Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Miten kirjaudun Nordnetiin, jos puhelimeni katoaa tai hajoaa?

Jos puhelimesi katoaa tai hajoaa ja olet hankkinut tilalle uuden, toimi seuraavasti:

1. Lataa Nordnet-sovellus uuteen puhelimeesi.

2. Avaa Nordnetin verkkopalvelu esim. tietokoneen näytölle ja kirjaudu sisään skannaamalla QR-koodi uudella puhelimellasi.

3. Sinua pyydetään tunnistautumaan toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Sinun tarvitsee tehdä tämä vain kerran.

4. Tunnistaudu Nordnet-sovelluksessa biometrisesti tai turvakoodilla. Tämän jälkeen voit käyttää Nordnetin palvelua normaaliin tapaan.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki