Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Miten voin sulkea osakesäästötilini Nordnetissä?

Osakesäästötiliin ei Nordnetissä liity mitään säilytys- tai kuukausimaksuja. Jos kuitenkin päätät sulkea osakesäästötilisi, voit sulkea sen täyttämällä ja allekirjoittamalla tästä linkistä löytyvän verkkolomakkeen.

Jos osakesäästötilin avaamisesta on kulunut korkeintaan 14 vuorokautta ja jos osakesäästötilillä ei ole vielä tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), tällöin osakesäästötilin lopettaminen onnistuu maksutta.

Jos osakesäästötili on ehtinyt olla voimassa yli 14 vuorokautta tai tilillä on ehtinyt olla tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), tilin lopettamisesta peritään Nordnetin hinnaston mukainen toimenpidemaksu. Siirräthän ylimääräisen saldon pois osakesäästötililtä ennen lopetuspyynnön toimittamista. Saldon tulee siis olla 50,00 €.

Jos edellä mainitun verkkolomakkeen täyttäminen ei syystä tai toisesta onnistu, voit myös täyttää ja lähettää Nordnetiin kirjallisen lopetusilmoituksen. Täytetyn lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin skannattuna versiona palvelun viestikeskuksen kautta viestin liitteenä. Lomakkeen ohessa tulee toimittaa myös kopio kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta. Jos lomakkeen toimittaminen viestikeskuksen kautta ei syystä tai toisesta onnistu, täytetyn ja allekirjoitetun lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin maksutta myös kirjeenä vastauslähetysosoitteella (Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS).

Katso myös: Voinko sulkea osakesäästötilini, vähentää tappiot ja avata tilin uudelleen?

→ Lue lisää osakesäästötilistä

Asiasanat: Tilin lopetus, sulkeminen, lakkautus, salkun sulkeminen

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki