Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Oslo Børs
GOGL

Golden Ocean Group

Golden Ocean Group

78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
Osake
Oslo Børs
GOGL

Golden Ocean Group

Golden Ocean Group

78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
Osake
Oslo Børs
GOGL

Golden Ocean Group

Golden Ocean Group

78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
78,10NOK
+0,13% (+0,10)
Ylin79,20
Alin77,05
Vaihto
13 MNOK
Q1-osavuosiraportti
29 päivää sitten28 min
0,5065 NOK/osake
Viimeisin osinko
15,24 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
900
Myynti
Määrä
1 500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
9--
8--
710--
95--
351--
Ylin
79,2
VWAP
-
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572
VWAP
-
Ylin
79,2
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
29.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Yhtiökokous8.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Q3-osavuosiraportti27.11.2024
2024 Q2-osavuosiraportti28.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 17 t sitten · Muokattu
    ·
    17 t sitten · Muokattu
    ·
    Päivitetyt hinnat kuivarahtilaivojen osalta Hellenic Shipping Newsin saamien lukujen perusteella. Capesize: Uusi hinta - jälleenmyynti: 75,7 MUSD. 5 vuotta vanha alus 62,7 MUSD, 10 vuotta vanha alus 44,8 MUSD ja 15 vuotta vanha alus 25,5 MUSD. Kamsarmax/Panamaxin hinnat ovat: Uusi hinta 37,8 MUSD, 5 vuotta - 30,5 MUSD, 10 vuotta - 24 MUSD ja 15 vuotta 14,8 MUSD. Artikkelissa mainitaan useita myyntejä eri kategorioissa, mutta vain yksi vanha alus vuodelta 2004 Capesize-kategoriassa.
    14 t sitten
    ·
    14 t sitten
    ·
    CMBT:n ensimmäisen neljänneksen esityksessä todetaan, että Capesizen nettolaivaston kasvu tulee olemaan vain 1,4 % sekä vuonna 2025 että 2026 :) Tämä on erittäin houkuttelevaa yhdistettynä siihen, että markkinoilla ennustetaan hyvää kysyntää vuoden 2025 jälkipuoliskolla.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Fearnpulsessa annettujen 5 ja 10 vuotta vanhojen Capesize-alusten hintojen perusteella, joiden arvo laskee noin 3 MUSD alusta kohden vuosittain (vrt. 5 vuotta vanhojen alusten 61 MUSD:n ja 10 vuotta vanhojen alusten 44,5 MUSD:n arvon välinen ero), päädyin siihen tulokseen, että Goglin Capesize-alusten arvo on 28,82 MUSD. Tämä on lähes yhtä paljon kuin Goglin alusten koko kirjanpitoarvo. Olen olettanut, että GOGL omistaa alukset 100-prosenttisesti tarkistamatta, onko tämä oikein. Palaan tähän paremmin varmistettujen laskelmien kanssa. Olen arvioinut Panamax-alusten arvon samalla menetelmällä (uudet alukset 36 MUSD, 5 vuotta vanhat alukset 31 MUSD, 10 vuotta vanhat alukset 23,5 MUSD) 872,5 MUSD:ksi. GOGLin alusten kokonaisarvo on tällöin 37,55 MUSD eli 37,14 miljardia kruunua. Tämä vertautuu Goglin laivojen kirjanpitoarvoon, joka on 29,29 miljardia kruunua. Jos GOGL omistaa kaikki veneensä, yhtiössä on paljon lisäarvoa kirjanpitoarvon lisäksi. Nykyisten korkeiden kurssien ja alhaisen tilauskannan vuoksi käytettyjen laivojen arvot voivat nousta melkoisesti tulevaisuudessa. Golden Oceanilla on yksinkertaisesti täysin sairas Capesize-laivasto.
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Samoin olen laskenut Panamax-alusten arvon Golden Oceanille 872,5 miljoonaksi Yhdysvaltain dollariksi ja kaikkien alusten yhteensä 3,755 miljardiksi Yhdysvaltain dollariksi. Tämä vastaa 9,89:n (USD/NOK) vaihtokurssia, joka vastaa 37,14 miljardia Norjan kruunua alusten reaaliarvossa, kun taas kirjanpitoarvo on 2,929 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Ellei Google omista joitakin aluksia vain osittain tai leasing-sopimuksella, aluksissa on siten suuri yliarvo kirjanpitoarvojen yläpuolella.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Tämän artikkelin mukaan Golden Ocean on maailman kahdeksanneksi suurin kuivarahtia kuljettava varustamo. Mutta siinä sanotaan myös, että Golden Oceanilla on eniten capesize-aluksia ja uusin laivasto. Artikkeli on tammikuulta 2025. Se saattaa vaikuttaa kauniilta sijoituskohteelta, ja tämä vain korostuu kaikkien uusien suurten capesize-alusten myötä, joita CMBT omistaa tai vastaanottaa vuosina 2025–2026. Lisäksi Golden Oceanin osakkeelle on myönnetty alennus CMBT:hen verrattuna. https://www.marineinsight.com/know-more/biggest-bulk-shipping-companies/
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Jännittävä viikko Golden Oceanilla, jonka osakkeet jäävät kauas muiden irtolastialusten jälkeen ja jonka rahtihinnat ovat yksinkertaisesti räjähtäneet capesize-segmentissä.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Mikä on pätevä "vastaus" siihen tosiasiaan, että osakekurssi on laskenut 120:stä 130:een? Onko olemassa mielenkiintoisia näkökohtia? Kiitos vaivannäöstä.
    13.6. · Muokattu
    ·
    13.6. · Muokattu
    ·
    Monet viittaavat luultavasti meneillään olevaan CMBT:n kanssa tapahtuvaan fuusioon. Jos GOGL ei olisi ollut tässä prosessissa mukana, hinta olisi ehkä ollut nyt 100–120 kruunua, mutta tämä osoittaa vain osakkeen arvonnousupotentiaalin. Olemme sijoittaneet nyt 50 % salkusta GOGL:ään ja loput MPCC:hen. Capesizen korot ovat nyt uskomattoman hyvät. Ensimmäisellä neljänneksellä GOGL ilmoitti sulkeneensa vain 12 % Capesizen kapasiteetista, joten kolmas neljännes on täysin avoin sulkemiskapasiteetille erittäin korkeilla hinnoilla.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q1-osavuosiraportti
29 päivää sitten28 min
0,5065 NOK/osake
Viimeisin osinko
15,24 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 17 t sitten · Muokattu
    ·
    17 t sitten · Muokattu
    ·
    Päivitetyt hinnat kuivarahtilaivojen osalta Hellenic Shipping Newsin saamien lukujen perusteella. Capesize: Uusi hinta - jälleenmyynti: 75,7 MUSD. 5 vuotta vanha alus 62,7 MUSD, 10 vuotta vanha alus 44,8 MUSD ja 15 vuotta vanha alus 25,5 MUSD. Kamsarmax/Panamaxin hinnat ovat: Uusi hinta 37,8 MUSD, 5 vuotta - 30,5 MUSD, 10 vuotta - 24 MUSD ja 15 vuotta 14,8 MUSD. Artikkelissa mainitaan useita myyntejä eri kategorioissa, mutta vain yksi vanha alus vuodelta 2004 Capesize-kategoriassa.
    14 t sitten
    ·
    14 t sitten
    ·
    CMBT:n ensimmäisen neljänneksen esityksessä todetaan, että Capesizen nettolaivaston kasvu tulee olemaan vain 1,4 % sekä vuonna 2025 että 2026 :) Tämä on erittäin houkuttelevaa yhdistettynä siihen, että markkinoilla ennustetaan hyvää kysyntää vuoden 2025 jälkipuoliskolla.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Fearnpulsessa annettujen 5 ja 10 vuotta vanhojen Capesize-alusten hintojen perusteella, joiden arvo laskee noin 3 MUSD alusta kohden vuosittain (vrt. 5 vuotta vanhojen alusten 61 MUSD:n ja 10 vuotta vanhojen alusten 44,5 MUSD:n arvon välinen ero), päädyin siihen tulokseen, että Goglin Capesize-alusten arvo on 28,82 MUSD. Tämä on lähes yhtä paljon kuin Goglin alusten koko kirjanpitoarvo. Olen olettanut, että GOGL omistaa alukset 100-prosenttisesti tarkistamatta, onko tämä oikein. Palaan tähän paremmin varmistettujen laskelmien kanssa. Olen arvioinut Panamax-alusten arvon samalla menetelmällä (uudet alukset 36 MUSD, 5 vuotta vanhat alukset 31 MUSD, 10 vuotta vanhat alukset 23,5 MUSD) 872,5 MUSD:ksi. GOGLin alusten kokonaisarvo on tällöin 37,55 MUSD eli 37,14 miljardia kruunua. Tämä vertautuu Goglin laivojen kirjanpitoarvoon, joka on 29,29 miljardia kruunua. Jos GOGL omistaa kaikki veneensä, yhtiössä on paljon lisäarvoa kirjanpitoarvon lisäksi. Nykyisten korkeiden kurssien ja alhaisen tilauskannan vuoksi käytettyjen laivojen arvot voivat nousta melkoisesti tulevaisuudessa. Golden Oceanilla on yksinkertaisesti täysin sairas Capesize-laivasto.
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Samoin olen laskenut Panamax-alusten arvon Golden Oceanille 872,5 miljoonaksi Yhdysvaltain dollariksi ja kaikkien alusten yhteensä 3,755 miljardiksi Yhdysvaltain dollariksi. Tämä vastaa 9,89:n (USD/NOK) vaihtokurssia, joka vastaa 37,14 miljardia Norjan kruunua alusten reaaliarvossa, kun taas kirjanpitoarvo on 2,929 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Ellei Google omista joitakin aluksia vain osittain tai leasing-sopimuksella, aluksissa on siten suuri yliarvo kirjanpitoarvojen yläpuolella.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Tämän artikkelin mukaan Golden Ocean on maailman kahdeksanneksi suurin kuivarahtia kuljettava varustamo. Mutta siinä sanotaan myös, että Golden Oceanilla on eniten capesize-aluksia ja uusin laivasto. Artikkeli on tammikuulta 2025. Se saattaa vaikuttaa kauniilta sijoituskohteelta, ja tämä vain korostuu kaikkien uusien suurten capesize-alusten myötä, joita CMBT omistaa tai vastaanottaa vuosina 2025–2026. Lisäksi Golden Oceanin osakkeelle on myönnetty alennus CMBT:hen verrattuna. https://www.marineinsight.com/know-more/biggest-bulk-shipping-companies/
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Jännittävä viikko Golden Oceanilla, jonka osakkeet jäävät kauas muiden irtolastialusten jälkeen ja jonka rahtihinnat ovat yksinkertaisesti räjähtäneet capesize-segmentissä.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Mikä on pätevä "vastaus" siihen tosiasiaan, että osakekurssi on laskenut 120:stä 130:een? Onko olemassa mielenkiintoisia näkökohtia? Kiitos vaivannäöstä.
    13.6. · Muokattu
    ·
    13.6. · Muokattu
    ·
    Monet viittaavat luultavasti meneillään olevaan CMBT:n kanssa tapahtuvaan fuusioon. Jos GOGL ei olisi ollut tässä prosessissa mukana, hinta olisi ehkä ollut nyt 100–120 kruunua, mutta tämä osoittaa vain osakkeen arvonnousupotentiaalin. Olemme sijoittaneet nyt 50 % salkusta GOGL:ään ja loput MPCC:hen. Capesizen korot ovat nyt uskomattoman hyvät. Ensimmäisellä neljänneksellä GOGL ilmoitti sulkeneensa vain 12 % Capesizen kapasiteetista, joten kolmas neljännes on täysin avoin sulkemiskapasiteetille erittäin korkeilla hinnoilla.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
900
Myynti
Määrä
1 500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
9--
8--
710--
95--
351--
Ylin
79,2
VWAP
-
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572
VWAP
-
Ylin
79,2
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
29.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Yhtiökokous8.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Q3-osavuosiraportti27.11.2024
2024 Q2-osavuosiraportti28.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q1-osavuosiraportti
29 päivää sitten28 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
29.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Yhtiökokous8.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Q3-osavuosiraportti27.11.2024
2024 Q2-osavuosiraportti28.8.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,5065 NOK/osake
Viimeisin osinko
15,24 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 17 t sitten · Muokattu
    ·
    17 t sitten · Muokattu
    ·
    Päivitetyt hinnat kuivarahtilaivojen osalta Hellenic Shipping Newsin saamien lukujen perusteella. Capesize: Uusi hinta - jälleenmyynti: 75,7 MUSD. 5 vuotta vanha alus 62,7 MUSD, 10 vuotta vanha alus 44,8 MUSD ja 15 vuotta vanha alus 25,5 MUSD. Kamsarmax/Panamaxin hinnat ovat: Uusi hinta 37,8 MUSD, 5 vuotta - 30,5 MUSD, 10 vuotta - 24 MUSD ja 15 vuotta 14,8 MUSD. Artikkelissa mainitaan useita myyntejä eri kategorioissa, mutta vain yksi vanha alus vuodelta 2004 Capesize-kategoriassa.
    14 t sitten
    ·
    14 t sitten
    ·
    CMBT:n ensimmäisen neljänneksen esityksessä todetaan, että Capesizen nettolaivaston kasvu tulee olemaan vain 1,4 % sekä vuonna 2025 että 2026 :) Tämä on erittäin houkuttelevaa yhdistettynä siihen, että markkinoilla ennustetaan hyvää kysyntää vuoden 2025 jälkipuoliskolla.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Fearnpulsessa annettujen 5 ja 10 vuotta vanhojen Capesize-alusten hintojen perusteella, joiden arvo laskee noin 3 MUSD alusta kohden vuosittain (vrt. 5 vuotta vanhojen alusten 61 MUSD:n ja 10 vuotta vanhojen alusten 44,5 MUSD:n arvon välinen ero), päädyin siihen tulokseen, että Goglin Capesize-alusten arvo on 28,82 MUSD. Tämä on lähes yhtä paljon kuin Goglin alusten koko kirjanpitoarvo. Olen olettanut, että GOGL omistaa alukset 100-prosenttisesti tarkistamatta, onko tämä oikein. Palaan tähän paremmin varmistettujen laskelmien kanssa. Olen arvioinut Panamax-alusten arvon samalla menetelmällä (uudet alukset 36 MUSD, 5 vuotta vanhat alukset 31 MUSD, 10 vuotta vanhat alukset 23,5 MUSD) 872,5 MUSD:ksi. GOGLin alusten kokonaisarvo on tällöin 37,55 MUSD eli 37,14 miljardia kruunua. Tämä vertautuu Goglin laivojen kirjanpitoarvoon, joka on 29,29 miljardia kruunua. Jos GOGL omistaa kaikki veneensä, yhtiössä on paljon lisäarvoa kirjanpitoarvon lisäksi. Nykyisten korkeiden kurssien ja alhaisen tilauskannan vuoksi käytettyjen laivojen arvot voivat nousta melkoisesti tulevaisuudessa. Golden Oceanilla on yksinkertaisesti täysin sairas Capesize-laivasto.
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Samoin olen laskenut Panamax-alusten arvon Golden Oceanille 872,5 miljoonaksi Yhdysvaltain dollariksi ja kaikkien alusten yhteensä 3,755 miljardiksi Yhdysvaltain dollariksi. Tämä vastaa 9,89:n (USD/NOK) vaihtokurssia, joka vastaa 37,14 miljardia Norjan kruunua alusten reaaliarvossa, kun taas kirjanpitoarvo on 2,929 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Ellei Google omista joitakin aluksia vain osittain tai leasing-sopimuksella, aluksissa on siten suuri yliarvo kirjanpitoarvojen yläpuolella.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Tämän artikkelin mukaan Golden Ocean on maailman kahdeksanneksi suurin kuivarahtia kuljettava varustamo. Mutta siinä sanotaan myös, että Golden Oceanilla on eniten capesize-aluksia ja uusin laivasto. Artikkeli on tammikuulta 2025. Se saattaa vaikuttaa kauniilta sijoituskohteelta, ja tämä vain korostuu kaikkien uusien suurten capesize-alusten myötä, joita CMBT omistaa tai vastaanottaa vuosina 2025–2026. Lisäksi Golden Oceanin osakkeelle on myönnetty alennus CMBT:hen verrattuna. https://www.marineinsight.com/know-more/biggest-bulk-shipping-companies/
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Jännittävä viikko Golden Oceanilla, jonka osakkeet jäävät kauas muiden irtolastialusten jälkeen ja jonka rahtihinnat ovat yksinkertaisesti räjähtäneet capesize-segmentissä.
  • 13.6.
    ·
    13.6.
    ·
    Mikä on pätevä "vastaus" siihen tosiasiaan, että osakekurssi on laskenut 120:stä 130:een? Onko olemassa mielenkiintoisia näkökohtia? Kiitos vaivannäöstä.
    13.6. · Muokattu
    ·
    13.6. · Muokattu
    ·
    Monet viittaavat luultavasti meneillään olevaan CMBT:n kanssa tapahtuvaan fuusioon. Jos GOGL ei olisi ollut tässä prosessissa mukana, hinta olisi ehkä ollut nyt 100–120 kruunua, mutta tämä osoittaa vain osakkeen arvonnousupotentiaalin. Olemme sijoittaneet nyt 50 % salkusta GOGL:ään ja loput MPCC:hen. Capesizen korot ovat nyt uskomattoman hyvät. Ensimmäisellä neljänneksellä GOGL ilmoitti sulkeneensa vain 12 % Capesizen kapasiteetista, joten kolmas neljännes on täysin avoin sulkemiskapasiteetille erittäin korkeilla hinnoilla.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
900
Myynti
Määrä
1 500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
9--
8--
710--
95--
351--
Ylin
79,2
VWAP
-
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572
VWAP
-
Ylin
79,2
Alin
77,05
VaihtoMäärä
13 Mundefined166 572

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt