Kaikki kategoriat
Kaikki kategoriat
Asensin Mobiilivarmenteen, mutta en pääse kirjautumaan sisään.
Jos sisäänkirjautuminen Mobiilivarmenteella ei onnistu, kyseessä voi olla tilapäinen verkkohäiriö Telian palvelussa (ks. häiriötiedotesivu). Jos et pääse kirjautumaan sisään, asiakaspalvelumme auttaa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Ongelmia sisäänkirjautumisessa?
- Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.
- Miten kirjaudun Nordnetiin, jos puhelimeni katoaa tai hajoaa?
- Tarjoaako Nordnet 2-vaiheista tunnistautumista?
- Minulla on useita salkkuja ja tilejä, miten kirjaudun niihin?
- Miten Nordnet huolehtii palvelunsa tietoturvasta?
- Mistä johtuu, että tulen lippuja sisältävälle sivulle, kun yritän kirjautua sisään?
- Mitä selaimia Nordnet tukee?
- Miten voin muuttaa sisäänkirjautumisen istuntoaikaa? (session time)