Customer service

Millä tasolla käyn kauppaa uutena asiakkaana?

Uutena asiakkaana käyt kaksi ensimmäistä kuukautta kauppaa hinnastomme parhaalla tasolla. Helsingin pörssissä välityspalkkiot ovat min. 3 € / 0,06 % / toteutunut toimeksianto. Näet lisätietoa tasoista ja eri markkinoiden välityspalkkioista hinnastosta.

Hinnastomme paras taso on voimassa uudella asiakkaalla salkun avaamiskuukauden ja kaksi salkun avaamista seuraavaa täyttä kalenterikuukautta. Jos avaat salkun esimerkiksi 20.12., voit käydä kauppaa parhaalla tasollamme joulukuun lopun lisäksi koko tammikuun ja helmikuun ajan.

Huomaathan, että uusasiakashinnoittelu on voimassa vain ensimmäisessä avaamassasi salkussa.

Jos avaat useampia salkkuja, aloitat niissä normaalin hinnastomme mukaisesti tasolta 1 ja ne siirtyvät automaattisesti alemmalle tasolle seuraavassa kuussa, ellet ole tehnyt tarvittavaa määrää kauppoja pysyäksesi tasolla 1.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää