Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81USD
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
Ylin25,39
Alin24,48
Vaihto
88,5 MUSD
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81USD
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
Ylin25,39
Alin24,48
Vaihto
88,5 MUSD
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
24,80USD
−3,99% (−1,03)
Päätöskurssi
+0,04% (+0,01)
24,81Jälkipörssi
24,81USD
+0,04% (+0,01)
Jälkipörssi
Ylin25,39
Alin24,48
Vaihto
88,5 MUSD
Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten1 t 25 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
950

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
25,39
VWAP
24,8
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674
VWAP
24,8
Ylin
25,39
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti28.8.
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Asiakkaat katsoivat myös

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Li on risteyksessä, toistaiseksi piilevän katumaasturin kanssa ja siirtymässä puhtaasti sähköautoihin. Mutta olen varma, että nyt on aika investoida. Li Auto tietää yhden asian, jota kukaan ei voi kieltää: he osaavat tehdä rahaa. Meillä on tulossa uusia autoja, kuten i8 jne. Antakaa heidän tehdä kokki, ja olen varma, että kahden vuoden kuluttua toivoisit ostaneesi muutaman 100 osaketta. Älkää unohtako, että heillä on valtava budjettiennakko. ----> Meidän ei kuitenkaan tarvitse huolehtia liikaa Li Autosta. Miksi? Koska sillä on valtava etu - sillä on paljon rahaa! Vuoden 2025 ensimmäisellä puoliskolla sillä oli jopa 106,9 miljardia yuania käteistä ja käteisvaroja vastaavia varoja kirjanpidossa. Tämä valtava "sotavararahasto" on sen suurin luottamus kaikkien haasteiden ratkaisemiseen. Sillä on tarpeeksi rahaa kestääkseen muutoksen tuskan, se voi jatkuvasti investoida puhtaasti sähköiseen teknologiaan ja rakentaa superlatausverkoston ilman ulkopuolista rahoitusta, ja se voi jopa kestää tappioiden paineen uusien ajoneuvojen lanseerausten alkuvaiheessa.
  • 28.8.
    ·
    28.8.
    ·
    Li Autolta odotettua huonompi ohjeistus, selvästi odotuksia heikompi.. Hieno markkinareaktio ;)
    30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Se oli odotettavissa siirtymisessä puhtaaseen elektroniikkaan. Kilpailijoilta puuttuu Li:ltä velaton ja erittäin pääomaa, joka kestää laskusuhdanteita. Kahden vuoden kuluttua ne ovat korkealla ja parempi ostotilaisuus voi tulla, mutta nyt ostaminen antaa mukavasti lomarahaa kahden vuoden kuluttua.
  • 25.5.
    ·
    25.5.
    ·
    Onko tämä mielestäsi hyvä paikka kutsua pitkäaikaisia vieraita?
  • 19.5.
    ·
    19.5.
    ·
    NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
  • 14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Odotukset kirjanpidon suhteen?
    14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten1 t 25 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Li on risteyksessä, toistaiseksi piilevän katumaasturin kanssa ja siirtymässä puhtaasti sähköautoihin. Mutta olen varma, että nyt on aika investoida. Li Auto tietää yhden asian, jota kukaan ei voi kieltää: he osaavat tehdä rahaa. Meillä on tulossa uusia autoja, kuten i8 jne. Antakaa heidän tehdä kokki, ja olen varma, että kahden vuoden kuluttua toivoisit ostaneesi muutaman 100 osaketta. Älkää unohtako, että heillä on valtava budjettiennakko. ----> Meidän ei kuitenkaan tarvitse huolehtia liikaa Li Autosta. Miksi? Koska sillä on valtava etu - sillä on paljon rahaa! Vuoden 2025 ensimmäisellä puoliskolla sillä oli jopa 106,9 miljardia yuania käteistä ja käteisvaroja vastaavia varoja kirjanpidossa. Tämä valtava "sotavararahasto" on sen suurin luottamus kaikkien haasteiden ratkaisemiseen. Sillä on tarpeeksi rahaa kestääkseen muutoksen tuskan, se voi jatkuvasti investoida puhtaasti sähköiseen teknologiaan ja rakentaa superlatausverkoston ilman ulkopuolista rahoitusta, ja se voi jopa kestää tappioiden paineen uusien ajoneuvojen lanseerausten alkuvaiheessa.
  • 28.8.
    ·
    28.8.
    ·
    Li Autolta odotettua huonompi ohjeistus, selvästi odotuksia heikompi.. Hieno markkinareaktio ;)
    30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Se oli odotettavissa siirtymisessä puhtaaseen elektroniikkaan. Kilpailijoilta puuttuu Li:ltä velaton ja erittäin pääomaa, joka kestää laskusuhdanteita. Kahden vuoden kuluttua ne ovat korkealla ja parempi ostotilaisuus voi tulla, mutta nyt ostaminen antaa mukavasti lomarahaa kahden vuoden kuluttua.
  • 25.5.
    ·
    25.5.
    ·
    Onko tämä mielestäsi hyvä paikka kutsua pitkäaikaisia vieraita?
  • 19.5.
    ·
    19.5.
    ·
    NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
  • 14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Odotukset kirjanpidon suhteen?
    14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
950

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
25,39
VWAP
24,8
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674
VWAP
24,8
Ylin
25,39
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti28.8.
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
36 päivää sitten1 t 25 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti28.8.
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Li on risteyksessä, toistaiseksi piilevän katumaasturin kanssa ja siirtymässä puhtaasti sähköautoihin. Mutta olen varma, että nyt on aika investoida. Li Auto tietää yhden asian, jota kukaan ei voi kieltää: he osaavat tehdä rahaa. Meillä on tulossa uusia autoja, kuten i8 jne. Antakaa heidän tehdä kokki, ja olen varma, että kahden vuoden kuluttua toivoisit ostaneesi muutaman 100 osaketta. Älkää unohtako, että heillä on valtava budjettiennakko. ----> Meidän ei kuitenkaan tarvitse huolehtia liikaa Li Autosta. Miksi? Koska sillä on valtava etu - sillä on paljon rahaa! Vuoden 2025 ensimmäisellä puoliskolla sillä oli jopa 106,9 miljardia yuania käteistä ja käteisvaroja vastaavia varoja kirjanpidossa. Tämä valtava "sotavararahasto" on sen suurin luottamus kaikkien haasteiden ratkaisemiseen. Sillä on tarpeeksi rahaa kestääkseen muutoksen tuskan, se voi jatkuvasti investoida puhtaasti sähköiseen teknologiaan ja rakentaa superlatausverkoston ilman ulkopuolista rahoitusta, ja se voi jopa kestää tappioiden paineen uusien ajoneuvojen lanseerausten alkuvaiheessa.
  • 28.8.
    ·
    28.8.
    ·
    Li Autolta odotettua huonompi ohjeistus, selvästi odotuksia heikompi.. Hieno markkinareaktio ;)
    30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    Se oli odotettavissa siirtymisessä puhtaaseen elektroniikkaan. Kilpailijoilta puuttuu Li:ltä velaton ja erittäin pääomaa, joka kestää laskusuhdanteita. Kahden vuoden kuluttua ne ovat korkealla ja parempi ostotilaisuus voi tulla, mutta nyt ostaminen antaa mukavasti lomarahaa kahden vuoden kuluttua.
  • 25.5.
    ·
    25.5.
    ·
    Onko tämä mielestäsi hyvä paikka kutsua pitkäaikaisia vieraita?
  • 19.5.
    ·
    19.5.
    ·
    NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?
    23.5.
    ·
    23.5.
    ·
    Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
  • 14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Odotukset kirjanpidon suhteen?
    14.3.
    ·
    14.3.
    ·
    Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
950

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
25,39
VWAP
24,8
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674
VWAP
24,8
Ylin
25,39
Alin
24,48
VaihtoMäärä
88,5 6 328 674

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös