Customer service

Jos teen noston salkusta vastatililleni, milloin raha kirjautuu tililleni toiseen pankkiin?

Tehdessäsi euromääräisen noston verkkopalvelumme Nostotlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan-toiminnon kautta, suoritus näkyy tavanomaisesti suomalaisella Aktian, Ålandsbankenin, Danske Bankin, POP Pankin, Tapiolan, Handelsbankenin ja/tai Nordean vastatililläsi samana pankkipäivänä (aamun nostot) tai viimeistään seuraavana pankkipäivänä (iltapäivän nostot).

Suoritamme nostot kaksi kertaa jokaisena suomalaisena pankkipäivänä: aamunpäivän nosto tulee tehdä viimeistään kello 10.45 ja iltapäivän nosto kello 14.15.

Suomalaiselle valuuttatilille (esim. USD) tehtävässä nostossa menee noin yhdestä kahteen (1–2) pankkipäivään. Huomioithan muiden kuin euromääräisten nostojen osalta, että sinun tulee itse huolehtia valuuttatilille riittävä määrä valuuttaa nostosumman kattamiseksi, jotta nosto voidaan toteuttaa.

Lisätietoja Nordnetin maksupalveluista saat Maksupalveluiden yleiset ehdot 2012:1linkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan -asiakirjasta.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää