Q1-osavuosiraportti
96 päivää sitten‧14 min
1,6201 NOK/osake
Viimeisin osinko
30,71 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
705
Myynti
Määrä
1 320
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
79 | - | - | ||
7 | - | - | ||
87 | - | - | ||
51 | - | - | ||
118 | - | - |
Ylin
132VWAP
Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
VWAP
Ylin
132Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. 2 päivää |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 13.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 14.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten4 t sittenOnkohan kukaan hakenut Bulkersista liikaa perittyjä lähdeveroja takaisin Norjasta 25% vs. 15%? Altinn näyttää hyväksyvän ainoastaan NO... alkuisen isin numeron joka tällä on kuitenkin erilainen? (BMG...)
- 6 t sitten·BCI tänään: 27 506 -210 MTD 26 668 TD 17 216 Vuoden 2025 saldo 26 000 Hauska fakta: Vuoden 2027 loppuun mennessä 141 Cape-alusta on vanhempi kuin keskimääräinen romutusikä, joka on 22 vuotta #osingot #kuivarahti #capesize #2020bulkers5 t sitten·Kestää luultavasti noin 25 vuotta ennen kuin ne päätyvät puutavaraliikkeeseen?
- 2 päivää sitten · Muokattu·Hei hyvät osakkeenomistajat! Siitä on tullut suurin positioni, ostan myös Himalaya Shippingiä ensi viikolla. Hypoteesini jatkoa varten: - Aloitetaan sillä, että olemme siirtymässä korkeampien hintojen kauteen. - Uusien kuivarahtilaivojen alhainen tilauskanta tarkoittaa rajoitettua uuden kapasiteetin kasvua, mikä tukee rahtihintoja pidemmän aikaa. - Markkinoita luonnehtivat positiivisesti odotukset alhaisemmista koroista, mikä stimuloi talouskasvua ja siten kuivarahtilaivan kysynnän kasvua. - OPEC lisää öljyntuotantoa, Yhdysvallat, Brasilia ja nyt ehkä Venäjäkin lisäävät tuotantoa. Uskon, että tämä johtaa alhaisiin öljyn hintoihin, mikä stimuloi talouskasvua ja raaka-aineiden kysyntää. Sekä polttoainekustannusten laskuun. - Ukrainan jälleenrakennus vaatii suuria määriä rautamalmia, ja suuria määriä tarvitaan useiden vuosien ajan. - Kiinan talouskasvu on tässä jokeri, en tiedä. Se voi mennä kumpaan suuntaan tahansa. Tämä on minun 5 senttiäni perjantaille, lataan lisää ensi viikolla kuivarahtilaivan osalta. Kommentit ovat tervetulleita, olitpa samaa mieltä tai et :-). Hyvää viikonloppua!5 t sitten·Olemme pitkällä kaudella, kuten vuoden 2020 irtolastialusten osalta tänään, Kiina on luultavasti tärkein ja siellä odotetaan kasvua. On epävarmaa, onko dollaritynnyrin hinta 55–75 dollarin välillä, sillä on paljon merkitystä. Muuten rauhalla Ukrainassa, Palestiinassa ja Punaisellamerellä voi olla sekä positiivinen että negatiivinen vaikutus tulevaisuudessa. Mutta kuten mainitsit, tulevaisuudessa on joitakin positiivisia tekijöitä. Mielestäni molemmilla on nyt hieman korkeat hinnat, mutta molemmat ovat loistavia yrityksiä.3 t sitten·Himalajan hinta ei ole korkeampi, ja yli 26 000 BCI:n ansiosta he rakentavat enemmän liikevaihtoa ja tulosta kuin vuonna 2020. Samaan aikaan heillä oli kaksinkertainen määrä ydinkoneita ja viisi vuotta uudempi laivasto. Vuosi 2020 on varma sijoitus Cormorantin 6400 dollarin MTP-kurssista riippumatta, ja se on siten turvallisempi sijoitus verrattuna siihen... mutta jos olemme nyt suurten irtotavaramäärien supersyklin alussa, Hshp:llä on paljon suurempi hyödyke.
- 3 päivää sitten·BCI tänään: 27 716 +1 140 MTD 26 529 TD 17 149 Vuoden 2025 saldo 26 000 Heinäkuun maailmanlaajuinen rautamalmin vienti viidettä peräkkäistä nousua, ja alla olevat tiedot osoittavat, että Kiina on nälkäinen samoille #osingot #kuivalasti #kapasiteetit #2020bulkers
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
96 päivää sitten‧14 min
1,6201 NOK/osake
Viimeisin osinko
30,71 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten4 t sittenOnkohan kukaan hakenut Bulkersista liikaa perittyjä lähdeveroja takaisin Norjasta 25% vs. 15%? Altinn näyttää hyväksyvän ainoastaan NO... alkuisen isin numeron joka tällä on kuitenkin erilainen? (BMG...)
- 6 t sitten·BCI tänään: 27 506 -210 MTD 26 668 TD 17 216 Vuoden 2025 saldo 26 000 Hauska fakta: Vuoden 2027 loppuun mennessä 141 Cape-alusta on vanhempi kuin keskimääräinen romutusikä, joka on 22 vuotta #osingot #kuivarahti #capesize #2020bulkers5 t sitten·Kestää luultavasti noin 25 vuotta ennen kuin ne päätyvät puutavaraliikkeeseen?
- 2 päivää sitten · Muokattu·Hei hyvät osakkeenomistajat! Siitä on tullut suurin positioni, ostan myös Himalaya Shippingiä ensi viikolla. Hypoteesini jatkoa varten: - Aloitetaan sillä, että olemme siirtymässä korkeampien hintojen kauteen. - Uusien kuivarahtilaivojen alhainen tilauskanta tarkoittaa rajoitettua uuden kapasiteetin kasvua, mikä tukee rahtihintoja pidemmän aikaa. - Markkinoita luonnehtivat positiivisesti odotukset alhaisemmista koroista, mikä stimuloi talouskasvua ja siten kuivarahtilaivan kysynnän kasvua. - OPEC lisää öljyntuotantoa, Yhdysvallat, Brasilia ja nyt ehkä Venäjäkin lisäävät tuotantoa. Uskon, että tämä johtaa alhaisiin öljyn hintoihin, mikä stimuloi talouskasvua ja raaka-aineiden kysyntää. Sekä polttoainekustannusten laskuun. - Ukrainan jälleenrakennus vaatii suuria määriä rautamalmia, ja suuria määriä tarvitaan useiden vuosien ajan. - Kiinan talouskasvu on tässä jokeri, en tiedä. Se voi mennä kumpaan suuntaan tahansa. Tämä on minun 5 senttiäni perjantaille, lataan lisää ensi viikolla kuivarahtilaivan osalta. Kommentit ovat tervetulleita, olitpa samaa mieltä tai et :-). Hyvää viikonloppua!5 t sitten·Olemme pitkällä kaudella, kuten vuoden 2020 irtolastialusten osalta tänään, Kiina on luultavasti tärkein ja siellä odotetaan kasvua. On epävarmaa, onko dollaritynnyrin hinta 55–75 dollarin välillä, sillä on paljon merkitystä. Muuten rauhalla Ukrainassa, Palestiinassa ja Punaisellamerellä voi olla sekä positiivinen että negatiivinen vaikutus tulevaisuudessa. Mutta kuten mainitsit, tulevaisuudessa on joitakin positiivisia tekijöitä. Mielestäni molemmilla on nyt hieman korkeat hinnat, mutta molemmat ovat loistavia yrityksiä.3 t sitten·Himalajan hinta ei ole korkeampi, ja yli 26 000 BCI:n ansiosta he rakentavat enemmän liikevaihtoa ja tulosta kuin vuonna 2020. Samaan aikaan heillä oli kaksinkertainen määrä ydinkoneita ja viisi vuotta uudempi laivasto. Vuosi 2020 on varma sijoitus Cormorantin 6400 dollarin MTP-kurssista riippumatta, ja se on siten turvallisempi sijoitus verrattuna siihen... mutta jos olemme nyt suurten irtotavaramäärien supersyklin alussa, Hshp:llä on paljon suurempi hyödyke.
- 3 päivää sitten·BCI tänään: 27 716 +1 140 MTD 26 529 TD 17 149 Vuoden 2025 saldo 26 000 Heinäkuun maailmanlaajuinen rautamalmin vienti viidettä peräkkäistä nousua, ja alla olevat tiedot osoittavat, että Kiina on nälkäinen samoille #osingot #kuivalasti #kapasiteetit #2020bulkers
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
705
Myynti
Määrä
1 320
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
79 | - | - | ||
7 | - | - | ||
87 | - | - | ||
51 | - | - | ||
118 | - | - |
Ylin
132VWAP
Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
VWAP
Ylin
132Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. 2 päivää |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 13.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 14.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
96 päivää sitten‧14 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. 2 päivää |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 13.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 14.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
1,6201 NOK/osake
Viimeisin osinko
30,71 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten4 t sittenOnkohan kukaan hakenut Bulkersista liikaa perittyjä lähdeveroja takaisin Norjasta 25% vs. 15%? Altinn näyttää hyväksyvän ainoastaan NO... alkuisen isin numeron joka tällä on kuitenkin erilainen? (BMG...)
- 6 t sitten·BCI tänään: 27 506 -210 MTD 26 668 TD 17 216 Vuoden 2025 saldo 26 000 Hauska fakta: Vuoden 2027 loppuun mennessä 141 Cape-alusta on vanhempi kuin keskimääräinen romutusikä, joka on 22 vuotta #osingot #kuivarahti #capesize #2020bulkers5 t sitten·Kestää luultavasti noin 25 vuotta ennen kuin ne päätyvät puutavaraliikkeeseen?
- 2 päivää sitten · Muokattu·Hei hyvät osakkeenomistajat! Siitä on tullut suurin positioni, ostan myös Himalaya Shippingiä ensi viikolla. Hypoteesini jatkoa varten: - Aloitetaan sillä, että olemme siirtymässä korkeampien hintojen kauteen. - Uusien kuivarahtilaivojen alhainen tilauskanta tarkoittaa rajoitettua uuden kapasiteetin kasvua, mikä tukee rahtihintoja pidemmän aikaa. - Markkinoita luonnehtivat positiivisesti odotukset alhaisemmista koroista, mikä stimuloi talouskasvua ja siten kuivarahtilaivan kysynnän kasvua. - OPEC lisää öljyntuotantoa, Yhdysvallat, Brasilia ja nyt ehkä Venäjäkin lisäävät tuotantoa. Uskon, että tämä johtaa alhaisiin öljyn hintoihin, mikä stimuloi talouskasvua ja raaka-aineiden kysyntää. Sekä polttoainekustannusten laskuun. - Ukrainan jälleenrakennus vaatii suuria määriä rautamalmia, ja suuria määriä tarvitaan useiden vuosien ajan. - Kiinan talouskasvu on tässä jokeri, en tiedä. Se voi mennä kumpaan suuntaan tahansa. Tämä on minun 5 senttiäni perjantaille, lataan lisää ensi viikolla kuivarahtilaivan osalta. Kommentit ovat tervetulleita, olitpa samaa mieltä tai et :-). Hyvää viikonloppua!5 t sitten·Olemme pitkällä kaudella, kuten vuoden 2020 irtolastialusten osalta tänään, Kiina on luultavasti tärkein ja siellä odotetaan kasvua. On epävarmaa, onko dollaritynnyrin hinta 55–75 dollarin välillä, sillä on paljon merkitystä. Muuten rauhalla Ukrainassa, Palestiinassa ja Punaisellamerellä voi olla sekä positiivinen että negatiivinen vaikutus tulevaisuudessa. Mutta kuten mainitsit, tulevaisuudessa on joitakin positiivisia tekijöitä. Mielestäni molemmilla on nyt hieman korkeat hinnat, mutta molemmat ovat loistavia yrityksiä.3 t sitten·Himalajan hinta ei ole korkeampi, ja yli 26 000 BCI:n ansiosta he rakentavat enemmän liikevaihtoa ja tulosta kuin vuonna 2020. Samaan aikaan heillä oli kaksinkertainen määrä ydinkoneita ja viisi vuotta uudempi laivasto. Vuosi 2020 on varma sijoitus Cormorantin 6400 dollarin MTP-kurssista riippumatta, ja se on siten turvallisempi sijoitus verrattuna siihen... mutta jos olemme nyt suurten irtotavaramäärien supersyklin alussa, Hshp:llä on paljon suurempi hyödyke.
- 3 päivää sitten·BCI tänään: 27 716 +1 140 MTD 26 529 TD 17 149 Vuoden 2025 saldo 26 000 Heinäkuun maailmanlaajuinen rautamalmin vienti viidettä peräkkäistä nousua, ja alla olevat tiedot osoittavat, että Kiina on nälkäinen samoille #osingot #kuivalasti #kapasiteetit #2020bulkers
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
705
Myynti
Määrä
1 320
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
79 | - | - | ||
7 | - | - | ||
87 | - | - | ||
51 | - | - | ||
118 | - | - |
Ylin
132VWAP
Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
VWAP
Ylin
132Alin
128,3VaihtoMäärä
12,8 98 946
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt