Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧34 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
87
Myynti
Määrä
588
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
13 | - | - | ||
50 | - | - | ||
100 | - | - | ||
100 | - | - | ||
47 | - | - |
Ylin
34,7VWAP
Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
VWAP
Ylin
34,7Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 14.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 25.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 25.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 11.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 27.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Mitä GM:lle tapahtuu tänään, 25 prosentin hintanousu samana päivänä, onko mitään uutta?
- 29.4.·Kunpa olisin saanut ilmaisen trailerin käsiini viisi vuotta sitten, kun he olivat pieniä. Se on noussut noin 20 kertaa. Voiko GM kasvaa suuremmaksi?2.5.·Kyllä, GM voi tehdä sen, MUTTA se on luultavasti paljon hitaampaa. Positiivista on, että ihmiset tarvitsevat autoa paljon useammin kuin perävaunua (samoin kuin aina, kun heidän on käytettävä perävaunua), ja autonvuokraus on myös paljon kalliimpaa kuin perävaunun vuokraus, joten GM pyrkii ilmeisesti paljon suurempaan markkinaan. Siksi GM:llä on potentiaalia kasvaa moninkertaiseksi. GM:llä on kuitenkin myös haasteita, joita Freetrailerilla ei ole: -Autoihin on sitouduttava paljon enemmän pääomaa kuin perävaunuihin, joten laajentaminen on paljon kalliimpaa. GM:llä ei tällä hetkellä ole kyseistä pääomaa. Aiemmin he halusivat skaalata toimintaansa mahdollisimman nopeasti ja kerätä siihen rahaa pörssistä. Mutta nousevien korkojen ja siten kannattamattomien kasvuyritysten hintojen laskiessa tuo ovi on enemmän tai vähemmän suljettu. Jos kasvun on tarkoitus tapahtua orgaanisesti, rahaa on säästettävä useiden vuosien ajan ennen kuin on mahdollista päästä uusille markkinoille. -On osoitettu, että riittävän suuren uskollisten asiakkaiden kunnan rakentaminen uudessa kaupungissa vie useita vuosia, jotta siitä tulisi kannattavaa. Odota 5-8 vuotta. Tuo osa menee paljon nopeammin ilmaisessa trailerissa. Tämä ei ainoastaan hidasta kasvua suoraan, vaan myös lisää entisestään uuteen kaupunkiin pääsyyn tarvittavaa pääomaa. – Se on hyvin erilainen liiketoimintamalli. Ilmainen traileri myy mainoksia/palveluita, jotka houkuttelevat lisää asiakkaita myymälään pienemmälle yritysryhmälle, kun taas suuri joukko yksityishenkilöitä, jotka käyttävät traileria, lainaa sitä ilmaiseksi. GM:llä yksityishenkilöiden on maksettava. Se vaatii paljon useampien ihmisten vakuuttamista ottamaan lompakkonsa esiin. Se ei tarkoita, että GM olisi huono sijoitus tällä tasolla. En usko, että on. Tietääkseni he ovat edelleen autojen yhteiskäyttöalan parhaita ansaitsemaan rahaa autoillaan, ja tämä luo pohjan uusien markkinoiden valloittamiseen ajan myötä. Vaikka Free Trailer onkin kasvattanut liikevaihtoaan mukavasti, muttei vieläkään ylivoimaisesti, GM todennäköisemmin kasvattaa tulojaan hiljaisesti ja voi jatkaa sitä paljon pidempään ja päätyä paljon suurempaan arvoon vielä vuosienkin päästä. -
- 15.4.·Satuin törmäämään näihin pieniin tanskalaisiin osakkeisiin,,, en ymmärrä miksi kukaan vaivautuisi ostamaan sitä paskaa... vain 33 000 liikevaihto, aivan liian heikko. Vastaa Serie 2 -jalkapalloa, unohda tuo paska ja katso Saksan osakkeita tänä vuonna, muuten et pääse pidemmälle,, ei kuulostaisi ylimieliseltä, mutta se ei ole sen arvoista, katso paluutani,,,
- 15.3. · Muokattu·Mielestäni Greenmobility näyttää mielenkiintoiselta. Osake on alun perin hinnoiteltu tappiolliseksi liiketoiminnaksi, mutta näen kääntymisen näkymiä. Jos katsot heidän viimeisintä ilmoitustaan siitä, mitä heidän tulevissa tileissään vuodelle 2024 tulee olemaan, voit laskea, että heidän neljännen vuosineljänneksen voittonsa on yli 6 miljoonaa kruunua (ja kaiken kaikkiaan hieman alle 10 miljoonaa kruunua vuodelle). Tämä on selvästi heidän paras neljännes ikinä. Tietysti vain jatkuva liiketoiminta tuottaa voittoa, sillä aiempi ulkomainen toiminta on vähentynyt. Mutta nyt GM on tuonut kaikki autot "kotiin" ulkomailta, ja siksi Q4 näyttää neljännekseltä, joka heijastaa ensimmäistä kertaa puhdasta toimintaa - ilman suuria kertaluonteisia kustannuksia siirtämisestä ja kaluston sisällyttämisestä Tanskaan. Samalla he odottavat kasvua ja parempia katteita. Ne ovat – suhteellisen pienellä osuuden nousulla – varmistaneet positiivisen oman pääoman, mikä sijoittuu paremmin tulevaisuudessa, missä sekä sähkön hinta että korot ovat laskemassa. Samaan aikaan sähköautot ovat yleisesti halpenemassa. Yhä useammat ihmiset kaupungeissa käyttävät autoa, ja pitkällä aikavälillä uskon, että yhä useammat ihmiset siirtyvät yhteiskäyttöön. Kaiken kaikkiaan uskon osakkeen nousevan merkittävästi vuonna 2025 – luultavasti jo, jos torstain taloudellinen tulos on niin vahva kuin ennakkoraportit antavat ymmärtää, ja jos ne voivat tehdä todennäköiseksi, että kasvu jatkuu ylöspäin. Minusta on myös myönteistä, että GM keskittyy entistä enemmän IT-alaan (sovellus, älykäs hinnoittelu jne.) ja laajempaan autotyyppien valikoimaan. Nämä näyttävät oikeilta askeleilta lisätä kasvua eteenpäin. Haluaisin kuitenkin GM:n olevan hieman selkeämpi Belgian oikeudenkäynnistä ja siitä, milloin he odottavat päätöstä – se on pieni epävarmuus, joka edelleen roikkuu tapauksen päällä. Minusta näyttää siltä, että GM on tullut realistisemmaksi ilmoitustensa myötä, jotka vuonna 2024 osuvat kerrankin maaliin. Kiitos siitä! Realismi ja keskittyminen ovat tulleet jäädäkseen, toivottavasti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧34 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Mitä GM:lle tapahtuu tänään, 25 prosentin hintanousu samana päivänä, onko mitään uutta?
- 29.4.·Kunpa olisin saanut ilmaisen trailerin käsiini viisi vuotta sitten, kun he olivat pieniä. Se on noussut noin 20 kertaa. Voiko GM kasvaa suuremmaksi?2.5.·Kyllä, GM voi tehdä sen, MUTTA se on luultavasti paljon hitaampaa. Positiivista on, että ihmiset tarvitsevat autoa paljon useammin kuin perävaunua (samoin kuin aina, kun heidän on käytettävä perävaunua), ja autonvuokraus on myös paljon kalliimpaa kuin perävaunun vuokraus, joten GM pyrkii ilmeisesti paljon suurempaan markkinaan. Siksi GM:llä on potentiaalia kasvaa moninkertaiseksi. GM:llä on kuitenkin myös haasteita, joita Freetrailerilla ei ole: -Autoihin on sitouduttava paljon enemmän pääomaa kuin perävaunuihin, joten laajentaminen on paljon kalliimpaa. GM:llä ei tällä hetkellä ole kyseistä pääomaa. Aiemmin he halusivat skaalata toimintaansa mahdollisimman nopeasti ja kerätä siihen rahaa pörssistä. Mutta nousevien korkojen ja siten kannattamattomien kasvuyritysten hintojen laskiessa tuo ovi on enemmän tai vähemmän suljettu. Jos kasvun on tarkoitus tapahtua orgaanisesti, rahaa on säästettävä useiden vuosien ajan ennen kuin on mahdollista päästä uusille markkinoille. -On osoitettu, että riittävän suuren uskollisten asiakkaiden kunnan rakentaminen uudessa kaupungissa vie useita vuosia, jotta siitä tulisi kannattavaa. Odota 5-8 vuotta. Tuo osa menee paljon nopeammin ilmaisessa trailerissa. Tämä ei ainoastaan hidasta kasvua suoraan, vaan myös lisää entisestään uuteen kaupunkiin pääsyyn tarvittavaa pääomaa. – Se on hyvin erilainen liiketoimintamalli. Ilmainen traileri myy mainoksia/palveluita, jotka houkuttelevat lisää asiakkaita myymälään pienemmälle yritysryhmälle, kun taas suuri joukko yksityishenkilöitä, jotka käyttävät traileria, lainaa sitä ilmaiseksi. GM:llä yksityishenkilöiden on maksettava. Se vaatii paljon useampien ihmisten vakuuttamista ottamaan lompakkonsa esiin. Se ei tarkoita, että GM olisi huono sijoitus tällä tasolla. En usko, että on. Tietääkseni he ovat edelleen autojen yhteiskäyttöalan parhaita ansaitsemaan rahaa autoillaan, ja tämä luo pohjan uusien markkinoiden valloittamiseen ajan myötä. Vaikka Free Trailer onkin kasvattanut liikevaihtoaan mukavasti, muttei vieläkään ylivoimaisesti, GM todennäköisemmin kasvattaa tulojaan hiljaisesti ja voi jatkaa sitä paljon pidempään ja päätyä paljon suurempaan arvoon vielä vuosienkin päästä. -
- 15.4.·Satuin törmäämään näihin pieniin tanskalaisiin osakkeisiin,,, en ymmärrä miksi kukaan vaivautuisi ostamaan sitä paskaa... vain 33 000 liikevaihto, aivan liian heikko. Vastaa Serie 2 -jalkapalloa, unohda tuo paska ja katso Saksan osakkeita tänä vuonna, muuten et pääse pidemmälle,, ei kuulostaisi ylimieliseltä, mutta se ei ole sen arvoista, katso paluutani,,,
- 15.3. · Muokattu·Mielestäni Greenmobility näyttää mielenkiintoiselta. Osake on alun perin hinnoiteltu tappiolliseksi liiketoiminnaksi, mutta näen kääntymisen näkymiä. Jos katsot heidän viimeisintä ilmoitustaan siitä, mitä heidän tulevissa tileissään vuodelle 2024 tulee olemaan, voit laskea, että heidän neljännen vuosineljänneksen voittonsa on yli 6 miljoonaa kruunua (ja kaiken kaikkiaan hieman alle 10 miljoonaa kruunua vuodelle). Tämä on selvästi heidän paras neljännes ikinä. Tietysti vain jatkuva liiketoiminta tuottaa voittoa, sillä aiempi ulkomainen toiminta on vähentynyt. Mutta nyt GM on tuonut kaikki autot "kotiin" ulkomailta, ja siksi Q4 näyttää neljännekseltä, joka heijastaa ensimmäistä kertaa puhdasta toimintaa - ilman suuria kertaluonteisia kustannuksia siirtämisestä ja kaluston sisällyttämisestä Tanskaan. Samalla he odottavat kasvua ja parempia katteita. Ne ovat – suhteellisen pienellä osuuden nousulla – varmistaneet positiivisen oman pääoman, mikä sijoittuu paremmin tulevaisuudessa, missä sekä sähkön hinta että korot ovat laskemassa. Samaan aikaan sähköautot ovat yleisesti halpenemassa. Yhä useammat ihmiset kaupungeissa käyttävät autoa, ja pitkällä aikavälillä uskon, että yhä useammat ihmiset siirtyvät yhteiskäyttöön. Kaiken kaikkiaan uskon osakkeen nousevan merkittävästi vuonna 2025 – luultavasti jo, jos torstain taloudellinen tulos on niin vahva kuin ennakkoraportit antavat ymmärtää, ja jos ne voivat tehdä todennäköiseksi, että kasvu jatkuu ylöspäin. Minusta on myös myönteistä, että GM keskittyy entistä enemmän IT-alaan (sovellus, älykäs hinnoittelu jne.) ja laajempaan autotyyppien valikoimaan. Nämä näyttävät oikeilta askeleilta lisätä kasvua eteenpäin. Haluaisin kuitenkin GM:n olevan hieman selkeämpi Belgian oikeudenkäynnistä ja siitä, milloin he odottavat päätöstä – se on pieni epävarmuus, joka edelleen roikkuu tapauksen päällä. Minusta näyttää siltä, että GM on tullut realistisemmaksi ilmoitustensa myötä, jotka vuonna 2024 osuvat kerrankin maaliin. Kiitos siitä! Realismi ja keskittyminen ovat tulleet jäädäkseen, toivottavasti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
87
Myynti
Määrä
588
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
13 | - | - | ||
50 | - | - | ||
100 | - | - | ||
100 | - | - | ||
47 | - | - |
Ylin
34,7VWAP
Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
VWAP
Ylin
34,7Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 14.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 25.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 25.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 11.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 27.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧34 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 14.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 25.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 25.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 11.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 27.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Mitä GM:lle tapahtuu tänään, 25 prosentin hintanousu samana päivänä, onko mitään uutta?
- 29.4.·Kunpa olisin saanut ilmaisen trailerin käsiini viisi vuotta sitten, kun he olivat pieniä. Se on noussut noin 20 kertaa. Voiko GM kasvaa suuremmaksi?2.5.·Kyllä, GM voi tehdä sen, MUTTA se on luultavasti paljon hitaampaa. Positiivista on, että ihmiset tarvitsevat autoa paljon useammin kuin perävaunua (samoin kuin aina, kun heidän on käytettävä perävaunua), ja autonvuokraus on myös paljon kalliimpaa kuin perävaunun vuokraus, joten GM pyrkii ilmeisesti paljon suurempaan markkinaan. Siksi GM:llä on potentiaalia kasvaa moninkertaiseksi. GM:llä on kuitenkin myös haasteita, joita Freetrailerilla ei ole: -Autoihin on sitouduttava paljon enemmän pääomaa kuin perävaunuihin, joten laajentaminen on paljon kalliimpaa. GM:llä ei tällä hetkellä ole kyseistä pääomaa. Aiemmin he halusivat skaalata toimintaansa mahdollisimman nopeasti ja kerätä siihen rahaa pörssistä. Mutta nousevien korkojen ja siten kannattamattomien kasvuyritysten hintojen laskiessa tuo ovi on enemmän tai vähemmän suljettu. Jos kasvun on tarkoitus tapahtua orgaanisesti, rahaa on säästettävä useiden vuosien ajan ennen kuin on mahdollista päästä uusille markkinoille. -On osoitettu, että riittävän suuren uskollisten asiakkaiden kunnan rakentaminen uudessa kaupungissa vie useita vuosia, jotta siitä tulisi kannattavaa. Odota 5-8 vuotta. Tuo osa menee paljon nopeammin ilmaisessa trailerissa. Tämä ei ainoastaan hidasta kasvua suoraan, vaan myös lisää entisestään uuteen kaupunkiin pääsyyn tarvittavaa pääomaa. – Se on hyvin erilainen liiketoimintamalli. Ilmainen traileri myy mainoksia/palveluita, jotka houkuttelevat lisää asiakkaita myymälään pienemmälle yritysryhmälle, kun taas suuri joukko yksityishenkilöitä, jotka käyttävät traileria, lainaa sitä ilmaiseksi. GM:llä yksityishenkilöiden on maksettava. Se vaatii paljon useampien ihmisten vakuuttamista ottamaan lompakkonsa esiin. Se ei tarkoita, että GM olisi huono sijoitus tällä tasolla. En usko, että on. Tietääkseni he ovat edelleen autojen yhteiskäyttöalan parhaita ansaitsemaan rahaa autoillaan, ja tämä luo pohjan uusien markkinoiden valloittamiseen ajan myötä. Vaikka Free Trailer onkin kasvattanut liikevaihtoaan mukavasti, muttei vieläkään ylivoimaisesti, GM todennäköisemmin kasvattaa tulojaan hiljaisesti ja voi jatkaa sitä paljon pidempään ja päätyä paljon suurempaan arvoon vielä vuosienkin päästä. -
- 15.4.·Satuin törmäämään näihin pieniin tanskalaisiin osakkeisiin,,, en ymmärrä miksi kukaan vaivautuisi ostamaan sitä paskaa... vain 33 000 liikevaihto, aivan liian heikko. Vastaa Serie 2 -jalkapalloa, unohda tuo paska ja katso Saksan osakkeita tänä vuonna, muuten et pääse pidemmälle,, ei kuulostaisi ylimieliseltä, mutta se ei ole sen arvoista, katso paluutani,,,
- 15.3. · Muokattu·Mielestäni Greenmobility näyttää mielenkiintoiselta. Osake on alun perin hinnoiteltu tappiolliseksi liiketoiminnaksi, mutta näen kääntymisen näkymiä. Jos katsot heidän viimeisintä ilmoitustaan siitä, mitä heidän tulevissa tileissään vuodelle 2024 tulee olemaan, voit laskea, että heidän neljännen vuosineljänneksen voittonsa on yli 6 miljoonaa kruunua (ja kaiken kaikkiaan hieman alle 10 miljoonaa kruunua vuodelle). Tämä on selvästi heidän paras neljännes ikinä. Tietysti vain jatkuva liiketoiminta tuottaa voittoa, sillä aiempi ulkomainen toiminta on vähentynyt. Mutta nyt GM on tuonut kaikki autot "kotiin" ulkomailta, ja siksi Q4 näyttää neljännekseltä, joka heijastaa ensimmäistä kertaa puhdasta toimintaa - ilman suuria kertaluonteisia kustannuksia siirtämisestä ja kaluston sisällyttämisestä Tanskaan. Samalla he odottavat kasvua ja parempia katteita. Ne ovat – suhteellisen pienellä osuuden nousulla – varmistaneet positiivisen oman pääoman, mikä sijoittuu paremmin tulevaisuudessa, missä sekä sähkön hinta että korot ovat laskemassa. Samaan aikaan sähköautot ovat yleisesti halpenemassa. Yhä useammat ihmiset kaupungeissa käyttävät autoa, ja pitkällä aikavälillä uskon, että yhä useammat ihmiset siirtyvät yhteiskäyttöön. Kaiken kaikkiaan uskon osakkeen nousevan merkittävästi vuonna 2025 – luultavasti jo, jos torstain taloudellinen tulos on niin vahva kuin ennakkoraportit antavat ymmärtää, ja jos ne voivat tehdä todennäköiseksi, että kasvu jatkuu ylöspäin. Minusta on myös myönteistä, että GM keskittyy entistä enemmän IT-alaan (sovellus, älykäs hinnoittelu jne.) ja laajempaan autotyyppien valikoimaan. Nämä näyttävät oikeilta askeleilta lisätä kasvua eteenpäin. Haluaisin kuitenkin GM:n olevan hieman selkeämpi Belgian oikeudenkäynnistä ja siitä, milloin he odottavat päätöstä – se on pieni epävarmuus, joka edelleen roikkuu tapauksen päällä. Minusta näyttää siltä, että GM on tullut realistisemmaksi ilmoitustensa myötä, jotka vuonna 2024 osuvat kerrankin maaliin. Kiitos siitä! Realismi ja keskittyminen ovat tulleet jäädäkseen, toivottavasti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
87
Myynti
Määrä
588
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
13 | - | - | ||
50 | - | - | ||
100 | - | - | ||
100 | - | - | ||
47 | - | - |
Ylin
34,7VWAP
Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
VWAP
Ylin
34,7Alin
33,3VaihtoMäärä
0,1 Mundefined2 387
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
---|---|---|---|---|
Anonyymi | 2 387 | 2 387 | 0 | 0 |