Customer service

Miksi kauppojen selvitysaika lyheni?

Euroopan Unionin Central Securities Depository Regulation -sääntely vaati T+2-selvitysaikatauluun siirtymistä 1.1.2015 mennessä. Aikataulun lyhennys on osa Euroopan laajuista selvitys- ja säilytystoimintojen yhtenäistämishanketta. Päätavoitteet ovat tehokkuuden parantaminen sekä arvopaperikeskusten välisen selvityksen esteiden poistaminen.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää