Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Viitesiirtotalletus ei näy salkussani. Mitä teen?

Jos teit talletuksen Nordnet-tilillesi viitesiirtona ja tilikohtainen viitenumero unohtui tai oli virheellinen, talletus ei kohdistu oikein Nordnetin järjestelmissä. Tällöin sinun tulee toimittaa tosite maksutiedoista asiakaspalveluumme viestitse verkkopalvelumme kautta tai postitse. Esimerkiksi kuva tai kuvakaappaus verkkopankissa tekemästäsi maksusta on riittävä. Maksutietojen kopioiminen tekstimuodossa ei ole riittävä todistus tehdystä maksusta.

Huolta rahojen katoamisesta ei ole, vaan talletukset saadaan aina kohdistettua maksutietojen perusteella.

Asiasanat: manuaalinen talletus, viitesiirtotalletus

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki