Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää
Customer service

Millä tavoin toimeksiannon voi tehdä?

Nordnetissä voit tehdä toimeksiannon useilla eri tavoilla:

  1. teet toimeksiannon itse joko internetpalvelussamme, kaupankäyntiohjelmillamme (Infront Web Trader, Infront Active Trader) tai mobiilisovelluksillamme
  2. teet toimeksiannon meklarimme kautta soittamalla numeroon 020 198 5898.

Huomioithan, että et voi tehdä toimeksiantoa sähköpostitse tai lähettämällä viestiä nordnet.fi-palvelun kautta. Mikäli sinulla on ongelmia toimeksiannon teossa, suosittelemme sinua ottamaan heti yhteyttä meklariimme soittamalla numeroon 020 198 5898.

Toimeksiannon syöttäminen internetpalvelussamme tapahtuu seuraavasti – ks. kuvat alla. Jos haluat lisätietoa edistyneemmistä toiminnallisuuksista, kuten Stop Loss -toimeksiannoista ja toimeksiantoehdoista, klikkaa tästä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.