Q1-osavuosiraportti
46 päivää sitten‧45 min
2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,75 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
401,1VWAP
Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
VWAP
Ylin
401,1Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
2024 Yhtiökokous | 16.4. | |
2024 Vuosiraportti | 21.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8.4.8.4.Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.1 ääni PäättynytLiity Sharevilleen nähdäksesi tuloksetItseajavuus tuhoaa yrityksen0%Itseajavuus ei vaikuta100%Itseajavuus jopa hyödyttää0%6.5. · Muokattu·Robotaxisin perustamiseen on vielä vuosia, ja vie aikaa ennen kuin se käy läpi kaikki säännökset ja tulee kannattavaksi. Se tulee olemaan olemassa samaan aikaan kuin tavalliset ihmiset ajavat autoja tulevaisuudessa. Mutta kuka tietää, ehkä 50–100 vuoden kuluttua robottiakselit hallitsevat. Se on vähän kuin kysyisi, mitä tapahtuu, jos sähköautot valtaavat markkinat, meneekö Ferrari konkurssiin? Niin kauan kuin ihmiset ostavat bensiiniautoja, se ei ole Ferrarille ongelma, ja olemme nähneet, että sähköautot ovat olleet markkinoilla jo pitkään, mutta muutokset vievät aikaa. Ferrari on myös kehittänyt pian myyntiin tulevan sähköauton, he pysyvät mukana muutoksissa kuten kaikki selviytyä haluavat autonvalmistajat. Jos robotaksi myy tulevaisuudessa paljon paremmin, Ferrari, kuten monet muutkin automerkit, toimittaa robotaksia asiakkaille joko yhteistyön kautta tai kehittämällä itse tällaisia ajoneuvoja.
- 2.3.·Ihmisille, jotka eivät osaa analysoida, pikaopas, nauti. Seuraa minua, jos voit:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4.2.·Kuten olen tänään odottanut raporttia ja….joka odottaa jotain hyvää🥳 Ferrari toimittaa TAAS! Hienoa työtä Varasto, jonka voit turvallisesti laittaa laatikkoon ja täyttää halvalla
- 3.1.·Mielestäni viime kuukausina on ollut erittäin huonoja uutisia ja näyttää siltä, että hinta on ajoittain laskenut ilman suoria syitä, ei uutisten suhteen Onko teistä ketään tekniseen analyysiin perehtyneitä, jotka tuntevat, että hinta on lähitulevaisuudessa jopa alle 400?
- 11.11.2024·Aloin miettimään Ferrarin ostamista (osakkeita silloin eikä autoa :) . Mitä eroa on sen ostamisella NYSE:stä ja Saksan pörssistä? Kumpi kannattaa valita ja miksi?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
46 päivää sitten‧45 min
2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,75 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8.4.8.4.Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.1 ääni PäättynytLiity Sharevilleen nähdäksesi tuloksetItseajavuus tuhoaa yrityksen0%Itseajavuus ei vaikuta100%Itseajavuus jopa hyödyttää0%6.5. · Muokattu·Robotaxisin perustamiseen on vielä vuosia, ja vie aikaa ennen kuin se käy läpi kaikki säännökset ja tulee kannattavaksi. Se tulee olemaan olemassa samaan aikaan kuin tavalliset ihmiset ajavat autoja tulevaisuudessa. Mutta kuka tietää, ehkä 50–100 vuoden kuluttua robottiakselit hallitsevat. Se on vähän kuin kysyisi, mitä tapahtuu, jos sähköautot valtaavat markkinat, meneekö Ferrari konkurssiin? Niin kauan kuin ihmiset ostavat bensiiniautoja, se ei ole Ferrarille ongelma, ja olemme nähneet, että sähköautot ovat olleet markkinoilla jo pitkään, mutta muutokset vievät aikaa. Ferrari on myös kehittänyt pian myyntiin tulevan sähköauton, he pysyvät mukana muutoksissa kuten kaikki selviytyä haluavat autonvalmistajat. Jos robotaksi myy tulevaisuudessa paljon paremmin, Ferrari, kuten monet muutkin automerkit, toimittaa robotaksia asiakkaille joko yhteistyön kautta tai kehittämällä itse tällaisia ajoneuvoja.
- 2.3.·Ihmisille, jotka eivät osaa analysoida, pikaopas, nauti. Seuraa minua, jos voit:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4.2.·Kuten olen tänään odottanut raporttia ja….joka odottaa jotain hyvää🥳 Ferrari toimittaa TAAS! Hienoa työtä Varasto, jonka voit turvallisesti laittaa laatikkoon ja täyttää halvalla
- 3.1.·Mielestäni viime kuukausina on ollut erittäin huonoja uutisia ja näyttää siltä, että hinta on ajoittain laskenut ilman suoria syitä, ei uutisten suhteen Onko teistä ketään tekniseen analyysiin perehtyneitä, jotka tuntevat, että hinta on lähitulevaisuudessa jopa alle 400?
- 11.11.2024·Aloin miettimään Ferrarin ostamista (osakkeita silloin eikä autoa :) . Mitä eroa on sen ostamisella NYSE:stä ja Saksan pörssistä? Kumpi kannattaa valita ja miksi?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
401,1VWAP
Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
VWAP
Ylin
401,1Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
2024 Yhtiökokous | 16.4. | |
2024 Vuosiraportti | 21.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
46 päivää sitten‧45 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
2024 Yhtiökokous | 16.4. | |
2024 Vuosiraportti | 21.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,75 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8.4.8.4.Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.1 ääni PäättynytLiity Sharevilleen nähdäksesi tuloksetItseajavuus tuhoaa yrityksen0%Itseajavuus ei vaikuta100%Itseajavuus jopa hyödyttää0%6.5. · Muokattu·Robotaxisin perustamiseen on vielä vuosia, ja vie aikaa ennen kuin se käy läpi kaikki säännökset ja tulee kannattavaksi. Se tulee olemaan olemassa samaan aikaan kuin tavalliset ihmiset ajavat autoja tulevaisuudessa. Mutta kuka tietää, ehkä 50–100 vuoden kuluttua robottiakselit hallitsevat. Se on vähän kuin kysyisi, mitä tapahtuu, jos sähköautot valtaavat markkinat, meneekö Ferrari konkurssiin? Niin kauan kuin ihmiset ostavat bensiiniautoja, se ei ole Ferrarille ongelma, ja olemme nähneet, että sähköautot ovat olleet markkinoilla jo pitkään, mutta muutokset vievät aikaa. Ferrari on myös kehittänyt pian myyntiin tulevan sähköauton, he pysyvät mukana muutoksissa kuten kaikki selviytyä haluavat autonvalmistajat. Jos robotaksi myy tulevaisuudessa paljon paremmin, Ferrari, kuten monet muutkin automerkit, toimittaa robotaksia asiakkaille joko yhteistyön kautta tai kehittämällä itse tällaisia ajoneuvoja.
- 2.3.·Ihmisille, jotka eivät osaa analysoida, pikaopas, nauti. Seuraa minua, jos voit:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4.2.·Kuten olen tänään odottanut raporttia ja….joka odottaa jotain hyvää🥳 Ferrari toimittaa TAAS! Hienoa työtä Varasto, jonka voit turvallisesti laittaa laatikkoon ja täyttää halvalla
- 3.1.·Mielestäni viime kuukausina on ollut erittäin huonoja uutisia ja näyttää siltä, että hinta on ajoittain laskenut ilman suoria syitä, ei uutisten suhteen Onko teistä ketään tekniseen analyysiin perehtyneitä, jotka tuntevat, että hinta on lähitulevaisuudessa jopa alle 400?
- 11.11.2024·Aloin miettimään Ferrarin ostamista (osakkeita silloin eikä autoa :) . Mitä eroa on sen ostamisella NYSE:stä ja Saksan pörssistä? Kumpi kannattaa valita ja miksi?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
401,1VWAP
Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
VWAP
Ylin
401,1Alin
395,2VaihtoMäärä
0,4 Mundefined1 021
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt