Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
Osake
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
Osake
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
85,80NOK
0,00% (0,00)
Ylin-
Alin-
Vaihto-
Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten38 min
7,3098 NOK/osake
Viimeisin osinko
24,44 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
10
Myynti
Määrä
8 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
12.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Yhtiökokous29.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti13.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Ostajan puoli on täysin poissa. Se ei ole hyvä merkki.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Teknisesti se näyttää paremmalta kuin pitkään aikaan... vahva ostosignaali päätöskurssilla yli 84,50 tänään....... ja mehukkaita osinkoja tulossa loppuvuodelle..... hinta on edelleen laskenut noin 95:stä uudenvuoden aikana ja 130:stä syksyllä 2024. Tulokset eivät ole koskaan olleet parempia..... niin jännittävää tämän osakkeen kanssa jatkossa......
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    Mahdollisesti merkki siitä, että me osakkeiden omistajat tyydymme istumaan ja odottamaan osinkojamme ilman kiirettä ostaa tai myydä ;-)
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Laukaisee vahvan ostosignaalin nyt tällä tasolla :-)
  • 11.6.
    ·
    11.6.
    ·
    Milloin arvelet seuraavan EX-päivän olevan?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Tiedätkö kuinka paljon osinkoa he maksavat? Vai eikö sitä vielä tiedetä?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Sitä ei ole vielä päätetty.
  • 10.6.
    ·
    10.6.
    ·
    LOS ANGELES, 9. kesäkuuta (Reuters) - Yhdysvaltain kauppaedustaja pehmensi maksuehdotuksia muiden kuin Yhdysvalloissa rakennettujen LNG- säiliöalusten ja autonkuljetusalusten osalta pyrkimyksenään jatkuvasti vastustaa Kiinan ylivoimaa avomerellä ja elvyttää kotimaista laivanrakennusta. World Shipping Council, jonka jäseniin kuuluvat ajoneuvojen kuljetusalukset, kuten norjalainen Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, ei kommentoinut tarkistuksia välittömästi. Lokakuun 14. päivästä voimaan tuleva ajoneuvojen kuljetusmaksu oli 150 dollaria auton kapasiteettia kohden muualla kuin Yhdysvalloissa rakennetulle ro-ro-alukselle eli RoRolle. Tyypillisillä RoRoilla on kapasiteettia kuljettaa lähes 5 000 ajoneuvoa. Tarkistuksessa Yhdysvaltain kauppaedustaja alensi maksun 14 dollariin nettotonnia kohden. Se vapautti myös MSP-alukset sekä Yhdysvaltain hallituksen rahdin - vastaten aiempia poikkeuksia muille alussegmenteille. MSP-alueella aluksia omistaviin yrityksiin kuuluu Floridassa toimiva American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, Yhdysvaltain lipun alla purjehtiva ajoneuvojen kuljetusyritys, joka on osa Wallenius Wilhelmsen Groupia, joka ei kommentoinut asiaa välittömästi. RoRo-maksut tulevat Trumpin asettamien jyrkkien, 25 prosentin autojen tuontimaksujen lisäksi. Nämä vaikuttavat pääasiassa eurooppalaisiin ajoneuvoihin. Yhdysvaltalaiset viejät käyttävät RoRo-järjestelmiä myös Yhdysvalloissa valmistettujen BMW-katumaastureiden, John Deere <DE.N> -traktoreiden ja muiden tavaroiden vientiin. Merenkulkualan järjestöt ja asianajajat ovat sanoneet, että USTR on ylittänyt rahan määräämällä maksuja RoRo-järjestelmistä, jotka on valmistettu maissa, jotka eivät olleet osa Bidenin hallinnon Kiinaa koskevaa nopeutettua tutkintaa. USTR:n tarkistuksissa viitattiin edelleen "muissa kuin Yhdysvalloissa valmistettuihin" ajoneuvojen kuljetusaluksiin. Asianosaisilla, joille ei aiemmin annettu mahdollisuutta kommentoida RoRo-järjestelmiä tai LNG-säiliöaluksia koskevia sääntöjä, on aikaa 7. heinäkuuta asti antaa palautetta tarkistuksista.
    10.6. · Muokattu
    ·
    10.6. · Muokattu
    ·
    Ne, jotka eivät ymmärrä Yhdysvaltojen olevan ahdingossa liikkuvan kaluston ja LNG-kaasun laivauksen suhteen, eivät ole sen parempia kuin Amerikan poliittinen johto, koska heillä on tyhmyyden leima kallossaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten38 min
7,3098 NOK/osake
Viimeisin osinko
24,44 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Ostajan puoli on täysin poissa. Se ei ole hyvä merkki.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Teknisesti se näyttää paremmalta kuin pitkään aikaan... vahva ostosignaali päätöskurssilla yli 84,50 tänään....... ja mehukkaita osinkoja tulossa loppuvuodelle..... hinta on edelleen laskenut noin 95:stä uudenvuoden aikana ja 130:stä syksyllä 2024. Tulokset eivät ole koskaan olleet parempia..... niin jännittävää tämän osakkeen kanssa jatkossa......
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    Mahdollisesti merkki siitä, että me osakkeiden omistajat tyydymme istumaan ja odottamaan osinkojamme ilman kiirettä ostaa tai myydä ;-)
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Laukaisee vahvan ostosignaalin nyt tällä tasolla :-)
  • 11.6.
    ·
    11.6.
    ·
    Milloin arvelet seuraavan EX-päivän olevan?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Tiedätkö kuinka paljon osinkoa he maksavat? Vai eikö sitä vielä tiedetä?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Sitä ei ole vielä päätetty.
  • 10.6.
    ·
    10.6.
    ·
    LOS ANGELES, 9. kesäkuuta (Reuters) - Yhdysvaltain kauppaedustaja pehmensi maksuehdotuksia muiden kuin Yhdysvalloissa rakennettujen LNG- säiliöalusten ja autonkuljetusalusten osalta pyrkimyksenään jatkuvasti vastustaa Kiinan ylivoimaa avomerellä ja elvyttää kotimaista laivanrakennusta. World Shipping Council, jonka jäseniin kuuluvat ajoneuvojen kuljetusalukset, kuten norjalainen Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, ei kommentoinut tarkistuksia välittömästi. Lokakuun 14. päivästä voimaan tuleva ajoneuvojen kuljetusmaksu oli 150 dollaria auton kapasiteettia kohden muualla kuin Yhdysvalloissa rakennetulle ro-ro-alukselle eli RoRolle. Tyypillisillä RoRoilla on kapasiteettia kuljettaa lähes 5 000 ajoneuvoa. Tarkistuksessa Yhdysvaltain kauppaedustaja alensi maksun 14 dollariin nettotonnia kohden. Se vapautti myös MSP-alukset sekä Yhdysvaltain hallituksen rahdin - vastaten aiempia poikkeuksia muille alussegmenteille. MSP-alueella aluksia omistaviin yrityksiin kuuluu Floridassa toimiva American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, Yhdysvaltain lipun alla purjehtiva ajoneuvojen kuljetusyritys, joka on osa Wallenius Wilhelmsen Groupia, joka ei kommentoinut asiaa välittömästi. RoRo-maksut tulevat Trumpin asettamien jyrkkien, 25 prosentin autojen tuontimaksujen lisäksi. Nämä vaikuttavat pääasiassa eurooppalaisiin ajoneuvoihin. Yhdysvaltalaiset viejät käyttävät RoRo-järjestelmiä myös Yhdysvalloissa valmistettujen BMW-katumaastureiden, John Deere <DE.N> -traktoreiden ja muiden tavaroiden vientiin. Merenkulkualan järjestöt ja asianajajat ovat sanoneet, että USTR on ylittänyt rahan määräämällä maksuja RoRo-järjestelmistä, jotka on valmistettu maissa, jotka eivät olleet osa Bidenin hallinnon Kiinaa koskevaa nopeutettua tutkintaa. USTR:n tarkistuksissa viitattiin edelleen "muissa kuin Yhdysvalloissa valmistettuihin" ajoneuvojen kuljetusaluksiin. Asianosaisilla, joille ei aiemmin annettu mahdollisuutta kommentoida RoRo-järjestelmiä tai LNG-säiliöaluksia koskevia sääntöjä, on aikaa 7. heinäkuuta asti antaa palautetta tarkistuksista.
    10.6. · Muokattu
    ·
    10.6. · Muokattu
    ·
    Ne, jotka eivät ymmärrä Yhdysvaltojen olevan ahdingossa liikkuvan kaluston ja LNG-kaasun laivauksen suhteen, eivät ole sen parempia kuin Amerikan poliittinen johto, koska heillä on tyhmyyden leima kallossaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
10
Myynti
Määrä
8 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
12.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Yhtiökokous29.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti13.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten38 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
12.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Yhtiökokous29.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti13.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
7,3098 NOK/osake
Viimeisin osinko
24,44 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Ostajan puoli on täysin poissa. Se ei ole hyvä merkki.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Teknisesti se näyttää paremmalta kuin pitkään aikaan... vahva ostosignaali päätöskurssilla yli 84,50 tänään....... ja mehukkaita osinkoja tulossa loppuvuodelle..... hinta on edelleen laskenut noin 95:stä uudenvuoden aikana ja 130:stä syksyllä 2024. Tulokset eivät ole koskaan olleet parempia..... niin jännittävää tämän osakkeen kanssa jatkossa......
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    Mahdollisesti merkki siitä, että me osakkeiden omistajat tyydymme istumaan ja odottamaan osinkojamme ilman kiirettä ostaa tai myydä ;-)
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Laukaisee vahvan ostosignaalin nyt tällä tasolla :-)
  • 11.6.
    ·
    11.6.
    ·
    Milloin arvelet seuraavan EX-päivän olevan?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Tiedätkö kuinka paljon osinkoa he maksavat? Vai eikö sitä vielä tiedetä?
    13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Sitä ei ole vielä päätetty.
  • 10.6.
    ·
    10.6.
    ·
    LOS ANGELES, 9. kesäkuuta (Reuters) - Yhdysvaltain kauppaedustaja pehmensi maksuehdotuksia muiden kuin Yhdysvalloissa rakennettujen LNG- säiliöalusten ja autonkuljetusalusten osalta pyrkimyksenään jatkuvasti vastustaa Kiinan ylivoimaa avomerellä ja elvyttää kotimaista laivanrakennusta. World Shipping Council, jonka jäseniin kuuluvat ajoneuvojen kuljetusalukset, kuten norjalainen Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, ei kommentoinut tarkistuksia välittömästi. Lokakuun 14. päivästä voimaan tuleva ajoneuvojen kuljetusmaksu oli 150 dollaria auton kapasiteettia kohden muualla kuin Yhdysvalloissa rakennetulle ro-ro-alukselle eli RoRolle. Tyypillisillä RoRoilla on kapasiteettia kuljettaa lähes 5 000 ajoneuvoa. Tarkistuksessa Yhdysvaltain kauppaedustaja alensi maksun 14 dollariin nettotonnia kohden. Se vapautti myös MSP-alukset sekä Yhdysvaltain hallituksen rahdin - vastaten aiempia poikkeuksia muille alussegmenteille. MSP-alueella aluksia omistaviin yrityksiin kuuluu Floridassa toimiva American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, Yhdysvaltain lipun alla purjehtiva ajoneuvojen kuljetusyritys, joka on osa Wallenius Wilhelmsen Groupia, joka ei kommentoinut asiaa välittömästi. RoRo-maksut tulevat Trumpin asettamien jyrkkien, 25 prosentin autojen tuontimaksujen lisäksi. Nämä vaikuttavat pääasiassa eurooppalaisiin ajoneuvoihin. Yhdysvaltalaiset viejät käyttävät RoRo-järjestelmiä myös Yhdysvalloissa valmistettujen BMW-katumaastureiden, John Deere <DE.N> -traktoreiden ja muiden tavaroiden vientiin. Merenkulkualan järjestöt ja asianajajat ovat sanoneet, että USTR on ylittänyt rahan määräämällä maksuja RoRo-järjestelmistä, jotka on valmistettu maissa, jotka eivät olleet osa Bidenin hallinnon Kiinaa koskevaa nopeutettua tutkintaa. USTR:n tarkistuksissa viitattiin edelleen "muissa kuin Yhdysvalloissa valmistettuihin" ajoneuvojen kuljetusaluksiin. Asianosaisilla, joille ei aiemmin annettu mahdollisuutta kommentoida RoRo-järjestelmiä tai LNG-säiliöaluksia koskevia sääntöjä, on aikaa 7. heinäkuuta asti antaa palautetta tarkistuksista.
    10.6. · Muokattu
    ·
    10.6. · Muokattu
    ·
    Ne, jotka eivät ymmärrä Yhdysvaltojen olevan ahdingossa liikkuvan kaluston ja LNG-kaasun laivauksen suhteen, eivät ole sen parempia kuin Amerikan poliittinen johto, koska heillä on tyhmyyden leima kallossaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
10
Myynti
Määrä
8 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt