Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
Osake
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
Osake
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
90,15NOK
−0,88% (−0,80)
Ylin91,05
Alin89,70
Vaihto
6,9 MNOK
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten31 min
8,6117 NOK/osake
Viimeisin osinko
54,94 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
497
Myynti
Määrä
547

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
143--
76--
110--
10--
250--
Ylin
91,05
VWAP
-
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044
VWAP
-
Ylin
91,05
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
22.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous27.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous20.11.2024
2024 Q3-osavuosiraportti24.10.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 47 min sitten
    ·
    47 min sitten
    ·
    alas öljyn hinnan takia?
    29 min sitten
    ·
    29 min sitten
    ·
    Ne käyttävät paljon polttoainetta, ja se on sotavakuutuksen ongelma, ja hintojen nostaminen vie aikaa kustannusten noustessa. Todennäköisesti tilanne paranee vielä, niin se aina paranee.
  • 20 t sitten
    ·
    20 t sitten
    ·
    Hoegh kaikkine revontulineen voi olla erittäin hyvä, jos ajoneuvosta sähköverkkoon -järjestelmä toimii hyvin. Volvo ja Tesla ovat ilmoittaneet, että kaikki näyttää hyvältä! On arvioitu, että kaikkiin koteihin tulee miljoonia uusia autoja.
  • 21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    En ymmärrä, miksi tämä osake – Lähi-itä on tulessa ja tämä osake nousee – yllättää minua. Luulisi, että globaali epävarmuus vähentäisi uusien autojen ostotarvetta.
    14 t sitten
    14 t sitten
    🤣🤣🤣
  • 23 t sitten
    ·
    23 t sitten
    ·
    ABG Sundal Collierin Petter Haugen on tänään ulkona DN:ssä eikä usko, että Punainenmeri avataan pitkään aikaan. "Monet varustamot ovat myös välttäneet purjehtimista Punaisellamerellä pitkään Jemenin huthi-miliisin jatkuvien hyökkäysten vuoksi laivoihin. Alueen viimeisimmän eskaloitumisen myötä Haugen uskoo, että Punainenmeri voi kestää kauan ennen kuin siitä tulee jälleen tärkeä monille varustamoille. Tämä lisää laivakuljetusten tarvetta, koska alusten on tehtävä pitkiä kiertoteitä, ja auttaa nostamaan hintoja."
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    Suezin avaaminen johtaa alhaisempiin hintoihin ja kysynnän vähenemiseen, mikä ei ole positiivista. Se, että HAUTO voi kuljettaa enemmän rahtia lyhyemmillä matkoilla, ei tarkoita, että ne ansaitsevat enemmän rahaa, jos kysyntä vähenee ja hinnat ovat alhaisemmat. Varustamoyhtiöt ovat historiallisesti pärjänneet paremmin sodan tai levottomuuksien aikana kuin rauhan aikana, eikä HAUTO ole poikkeus.
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    Andreas Enger on todennut useita kertoja selvästi: hauto TULEE hyötymään avautuvasta asemasta. Heillä on 82 % volyymista lukituissa sopimuksissa, he säästävät paljon polttoainekustannuksissa ja vapauttavat kapasiteettia, jota he voivat myydä paremmin palkatulle raskaan kaluston segmentille. Mutta hieman pidemmällä aikavälillä, kun sopimuksia uusitaan, se tulee luonnollisesti olemaan negatiivinen.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Eikö tämä osake ole liian alihinnoiteltu ottaen huomioon odotetun suoran tuoton vuodelta 2025/2026? Mistä muualta puolet ostohinnasta voi saada takaisin vain 24 kuukaudessa? https://e24.no/boers-og-finans/i/gw92Oa/shippingutbytter-det-er-saarbart-naa
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Israelin ja Iranin välisen sodan ei tarvitse olla hyödyllinen vain merenkululle, öljyn hinnan nousu, laivoihin kohdistuvien hyökkäysten riski, pitkät kiertotiet ja tietenkin riski, että Lähi-idän eskaloituminen suureksi sodaksi laukaisee/lisää taloudellista taantumaa vaaravyöhykkeellä olevissa maissa. Sitten on vielä laivojen vakuutukset, jos ne alkavat upottaa siviilialuksia.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten31 min
8,6117 NOK/osake
Viimeisin osinko
54,94 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 47 min sitten
    ·
    47 min sitten
    ·
    alas öljyn hinnan takia?
    29 min sitten
    ·
    29 min sitten
    ·
    Ne käyttävät paljon polttoainetta, ja se on sotavakuutuksen ongelma, ja hintojen nostaminen vie aikaa kustannusten noustessa. Todennäköisesti tilanne paranee vielä, niin se aina paranee.
  • 20 t sitten
    ·
    20 t sitten
    ·
    Hoegh kaikkine revontulineen voi olla erittäin hyvä, jos ajoneuvosta sähköverkkoon -järjestelmä toimii hyvin. Volvo ja Tesla ovat ilmoittaneet, että kaikki näyttää hyvältä! On arvioitu, että kaikkiin koteihin tulee miljoonia uusia autoja.
  • 21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    En ymmärrä, miksi tämä osake – Lähi-itä on tulessa ja tämä osake nousee – yllättää minua. Luulisi, että globaali epävarmuus vähentäisi uusien autojen ostotarvetta.
    14 t sitten
    14 t sitten
    🤣🤣🤣
  • 23 t sitten
    ·
    23 t sitten
    ·
    ABG Sundal Collierin Petter Haugen on tänään ulkona DN:ssä eikä usko, että Punainenmeri avataan pitkään aikaan. "Monet varustamot ovat myös välttäneet purjehtimista Punaisellamerellä pitkään Jemenin huthi-miliisin jatkuvien hyökkäysten vuoksi laivoihin. Alueen viimeisimmän eskaloitumisen myötä Haugen uskoo, että Punainenmeri voi kestää kauan ennen kuin siitä tulee jälleen tärkeä monille varustamoille. Tämä lisää laivakuljetusten tarvetta, koska alusten on tehtävä pitkiä kiertoteitä, ja auttaa nostamaan hintoja."
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    Suezin avaaminen johtaa alhaisempiin hintoihin ja kysynnän vähenemiseen, mikä ei ole positiivista. Se, että HAUTO voi kuljettaa enemmän rahtia lyhyemmillä matkoilla, ei tarkoita, että ne ansaitsevat enemmän rahaa, jos kysyntä vähenee ja hinnat ovat alhaisemmat. Varustamoyhtiöt ovat historiallisesti pärjänneet paremmin sodan tai levottomuuksien aikana kuin rauhan aikana, eikä HAUTO ole poikkeus.
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    Andreas Enger on todennut useita kertoja selvästi: hauto TULEE hyötymään avautuvasta asemasta. Heillä on 82 % volyymista lukituissa sopimuksissa, he säästävät paljon polttoainekustannuksissa ja vapauttavat kapasiteettia, jota he voivat myydä paremmin palkatulle raskaan kaluston segmentille. Mutta hieman pidemmällä aikavälillä, kun sopimuksia uusitaan, se tulee luonnollisesti olemaan negatiivinen.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Eikö tämä osake ole liian alihinnoiteltu ottaen huomioon odotetun suoran tuoton vuodelta 2025/2026? Mistä muualta puolet ostohinnasta voi saada takaisin vain 24 kuukaudessa? https://e24.no/boers-og-finans/i/gw92Oa/shippingutbytter-det-er-saarbart-naa
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Israelin ja Iranin välisen sodan ei tarvitse olla hyödyllinen vain merenkululle, öljyn hinnan nousu, laivoihin kohdistuvien hyökkäysten riski, pitkät kiertotiet ja tietenkin riski, että Lähi-idän eskaloituminen suureksi sodaksi laukaisee/lisää taloudellista taantumaa vaaravyöhykkeellä olevissa maissa. Sitten on vielä laivojen vakuutukset, jos ne alkavat upottaa siviilialuksia.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
497
Myynti
Määrä
547

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
143--
76--
110--
10--
250--
Ylin
91,05
VWAP
-
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044
VWAP
-
Ylin
91,05
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
22.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous27.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous20.11.2024
2024 Q3-osavuosiraportti24.10.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten31 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
22.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous27.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous20.11.2024
2024 Q3-osavuosiraportti24.10.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
8,6117 NOK/osake
Viimeisin osinko
54,94 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 47 min sitten
    ·
    47 min sitten
    ·
    alas öljyn hinnan takia?
    29 min sitten
    ·
    29 min sitten
    ·
    Ne käyttävät paljon polttoainetta, ja se on sotavakuutuksen ongelma, ja hintojen nostaminen vie aikaa kustannusten noustessa. Todennäköisesti tilanne paranee vielä, niin se aina paranee.
  • 20 t sitten
    ·
    20 t sitten
    ·
    Hoegh kaikkine revontulineen voi olla erittäin hyvä, jos ajoneuvosta sähköverkkoon -järjestelmä toimii hyvin. Volvo ja Tesla ovat ilmoittaneet, että kaikki näyttää hyvältä! On arvioitu, että kaikkiin koteihin tulee miljoonia uusia autoja.
  • 21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    En ymmärrä, miksi tämä osake – Lähi-itä on tulessa ja tämä osake nousee – yllättää minua. Luulisi, että globaali epävarmuus vähentäisi uusien autojen ostotarvetta.
    14 t sitten
    14 t sitten
    🤣🤣🤣
  • 23 t sitten
    ·
    23 t sitten
    ·
    ABG Sundal Collierin Petter Haugen on tänään ulkona DN:ssä eikä usko, että Punainenmeri avataan pitkään aikaan. "Monet varustamot ovat myös välttäneet purjehtimista Punaisellamerellä pitkään Jemenin huthi-miliisin jatkuvien hyökkäysten vuoksi laivoihin. Alueen viimeisimmän eskaloitumisen myötä Haugen uskoo, että Punainenmeri voi kestää kauan ennen kuin siitä tulee jälleen tärkeä monille varustamoille. Tämä lisää laivakuljetusten tarvetta, koska alusten on tehtävä pitkiä kiertoteitä, ja auttaa nostamaan hintoja."
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    56 min sitten · Muokattu
    ·
    Suezin avaaminen johtaa alhaisempiin hintoihin ja kysynnän vähenemiseen, mikä ei ole positiivista. Se, että HAUTO voi kuljettaa enemmän rahtia lyhyemmillä matkoilla, ei tarkoita, että ne ansaitsevat enemmän rahaa, jos kysyntä vähenee ja hinnat ovat alhaisemmat. Varustamoyhtiöt ovat historiallisesti pärjänneet paremmin sodan tai levottomuuksien aikana kuin rauhan aikana, eikä HAUTO ole poikkeus.
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    22 min sitten · Muokattu
    ·
    Andreas Enger on todennut useita kertoja selvästi: hauto TULEE hyötymään avautuvasta asemasta. Heillä on 82 % volyymista lukituissa sopimuksissa, he säästävät paljon polttoainekustannuksissa ja vapauttavat kapasiteettia, jota he voivat myydä paremmin palkatulle raskaan kaluston segmentille. Mutta hieman pidemmällä aikavälillä, kun sopimuksia uusitaan, se tulee luonnollisesti olemaan negatiivinen.
  • 2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Eikö tämä osake ole liian alihinnoiteltu ottaen huomioon odotetun suoran tuoton vuodelta 2025/2026? Mistä muualta puolet ostohinnasta voi saada takaisin vain 24 kuukaudessa? https://e24.no/boers-og-finans/i/gw92Oa/shippingutbytter-det-er-saarbart-naa
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Israelin ja Iranin välisen sodan ei tarvitse olla hyödyllinen vain merenkululle, öljyn hinnan nousu, laivoihin kohdistuvien hyökkäysten riski, pitkät kiertotiet ja tietenkin riski, että Lähi-idän eskaloituminen suureksi sodaksi laukaisee/lisää taloudellista taantumaa vaaravyöhykkeellä olevissa maissa. Sitten on vielä laivojen vakuutukset, jos ne alkavat upottaa siviilialuksia.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
497
Myynti
Määrä
547

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
143--
76--
110--
10--
250--
Ylin
91,05
VWAP
-
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044
VWAP
-
Ylin
91,05
Alin
89,7
VaihtoMäärä
6,9 Mundefined77 044

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt