjautumisessa".

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin