Q2-osavuosiraportti
10 päivää sitten‧36 min
0,24 USD/osake
Irtoamispäivä 18.8.
8,57 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,28VWAP
Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
VWAP
Ylin
11,28Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 7.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 6.8. | |
2025 Yhtiökokous | 11.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 20.6.·Newyorkilainen pörssiyhtiö DHT Holdings on vahvistanut välittäjien raportit, joiden mukaan se on hankkinut modernin VLCC:n korvatakseen myymänsä vanhemmat alukset. Yhtiö ilmoitti maksavansa 107 miljoonaa dollaria HD Hyundai Heavy Industriesin vuonna 2018 rakentamasta pesurilla varustetusta aluksesta. Öljyä havaittu tulipalon runteleman tumman laivaston tankkerin lähellä, kertoo Greenpeace Tämä on 319 000 dwt:n Papalemos, jota hallitsee kreikkalainen Enesel, TradeWindsin aiemmin tällä viikolla mainitsemien välittäjien mukaan. Alus on määrä toimittaa kolmannen vuosineljänneksen lopulla. Hankinta rahoitetaan DHT:n käytettävissä olevalla likviditeetillä ja ennustetulla kiinnitysvelalla. "Aluksen rakensi sen nykyinen omistaja korkeiden spesifikaatioiden mukaisesti, ja se on varustettu pakokaasujen puhdistusjärjestelmällä. Hankinta parantaa DHT:n ikäprofiilia ja parantaa entisestään DHT-laivaston tehokkuusmittareita", yhtiö sanoi. Sopimus nostaa DHT:n laivaston 27 VLCC:hen. Välittäjät olivat raportoineet myynnistä 108 miljoonalla dollarilla, mutta lähteet kertoivat TradeWindsille, että kauppa oli vielä loppuvaiheessa ja hinta voisi laskea hieman. Toimitusjohtaja Svein Moxnes Harfjeld sanoi: "Etsimme aina mahdollisuuksia parantaaksemme osakkeenomistajiemme osakekohtaista tulosta." "Pimeän laivaston vaara": Frontlinen johtaja keskustelee "painajaisista" tankkerien törmäys- ja jumiutumisväitteistä "Tämä on vuonna 2018 rakentamiemme alusten sisaralus, jolla on suuri kantokyky ja premium-ansaintamahdollisuudet, ja joka sopii hyvin avainasiakkaidemme kaupankäyntimalleihin", hän lisäsi. "Uskomme, että tämä on sopiva lisä laivastoomme, joka korvaa osan tänä vuonna myydystä ansaintakapasiteetista ja tarjoaa markkinoille houkuttelevia tulevaisuudennäkymiä", toimitusjohtaja sanoi. Joulukuusta lähtien DHT on myynyt kolme vuosina 2006 ja 2011 rakennettua VLCC:tä. Fearnley Securities sanoi, että myynti on "harvinainen kauppa" nykyaikaiselle VLCC:lle. ”Kun hinta eritellään ja oikaistaan 3 miljoonalla dollarilla pesuriin ja 2 miljoonalla dollarilla suurempaan kantokykyyn, yrityskauppa nostaa omaisuusarvojamme 3 %”, lisäsivät analyytikot Fredrik Dybwad ja Nils Thommesen. Chevron ja Petrobras solmivat VLCC:n määräaikaisen rahtaussopimuksen ennen Lähi-idän hintaräjähdystä ”Lisäksi hinta on uudisrakennusten pariteettikäyrän yläpuolella ja viittaa 45 000–52 000 dollarin päivittäiseen kannattavuusrajaan oletuksista riippuen”, he sanoivat. VLCC:n hinnat nousivat torstaina vielä 12 % Lähi-idän lahdelta Kiinaan ja saavuttivat 65 000 dollaria nykyaikaisille pesuriin asennetuille aluksille alueen sotariskien vuoksi. ”Hinta saattaa herättää epäilyksiä ottaen huomioon DHT:n historiallisesti konservatiivisen lähestymistavan, mutta terveiden markkinanäkymien valossa väitämme, että yrityskauppa on järkevä siirto laivaston uudistamiseksi ja tuottokyvyn parantamiseksi”, kaksikko lisäsi. Papalemosin osto on toinen sopimus DHT:n ja Eneselin välillä yhtä monen vuoden aikana. Vuonna 2023 DHT käytti 94,5 miljoonaa dollaria ostaakseen 319 200 dwt:n Maria P Lemosin (rakennettu 2018) kreikkalaiselta omistajalta. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 8.7.2024·Pudottuaan 1,2 dollaria toukokuun puolivälistä lähtien, suunnilleen kaikki viimeisen puolen vuoden voitto on karsittu pois. Pidän osaketta kohtuullisena seurattavana ja ottaen huomioon öljyn hinnan laskun ja USA:n vakaat osakkeet, uskon tämän laskevan vielä hieman ennen kuin mennään syksyn kasvaviin tarpeisiin. Onko se tarpeeksi halpa, vai istuuko aidalla kauempana?
- 5.5.2023 · Muokattu5.5.2023 · MuokattuSer ikke så veldig bra ut for VLCC i sommer. Noe å tenke på for hausserne i avisene? But Notka lowered his Q3 VLCC spot rate forecast from $50K/day to $30K and Q4 VLCC forecast from $50K/day from $40K; the company's earnings breakeven is $26K/day https://seekingalpha.com/news/3965797-dht-drops-sharply-after-q1-miss-jefferies-downgrade
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
10 päivää sitten‧36 min
0,24 USD/osake
Irtoamispäivä 18.8.
8,57 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 20.6.·Newyorkilainen pörssiyhtiö DHT Holdings on vahvistanut välittäjien raportit, joiden mukaan se on hankkinut modernin VLCC:n korvatakseen myymänsä vanhemmat alukset. Yhtiö ilmoitti maksavansa 107 miljoonaa dollaria HD Hyundai Heavy Industriesin vuonna 2018 rakentamasta pesurilla varustetusta aluksesta. Öljyä havaittu tulipalon runteleman tumman laivaston tankkerin lähellä, kertoo Greenpeace Tämä on 319 000 dwt:n Papalemos, jota hallitsee kreikkalainen Enesel, TradeWindsin aiemmin tällä viikolla mainitsemien välittäjien mukaan. Alus on määrä toimittaa kolmannen vuosineljänneksen lopulla. Hankinta rahoitetaan DHT:n käytettävissä olevalla likviditeetillä ja ennustetulla kiinnitysvelalla. "Aluksen rakensi sen nykyinen omistaja korkeiden spesifikaatioiden mukaisesti, ja se on varustettu pakokaasujen puhdistusjärjestelmällä. Hankinta parantaa DHT:n ikäprofiilia ja parantaa entisestään DHT-laivaston tehokkuusmittareita", yhtiö sanoi. Sopimus nostaa DHT:n laivaston 27 VLCC:hen. Välittäjät olivat raportoineet myynnistä 108 miljoonalla dollarilla, mutta lähteet kertoivat TradeWindsille, että kauppa oli vielä loppuvaiheessa ja hinta voisi laskea hieman. Toimitusjohtaja Svein Moxnes Harfjeld sanoi: "Etsimme aina mahdollisuuksia parantaaksemme osakkeenomistajiemme osakekohtaista tulosta." "Pimeän laivaston vaara": Frontlinen johtaja keskustelee "painajaisista" tankkerien törmäys- ja jumiutumisväitteistä "Tämä on vuonna 2018 rakentamiemme alusten sisaralus, jolla on suuri kantokyky ja premium-ansaintamahdollisuudet, ja joka sopii hyvin avainasiakkaidemme kaupankäyntimalleihin", hän lisäsi. "Uskomme, että tämä on sopiva lisä laivastoomme, joka korvaa osan tänä vuonna myydystä ansaintakapasiteetista ja tarjoaa markkinoille houkuttelevia tulevaisuudennäkymiä", toimitusjohtaja sanoi. Joulukuusta lähtien DHT on myynyt kolme vuosina 2006 ja 2011 rakennettua VLCC:tä. Fearnley Securities sanoi, että myynti on "harvinainen kauppa" nykyaikaiselle VLCC:lle. ”Kun hinta eritellään ja oikaistaan 3 miljoonalla dollarilla pesuriin ja 2 miljoonalla dollarilla suurempaan kantokykyyn, yrityskauppa nostaa omaisuusarvojamme 3 %”, lisäsivät analyytikot Fredrik Dybwad ja Nils Thommesen. Chevron ja Petrobras solmivat VLCC:n määräaikaisen rahtaussopimuksen ennen Lähi-idän hintaräjähdystä ”Lisäksi hinta on uudisrakennusten pariteettikäyrän yläpuolella ja viittaa 45 000–52 000 dollarin päivittäiseen kannattavuusrajaan oletuksista riippuen”, he sanoivat. VLCC:n hinnat nousivat torstaina vielä 12 % Lähi-idän lahdelta Kiinaan ja saavuttivat 65 000 dollaria nykyaikaisille pesuriin asennetuille aluksille alueen sotariskien vuoksi. ”Hinta saattaa herättää epäilyksiä ottaen huomioon DHT:n historiallisesti konservatiivisen lähestymistavan, mutta terveiden markkinanäkymien valossa väitämme, että yrityskauppa on järkevä siirto laivaston uudistamiseksi ja tuottokyvyn parantamiseksi”, kaksikko lisäsi. Papalemosin osto on toinen sopimus DHT:n ja Eneselin välillä yhtä monen vuoden aikana. Vuonna 2023 DHT käytti 94,5 miljoonaa dollaria ostaakseen 319 200 dwt:n Maria P Lemosin (rakennettu 2018) kreikkalaiselta omistajalta. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 8.7.2024·Pudottuaan 1,2 dollaria toukokuun puolivälistä lähtien, suunnilleen kaikki viimeisen puolen vuoden voitto on karsittu pois. Pidän osaketta kohtuullisena seurattavana ja ottaen huomioon öljyn hinnan laskun ja USA:n vakaat osakkeet, uskon tämän laskevan vielä hieman ennen kuin mennään syksyn kasvaviin tarpeisiin. Onko se tarpeeksi halpa, vai istuuko aidalla kauempana?
- 5.5.2023 · Muokattu5.5.2023 · MuokattuSer ikke så veldig bra ut for VLCC i sommer. Noe å tenke på for hausserne i avisene? But Notka lowered his Q3 VLCC spot rate forecast from $50K/day to $30K and Q4 VLCC forecast from $50K/day from $40K; the company's earnings breakeven is $26K/day https://seekingalpha.com/news/3965797-dht-drops-sharply-after-q1-miss-jefferies-downgrade
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,28VWAP
Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
VWAP
Ylin
11,28Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 7.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 6.8. | |
2025 Yhtiökokous | 11.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
10 päivää sitten‧36 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 7.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 6.8. | |
2025 Yhtiökokous | 11.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,24 USD/osake
Irtoamispäivä 18.8.
8,57 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 20.6.·Newyorkilainen pörssiyhtiö DHT Holdings on vahvistanut välittäjien raportit, joiden mukaan se on hankkinut modernin VLCC:n korvatakseen myymänsä vanhemmat alukset. Yhtiö ilmoitti maksavansa 107 miljoonaa dollaria HD Hyundai Heavy Industriesin vuonna 2018 rakentamasta pesurilla varustetusta aluksesta. Öljyä havaittu tulipalon runteleman tumman laivaston tankkerin lähellä, kertoo Greenpeace Tämä on 319 000 dwt:n Papalemos, jota hallitsee kreikkalainen Enesel, TradeWindsin aiemmin tällä viikolla mainitsemien välittäjien mukaan. Alus on määrä toimittaa kolmannen vuosineljänneksen lopulla. Hankinta rahoitetaan DHT:n käytettävissä olevalla likviditeetillä ja ennustetulla kiinnitysvelalla. "Aluksen rakensi sen nykyinen omistaja korkeiden spesifikaatioiden mukaisesti, ja se on varustettu pakokaasujen puhdistusjärjestelmällä. Hankinta parantaa DHT:n ikäprofiilia ja parantaa entisestään DHT-laivaston tehokkuusmittareita", yhtiö sanoi. Sopimus nostaa DHT:n laivaston 27 VLCC:hen. Välittäjät olivat raportoineet myynnistä 108 miljoonalla dollarilla, mutta lähteet kertoivat TradeWindsille, että kauppa oli vielä loppuvaiheessa ja hinta voisi laskea hieman. Toimitusjohtaja Svein Moxnes Harfjeld sanoi: "Etsimme aina mahdollisuuksia parantaaksemme osakkeenomistajiemme osakekohtaista tulosta." "Pimeän laivaston vaara": Frontlinen johtaja keskustelee "painajaisista" tankkerien törmäys- ja jumiutumisväitteistä "Tämä on vuonna 2018 rakentamiemme alusten sisaralus, jolla on suuri kantokyky ja premium-ansaintamahdollisuudet, ja joka sopii hyvin avainasiakkaidemme kaupankäyntimalleihin", hän lisäsi. "Uskomme, että tämä on sopiva lisä laivastoomme, joka korvaa osan tänä vuonna myydystä ansaintakapasiteetista ja tarjoaa markkinoille houkuttelevia tulevaisuudennäkymiä", toimitusjohtaja sanoi. Joulukuusta lähtien DHT on myynyt kolme vuosina 2006 ja 2011 rakennettua VLCC:tä. Fearnley Securities sanoi, että myynti on "harvinainen kauppa" nykyaikaiselle VLCC:lle. ”Kun hinta eritellään ja oikaistaan 3 miljoonalla dollarilla pesuriin ja 2 miljoonalla dollarilla suurempaan kantokykyyn, yrityskauppa nostaa omaisuusarvojamme 3 %”, lisäsivät analyytikot Fredrik Dybwad ja Nils Thommesen. Chevron ja Petrobras solmivat VLCC:n määräaikaisen rahtaussopimuksen ennen Lähi-idän hintaräjähdystä ”Lisäksi hinta on uudisrakennusten pariteettikäyrän yläpuolella ja viittaa 45 000–52 000 dollarin päivittäiseen kannattavuusrajaan oletuksista riippuen”, he sanoivat. VLCC:n hinnat nousivat torstaina vielä 12 % Lähi-idän lahdelta Kiinaan ja saavuttivat 65 000 dollaria nykyaikaisille pesuriin asennetuille aluksille alueen sotariskien vuoksi. ”Hinta saattaa herättää epäilyksiä ottaen huomioon DHT:n historiallisesti konservatiivisen lähestymistavan, mutta terveiden markkinanäkymien valossa väitämme, että yrityskauppa on järkevä siirto laivaston uudistamiseksi ja tuottokyvyn parantamiseksi”, kaksikko lisäsi. Papalemosin osto on toinen sopimus DHT:n ja Eneselin välillä yhtä monen vuoden aikana. Vuonna 2023 DHT käytti 94,5 miljoonaa dollaria ostaakseen 319 200 dwt:n Maria P Lemosin (rakennettu 2018) kreikkalaiselta omistajalta. Tekijänoikeudet. Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 8.7.2024·Pudottuaan 1,2 dollaria toukokuun puolivälistä lähtien, suunnilleen kaikki viimeisen puolen vuoden voitto on karsittu pois. Pidän osaketta kohtuullisena seurattavana ja ottaen huomioon öljyn hinnan laskun ja USA:n vakaat osakkeet, uskon tämän laskevan vielä hieman ennen kuin mennään syksyn kasvaviin tarpeisiin. Onko se tarpeeksi halpa, vai istuuko aidalla kauempana?
- 5.5.2023 · Muokattu5.5.2023 · MuokattuSer ikke så veldig bra ut for VLCC i sommer. Noe å tenke på for hausserne i avisene? But Notka lowered his Q3 VLCC spot rate forecast from $50K/day to $30K and Q4 VLCC forecast from $50K/day from $40K; the company's earnings breakeven is $26K/day https://seekingalpha.com/news/3965797-dht-drops-sharply-after-q1-miss-jefferies-downgrade
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,28VWAP
Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
VWAP
Ylin
11,28Alin
11,14VaihtoMäärä
5,7 1 334 320
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt