Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

En pysty avaamaan ja täyttämään lomaketta (F-Secure ongelma)

Osalla asiakkaista F-Securen ohjelmisto voi estää tiettyjen Nordnetin lomakkeiden avaamisen ja täyttämisen. Voit korjata tilanteen seuraavasti.

F-Secure:

1. Avaa F-Secure

2. Antivirus-sivulla ollessasi klikkaa "Settings" (Asetukset)

3. Klikkaa "Secure Browsing"

4. Siirry "Browsing Protection" -välilehdelle.

5. Klikkaa ikkunan alareunassa olevaa "View web site exceptions"-linkkiä.

6. Siirry "Allowed"-välilehdelle, klikkaa "Add" ja liitä kohtaan lomakkeen osoite.

7. Klikkaa OK.

8. Kokeile avata lomake uudelleen.

 

F-Secure SAFE:

1. Avaa F-Secure SAFE

2. Klikkaa "Secure Browsing"

3. Selaa alas kohtaan "Banking Protection"

4. Valitse kohta "Do not interrupt my current Internet connections"

5. Kokeile avata lomake uudelleen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki