Q1-osavuosiraportti
20 päivää sitten
0,07 USD/osake
Viimeisin osinko
10,14 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
770
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
2,88VWAP
Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
VWAP
Ylin
2,88Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 29.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 21.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 9.5.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers on sopinut myyvänsä yhden vanhimmista aluksistaan hankittuaan lisää moderneja aluksia. Yhtiö kertoi tehneensä sopimuksen nimeämättömän ostajan kanssa 150 000 dwt:n Nordic Castorista (rakennettu vuonna 2004) 22,5 miljoonalla dollarilla. VesselsValue arvioi aluksen arvoksi 26 miljoonaa dollaria. NAT osti tankkerin kokonaiskaupalla kreikkalaiselta Nereus Shippingiltä 29,7 miljoonalla dollarilla vuonna 2016. Norjalaisella yhtiöllä on edelleen Suezmax-sopimus vuodelta 2003. NAT:n toimitusjohtaja ja perustaja Herbjorn Hansson sanoi: "Vuoden 2025 ensimmäiset kuukaudet ovat olleet Nordic Americanin aktiivisinta jaksoa useisiin vuosiin. "Tie eteenpäin on ylöspäin. Osinko on prioriteetti. "Hankkimme kaksi tai kolme alusta ja myymme muutaman aluksen. "Nordic American on vahvassa asemassa." 160 000 dwt:n Nordic Apollo (rakennettu vuonna 2003) meni brittiläiselle omistajalle Union Maritimelle 23 miljoonalla dollarilla maaliskuussa. Myös samassa kuussa NAT vahvisti toisen tankkerialuksen hankinnan nopeasti peräkkäin ja varmisti leasing-rahoituksen uudelle parille norjalaisen Ocean Yieldin kanssa. Yhtiö osti toisen vuonna 2016 rakennetun Suezmaxin samalta ostajalta, jolta se oli hankkinut vastaavan aluksen helmikuussa. Yhtiön mukaan molempien Etelä-Koreassa rakennettujen alusten hinta oli "keski- tai ylähaarukka 60 miljoonaa dollaria". Yhtiö ei paljastanut kumpaakaan alusta, mutta välittäjien raporttien mukaan NAT osti Eastern Pacific Shippingin 157 800 dwt:n Goldwayn ja Diamondwayn (molemmat rakennettu vuonna 2016) 68 miljoonalla dollarilla kappaleelta. Ocean Yield kertoi ostaneensa kaksi alusta ja tehneensä ne kahdeksan vuoden bareboat-rahtaussopimuksilla NAT:lle kaupalla, joka lisää 90 miljoonaa dollaria sen käyttökate-tilauskantaan. Kaksi muuta alusta ostettiin Ocean Yieldin leasing-sopimuksista aiemmin tänä vuonna. vuosi. Neljännellä neljänneksellä NAT:n voitto laski 1,3 miljoonaan dollariin viime vuoden vastaavan ajanjakson 17,5 miljoonasta dollarista. Koko vuoden 2024 aikana tulos laski 98,7 miljoonasta dollarista 46,6 miljoonaan dollariin. Tekijänoikeudet: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 15.4.·Miksi ihmeessä tämä ei ole vähintään 4 $\share? Selittääkö joku tyhmille?
- 6.2.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers (NAT) suunnittelee suurta laivastonsa päivitystä tänä vuonna. Suezmax-asiantuntija on pyytänyt uudistamiseen apua pitkäaikaisilta rahoittajakumppaneiltaan Beal Bankilta ja Ocean Yieldiltä. Toimitusjohtaja Herbjorn Hansson sanoi kirjeessään osakkeenomistajille: ”Vuoden 2025 suuri projekti on laivastomme uusiminen ja kasvattaminen. Aiomme ostaa kaksi tai kolme laivaa ja myydä kaksi tai kolme." Ensimmäinen askel ilmoitettiin tammikuussa, jolloin myytiin vuonna 2003 rakennettu tankkeri 22,5 miljoonan dollarin käteisrahalla taseen vahvistamiseksi. Tämä on joko 160 000 dwt Nordic Apollo tai 150 100 dwt Nordic Pollux, sen kaksi vanhinta alusta. Nimeämätön ostaja Iso-Britanniasta vastaanottaa toimituksen ensimmäisellä neljänneksellä. Beal Bank on Dallasin lainanantaja, kun taas Oslossa listattu Ocean Yield on myynti- ja takaisinvuokrausrahoittaja, jota hallitsee pääomasijoitusjätti KKR. Hansson sanoi: ”Kuten aina, rahoitustamme ohjaavat päätavoitteemme eli osinkojen priorisointi ja vakaan taseen säilyttäminen. ”Yrityskaupat Beal Bankin ja Ocean Yieldin kanssa lisäävät likviditeettiämme ja lisäävät voimakkaasti taloudellista joustavuuttamme. "Odotamme NAT:lle erittäin aktiivista vuotta." Viime kuussa omistaja teki myös sopimuksen nykyaikaisen aluksen ostamisesta takaisin Ocean Yieldiltä. NAT, joka hallitsee 20 suezmaxia, ilmoitti osto-optionsa nimettömästä vuonna 2018 rakennetusta säiliöaluksesta "suotuisin ehdoin läheiseltä rahoituskumppanilta". Tämä on yksi 157 000 dwt:n kolmiosta Nordic Aquarius, Nordic Cygnus tai Nordic Tellus, joita operoi NAT. Alusten arvo on VesselsValueen mukaan noin 74 miljoonaa dollaria. Luovutus ja takaisinosto olivat yhtiön ensimmäiset myynti- ja ostoliikkeet sitten vuoden 2023. NAT sanoi olevansa "erittäin vakaassa asemassa" ja liiketoimet "heijastavat taloudellista joustavuuttamme", se sanoi tuolloin. Marraskuussa TradeWinds raportoi, että NAT piti silmällä laivaston laajentamista julkaistuaan parantuneen kolmannen vuosineljänneksen suorituskyvyn. Se teki vuosineljänneksellä sopimuksia 125 miljoonan dollarin arvosta ja aikoi lisätä aluksia. "Aiomme kasvattaa laivastoamme parilla aluksella, minkä pitäisi vaikuttaa positiivisesti osingonmaksuun", se sanoi. NAT on lisännyt määräaikaisia sopimuksia öljy-yhtiöiden kanssa, koska se uskoo, että suezmaxeista on maailmanlaajuista "pulaa". Yhtiö kirjasi kolmannella vuosineljänneksellä 8,7 miljoonan dollarin voiton, mikä ylitti 7,5 miljoonan dollarin voiton vuotta aiemmin. Analyytikot sanoivat, että 0,04 dollarin osinko osakkeelta vastasi 100 prosentin voittoa tuloksesta. NAT:n suezmaxit tuottivat 30 656 dollaria päivässä vuosineljänneksen aikana, mikä on selvästi eroa 9 000 dollarin päivittäisistä käyttökustannuksista. Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
20 päivää sitten
0,07 USD/osake
Viimeisin osinko
10,14 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 9.5.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers on sopinut myyvänsä yhden vanhimmista aluksistaan hankittuaan lisää moderneja aluksia. Yhtiö kertoi tehneensä sopimuksen nimeämättömän ostajan kanssa 150 000 dwt:n Nordic Castorista (rakennettu vuonna 2004) 22,5 miljoonalla dollarilla. VesselsValue arvioi aluksen arvoksi 26 miljoonaa dollaria. NAT osti tankkerin kokonaiskaupalla kreikkalaiselta Nereus Shippingiltä 29,7 miljoonalla dollarilla vuonna 2016. Norjalaisella yhtiöllä on edelleen Suezmax-sopimus vuodelta 2003. NAT:n toimitusjohtaja ja perustaja Herbjorn Hansson sanoi: "Vuoden 2025 ensimmäiset kuukaudet ovat olleet Nordic Americanin aktiivisinta jaksoa useisiin vuosiin. "Tie eteenpäin on ylöspäin. Osinko on prioriteetti. "Hankkimme kaksi tai kolme alusta ja myymme muutaman aluksen. "Nordic American on vahvassa asemassa." 160 000 dwt:n Nordic Apollo (rakennettu vuonna 2003) meni brittiläiselle omistajalle Union Maritimelle 23 miljoonalla dollarilla maaliskuussa. Myös samassa kuussa NAT vahvisti toisen tankkerialuksen hankinnan nopeasti peräkkäin ja varmisti leasing-rahoituksen uudelle parille norjalaisen Ocean Yieldin kanssa. Yhtiö osti toisen vuonna 2016 rakennetun Suezmaxin samalta ostajalta, jolta se oli hankkinut vastaavan aluksen helmikuussa. Yhtiön mukaan molempien Etelä-Koreassa rakennettujen alusten hinta oli "keski- tai ylähaarukka 60 miljoonaa dollaria". Yhtiö ei paljastanut kumpaakaan alusta, mutta välittäjien raporttien mukaan NAT osti Eastern Pacific Shippingin 157 800 dwt:n Goldwayn ja Diamondwayn (molemmat rakennettu vuonna 2016) 68 miljoonalla dollarilla kappaleelta. Ocean Yield kertoi ostaneensa kaksi alusta ja tehneensä ne kahdeksan vuoden bareboat-rahtaussopimuksilla NAT:lle kaupalla, joka lisää 90 miljoonaa dollaria sen käyttökate-tilauskantaan. Kaksi muuta alusta ostettiin Ocean Yieldin leasing-sopimuksista aiemmin tänä vuonna. vuosi. Neljännellä neljänneksellä NAT:n voitto laski 1,3 miljoonaan dollariin viime vuoden vastaavan ajanjakson 17,5 miljoonasta dollarista. Koko vuoden 2024 aikana tulos laski 98,7 miljoonasta dollarista 46,6 miljoonaan dollariin. Tekijänoikeudet: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 15.4.·Miksi ihmeessä tämä ei ole vähintään 4 $\share? Selittääkö joku tyhmille?
- 6.2.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers (NAT) suunnittelee suurta laivastonsa päivitystä tänä vuonna. Suezmax-asiantuntija on pyytänyt uudistamiseen apua pitkäaikaisilta rahoittajakumppaneiltaan Beal Bankilta ja Ocean Yieldiltä. Toimitusjohtaja Herbjorn Hansson sanoi kirjeessään osakkeenomistajille: ”Vuoden 2025 suuri projekti on laivastomme uusiminen ja kasvattaminen. Aiomme ostaa kaksi tai kolme laivaa ja myydä kaksi tai kolme." Ensimmäinen askel ilmoitettiin tammikuussa, jolloin myytiin vuonna 2003 rakennettu tankkeri 22,5 miljoonan dollarin käteisrahalla taseen vahvistamiseksi. Tämä on joko 160 000 dwt Nordic Apollo tai 150 100 dwt Nordic Pollux, sen kaksi vanhinta alusta. Nimeämätön ostaja Iso-Britanniasta vastaanottaa toimituksen ensimmäisellä neljänneksellä. Beal Bank on Dallasin lainanantaja, kun taas Oslossa listattu Ocean Yield on myynti- ja takaisinvuokrausrahoittaja, jota hallitsee pääomasijoitusjätti KKR. Hansson sanoi: ”Kuten aina, rahoitustamme ohjaavat päätavoitteemme eli osinkojen priorisointi ja vakaan taseen säilyttäminen. ”Yrityskaupat Beal Bankin ja Ocean Yieldin kanssa lisäävät likviditeettiämme ja lisäävät voimakkaasti taloudellista joustavuuttamme. "Odotamme NAT:lle erittäin aktiivista vuotta." Viime kuussa omistaja teki myös sopimuksen nykyaikaisen aluksen ostamisesta takaisin Ocean Yieldiltä. NAT, joka hallitsee 20 suezmaxia, ilmoitti osto-optionsa nimettömästä vuonna 2018 rakennetusta säiliöaluksesta "suotuisin ehdoin läheiseltä rahoituskumppanilta". Tämä on yksi 157 000 dwt:n kolmiosta Nordic Aquarius, Nordic Cygnus tai Nordic Tellus, joita operoi NAT. Alusten arvo on VesselsValueen mukaan noin 74 miljoonaa dollaria. Luovutus ja takaisinosto olivat yhtiön ensimmäiset myynti- ja ostoliikkeet sitten vuoden 2023. NAT sanoi olevansa "erittäin vakaassa asemassa" ja liiketoimet "heijastavat taloudellista joustavuuttamme", se sanoi tuolloin. Marraskuussa TradeWinds raportoi, että NAT piti silmällä laivaston laajentamista julkaistuaan parantuneen kolmannen vuosineljänneksen suorituskyvyn. Se teki vuosineljänneksellä sopimuksia 125 miljoonan dollarin arvosta ja aikoi lisätä aluksia. "Aiomme kasvattaa laivastoamme parilla aluksella, minkä pitäisi vaikuttaa positiivisesti osingonmaksuun", se sanoi. NAT on lisännyt määräaikaisia sopimuksia öljy-yhtiöiden kanssa, koska se uskoo, että suezmaxeista on maailmanlaajuista "pulaa". Yhtiö kirjasi kolmannella vuosineljänneksellä 8,7 miljoonan dollarin voiton, mikä ylitti 7,5 miljoonan dollarin voiton vuotta aiemmin. Analyytikot sanoivat, että 0,04 dollarin osinko osakkeelta vastasi 100 prosentin voittoa tuloksesta. NAT:n suezmaxit tuottivat 30 656 dollaria päivässä vuosineljänneksen aikana, mikä on selvästi eroa 9 000 dollarin päivittäisistä käyttökustannuksista. Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
770
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
2,88VWAP
Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
VWAP
Ylin
2,88Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 29.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 21.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
20 päivää sitten
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 29.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 21.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,07 USD/osake
Viimeisin osinko
10,14 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 9.5.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers on sopinut myyvänsä yhden vanhimmista aluksistaan hankittuaan lisää moderneja aluksia. Yhtiö kertoi tehneensä sopimuksen nimeämättömän ostajan kanssa 150 000 dwt:n Nordic Castorista (rakennettu vuonna 2004) 22,5 miljoonalla dollarilla. VesselsValue arvioi aluksen arvoksi 26 miljoonaa dollaria. NAT osti tankkerin kokonaiskaupalla kreikkalaiselta Nereus Shippingiltä 29,7 miljoonalla dollarilla vuonna 2016. Norjalaisella yhtiöllä on edelleen Suezmax-sopimus vuodelta 2003. NAT:n toimitusjohtaja ja perustaja Herbjorn Hansson sanoi: "Vuoden 2025 ensimmäiset kuukaudet ovat olleet Nordic Americanin aktiivisinta jaksoa useisiin vuosiin. "Tie eteenpäin on ylöspäin. Osinko on prioriteetti. "Hankkimme kaksi tai kolme alusta ja myymme muutaman aluksen. "Nordic American on vahvassa asemassa." 160 000 dwt:n Nordic Apollo (rakennettu vuonna 2003) meni brittiläiselle omistajalle Union Maritimelle 23 miljoonalla dollarilla maaliskuussa. Myös samassa kuussa NAT vahvisti toisen tankkerialuksen hankinnan nopeasti peräkkäin ja varmisti leasing-rahoituksen uudelle parille norjalaisen Ocean Yieldin kanssa. Yhtiö osti toisen vuonna 2016 rakennetun Suezmaxin samalta ostajalta, jolta se oli hankkinut vastaavan aluksen helmikuussa. Yhtiön mukaan molempien Etelä-Koreassa rakennettujen alusten hinta oli "keski- tai ylähaarukka 60 miljoonaa dollaria". Yhtiö ei paljastanut kumpaakaan alusta, mutta välittäjien raporttien mukaan NAT osti Eastern Pacific Shippingin 157 800 dwt:n Goldwayn ja Diamondwayn (molemmat rakennettu vuonna 2016) 68 miljoonalla dollarilla kappaleelta. Ocean Yield kertoi ostaneensa kaksi alusta ja tehneensä ne kahdeksan vuoden bareboat-rahtaussopimuksilla NAT:lle kaupalla, joka lisää 90 miljoonaa dollaria sen käyttökate-tilauskantaan. Kaksi muuta alusta ostettiin Ocean Yieldin leasing-sopimuksista aiemmin tänä vuonna. vuosi. Neljännellä neljänneksellä NAT:n voitto laski 1,3 miljoonaan dollariin viime vuoden vastaavan ajanjakson 17,5 miljoonasta dollarista. Koko vuoden 2024 aikana tulos laski 98,7 miljoonasta dollarista 46,6 miljoonaan dollariin. Tekijänoikeudet: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 15.4.·Miksi ihmeessä tämä ei ole vähintään 4 $\share? Selittääkö joku tyhmille?
- 6.2.·Yhdysvalloissa listattu Nordic American Tankers (NAT) suunnittelee suurta laivastonsa päivitystä tänä vuonna. Suezmax-asiantuntija on pyytänyt uudistamiseen apua pitkäaikaisilta rahoittajakumppaneiltaan Beal Bankilta ja Ocean Yieldiltä. Toimitusjohtaja Herbjorn Hansson sanoi kirjeessään osakkeenomistajille: ”Vuoden 2025 suuri projekti on laivastomme uusiminen ja kasvattaminen. Aiomme ostaa kaksi tai kolme laivaa ja myydä kaksi tai kolme." Ensimmäinen askel ilmoitettiin tammikuussa, jolloin myytiin vuonna 2003 rakennettu tankkeri 22,5 miljoonan dollarin käteisrahalla taseen vahvistamiseksi. Tämä on joko 160 000 dwt Nordic Apollo tai 150 100 dwt Nordic Pollux, sen kaksi vanhinta alusta. Nimeämätön ostaja Iso-Britanniasta vastaanottaa toimituksen ensimmäisellä neljänneksellä. Beal Bank on Dallasin lainanantaja, kun taas Oslossa listattu Ocean Yield on myynti- ja takaisinvuokrausrahoittaja, jota hallitsee pääomasijoitusjätti KKR. Hansson sanoi: ”Kuten aina, rahoitustamme ohjaavat päätavoitteemme eli osinkojen priorisointi ja vakaan taseen säilyttäminen. ”Yrityskaupat Beal Bankin ja Ocean Yieldin kanssa lisäävät likviditeettiämme ja lisäävät voimakkaasti taloudellista joustavuuttamme. "Odotamme NAT:lle erittäin aktiivista vuotta." Viime kuussa omistaja teki myös sopimuksen nykyaikaisen aluksen ostamisesta takaisin Ocean Yieldiltä. NAT, joka hallitsee 20 suezmaxia, ilmoitti osto-optionsa nimettömästä vuonna 2018 rakennetusta säiliöaluksesta "suotuisin ehdoin läheiseltä rahoituskumppanilta". Tämä on yksi 157 000 dwt:n kolmiosta Nordic Aquarius, Nordic Cygnus tai Nordic Tellus, joita operoi NAT. Alusten arvo on VesselsValueen mukaan noin 74 miljoonaa dollaria. Luovutus ja takaisinosto olivat yhtiön ensimmäiset myynti- ja ostoliikkeet sitten vuoden 2023. NAT sanoi olevansa "erittäin vakaassa asemassa" ja liiketoimet "heijastavat taloudellista joustavuuttamme", se sanoi tuolloin. Marraskuussa TradeWinds raportoi, että NAT piti silmällä laivaston laajentamista julkaistuaan parantuneen kolmannen vuosineljänneksen suorituskyvyn. Se teki vuosineljänneksellä sopimuksia 125 miljoonan dollarin arvosta ja aikoi lisätä aluksia. "Aiomme kasvattaa laivastoamme parilla aluksella, minkä pitäisi vaikuttaa positiivisesti osingonmaksuun", se sanoi. NAT on lisännyt määräaikaisia sopimuksia öljy-yhtiöiden kanssa, koska se uskoo, että suezmaxeista on maailmanlaajuista "pulaa". Yhtiö kirjasi kolmannella vuosineljänneksellä 8,7 miljoonan dollarin voiton, mikä ylitti 7,5 miljoonan dollarin voiton vuotta aiemmin. Analyytikot sanoivat, että 0,04 dollarin osinko osakkeelta vastasi 100 prosentin voittoa tuloksesta. NAT:n suezmaxit tuottivat 30 656 dollaria päivässä vuosineljänneksen aikana, mikä on selvästi eroa 9 000 dollarin päivittäisistä käyttökustannuksista. Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
770
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
2,88VWAP
Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
VWAP
Ylin
2,88Alin
2,8VaihtoMäärä
4,5 Mundefined2 472 175
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt