Customer service

Miksi minun täytyy suorittaa tietämystesti käydäkseni kauppaa?

Lainsäädäntö velvoittaa Nordnetiä estämään kaupankäynnin tietyillä monimutkaisilla instrumenteilla, jos asiakas ei ole suorittanut hyväksytysti tietämystestiä. Jos tietämystestin tulos osoittaa, että sinulla ei ole riittävästi tietoa monimutkaisesta instrumentista, et voi käydä kyseisellä instrumentilla kauppaa. Voit kuitenkin aina laajentaa osaamistasi lukemalla aiheesta ja kouluttautumalla klikkaamalla tästä. Tämän jälkeen voit tehdä testin uudelleen ja katsoa, läpäisetkö testin ja pääsetkö käymään sillä sen jälkeen kauppaa.

Voit suorittaa tietämystestit tästä linkistä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää