Q1-osavuosiraportti
28 päivää sitten‧28 min
7,7365 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,71 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
380
Myynti
Määrä
70
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
4 | - | - | ||
95 | - | - | ||
52 | - | - | ||
32 | - | - |
Ylin
250,5VWAP
Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
VWAP
Ylin
250,5Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Yhtiökokous | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 12.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten1 päivä sittenKysyin Nordnetilta listausmuutoksesta ja sain tänään vastauksen: "Olin yhteydessä yhtiötapahtumista vastaavaan osastoon, ja pyrimme tarjoamaan osakkeelle massakonversiota, mutta tämä tapahtuisi vasta lähempänä delistausta. Tarkkaa päivämäärää delistaukselle ei kuitenkaan ole vielä tiedossa, joten meidän on odotettava, että se varmistuu."
- 1 päivä sitten·FLEX LNG Marine Money Weekillä New Yorkissa Talousjohtajamme Knut Traaholt edustaa FLEX LNG:tä tällä viikolla järjestettävässä Marine Money Week 2025 -tapahtuman kaasutankkereita käsittelevässä paneelissa alan johtajien rinnalla. Paneelissa keskustellaan mm. seuraavista aiheista: "Miten Yhdysvaltojen viennin kasvu muokkaa kaasutankkereiden markkinoita?" Koska Yhdysvalloilla on edelleen keskeinen rooli maailmanlaajuisessa energian viennissä, tässä paneelissa käsitellään keskeisiä trendejä, haasteita ja mahdollisuuksia, jotka muokkaavat LNG-kuljetusten maisemaa. 📍 Paneelin ajankohta: keskiviikkona 18. kesäkuuta klo 11.05 Pierre-hotellissa 🎤 Moderaattori: Mohith Velamala Bloombergilta
- 1 päivä sitten·https://www.vg.no/nyheter/i/5E7O4z/her-loeper-programlederen-i-dekning-israel-sier-de-har-startet-nye-angrep Sota jatkuu, eikä näytä laantuvan lähiaikoina. Vaikka sota sinänsä ei ole positiivinen asia, se on positiivinen asia laivaosakkeille.
- 12.6.·https://www.finansavisen.no/shipping/2025/06/12/8270928/venter-tankrally-hvis-hormuzstredet-stenges Pankkiralli odottaa, jos Hormuzinsalmi suljetaan Jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, ja nyt spekuloidaan, että Hormuzinsalmi saatetaan sulkea. Jos näin tapahtuu, tankkerien hinnat todennäköisesti nousevat pilviin. Noin 20 prosenttia maailman öljyntuotannosta kulkee Hormuzinsalmen kautta, mikä tekee siitä keskeisen keskuksen maailmanlaajuiselle öljykaupalle. – Jos jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, sillä voi olla seurauksia öljyvirtoihin ja se voi aiheuttaa tehottomuutta tankkerilaivastossa. Iran vie tällä hetkellä 1,2–1,6 miljoonaa barrelia öljyä päivässä, ja noin 90 prosenttia tästä määrästä menee Kiinaan – pääasiassa "varjolaivaston" kautta, sanoo merenkulkualan analyytikko Oda Hånes Lund Sparebank 1 Marketsista. Jos näiden volyymien kuljetus estetään joko tiukemmilla pakotteiden valvonnalla tai aluksille aiheutuvan riskin lisääntymisellä, ne on korvattava muilta alueilta peräisin olevilla tynnyreillä, joita kuljetetaan tavallisissa erittäin kovassa öljyssä (VLCC). – Arvioimme, että miljoonan tynnyrin päivittäisen korvaamisen yhteensopivalla volyymilla tarvitaan noin 20–30 VLCC-ekvivalenttia – noin 3 prosenttia laivastosta – riippuen siitä, mistä volyymit tulevat. Tämä kiristää markkinoita ja voisi tukea tankkerien hintoja lyhyellä aikavälillä, sanoo Hånes Lund. Suurin uhka Arktisen alueen analyytikko Ole-Rikard Hammer huomauttaa, että Hormuzinsalmen mahdollinen sulkeminen on epäilemättä suurin uhka maailman öljymarkkinoille, koska se on pullonkaula, jonka kautta kuljetetaan päivittäin noin 20 miljoonaa tynnyriä öljyä. – Jo pelkkä mahdollinen häiriön uhka täällä voisi siirtää öljyn hintaa muutamalla dollarilla – kuten näimme keskiviikkona. Tosiasiallinen tuotannon rajoittaminen, puhumattakaan täydellisestä sulkemisesta, voisi siirtää hintaa kymmenillä dollareilla, hän sanoo. Hammerin mukaan Iran voi teoriassa hallita salmea, ja viime päivien uudet jännitteet Yhdysvaltojen suhteissa saattavat sisältää tällaisen uhan. – Iran ruokki näitä spekulaatioita keskiviikkona, kun maa kertoi mahdollisuudesta hyökätä amerikkalaisten tukikohtiin alueella, jos ydinohjelmasta syntyy konflikti. Yhdysvallat on vastannut vetämällä avainasemassa olevaa diplomaattista henkilöstöä alueelta – mikä osoittaa, että he suhtautuvat tähän erittäin vakavasti. Rahtiahti Tankkerimarkkinoiden osalta Hammer on samaa mieltä Hånes Lundin kanssa siitä, että lyhyen aikavälin vaikutukset ovat todennäköisesti selvästi myönteisiä. – Uhka-arviosta riippuen alueelta voi tulla rahtiahti. Tämä johtaa nopeasti tonniston puutteeseen ja todennäköisesti merkittävään hintojen nousuun. Tätä todennäköisesti vahvistaa se, että monet varustamot ovat haluttomia saapumaan alueelle, jolla on sodan uhka.
- 2.6.·Flex LNG on allekirjoittanut japanilaisen operatiivisen leasing-sopimuksen (Jolco) osto-optiolla yhdestä aluksestaan. 175 miljoonan dollarin Jolco rahoittaa 173 400 kuutiometrin Flex Courageous -aluksen (rakennettu 2019). Flex LNG Managementin talousjohtaja Knut Traaholt sanoi: "Olemme iloisia voidessamme toteuttaa ensimmäisen uudelleenrahoituksemme vuonna 2025 erittäin houkuttelevin ehdoin. "Arvostamme vilpittömästi pankkikumppaniemme ja leasing-palveluntarjoajiemme jatkuvaa luottamusta ja tukea." Laivanomistajan mukaan uudelleenrahoitus, joka pidentää velan erääntymisaikaa vuoteen 2035, seuraa aluksen jopa 10 vuoden lisäsopimuskannan ilmoitusta. Uudelleenrahoitus tuotti noin 42 miljoonan dollarin nettotulot ja alentaa velan kustannuksia noin 1,5 % vuodessa. Flex LNG suunnittelee kahden aluksen uudelleenrahoitusta lisää ensimmäisen vuosineljänneksen esityksessä esitellyn taseen optimointiohjelmansa 3.0 puitteissa sen jälkeen, kun kolmen aluksen yhteenlaskettu sopimuskanta on varmistettu jopa 37 vuodeksi. Yhtiö ilmoitti olevansa edelleen aikataulussa 173 400 kuutiometrin Flex Resoluten (rakennettu 2020) ja Flex Constellationin (2019) uudelleenrahoituksen loppuun saattamiseksi vuoden 2025 jälkipuoliskolla. Traaholt sanoi: "Käännämme nyt huomiomme Flex Resoluten ja Flex Constellationin suunniteltuihin uudelleenrahoituksiin ja jatkamme pyrkimyksiämme vahvistaa Flex LNG:n rahoitusalustaa." Yhdistettyjen uudelleenrahoitustoimien odotetaan vapauttavan 120 miljoonaa dollaria nettotuloja ja samalla vähentävän velan kokonaiskustannuksia. Ensimmäisen vuosineljänneksen lopussa Flex LNG:n käteisvaroja oli 410 miljoonaa dollaria. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
28 päivää sitten‧28 min
7,7365 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,71 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten1 päivä sittenKysyin Nordnetilta listausmuutoksesta ja sain tänään vastauksen: "Olin yhteydessä yhtiötapahtumista vastaavaan osastoon, ja pyrimme tarjoamaan osakkeelle massakonversiota, mutta tämä tapahtuisi vasta lähempänä delistausta. Tarkkaa päivämäärää delistaukselle ei kuitenkaan ole vielä tiedossa, joten meidän on odotettava, että se varmistuu."
- 1 päivä sitten·FLEX LNG Marine Money Weekillä New Yorkissa Talousjohtajamme Knut Traaholt edustaa FLEX LNG:tä tällä viikolla järjestettävässä Marine Money Week 2025 -tapahtuman kaasutankkereita käsittelevässä paneelissa alan johtajien rinnalla. Paneelissa keskustellaan mm. seuraavista aiheista: "Miten Yhdysvaltojen viennin kasvu muokkaa kaasutankkereiden markkinoita?" Koska Yhdysvalloilla on edelleen keskeinen rooli maailmanlaajuisessa energian viennissä, tässä paneelissa käsitellään keskeisiä trendejä, haasteita ja mahdollisuuksia, jotka muokkaavat LNG-kuljetusten maisemaa. 📍 Paneelin ajankohta: keskiviikkona 18. kesäkuuta klo 11.05 Pierre-hotellissa 🎤 Moderaattori: Mohith Velamala Bloombergilta
- 1 päivä sitten·https://www.vg.no/nyheter/i/5E7O4z/her-loeper-programlederen-i-dekning-israel-sier-de-har-startet-nye-angrep Sota jatkuu, eikä näytä laantuvan lähiaikoina. Vaikka sota sinänsä ei ole positiivinen asia, se on positiivinen asia laivaosakkeille.
- 12.6.·https://www.finansavisen.no/shipping/2025/06/12/8270928/venter-tankrally-hvis-hormuzstredet-stenges Pankkiralli odottaa, jos Hormuzinsalmi suljetaan Jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, ja nyt spekuloidaan, että Hormuzinsalmi saatetaan sulkea. Jos näin tapahtuu, tankkerien hinnat todennäköisesti nousevat pilviin. Noin 20 prosenttia maailman öljyntuotannosta kulkee Hormuzinsalmen kautta, mikä tekee siitä keskeisen keskuksen maailmanlaajuiselle öljykaupalle. – Jos jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, sillä voi olla seurauksia öljyvirtoihin ja se voi aiheuttaa tehottomuutta tankkerilaivastossa. Iran vie tällä hetkellä 1,2–1,6 miljoonaa barrelia öljyä päivässä, ja noin 90 prosenttia tästä määrästä menee Kiinaan – pääasiassa "varjolaivaston" kautta, sanoo merenkulkualan analyytikko Oda Hånes Lund Sparebank 1 Marketsista. Jos näiden volyymien kuljetus estetään joko tiukemmilla pakotteiden valvonnalla tai aluksille aiheutuvan riskin lisääntymisellä, ne on korvattava muilta alueilta peräisin olevilla tynnyreillä, joita kuljetetaan tavallisissa erittäin kovassa öljyssä (VLCC). – Arvioimme, että miljoonan tynnyrin päivittäisen korvaamisen yhteensopivalla volyymilla tarvitaan noin 20–30 VLCC-ekvivalenttia – noin 3 prosenttia laivastosta – riippuen siitä, mistä volyymit tulevat. Tämä kiristää markkinoita ja voisi tukea tankkerien hintoja lyhyellä aikavälillä, sanoo Hånes Lund. Suurin uhka Arktisen alueen analyytikko Ole-Rikard Hammer huomauttaa, että Hormuzinsalmen mahdollinen sulkeminen on epäilemättä suurin uhka maailman öljymarkkinoille, koska se on pullonkaula, jonka kautta kuljetetaan päivittäin noin 20 miljoonaa tynnyriä öljyä. – Jo pelkkä mahdollinen häiriön uhka täällä voisi siirtää öljyn hintaa muutamalla dollarilla – kuten näimme keskiviikkona. Tosiasiallinen tuotannon rajoittaminen, puhumattakaan täydellisestä sulkemisesta, voisi siirtää hintaa kymmenillä dollareilla, hän sanoo. Hammerin mukaan Iran voi teoriassa hallita salmea, ja viime päivien uudet jännitteet Yhdysvaltojen suhteissa saattavat sisältää tällaisen uhan. – Iran ruokki näitä spekulaatioita keskiviikkona, kun maa kertoi mahdollisuudesta hyökätä amerikkalaisten tukikohtiin alueella, jos ydinohjelmasta syntyy konflikti. Yhdysvallat on vastannut vetämällä avainasemassa olevaa diplomaattista henkilöstöä alueelta – mikä osoittaa, että he suhtautuvat tähän erittäin vakavasti. Rahtiahti Tankkerimarkkinoiden osalta Hammer on samaa mieltä Hånes Lundin kanssa siitä, että lyhyen aikavälin vaikutukset ovat todennäköisesti selvästi myönteisiä. – Uhka-arviosta riippuen alueelta voi tulla rahtiahti. Tämä johtaa nopeasti tonniston puutteeseen ja todennäköisesti merkittävään hintojen nousuun. Tätä todennäköisesti vahvistaa se, että monet varustamot ovat haluttomia saapumaan alueelle, jolla on sodan uhka.
- 2.6.·Flex LNG on allekirjoittanut japanilaisen operatiivisen leasing-sopimuksen (Jolco) osto-optiolla yhdestä aluksestaan. 175 miljoonan dollarin Jolco rahoittaa 173 400 kuutiometrin Flex Courageous -aluksen (rakennettu 2019). Flex LNG Managementin talousjohtaja Knut Traaholt sanoi: "Olemme iloisia voidessamme toteuttaa ensimmäisen uudelleenrahoituksemme vuonna 2025 erittäin houkuttelevin ehdoin. "Arvostamme vilpittömästi pankkikumppaniemme ja leasing-palveluntarjoajiemme jatkuvaa luottamusta ja tukea." Laivanomistajan mukaan uudelleenrahoitus, joka pidentää velan erääntymisaikaa vuoteen 2035, seuraa aluksen jopa 10 vuoden lisäsopimuskannan ilmoitusta. Uudelleenrahoitus tuotti noin 42 miljoonan dollarin nettotulot ja alentaa velan kustannuksia noin 1,5 % vuodessa. Flex LNG suunnittelee kahden aluksen uudelleenrahoitusta lisää ensimmäisen vuosineljänneksen esityksessä esitellyn taseen optimointiohjelmansa 3.0 puitteissa sen jälkeen, kun kolmen aluksen yhteenlaskettu sopimuskanta on varmistettu jopa 37 vuodeksi. Yhtiö ilmoitti olevansa edelleen aikataulussa 173 400 kuutiometrin Flex Resoluten (rakennettu 2020) ja Flex Constellationin (2019) uudelleenrahoituksen loppuun saattamiseksi vuoden 2025 jälkipuoliskolla. Traaholt sanoi: "Käännämme nyt huomiomme Flex Resoluten ja Flex Constellationin suunniteltuihin uudelleenrahoituksiin ja jatkamme pyrkimyksiämme vahvistaa Flex LNG:n rahoitusalustaa." Yhdistettyjen uudelleenrahoitustoimien odotetaan vapauttavan 120 miljoonaa dollaria nettotuloja ja samalla vähentävän velan kokonaiskustannuksia. Ensimmäisen vuosineljänneksen lopussa Flex LNG:n käteisvaroja oli 410 miljoonaa dollaria. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
380
Myynti
Määrä
70
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
4 | - | - | ||
95 | - | - | ||
52 | - | - | ||
32 | - | - |
Ylin
250,5VWAP
Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
VWAP
Ylin
250,5Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Yhtiökokous | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 12.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
28 päivää sitten‧28 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Yhtiökokous | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 12.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
7,7365 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,71 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten1 päivä sittenKysyin Nordnetilta listausmuutoksesta ja sain tänään vastauksen: "Olin yhteydessä yhtiötapahtumista vastaavaan osastoon, ja pyrimme tarjoamaan osakkeelle massakonversiota, mutta tämä tapahtuisi vasta lähempänä delistausta. Tarkkaa päivämäärää delistaukselle ei kuitenkaan ole vielä tiedossa, joten meidän on odotettava, että se varmistuu."
- 1 päivä sitten·FLEX LNG Marine Money Weekillä New Yorkissa Talousjohtajamme Knut Traaholt edustaa FLEX LNG:tä tällä viikolla järjestettävässä Marine Money Week 2025 -tapahtuman kaasutankkereita käsittelevässä paneelissa alan johtajien rinnalla. Paneelissa keskustellaan mm. seuraavista aiheista: "Miten Yhdysvaltojen viennin kasvu muokkaa kaasutankkereiden markkinoita?" Koska Yhdysvalloilla on edelleen keskeinen rooli maailmanlaajuisessa energian viennissä, tässä paneelissa käsitellään keskeisiä trendejä, haasteita ja mahdollisuuksia, jotka muokkaavat LNG-kuljetusten maisemaa. 📍 Paneelin ajankohta: keskiviikkona 18. kesäkuuta klo 11.05 Pierre-hotellissa 🎤 Moderaattori: Mohith Velamala Bloombergilta
- 1 päivä sitten·https://www.vg.no/nyheter/i/5E7O4z/her-loeper-programlederen-i-dekning-israel-sier-de-har-startet-nye-angrep Sota jatkuu, eikä näytä laantuvan lähiaikoina. Vaikka sota sinänsä ei ole positiivinen asia, se on positiivinen asia laivaosakkeille.
- 12.6.·https://www.finansavisen.no/shipping/2025/06/12/8270928/venter-tankrally-hvis-hormuzstredet-stenges Pankkiralli odottaa, jos Hormuzinsalmi suljetaan Jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, ja nyt spekuloidaan, että Hormuzinsalmi saatetaan sulkea. Jos näin tapahtuu, tankkerien hinnat todennäköisesti nousevat pilviin. Noin 20 prosenttia maailman öljyntuotannosta kulkee Hormuzinsalmen kautta, mikä tekee siitä keskeisen keskuksen maailmanlaajuiselle öljykaupalle. – Jos jännitteet Lähi-idässä jatkavat kärjistymistään, sillä voi olla seurauksia öljyvirtoihin ja se voi aiheuttaa tehottomuutta tankkerilaivastossa. Iran vie tällä hetkellä 1,2–1,6 miljoonaa barrelia öljyä päivässä, ja noin 90 prosenttia tästä määrästä menee Kiinaan – pääasiassa "varjolaivaston" kautta, sanoo merenkulkualan analyytikko Oda Hånes Lund Sparebank 1 Marketsista. Jos näiden volyymien kuljetus estetään joko tiukemmilla pakotteiden valvonnalla tai aluksille aiheutuvan riskin lisääntymisellä, ne on korvattava muilta alueilta peräisin olevilla tynnyreillä, joita kuljetetaan tavallisissa erittäin kovassa öljyssä (VLCC). – Arvioimme, että miljoonan tynnyrin päivittäisen korvaamisen yhteensopivalla volyymilla tarvitaan noin 20–30 VLCC-ekvivalenttia – noin 3 prosenttia laivastosta – riippuen siitä, mistä volyymit tulevat. Tämä kiristää markkinoita ja voisi tukea tankkerien hintoja lyhyellä aikavälillä, sanoo Hånes Lund. Suurin uhka Arktisen alueen analyytikko Ole-Rikard Hammer huomauttaa, että Hormuzinsalmen mahdollinen sulkeminen on epäilemättä suurin uhka maailman öljymarkkinoille, koska se on pullonkaula, jonka kautta kuljetetaan päivittäin noin 20 miljoonaa tynnyriä öljyä. – Jo pelkkä mahdollinen häiriön uhka täällä voisi siirtää öljyn hintaa muutamalla dollarilla – kuten näimme keskiviikkona. Tosiasiallinen tuotannon rajoittaminen, puhumattakaan täydellisestä sulkemisesta, voisi siirtää hintaa kymmenillä dollareilla, hän sanoo. Hammerin mukaan Iran voi teoriassa hallita salmea, ja viime päivien uudet jännitteet Yhdysvaltojen suhteissa saattavat sisältää tällaisen uhan. – Iran ruokki näitä spekulaatioita keskiviikkona, kun maa kertoi mahdollisuudesta hyökätä amerikkalaisten tukikohtiin alueella, jos ydinohjelmasta syntyy konflikti. Yhdysvallat on vastannut vetämällä avainasemassa olevaa diplomaattista henkilöstöä alueelta – mikä osoittaa, että he suhtautuvat tähän erittäin vakavasti. Rahtiahti Tankkerimarkkinoiden osalta Hammer on samaa mieltä Hånes Lundin kanssa siitä, että lyhyen aikavälin vaikutukset ovat todennäköisesti selvästi myönteisiä. – Uhka-arviosta riippuen alueelta voi tulla rahtiahti. Tämä johtaa nopeasti tonniston puutteeseen ja todennäköisesti merkittävään hintojen nousuun. Tätä todennäköisesti vahvistaa se, että monet varustamot ovat haluttomia saapumaan alueelle, jolla on sodan uhka.
- 2.6.·Flex LNG on allekirjoittanut japanilaisen operatiivisen leasing-sopimuksen (Jolco) osto-optiolla yhdestä aluksestaan. 175 miljoonan dollarin Jolco rahoittaa 173 400 kuutiometrin Flex Courageous -aluksen (rakennettu 2019). Flex LNG Managementin talousjohtaja Knut Traaholt sanoi: "Olemme iloisia voidessamme toteuttaa ensimmäisen uudelleenrahoituksemme vuonna 2025 erittäin houkuttelevin ehdoin. "Arvostamme vilpittömästi pankkikumppaniemme ja leasing-palveluntarjoajiemme jatkuvaa luottamusta ja tukea." Laivanomistajan mukaan uudelleenrahoitus, joka pidentää velan erääntymisaikaa vuoteen 2035, seuraa aluksen jopa 10 vuoden lisäsopimuskannan ilmoitusta. Uudelleenrahoitus tuotti noin 42 miljoonan dollarin nettotulot ja alentaa velan kustannuksia noin 1,5 % vuodessa. Flex LNG suunnittelee kahden aluksen uudelleenrahoitusta lisää ensimmäisen vuosineljänneksen esityksessä esitellyn taseen optimointiohjelmansa 3.0 puitteissa sen jälkeen, kun kolmen aluksen yhteenlaskettu sopimuskanta on varmistettu jopa 37 vuodeksi. Yhtiö ilmoitti olevansa edelleen aikataulussa 173 400 kuutiometrin Flex Resoluten (rakennettu 2020) ja Flex Constellationin (2019) uudelleenrahoituksen loppuun saattamiseksi vuoden 2025 jälkipuoliskolla. Traaholt sanoi: "Käännämme nyt huomiomme Flex Resoluten ja Flex Constellationin suunniteltuihin uudelleenrahoituksiin ja jatkamme pyrkimyksiämme vahvistaa Flex LNG:n rahoitusalustaa." Yhdistettyjen uudelleenrahoitustoimien odotetaan vapauttavan 120 miljoonaa dollaria nettotuloja ja samalla vähentävän velan kokonaiskustannuksia. Ensimmäisen vuosineljänneksen lopussa Flex LNG:n käteisvaroja oli 410 miljoonaa dollaria. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
380
Myynti
Määrä
70
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
4 | - | - | ||
95 | - | - | ||
52 | - | - | ||
32 | - | - |
Ylin
250,5VWAP
Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
VWAP
Ylin
250,5Alin
240VaihtoMäärä
4 Mundefined16 451
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt