Q1-osavuosiraportti
36 päivää sitten‧1 t 5 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
26,41VWAP
Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
VWAP
Ylin
26,41Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 31.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 19.5.·NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.23.5.·Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?23.5.·Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
- 14.3.·Odotukset kirjanpidon suhteen?14.3.·Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
- 25.5.2024·Tämä nousee kuin Viagra kauniina kesäaamuna.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
36 päivää sitten‧1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 19.5.·NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.23.5.·Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?23.5.·Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
- 14.3.·Odotukset kirjanpidon suhteen?14.3.·Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
- 25.5.2024·Tämä nousee kuin Viagra kauniina kesäaamuna.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
26,41VWAP
Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
VWAP
Ylin
26,41Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 31.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
36 päivää sitten‧1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.5. | |
2024 Vuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 31.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 19.5.·NewDeal Investiltä: Vaikka Elon Musk kutsui LiDARia "kalliiksi kikaksi", Li Auto valitsi toisen tien – lisäsi LiDAR-anturit ajoneuvoihinsa jo vuonna 2022, kauan ennen sekä BYD:tä että Mercedesiä. Tämä varhainen päätös on nyt heidän edistyneen itseohjautuvan järjestelmänsä voimanlähde, joka on riippumaton HD-kartoista ja suoriutuu jo nyt paikallisia kiinalaisia kilpailijoitaan paremmin reaalimaailman testeissä. Li Autolla on tapana toimia vastoin yleistä järjestystä. Toisin kuin "puhtaasti" sähköautojen (BEV) valmistajat, Li keskittyi Range Extended Electric Vehicles (REEV) -tuotteisiin – ainutlaatuiseen hybriditeknologiaan, joka tarjoaa yli 1 200 kilometrin toimintasäteen polttomoottorin ja akkuteknologian yhdistelmällä. Kun tämä ratkaisu lanseerattiin, siitä oli suuri etu asiakkaille, jotka olivat huolissaan latausinfrastruktuurin puutteesta – erityisesti Kiinan valtavissa kaupungeissa. Strategia on tehnyt Listä markkinajohtajan yli 200 000 jenin hintaluokkien katumaastureiden segmentissä. Nyt kun latausinfrastruktuuri kuroaa umpeen kehitystä, Li erottautuu jälleen muista – tällä kertaa lähestymistavalla, joka on itse asiassa saanut inspiraationsa $TSLA:sta ja Elon Muskista: Hitaiden julkisten latausasemien sijaan Li rakentaa nyt omaa verkostoaan. Lin asiakkaat voivat odottaa nopeampaa ja luotettavampaa latausta, sillä käytössä on jo 1 900 latausasemaa ja suunnitelmissa on saavuttaa 4 000 latausasemaa vuoden 2025 loppuun mennessä. Arvostuksen suhteen $LI:n vapaa kassavirta on vain 24-kertainen, sen odotetaan kasvavan 18 % seuraavan vuoden aikana ja sillä on vankka 15 miljardin dollarin nettokassa. Yhdysvaltain dollaria. Se on tehokas yhdistelmä kasvua, skaalautumista ja taloudellista vahvuutta yritykseltä, joka uskaltaa innovoida – ja tekee sen ilman hypeä.23.5.·Miten tämä analyysi liittyy siihen, että MC ei näe Kiinaa pitkäaikaisten sijoitusten markkina-alueena?23.5.·Voit lukea pitkän selityksen NDI:n ja CuraInvestin yhdessä järjestämästä webinaarista (ilmainen YT:ssä), mutta lyhyesti sanottuna hän uskoo, että kiinalaisiin osakkeisiin sijoittamisessa tulisi olla erittäin varovainen yleisesti – erityisesti VIE-rakenteen kautta – mutta että tunnistetun riskin vuoksi sieltä löytyy myös erittäin hyviä mahdollisuuksia – piilotettuja helmiä. NDI:llä on ollut myös Pinduoduo (Temu) portfoliossaan - ja minulla on itselläni tarkka silmä Xiaomille.
- 14.3.·Odotukset kirjanpidon suhteen?14.3.·Kehyksiä n. Odotettavissa niin liikevaihdon kuin tuloksenkin osalta.
- 25.5.2024·Tämä nousee kuin Viagra kauniina kesäaamuna.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
26,41VWAP
Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
VWAP
Ylin
26,41Alin
25,81VaihtoMäärä
72,6 2 790 992
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt