Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK
5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK
5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK
5,74NOK
+0,35% (+0,02)
Tänään 
Ylin5,78
Alin5,70
Vaihto
0,1 MNOK
Q2-osavuosiraportti
83 päivää sitten
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,36 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 386
Myynti
Määrä
19 333

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
180--
1 794--
10 000--
2 000--
5 200--
Ylin
5,78
VWAP
-
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500
VWAP
-
Ylin
5,78
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
28.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti29.8.
2025 Q2-osavuosiraportti26.8.
2024 Yhtiökokous28.5.
2025 Q1-osavuosiraportti26.5.
2024 Q4-osavuosiraportti28.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    I have taken a closer look at Jinhui Shipping and gathered my reflections in the latest post on Nordic Under Radar. 👉 https://www.nordicunderradar.com/p/vol-12-jinhui-shipping-and-transportation Scroll down the page to find and download the entire PDF version of the analysis. Feedback and comments are gratefully received!
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    I am bullish JIN, but this was a terrible analysis. Sorry mac
  • 12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    This is clearly a stock with potential. The key figures are good and with the signals from management (cf. Latest report) which are perceived as a calm fleet replacement with moderate borrowing that allows for maintaining shareholders' direct yield, even with a fluctuating freight market, the operation seems far less exposed than with other listed peers. The ships do the same job as much more expensive and more "modern" examples, which also cost more to operate. That they should be affected by restrictions in their freight areas also seems unlikely. An industrial approach of the old kind. "Asset play" contributes positively to fleet renewal. That the stock is somewhat illiquid perhaps gives it long-term ownership, but with changes among the largest shareholders as an upside.
    12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    Good Luck to all of us.
  • 5.11.
    ·
    5.11.
    ·
    As one of the most affordable shipping stocks on Oslo Børs, Jinhui is remarkable. With a 5.4% dividend (better than bank interest rate), PE 2.02 and PB 0.16, and a 45% loan-to-value ratio at Nordnet, it is also not deterring but quite the opposite. China's various conflicts with the USA in this context should probably also be to Jinhui's advantage? With PB 0.16, it could perhaps be/become an interesting acquisition candidate. There are examples of "forgotten illiquid stocks" that almost no one follows suddenly catching interest and rising sharply, which makes it exciting to be a long-term shareholder in Jinhui shipping :)
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Management is mostly praised to the skies for its experience and competence. Management's attitude towards utilizing instruments in the stock market, such as f,eks buybacks of cheap shares and clear dividend policy however, - that's a completely different matter. But that is reflected to some extent in the share price and should not stop any potential investorert who wish for exposure to small cap bulk companies in the supraclass.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    I have said this many times: The market prices the management negatively at a price equivalent to 80% of the fleet value.
  • 30.10.
    ·
    30.10.
    ·
    I'm seriously considering taking the loss and putting the money into something that actually moves smoothly. It's a pain in the ass.
    31.10.
    ·
    31.10.
    ·
    If everyone plans to bail out when the price rises a little, it will be a long time until the price rises...
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
83 päivää sitten
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,36 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    I have taken a closer look at Jinhui Shipping and gathered my reflections in the latest post on Nordic Under Radar. 👉 https://www.nordicunderradar.com/p/vol-12-jinhui-shipping-and-transportation Scroll down the page to find and download the entire PDF version of the analysis. Feedback and comments are gratefully received!
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    I am bullish JIN, but this was a terrible analysis. Sorry mac
  • 12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    This is clearly a stock with potential. The key figures are good and with the signals from management (cf. Latest report) which are perceived as a calm fleet replacement with moderate borrowing that allows for maintaining shareholders' direct yield, even with a fluctuating freight market, the operation seems far less exposed than with other listed peers. The ships do the same job as much more expensive and more "modern" examples, which also cost more to operate. That they should be affected by restrictions in their freight areas also seems unlikely. An industrial approach of the old kind. "Asset play" contributes positively to fleet renewal. That the stock is somewhat illiquid perhaps gives it long-term ownership, but with changes among the largest shareholders as an upside.
    12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    Good Luck to all of us.
  • 5.11.
    ·
    5.11.
    ·
    As one of the most affordable shipping stocks on Oslo Børs, Jinhui is remarkable. With a 5.4% dividend (better than bank interest rate), PE 2.02 and PB 0.16, and a 45% loan-to-value ratio at Nordnet, it is also not deterring but quite the opposite. China's various conflicts with the USA in this context should probably also be to Jinhui's advantage? With PB 0.16, it could perhaps be/become an interesting acquisition candidate. There are examples of "forgotten illiquid stocks" that almost no one follows suddenly catching interest and rising sharply, which makes it exciting to be a long-term shareholder in Jinhui shipping :)
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Management is mostly praised to the skies for its experience and competence. Management's attitude towards utilizing instruments in the stock market, such as f,eks buybacks of cheap shares and clear dividend policy however, - that's a completely different matter. But that is reflected to some extent in the share price and should not stop any potential investorert who wish for exposure to small cap bulk companies in the supraclass.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    I have said this many times: The market prices the management negatively at a price equivalent to 80% of the fleet value.
  • 30.10.
    ·
    30.10.
    ·
    I'm seriously considering taking the loss and putting the money into something that actually moves smoothly. It's a pain in the ass.
    31.10.
    ·
    31.10.
    ·
    If everyone plans to bail out when the price rises a little, it will be a long time until the price rises...
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 386
Myynti
Määrä
19 333

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
180--
1 794--
10 000--
2 000--
5 200--
Ylin
5,78
VWAP
-
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500
VWAP
-
Ylin
5,78
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
28.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti29.8.
2025 Q2-osavuosiraportti26.8.
2024 Yhtiökokous28.5.
2025 Q1-osavuosiraportti26.5.
2024 Q4-osavuosiraportti28.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
83 päivää sitten

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
28.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti29.8.
2025 Q2-osavuosiraportti26.8.
2024 Yhtiökokous28.5.
2025 Q1-osavuosiraportti26.5.
2024 Q4-osavuosiraportti28.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,36 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    I have taken a closer look at Jinhui Shipping and gathered my reflections in the latest post on Nordic Under Radar. 👉 https://www.nordicunderradar.com/p/vol-12-jinhui-shipping-and-transportation Scroll down the page to find and download the entire PDF version of the analysis. Feedback and comments are gratefully received!
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    I am bullish JIN, but this was a terrible analysis. Sorry mac
  • 12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    This is clearly a stock with potential. The key figures are good and with the signals from management (cf. Latest report) which are perceived as a calm fleet replacement with moderate borrowing that allows for maintaining shareholders' direct yield, even with a fluctuating freight market, the operation seems far less exposed than with other listed peers. The ships do the same job as much more expensive and more "modern" examples, which also cost more to operate. That they should be affected by restrictions in their freight areas also seems unlikely. An industrial approach of the old kind. "Asset play" contributes positively to fleet renewal. That the stock is somewhat illiquid perhaps gives it long-term ownership, but with changes among the largest shareholders as an upside.
    12.11.
    ·
    12.11.
    ·
    Good Luck to all of us.
  • 5.11.
    ·
    5.11.
    ·
    As one of the most affordable shipping stocks on Oslo Børs, Jinhui is remarkable. With a 5.4% dividend (better than bank interest rate), PE 2.02 and PB 0.16, and a 45% loan-to-value ratio at Nordnet, it is also not deterring but quite the opposite. China's various conflicts with the USA in this context should probably also be to Jinhui's advantage? With PB 0.16, it could perhaps be/become an interesting acquisition candidate. There are examples of "forgotten illiquid stocks" that almost no one follows suddenly catching interest and rising sharply, which makes it exciting to be a long-term shareholder in Jinhui shipping :)
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Management is mostly praised to the skies for its experience and competence. Management's attitude towards utilizing instruments in the stock market, such as f,eks buybacks of cheap shares and clear dividend policy however, - that's a completely different matter. But that is reflected to some extent in the share price and should not stop any potential investorert who wish for exposure to small cap bulk companies in the supraclass.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    I have said this many times: The market prices the management negatively at a price equivalent to 80% of the fleet value.
  • 30.10.
    ·
    30.10.
    ·
    I'm seriously considering taking the loss and putting the money into something that actually moves smoothly. It's a pain in the ass.
    31.10.
    ·
    31.10.
    ·
    If everyone plans to bail out when the price rises a little, it will be a long time until the price rises...
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 386
Myynti
Määrä
19 333

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
180--
1 794--
10 000--
2 000--
5 200--
Ylin
5,78
VWAP
-
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500
VWAP
-
Ylin
5,78
Alin
5,7
VaihtoMäärä
0,1 21 500

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt