Q1-osavuosiraportti
86 päivää sitten‧34 min
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,31 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
10 442
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
357 | - | - | ||
643 | - | - | ||
52 | - | - | ||
31 | - | - | ||
15 | - | - |
Ylin
6,42VWAP
Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
VWAP
Ylin
6,42Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 26.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 28.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 15.8.15.8.Spurte Chat GPT om hvordan det stod til med supramaxratene og fikk dette svaret: De høyeste dagsratene finnes på transatlantiske ruter, spesielt US Gulf → Continent (USD 27 500/dag), US Gulf → Kina, og NCSA → Kina (begge USD 27 000/dag). Og hvis ratene fortsetter sånn, kan det hende Supramax-rederne begynner å smile bredere enn baugen på et lastet skip. 🚢📈
- 15.8.15.8.Ingen grunn til å selge under 6,50 . Futtene indikerer at både Q3 og Q4 vil havne på over 14.000 for supra Jin trenger ca 10 - 11.000 for å gå BE inklusive admin og finanskost.
- 13.8.13.8.Det bør være gode tider for JIN nå. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett eksempel : Ratene for Ultramax er nå over 16000 USD. Daily running cost for Ultramaxene er ca 8700 USD. JIN bør også gå solid i pluss på både Capesize og Panamax i tillegg. Så Q3 bør bli et relativt sterkt kvartal.
- 6.8.6.8.Selskapet kvitter seg med de skipene de fikk bygd på Shanghay Shipyard i 2009. Disse skipene er kjent for å ha "medioker" kvalitet . Noe som viser igjen i relativt lav pris. Selv om flåtealderen går opp, er de japansk bygde skipene fra 2007 av ganske mye bedre kvalitet enn de som nå selges.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
86 päivää sitten‧34 min
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,31 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 15.8.15.8.Spurte Chat GPT om hvordan det stod til med supramaxratene og fikk dette svaret: De høyeste dagsratene finnes på transatlantiske ruter, spesielt US Gulf → Continent (USD 27 500/dag), US Gulf → Kina, og NCSA → Kina (begge USD 27 000/dag). Og hvis ratene fortsetter sånn, kan det hende Supramax-rederne begynner å smile bredere enn baugen på et lastet skip. 🚢📈
- 15.8.15.8.Ingen grunn til å selge under 6,50 . Futtene indikerer at både Q3 og Q4 vil havne på over 14.000 for supra Jin trenger ca 10 - 11.000 for å gå BE inklusive admin og finanskost.
- 13.8.13.8.Det bør være gode tider for JIN nå. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett eksempel : Ratene for Ultramax er nå over 16000 USD. Daily running cost for Ultramaxene er ca 8700 USD. JIN bør også gå solid i pluss på både Capesize og Panamax i tillegg. Så Q3 bør bli et relativt sterkt kvartal.
- 6.8.6.8.Selskapet kvitter seg med de skipene de fikk bygd på Shanghay Shipyard i 2009. Disse skipene er kjent for å ha "medioker" kvalitet . Noe som viser igjen i relativt lav pris. Selv om flåtealderen går opp, er de japansk bygde skipene fra 2007 av ganske mye bedre kvalitet enn de som nå selges.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
10 442
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
357 | - | - | ||
643 | - | - | ||
52 | - | - | ||
31 | - | - | ||
15 | - | - |
Ylin
6,42VWAP
Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
VWAP
Ylin
6,42Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 26.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 28.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
86 päivää sitten‧34 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 28.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 26.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 26.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 28.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
0,3351 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,31 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 15.8.15.8.Spurte Chat GPT om hvordan det stod til med supramaxratene og fikk dette svaret: De høyeste dagsratene finnes på transatlantiske ruter, spesielt US Gulf → Continent (USD 27 500/dag), US Gulf → Kina, og NCSA → Kina (begge USD 27 000/dag). Og hvis ratene fortsetter sånn, kan det hende Supramax-rederne begynner å smile bredere enn baugen på et lastet skip. 🚢📈
- 15.8.15.8.Ingen grunn til å selge under 6,50 . Futtene indikerer at både Q3 og Q4 vil havne på over 14.000 for supra Jin trenger ca 10 - 11.000 for å gå BE inklusive admin og finanskost.
- 13.8.13.8.Det bør være gode tider for JIN nå. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett eksempel : Ratene for Ultramax er nå over 16000 USD. Daily running cost for Ultramaxene er ca 8700 USD. JIN bør også gå solid i pluss på både Capesize og Panamax i tillegg. Så Q3 bør bli et relativt sterkt kvartal.
- 6.8.6.8.Selskapet kvitter seg med de skipene de fikk bygd på Shanghay Shipyard i 2009. Disse skipene er kjent for å ha "medioker" kvalitet . Noe som viser igjen i relativt lav pris. Selv om flåtealderen går opp, er de japansk bygde skipene fra 2007 av ganske mye bedre kvalitet enn de som nå selges.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
10 442
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
357 | - | - | ||
643 | - | - | ||
52 | - | - | ||
31 | - | - | ||
15 | - | - |
Ylin
6,42VWAP
Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
VWAP
Ylin
6,42Alin
6,24VaihtoMäärä
0,2 33 002
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt