Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,59 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
1 990
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
553 | - | - | ||
447 | - | - | ||
496 | - | - | ||
254 | - | - | ||
1 000 | - | - |
Ylin
6,4VWAP
Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
VWAP
Ylin
6,4Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 26.8. | |
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3 päivää sitten·Viime vuoden kesäkuussa he tilasivat kaksi vastaavaa alusta. Hinta oli 34 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria kappaleelta. Nyt he tilaavat kolme kappaletta, hintaan 33,1 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Se saattaa näyttää erittäin edulliselta sopimukselta. Mutta he ovat valinneet pienemmän telakan, jolla on myös hieman vaikea historia. Voimme lyödä vetoa, että he ovat tehneet perusteellisia arviointeja ennen sopimuksen tekemistä. Muuten, on erittäin hyvä, että he uudistavat laivastoaan, joka on tällä hetkellä hieman vanhaa.
- 12.9.·Pareto uskoo kuivarahtiliikenteen elpymiseen vuonna 2026. Toivotaan, että Jinhui pystyy hyödyntämään vahvaa tasettaan varmistaakseen uudempien laivojen hankinnan ennen kuin hinnat alkavat nousta.
- 4.9.·Tämän päivän osakekurssi vastaa suunnilleen yhtiön käytettävissä olevaa käteistä. Kaikkien alusten ja maan pitäisi siis kattaa pitkäaikainen velka, joka on reilusti yli 100 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Sitten hinnoittelet laivat alle 5 miljoonaan Yhdysvaltain dollariin kappaleelta ja maan nollaan. Käytettyjen tavaroiden markkinat viittaavat siihen, että alusten arvo on keskimäärin yli 12 miljoonaa. Ja maa on myös muutaman kruunun arvoinen. Joten tämän päivän osakekurssiin on sisäänrakennettu melko hyvä alennus. Lisäksi meillä on nousupotentiaalia tulevien tuottojen mahdollisuuksien kautta. Yhtiö tarvitsee 11–12 tuhatta päivittäiskurssiekvivalenttia tehdäkseen voittoa myynnin, hallintokulujen ja rahoituskulujen jälkeen. Nykyisen toiminnan pitäisi siis tehdä voittoa. Tulevaisuus on "kenenkään arvattavissa".
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,59 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3 päivää sitten·Viime vuoden kesäkuussa he tilasivat kaksi vastaavaa alusta. Hinta oli 34 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria kappaleelta. Nyt he tilaavat kolme kappaletta, hintaan 33,1 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Se saattaa näyttää erittäin edulliselta sopimukselta. Mutta he ovat valinneet pienemmän telakan, jolla on myös hieman vaikea historia. Voimme lyödä vetoa, että he ovat tehneet perusteellisia arviointeja ennen sopimuksen tekemistä. Muuten, on erittäin hyvä, että he uudistavat laivastoaan, joka on tällä hetkellä hieman vanhaa.
- 12.9.·Pareto uskoo kuivarahtiliikenteen elpymiseen vuonna 2026. Toivotaan, että Jinhui pystyy hyödyntämään vahvaa tasettaan varmistaakseen uudempien laivojen hankinnan ennen kuin hinnat alkavat nousta.
- 4.9.·Tämän päivän osakekurssi vastaa suunnilleen yhtiön käytettävissä olevaa käteistä. Kaikkien alusten ja maan pitäisi siis kattaa pitkäaikainen velka, joka on reilusti yli 100 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Sitten hinnoittelet laivat alle 5 miljoonaan Yhdysvaltain dollariin kappaleelta ja maan nollaan. Käytettyjen tavaroiden markkinat viittaavat siihen, että alusten arvo on keskimäärin yli 12 miljoonaa. Ja maa on myös muutaman kruunun arvoinen. Joten tämän päivän osakekurssiin on sisäänrakennettu melko hyvä alennus. Lisäksi meillä on nousupotentiaalia tulevien tuottojen mahdollisuuksien kautta. Yhtiö tarvitsee 11–12 tuhatta päivittäiskurssiekvivalenttia tehdäkseen voittoa myynnin, hallintokulujen ja rahoituskulujen jälkeen. Nykyisen toiminnan pitäisi siis tehdä voittoa. Tulevaisuus on "kenenkään arvattavissa".
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
1 990
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
553 | - | - | ||
447 | - | - | ||
496 | - | - | ||
254 | - | - | ||
1 000 | - | - |
Ylin
6,4VWAP
Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
VWAP
Ylin
6,4Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 26.8. | |
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 26.8. | |
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,59 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3 päivää sitten·Viime vuoden kesäkuussa he tilasivat kaksi vastaavaa alusta. Hinta oli 34 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria kappaleelta. Nyt he tilaavat kolme kappaletta, hintaan 33,1 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Se saattaa näyttää erittäin edulliselta sopimukselta. Mutta he ovat valinneet pienemmän telakan, jolla on myös hieman vaikea historia. Voimme lyödä vetoa, että he ovat tehneet perusteellisia arviointeja ennen sopimuksen tekemistä. Muuten, on erittäin hyvä, että he uudistavat laivastoaan, joka on tällä hetkellä hieman vanhaa.
- 12.9.·Pareto uskoo kuivarahtiliikenteen elpymiseen vuonna 2026. Toivotaan, että Jinhui pystyy hyödyntämään vahvaa tasettaan varmistaakseen uudempien laivojen hankinnan ennen kuin hinnat alkavat nousta.
- 4.9.·Tämän päivän osakekurssi vastaa suunnilleen yhtiön käytettävissä olevaa käteistä. Kaikkien alusten ja maan pitäisi siis kattaa pitkäaikainen velka, joka on reilusti yli 100 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Sitten hinnoittelet laivat alle 5 miljoonaan Yhdysvaltain dollariin kappaleelta ja maan nollaan. Käytettyjen tavaroiden markkinat viittaavat siihen, että alusten arvo on keskimäärin yli 12 miljoonaa. Ja maa on myös muutaman kruunun arvoinen. Joten tämän päivän osakekurssiin on sisäänrakennettu melko hyvä alennus. Lisäksi meillä on nousupotentiaalia tulevien tuottojen mahdollisuuksien kautta. Yhtiö tarvitsee 11–12 tuhatta päivittäiskurssiekvivalenttia tehdäkseen voittoa myynnin, hallintokulujen ja rahoituskulujen jälkeen. Nykyisen toiminnan pitäisi siis tehdä voittoa. Tulevaisuus on "kenenkään arvattavissa".
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
1 990
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
553 | - | - | ||
447 | - | - | ||
496 | - | - | ||
254 | - | - | ||
1 000 | - | - |
Ylin
6,4VWAP
Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
VWAP
Ylin
6,4Alin
6,08VaihtoMäärä
0,5 78 263
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt