Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Näytä kaikki
Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
20.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti
26.11.
2025 Q2 -tulosraportti
28.8.
2025 Q1 -tulosraportti
29.5.
2024 Q4 -tulosraportti
14.3.
2024 Q3 -tulosraportti
31.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet
Asiakkaat katsoivat myös
Näytä lisätietoa
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Li having a crossroad, for now with the latent SUV and going over to pure Electric. But im sure now is the time to invest. Li Auto know one thing noone can deny, they know how to make money. We fot new cars comin like i8 etc. Let them Cook and im sure in 2 years you wish u bought few 100 shares. Dont forgett they have a huuuuge budget advance. ---->
However, we don't need to worry too much about Li Auto. Why? Because it has a huge advantage - it has a lot of money!
As of the first half of 2025, it had as much as 106.9 billion yuan in cash and cash equivalents on its books. This huge "war reserve fund" is its greatest confidence to deal with all challenges. It has enough money to bear the pain of transformation, can continuously invest in pure - electric technology and build a super - charging network without seeking external financing, and can even bear the pressure of losses in the early stage of new vehicle launches.
It was expected in the transition to pure electronics. What Li has that the competitors lack is debt-free, extremely capital that can withstand downturns. In 2 years they will be high and a better opportunity to buy may come but buying now will give nice vacation money in 2 years.
Do you think this is a good place to invite long-term guests here?
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
1 joulu 09.06
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 33 181 fordon i november
26 marras 09.21
∙
Osakeuutinen
Li Autos intäkter högre än väntat i Q3 - ger svaga prognoser för Q4
10 marras 11.57
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina sjönk 0,8 procent i oktober
3 marras 09.12
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser minskade sekventiellt under oktober
1 loka 06.34
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade nära 34 000 bilar i september
26 syys 11.41
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar ny SUV
8 syys 09.02
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 4,6 procent i augusti
1 syys 11.10
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 28 529 fordon i augusti
28 elo 09.13
∙
Osakeuutinen
Sämre än väntat från Li Auto, guidningen klart under förväntan
8 elo 09.00
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 6,9 procent i juli
1 elo 08.36
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 30 731 fordon i juli
29 heinä 14.03
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar Li i8 – eldriven familje-SUV med sex säten
2 heinä 05.50
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 36 279 fordon i juni
17 kesä 08.51
∙
Osakeuutinen
Kinesiska biltillverkare uppges planera modeller med enbart inhemskt tillverkade chip - Nikkei
11 kesä 09.59
∙
Osakeuutinen
Kinesiska elbilsbolag snabbar upp betalningar till leverantörer efter utredning
9 kesä 09.11
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 13,9 procent i maj
2 kesä 09.23
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser ökade nästan 17 procent i årstakt i maj
30 touko 06.33
∙
Osakeuutinen
Li Auto ökade omsättning och resultat i första kvartalet
27 touko 05.27
∙
Osakeuutinen
BYD fortsätter falla – prispress och regulatorisk oro tynger kinesiska elbilsaktier
22 touko 08.37
∙
Osakeuutinen
Li Auto uppges sänka försäljningsmål för 2025 - media
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
2025 Q3 -tulosraportti
8 päivää sitten1 t 27 min
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
1 joulu 09.06
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 33 181 fordon i november
26 marras 09.21
∙
Osakeuutinen
Li Autos intäkter högre än väntat i Q3 - ger svaga prognoser för Q4
10 marras 11.57
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina sjönk 0,8 procent i oktober
3 marras 09.12
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser minskade sekventiellt under oktober
1 loka 06.34
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade nära 34 000 bilar i september
26 syys 11.41
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar ny SUV
8 syys 09.02
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 4,6 procent i augusti
1 syys 11.10
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 28 529 fordon i augusti
28 elo 09.13
∙
Osakeuutinen
Sämre än väntat från Li Auto, guidningen klart under förväntan
8 elo 09.00
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 6,9 procent i juli
1 elo 08.36
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 30 731 fordon i juli
29 heinä 14.03
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar Li i8 – eldriven familje-SUV med sex säten
2 heinä 05.50
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 36 279 fordon i juni
17 kesä 08.51
∙
Osakeuutinen
Kinesiska biltillverkare uppges planera modeller med enbart inhemskt tillverkade chip - Nikkei
11 kesä 09.59
∙
Osakeuutinen
Kinesiska elbilsbolag snabbar upp betalningar till leverantörer efter utredning
9 kesä 09.11
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 13,9 procent i maj
2 kesä 09.23
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser ökade nästan 17 procent i årstakt i maj
30 touko 06.33
∙
Osakeuutinen
Li Auto ökade omsättning och resultat i första kvartalet
27 touko 05.27
∙
Osakeuutinen
BYD fortsätter falla – prispress och regulatorisk oro tynger kinesiska elbilsaktier
22 touko 08.37
∙
Osakeuutinen
Li Auto uppges sänka försäljningsmål för 2025 - media
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Li having a crossroad, for now with the latent SUV and going over to pure Electric. But im sure now is the time to invest. Li Auto know one thing noone can deny, they know how to make money. We fot new cars comin like i8 etc. Let them Cook and im sure in 2 years you wish u bought few 100 shares. Dont forgett they have a huuuuge budget advance. ---->
However, we don't need to worry too much about Li Auto. Why? Because it has a huge advantage - it has a lot of money!
As of the first half of 2025, it had as much as 106.9 billion yuan in cash and cash equivalents on its books. This huge "war reserve fund" is its greatest confidence to deal with all challenges. It has enough money to bear the pain of transformation, can continuously invest in pure - electric technology and build a super - charging network without seeking external financing, and can even bear the pressure of losses in the early stage of new vehicle launches.
It was expected in the transition to pure electronics. What Li has that the competitors lack is debt-free, extremely capital that can withstand downturns. In 2 years they will be high and a better opportunity to buy may come but buying now will give nice vacation money in 2 years.
Do you think this is a good place to invite long-term guests here?
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq
Määrä
Osto
0
17,44
Myynti
Määrä
17,45
0
Viimeisimmät kaupat
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
-
-
-
-
-
Ylin
18,17
VWAP
17,49
Alin
17,27
VaihtoMäärä
131 7 493 133
VWAP
17,49
Ylin
18,17
Alin
17,27
VaihtoMäärä
131 7 493 133
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Näytä lisätietoa
Yhtiötapahtumat
Näytä kaikki
Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
20.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti
26.11.
2025 Q2 -tulosraportti
28.8.
2025 Q1 -tulosraportti
29.5.
2024 Q4 -tulosraportti
14.3.
2024 Q3 -tulosraportti
31.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
2025 Q3 -tulosraportti
8 päivää sitten1 t 27 min
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
1 joulu 09.06
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 33 181 fordon i november
26 marras 09.21
∙
Osakeuutinen
Li Autos intäkter högre än väntat i Q3 - ger svaga prognoser för Q4
10 marras 11.57
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina sjönk 0,8 procent i oktober
3 marras 09.12
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser minskade sekventiellt under oktober
1 loka 06.34
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade nära 34 000 bilar i september
26 syys 11.41
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar ny SUV
8 syys 09.02
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 4,6 procent i augusti
1 syys 11.10
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 28 529 fordon i augusti
28 elo 09.13
∙
Osakeuutinen
Sämre än väntat från Li Auto, guidningen klart under förväntan
8 elo 09.00
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 6,9 procent i juli
1 elo 08.36
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 30 731 fordon i juli
29 heinä 14.03
∙
Osakeuutinen
Li Auto lanserar Li i8 – eldriven familje-SUV med sex säten
2 heinä 05.50
∙
Osakeuutinen
Li Auto levererade 36 279 fordon i juni
17 kesä 08.51
∙
Osakeuutinen
Kinesiska biltillverkare uppges planera modeller med enbart inhemskt tillverkade chip - Nikkei
11 kesä 09.59
∙
Osakeuutinen
Kinesiska elbilsbolag snabbar upp betalningar till leverantörer efter utredning
9 kesä 09.11
∙
Osakeuutinen
Bilförsäljningen i Kina steg 13,9 procent i maj
2 kesä 09.23
∙
Osakeuutinen
Li Autos leveranser ökade nästan 17 procent i årstakt i maj
30 touko 06.33
∙
Osakeuutinen
Li Auto ökade omsättning och resultat i första kvartalet
27 touko 05.27
∙
Osakeuutinen
BYD fortsätter falla – prispress och regulatorisk oro tynger kinesiska elbilsaktier
22 touko 08.37
∙
Osakeuutinen
Li Auto uppges sänka försäljningsmål för 2025 - media
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Näytä kaikki
Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
20.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti
26.11.
2025 Q2 -tulosraportti
28.8.
2025 Q1 -tulosraportti
29.5.
2024 Q4 -tulosraportti
14.3.
2024 Q3 -tulosraportti
31.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Li having a crossroad, for now with the latent SUV and going over to pure Electric. But im sure now is the time to invest. Li Auto know one thing noone can deny, they know how to make money. We fot new cars comin like i8 etc. Let them Cook and im sure in 2 years you wish u bought few 100 shares. Dont forgett they have a huuuuge budget advance. ---->
However, we don't need to worry too much about Li Auto. Why? Because it has a huge advantage - it has a lot of money!
As of the first half of 2025, it had as much as 106.9 billion yuan in cash and cash equivalents on its books. This huge "war reserve fund" is its greatest confidence to deal with all challenges. It has enough money to bear the pain of transformation, can continuously invest in pure - electric technology and build a super - charging network without seeking external financing, and can even bear the pressure of losses in the early stage of new vehicle launches.
It was expected in the transition to pure electronics. What Li has that the competitors lack is debt-free, extremely capital that can withstand downturns. In 2 years they will be high and a better opportunity to buy may come but buying now will give nice vacation money in 2 years.
Do you think this is a good place to invite long-term guests here?
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq
Määrä
Osto
0
17,44
Myynti
Määrä
17,45
0
Viimeisimmät kaupat
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
-
-
-
-
-
Ylin
18,17
VWAP
17,49
Alin
17,27
VaihtoMäärä
131 7 493 133
VWAP
17,49
Ylin
18,17
Alin
17,27
VaihtoMäärä
131 7 493 133
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.