Q2-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧38 min
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,16 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
196
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
230 | - | - | ||
1 | - | - | ||
50 | - | - | ||
286 | - | - | ||
7 | - | - |
Ylin
122VWAP
Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
VWAP
Ylin
122Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 17.9.·Analyytikot mainitsevat Odfjellin yhtenä tankkeriyhtiöistä, joilla on eniten potentiaalia: https://www.dn.no/shipping/shipping/frontline/hafnia-ltd/spar-tankfeber-pa-borsen-her-er-favorittene/2-1-187192525.9.·Julkaistu 17. syyskuuta 2025 klo 08.26 Analyytikko Kristoffer Barth Skeie Arctic Securitiesilla: Ennustaa tankkerikuumetta pörssissä – tässä ovat suosikit Korot ovat nousseet pilviin jo ennen kuin sesonkiaika on edes alkanut. Useat analyytikot ovat vakuuttuneita siitä, että vielä enemmän on tekeillä. Nämä ovat osakkeita, joilla on eniten nousupotentiaalia. Tankkialusosakkeet ovat nousseet jyrkästi tänä vuonna tähän mennessä. Arctic Securitiesin analyytikot uskovat, että tämä on vasta alkua, ennen kuin siirrymme tankkerivarustamoyhtiöiden historian parhaaseen vuosineljännekseen. – Näemme nyt muutoksen, kun tankkerimarkkinat ovat nousussa OPEC+:n volyymikasvun ansiosta, sanoo Arcticin tankkerianalyytikko Kristoffer Barth Skeie. Viime viikko päättyi suurten VLCC-alusten hintojen ollessa reilusti yli 80 000 dollaria päivässä. Arcticin Skeien mukaan syyskuu on yleensä kausiluonteisesti alhaista kurssien osalta. Hän selittää, että kolmannen vuosineljänneksen aikana hinnat ovat olleet paljon korkeammat kuin mitä on ollut normaalia viimeisten viiden vuoden aikana. Neljäs neljännes on yleensä parasta aikaa vuodesta tankkeriyhtiöille, ja hinnat nousevat keskimäärin 130 prosenttia syyskuusta joulukuuhun. Skeie uskoo useiden tekijöiden viittaavan korkeampiin hintoihin myös tänä syksynä, mikä hyödyttää tankkeriyhtiöiden osakkeenomistajia: Tankkilaivasto on nyt vanhin sitten vuoden 2000, ja uusien alusten rakentamisen puute aiheuttaa tankkeripulaa. Öljyn kysynnän kasvu talvea kohden lisää kuljetustarvetta. OPEC+ lisää öljyntuotantoa. Venäjän ja Iranin pakotteet öljylle ja kaasulle. Pakotteita todennäköisesti tiukennetaan syksyn aikana. Pakotteet vaikuttavat noin kahdeksaan prosenttiin tankkerilaivastosta kantavuustonneina mitattuna ja noin 19 prosenttiin maailman potentiaalisesta öljyntuotannosta. Suuri osa Venäjän ja Iranin öljystä kuljetetaan "varjolaivastolla", joka on usein vanhempia tankkereita, jotka eivät täytä luokitusvaatimuksia ja jotka purjehtivat ilman vakuutusta. Skeie näkee tulevaisuudessa muutoksen, jossa tankkerilaivasto joutuu työskentelemään "laillisen öljyn" kanssa OPEC+-maiden, erityisesti Lähi-idän, volyymien kasvun vuoksi. Nousupotentiaalia tankkeriosakkeissa Arctic ja Skeie näkevät merkittävää nousupotentiaalia sekä öljy- että tuotetankkereissa. - Emme tee eroa raakaöljy- ja tuotetankkereiden välillä, Skeie sanoo. Hän uskoo, että Arcticin analysoimien yhdeksän tankkeriyhtiön osakkeet nousevat keskimäärin 25 prosenttia uuteen vuoteen asti. John Fredriksenin tankkeriyhtiön osakkeet ovat nousseet tänä vuonna jo yli 56 prosenttia. Arctic uskoo Frontlinen osakkeella olevan edelleen 19 prosentin nousupotentiaali. Tuotetankkeriyhtiö Hafnialla, jonka osakkeet ovat nousseet vain kuusi prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, on Arcticin mukaan 22 prosentin nousupotentiaali. Odfjellillä, jonka osakkeet ovat nousseet tänä vuonna 19 prosenttia, on Skeien ja hänen kollegoidensa mukaan suurin 30 prosentin nousupotentiaali. Arctic on äskettäin lisännyt analyysiinsä Okeanis Eco Tankersin. Osake on noussut yli 36 prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, mutta Arcticin mukaan sillä on edelleen 29 prosentin nousupotentiaali. Mutta niiden osakkeiden osalta, joissa analyytikot näkevät eniten nousupotentiaalia, meidän on ensisijaisesti katsottava Oslon pörssin ulkopuolelle. New Yorkissa listattuihin International Seawaysiin ja Scorpio Tankersiin, mutta sitten Odfjelliin. Pareto korostaa Hafnian Eirik Haavaldsen Paretolta on samaa mieltä Arcticin kollegansa kanssa. – Aloitamme syksyn erittäin hyvällä kurssitasolla. Tankkerivarustamoilla on erittäin hyvät tulokset, ja asiat menevät vielä paremmin jatkossa, Haavaldsen sanoo. Hän on aiemmin, muun muassa Finansavisenissa, suositellut Frontlinea, Odfjellia, Himalaya Shippingiä ja Hafniaa. Pareto-analyytikko korostaa erityisesti jälkimmäistä, jonka osake ei ole noussut paljon. – Hafnian kurssi on tänään kohtuullisella alennuksella, ja sen osake tulee nousemaan, Haavaldsen sanoo.
- 3.9.·Eikö tämänkin pitäisi nousta tankkimarkkinoiden mukana? (Kysy kaverilta)
- 2.9.·Onko piensäästäjänä väliä säästätkö A:han vai B:hen? En tarvitse äänioikeutta A:ssa 😊12.9.·Ostan halvimman osakkeen. Stolt-Nielsen omistaa noin 10 % yhtiöstä ja sillä on A-osakkeita. Mahdollisen yritysoston sattuessa A-osaketta ostetaan todennäköisesti eniten, joten sen arvo nousee enemmän kuin B-osakkeen. Mutta jos esimerkiksi Stolt-Nielsen ostaa koko yhtiön (tai fuusioituu), B-osakkeilla on sama hinta kuin A-osakkeilla.
- 19.8.·Voitto ennen veroja: 40 miljoonaa USD (odotettu 37) Liikevaihto: 282 miljoonaa USD (odotettu 209) Liikevoitto (EBITDA): 98 miljoonaa USD (odotettu 98) Lyhyesti: Vankka. Suurimmaksi osaksi Bloombergin odotusten mukainen tai hieman niiden yläpuolella. He odottavat samaa tai hieman heikompaa ensi neljännestä. Konservatiivinen arvio, mutta tämä oli myös odotettavissa. Näkemykseni mukaan he ovat toimittaneet odotettua paremmin toisella neljänneksellä, loput ovat luultavasti odotetun mukaisia.20.8.·Tiedätkö milloin osingot maksetaan?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧38 min
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,16 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 17.9.·Analyytikot mainitsevat Odfjellin yhtenä tankkeriyhtiöistä, joilla on eniten potentiaalia: https://www.dn.no/shipping/shipping/frontline/hafnia-ltd/spar-tankfeber-pa-borsen-her-er-favorittene/2-1-187192525.9.·Julkaistu 17. syyskuuta 2025 klo 08.26 Analyytikko Kristoffer Barth Skeie Arctic Securitiesilla: Ennustaa tankkerikuumetta pörssissä – tässä ovat suosikit Korot ovat nousseet pilviin jo ennen kuin sesonkiaika on edes alkanut. Useat analyytikot ovat vakuuttuneita siitä, että vielä enemmän on tekeillä. Nämä ovat osakkeita, joilla on eniten nousupotentiaalia. Tankkialusosakkeet ovat nousseet jyrkästi tänä vuonna tähän mennessä. Arctic Securitiesin analyytikot uskovat, että tämä on vasta alkua, ennen kuin siirrymme tankkerivarustamoyhtiöiden historian parhaaseen vuosineljännekseen. – Näemme nyt muutoksen, kun tankkerimarkkinat ovat nousussa OPEC+:n volyymikasvun ansiosta, sanoo Arcticin tankkerianalyytikko Kristoffer Barth Skeie. Viime viikko päättyi suurten VLCC-alusten hintojen ollessa reilusti yli 80 000 dollaria päivässä. Arcticin Skeien mukaan syyskuu on yleensä kausiluonteisesti alhaista kurssien osalta. Hän selittää, että kolmannen vuosineljänneksen aikana hinnat ovat olleet paljon korkeammat kuin mitä on ollut normaalia viimeisten viiden vuoden aikana. Neljäs neljännes on yleensä parasta aikaa vuodesta tankkeriyhtiöille, ja hinnat nousevat keskimäärin 130 prosenttia syyskuusta joulukuuhun. Skeie uskoo useiden tekijöiden viittaavan korkeampiin hintoihin myös tänä syksynä, mikä hyödyttää tankkeriyhtiöiden osakkeenomistajia: Tankkilaivasto on nyt vanhin sitten vuoden 2000, ja uusien alusten rakentamisen puute aiheuttaa tankkeripulaa. Öljyn kysynnän kasvu talvea kohden lisää kuljetustarvetta. OPEC+ lisää öljyntuotantoa. Venäjän ja Iranin pakotteet öljylle ja kaasulle. Pakotteita todennäköisesti tiukennetaan syksyn aikana. Pakotteet vaikuttavat noin kahdeksaan prosenttiin tankkerilaivastosta kantavuustonneina mitattuna ja noin 19 prosenttiin maailman potentiaalisesta öljyntuotannosta. Suuri osa Venäjän ja Iranin öljystä kuljetetaan "varjolaivastolla", joka on usein vanhempia tankkereita, jotka eivät täytä luokitusvaatimuksia ja jotka purjehtivat ilman vakuutusta. Skeie näkee tulevaisuudessa muutoksen, jossa tankkerilaivasto joutuu työskentelemään "laillisen öljyn" kanssa OPEC+-maiden, erityisesti Lähi-idän, volyymien kasvun vuoksi. Nousupotentiaalia tankkeriosakkeissa Arctic ja Skeie näkevät merkittävää nousupotentiaalia sekä öljy- että tuotetankkereissa. - Emme tee eroa raakaöljy- ja tuotetankkereiden välillä, Skeie sanoo. Hän uskoo, että Arcticin analysoimien yhdeksän tankkeriyhtiön osakkeet nousevat keskimäärin 25 prosenttia uuteen vuoteen asti. John Fredriksenin tankkeriyhtiön osakkeet ovat nousseet tänä vuonna jo yli 56 prosenttia. Arctic uskoo Frontlinen osakkeella olevan edelleen 19 prosentin nousupotentiaali. Tuotetankkeriyhtiö Hafnialla, jonka osakkeet ovat nousseet vain kuusi prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, on Arcticin mukaan 22 prosentin nousupotentiaali. Odfjellillä, jonka osakkeet ovat nousseet tänä vuonna 19 prosenttia, on Skeien ja hänen kollegoidensa mukaan suurin 30 prosentin nousupotentiaali. Arctic on äskettäin lisännyt analyysiinsä Okeanis Eco Tankersin. Osake on noussut yli 36 prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, mutta Arcticin mukaan sillä on edelleen 29 prosentin nousupotentiaali. Mutta niiden osakkeiden osalta, joissa analyytikot näkevät eniten nousupotentiaalia, meidän on ensisijaisesti katsottava Oslon pörssin ulkopuolelle. New Yorkissa listattuihin International Seawaysiin ja Scorpio Tankersiin, mutta sitten Odfjelliin. Pareto korostaa Hafnian Eirik Haavaldsen Paretolta on samaa mieltä Arcticin kollegansa kanssa. – Aloitamme syksyn erittäin hyvällä kurssitasolla. Tankkerivarustamoilla on erittäin hyvät tulokset, ja asiat menevät vielä paremmin jatkossa, Haavaldsen sanoo. Hän on aiemmin, muun muassa Finansavisenissa, suositellut Frontlinea, Odfjellia, Himalaya Shippingiä ja Hafniaa. Pareto-analyytikko korostaa erityisesti jälkimmäistä, jonka osake ei ole noussut paljon. – Hafnian kurssi on tänään kohtuullisella alennuksella, ja sen osake tulee nousemaan, Haavaldsen sanoo.
- 3.9.·Eikö tämänkin pitäisi nousta tankkimarkkinoiden mukana? (Kysy kaverilta)
- 2.9.·Onko piensäästäjänä väliä säästätkö A:han vai B:hen? En tarvitse äänioikeutta A:ssa 😊12.9.·Ostan halvimman osakkeen. Stolt-Nielsen omistaa noin 10 % yhtiöstä ja sillä on A-osakkeita. Mahdollisen yritysoston sattuessa A-osaketta ostetaan todennäköisesti eniten, joten sen arvo nousee enemmän kuin B-osakkeen. Mutta jos esimerkiksi Stolt-Nielsen ostaa koko yhtiön (tai fuusioituu), B-osakkeilla on sama hinta kuin A-osakkeilla.
- 19.8.·Voitto ennen veroja: 40 miljoonaa USD (odotettu 37) Liikevaihto: 282 miljoonaa USD (odotettu 209) Liikevoitto (EBITDA): 98 miljoonaa USD (odotettu 98) Lyhyesti: Vankka. Suurimmaksi osaksi Bloombergin odotusten mukainen tai hieman niiden yläpuolella. He odottavat samaa tai hieman heikompaa ensi neljännestä. Konservatiivinen arvio, mutta tämä oli myös odotettavissa. Näkemykseni mukaan he ovat toimittaneet odotettua paremmin toisella neljänneksellä, loput ovat luultavasti odotetun mukaisia.20.8.·Tiedätkö milloin osingot maksetaan?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
196
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
230 | - | - | ||
1 | - | - | ||
50 | - | - | ||
286 | - | - | ||
7 | - | - |
Ylin
122VWAP
Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
VWAP
Ylin
122Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧38 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,16 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 17.9.·Analyytikot mainitsevat Odfjellin yhtenä tankkeriyhtiöistä, joilla on eniten potentiaalia: https://www.dn.no/shipping/shipping/frontline/hafnia-ltd/spar-tankfeber-pa-borsen-her-er-favorittene/2-1-187192525.9.·Julkaistu 17. syyskuuta 2025 klo 08.26 Analyytikko Kristoffer Barth Skeie Arctic Securitiesilla: Ennustaa tankkerikuumetta pörssissä – tässä ovat suosikit Korot ovat nousseet pilviin jo ennen kuin sesonkiaika on edes alkanut. Useat analyytikot ovat vakuuttuneita siitä, että vielä enemmän on tekeillä. Nämä ovat osakkeita, joilla on eniten nousupotentiaalia. Tankkialusosakkeet ovat nousseet jyrkästi tänä vuonna tähän mennessä. Arctic Securitiesin analyytikot uskovat, että tämä on vasta alkua, ennen kuin siirrymme tankkerivarustamoyhtiöiden historian parhaaseen vuosineljännekseen. – Näemme nyt muutoksen, kun tankkerimarkkinat ovat nousussa OPEC+:n volyymikasvun ansiosta, sanoo Arcticin tankkerianalyytikko Kristoffer Barth Skeie. Viime viikko päättyi suurten VLCC-alusten hintojen ollessa reilusti yli 80 000 dollaria päivässä. Arcticin Skeien mukaan syyskuu on yleensä kausiluonteisesti alhaista kurssien osalta. Hän selittää, että kolmannen vuosineljänneksen aikana hinnat ovat olleet paljon korkeammat kuin mitä on ollut normaalia viimeisten viiden vuoden aikana. Neljäs neljännes on yleensä parasta aikaa vuodesta tankkeriyhtiöille, ja hinnat nousevat keskimäärin 130 prosenttia syyskuusta joulukuuhun. Skeie uskoo useiden tekijöiden viittaavan korkeampiin hintoihin myös tänä syksynä, mikä hyödyttää tankkeriyhtiöiden osakkeenomistajia: Tankkilaivasto on nyt vanhin sitten vuoden 2000, ja uusien alusten rakentamisen puute aiheuttaa tankkeripulaa. Öljyn kysynnän kasvu talvea kohden lisää kuljetustarvetta. OPEC+ lisää öljyntuotantoa. Venäjän ja Iranin pakotteet öljylle ja kaasulle. Pakotteita todennäköisesti tiukennetaan syksyn aikana. Pakotteet vaikuttavat noin kahdeksaan prosenttiin tankkerilaivastosta kantavuustonneina mitattuna ja noin 19 prosenttiin maailman potentiaalisesta öljyntuotannosta. Suuri osa Venäjän ja Iranin öljystä kuljetetaan "varjolaivastolla", joka on usein vanhempia tankkereita, jotka eivät täytä luokitusvaatimuksia ja jotka purjehtivat ilman vakuutusta. Skeie näkee tulevaisuudessa muutoksen, jossa tankkerilaivasto joutuu työskentelemään "laillisen öljyn" kanssa OPEC+-maiden, erityisesti Lähi-idän, volyymien kasvun vuoksi. Nousupotentiaalia tankkeriosakkeissa Arctic ja Skeie näkevät merkittävää nousupotentiaalia sekä öljy- että tuotetankkereissa. - Emme tee eroa raakaöljy- ja tuotetankkereiden välillä, Skeie sanoo. Hän uskoo, että Arcticin analysoimien yhdeksän tankkeriyhtiön osakkeet nousevat keskimäärin 25 prosenttia uuteen vuoteen asti. John Fredriksenin tankkeriyhtiön osakkeet ovat nousseet tänä vuonna jo yli 56 prosenttia. Arctic uskoo Frontlinen osakkeella olevan edelleen 19 prosentin nousupotentiaali. Tuotetankkeriyhtiö Hafnialla, jonka osakkeet ovat nousseet vain kuusi prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, on Arcticin mukaan 22 prosentin nousupotentiaali. Odfjellillä, jonka osakkeet ovat nousseet tänä vuonna 19 prosenttia, on Skeien ja hänen kollegoidensa mukaan suurin 30 prosentin nousupotentiaali. Arctic on äskettäin lisännyt analyysiinsä Okeanis Eco Tankersin. Osake on noussut yli 36 prosenttia uuteen vuoteen verrattuna, mutta Arcticin mukaan sillä on edelleen 29 prosentin nousupotentiaali. Mutta niiden osakkeiden osalta, joissa analyytikot näkevät eniten nousupotentiaalia, meidän on ensisijaisesti katsottava Oslon pörssin ulkopuolelle. New Yorkissa listattuihin International Seawaysiin ja Scorpio Tankersiin, mutta sitten Odfjelliin. Pareto korostaa Hafnian Eirik Haavaldsen Paretolta on samaa mieltä Arcticin kollegansa kanssa. – Aloitamme syksyn erittäin hyvällä kurssitasolla. Tankkerivarustamoilla on erittäin hyvät tulokset, ja asiat menevät vielä paremmin jatkossa, Haavaldsen sanoo. Hän on aiemmin, muun muassa Finansavisenissa, suositellut Frontlinea, Odfjellia, Himalaya Shippingiä ja Hafniaa. Pareto-analyytikko korostaa erityisesti jälkimmäistä, jonka osake ei ole noussut paljon. – Hafnian kurssi on tänään kohtuullisella alennuksella, ja sen osake tulee nousemaan, Haavaldsen sanoo.
- 3.9.·Eikö tämänkin pitäisi nousta tankkimarkkinoiden mukana? (Kysy kaverilta)
- 2.9.·Onko piensäästäjänä väliä säästätkö A:han vai B:hen? En tarvitse äänioikeutta A:ssa 😊12.9.·Ostan halvimman osakkeen. Stolt-Nielsen omistaa noin 10 % yhtiöstä ja sillä on A-osakkeita. Mahdollisen yritysoston sattuessa A-osaketta ostetaan todennäköisesti eniten, joten sen arvo nousee enemmän kuin B-osakkeen. Mutta jos esimerkiksi Stolt-Nielsen ostaa koko yhtiön (tai fuusioituu), B-osakkeilla on sama hinta kuin A-osakkeilla.
- 19.8.·Voitto ennen veroja: 40 miljoonaa USD (odotettu 37) Liikevaihto: 282 miljoonaa USD (odotettu 209) Liikevoitto (EBITDA): 98 miljoonaa USD (odotettu 98) Lyhyesti: Vankka. Suurimmaksi osaksi Bloombergin odotusten mukainen tai hieman niiden yläpuolella. He odottavat samaa tai hieman heikompaa ensi neljännestä. Konservatiivinen arvio, mutta tämä oli myös odotettavissa. Näkemykseni mukaan he ovat toimittaneet odotettua paremmin toisella neljänneksellä, loput ovat luultavasti odotetun mukaisia.20.8.·Tiedätkö milloin osingot maksetaan?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
196
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
230 | - | - | ||
1 | - | - | ||
50 | - | - | ||
286 | - | - | ||
7 | - | - |
Ylin
122VWAP
Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
VWAP
Ylin
122Alin
117,6VaihtoMäärä
1,6 13 322
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt