Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
Osake
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
24,05USD
−0,58% (−0,14)
Ylin24,40
Alin23,98
Vaihto
53,9 MUSD
Q1-osavuosiraportti
81 päivää sitten1 t 5 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2
Myynti
Määrä
500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
24,4
VWAP
24,14
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447
VWAP
24,14
Ylin
24,4
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
2024 Q3-osavuosiraportti31.10.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Asiakkaat katsoivat myös

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 25.5.
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19.5.
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.
    23.5.
    Hvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?
    23.5.
    Den lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
  • 14.3.
    14.3.
    Forventninger til regnskab?
    14.3.
    Rammer ca. På det forventede både på omsætning og indtjening.
  • 8.11.2024
    8.11.2024
    Vad äre som händer?
  • 25.5.2024
    This is gonna rise as with Viagra in a beautiful Summer morning..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
81 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 25.5.
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19.5.
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.
    23.5.
    Hvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?
    23.5.
    Den lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
  • 14.3.
    14.3.
    Forventninger til regnskab?
    14.3.
    Rammer ca. På det forventede både på omsætning og indtjening.
  • 8.11.2024
    8.11.2024
    Vad äre som händer?
  • 25.5.2024
    This is gonna rise as with Viagra in a beautiful Summer morning..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2
Myynti
Määrä
500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
24,4
VWAP
24,14
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447
VWAP
24,14
Ylin
24,4
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
2024 Q3-osavuosiraportti31.10.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
81 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous30.5.
2025 Q1-osavuosiraportti29.5.
2024 Vuosiraportti10.4.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
2024 Q3-osavuosiraportti31.10.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 25.5.
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19.5.
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.
    23.5.
    Hvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?
    23.5.
    Den lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
  • 14.3.
    14.3.
    Forventninger til regnskab?
    14.3.
    Rammer ca. På det forventede både på omsætning og indtjening.
  • 8.11.2024
    8.11.2024
    Vad äre som händer?
  • 25.5.2024
    This is gonna rise as with Viagra in a beautiful Summer morning..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2
Myynti
Määrä
500

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
24,4
VWAP
24,14
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447
VWAP
24,14
Ylin
24,4
Alin
23,98
VaihtoMäärä
53,9 3 801 447

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös