Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
Osake
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
Osake
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
94,30EUR
+0,59% (+0,55)
Päätöskurssi
Ylin95,25
Alin92,75
Vaihto
4,9 MEUR
Q2-osavuosiraportti
68 päivää sitten2 t 7 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,73 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
95,25
VWAP
94,37
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089
VWAP
94,37
Ylin
95,25
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
30.10.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti25.7.
2025 Yhtiökokous16.5.
2025 Q1-osavuosiraportti30.4.
Q4-osavuosiraportti11.3.
2024 Vuosiraportti11.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onko tämä erittäin alihinnoiteltu osake, vai onko heillä tulo-ongelmia, jotka pitävät osakkeen hinnan alhaalla?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    VW:llä on toki muita ongelmia, jotka painavat osaketta. Halusin vain huomauttaa, että tälläkin hetkellä osakkeella on edelleen laskusuhdanne.
  • 23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    Entä seuraava lyhytsankari?
    26.9.
    ·
    26.9.
    ·
    Tuskin kukaan uskaltaa enää shortata tätä, ihmiset mieluummin shortaavat Volvon 😂
  • 22.9. · Muokattu
    ·
    22.9. · Muokattu
    ·
    Suurelta osin/osittain EU:n syytä. He olivat valmiita ottamaan riskin tästä lopputuloksesta ilman eurooppalaisten ajoneuvovalmistajien osallistumista. He väistyivät asiaan, kun polttomoottorit pitäisi poistaa käytöstä, ja valitsivat täysin ympäristöohjelman. Sokea mies näkee, mihin se viittaa. Tämä on Euroopan autoteollisuuden lopun alku (joka alkoi muutama vuosi sitten, jos on täysin oikeassa). Sen sijaan, että he hallitsisivat koko ympäristö- ja ajoneuvokysymystä, he vain pelastaisivat koko maailman ympäristöongelmat, ja vieläpä ilman järkevää riskianalyysiä tässä valtavassa mittakaavassa. Muutaman vuoden kuluttua tämä teollisuudenala on täysin Euroopan ulkopuolella (viittaa tavallisen ihmisen tavalliseen autoon, ei superautoihin). Toivon, että ihmiset ymmärtävät, kuinka monta ihmistä kauppaa koko toimitusketju Euroopan ajoneuvoteollisuudessa. En ole ympäristön kieltäjä, päinvastoin! Omista ei-eurooppalainen sähköauto, koska se on täysin parempi ja halvempi. Mutta tässä ovat seuraukset siitä, kun se, joka huutaa kovimmin, saa sen, joka sitä haluaa, eikä se, joka on älykkäin. Kaikki muut eurooppalaiset autonvalmistajat seuraavat perässä. Toinen esimerkki on Northvolt. EU:n täydellinen romahdus. Eurooppa ei pysty massatuottamaan akkuja tai autoja lähitulevaisuudessa. Kaikki elivät parhaassa mahdollisessa skenaariossa täysin ilman riskitietoisuutta ja ilman suunnitelmaa suurempien tavoitteiden saavuttamiseksi. Esimerkkejä on paljon muitakin.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    VW ei ole aivan Nokia. Heidän olisi pitänyt yrittää. He tekevät hyviä autoja. Id7, Cupra ja Skoda ovat hyviä autoja. He kärsivät toimitusongelmista, tulleista, harvinaisista metalleista ja akkujen kapasiteettihaasteista. Muut kamppailevat samalla tavalla. Esimerkiksi Mercedes, Ford ja Volvo. Nyt Nissan, joka oli Leafin hallitseva malli, kamppailee myös. Se on alan muutos. Jos aiot ansaita rahaa, tarvitset vähemmän osia ja nopeamman kokoonpanon, vähemmän muunnelmia, nelivedon ja houkuttelevan muotoilun. Kyse on paljon siitä, että saadaan myydyin malli markkinoille. Jos se laskee nyt lisää, harkitsen takaisin ostamista.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    GL HF
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Vakiintuneiden ajoneuvovalmistajien haasteena on teknologian nopea kehitys, markkinoille tulee monia uusia merkkejä, poliittinen epävarmuus tulleineen ja paljon muuta. Tällä hetkellä on paljon kysymysmerkkejä ja vähän vastauksia siihen, mihin kaikki viittaa. Itse en halua ostaa sähköautoa, koska ne maksavat liikaa makuuni ja ajan liian vähän. Mikä autonvalmistaja selviää edessä olevista haasteista? Kukaan ei tiedä, ja siksi kysymysmerkkejä on. Odotan autoteollisuuden investointeja, kunnes tiedän selvästi, mihin ne osoittavat.
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Niin kyllästynyt tähän osakkeeseen.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
68 päivää sitten2 t 7 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,73 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onko tämä erittäin alihinnoiteltu osake, vai onko heillä tulo-ongelmia, jotka pitävät osakkeen hinnan alhaalla?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    VW:llä on toki muita ongelmia, jotka painavat osaketta. Halusin vain huomauttaa, että tälläkin hetkellä osakkeella on edelleen laskusuhdanne.
  • 23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    Entä seuraava lyhytsankari?
    26.9.
    ·
    26.9.
    ·
    Tuskin kukaan uskaltaa enää shortata tätä, ihmiset mieluummin shortaavat Volvon 😂
  • 22.9. · Muokattu
    ·
    22.9. · Muokattu
    ·
    Suurelta osin/osittain EU:n syytä. He olivat valmiita ottamaan riskin tästä lopputuloksesta ilman eurooppalaisten ajoneuvovalmistajien osallistumista. He väistyivät asiaan, kun polttomoottorit pitäisi poistaa käytöstä, ja valitsivat täysin ympäristöohjelman. Sokea mies näkee, mihin se viittaa. Tämä on Euroopan autoteollisuuden lopun alku (joka alkoi muutama vuosi sitten, jos on täysin oikeassa). Sen sijaan, että he hallitsisivat koko ympäristö- ja ajoneuvokysymystä, he vain pelastaisivat koko maailman ympäristöongelmat, ja vieläpä ilman järkevää riskianalyysiä tässä valtavassa mittakaavassa. Muutaman vuoden kuluttua tämä teollisuudenala on täysin Euroopan ulkopuolella (viittaa tavallisen ihmisen tavalliseen autoon, ei superautoihin). Toivon, että ihmiset ymmärtävät, kuinka monta ihmistä kauppaa koko toimitusketju Euroopan ajoneuvoteollisuudessa. En ole ympäristön kieltäjä, päinvastoin! Omista ei-eurooppalainen sähköauto, koska se on täysin parempi ja halvempi. Mutta tässä ovat seuraukset siitä, kun se, joka huutaa kovimmin, saa sen, joka sitä haluaa, eikä se, joka on älykkäin. Kaikki muut eurooppalaiset autonvalmistajat seuraavat perässä. Toinen esimerkki on Northvolt. EU:n täydellinen romahdus. Eurooppa ei pysty massatuottamaan akkuja tai autoja lähitulevaisuudessa. Kaikki elivät parhaassa mahdollisessa skenaariossa täysin ilman riskitietoisuutta ja ilman suunnitelmaa suurempien tavoitteiden saavuttamiseksi. Esimerkkejä on paljon muitakin.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    VW ei ole aivan Nokia. Heidän olisi pitänyt yrittää. He tekevät hyviä autoja. Id7, Cupra ja Skoda ovat hyviä autoja. He kärsivät toimitusongelmista, tulleista, harvinaisista metalleista ja akkujen kapasiteettihaasteista. Muut kamppailevat samalla tavalla. Esimerkiksi Mercedes, Ford ja Volvo. Nyt Nissan, joka oli Leafin hallitseva malli, kamppailee myös. Se on alan muutos. Jos aiot ansaita rahaa, tarvitset vähemmän osia ja nopeamman kokoonpanon, vähemmän muunnelmia, nelivedon ja houkuttelevan muotoilun. Kyse on paljon siitä, että saadaan myydyin malli markkinoille. Jos se laskee nyt lisää, harkitsen takaisin ostamista.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    GL HF
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Vakiintuneiden ajoneuvovalmistajien haasteena on teknologian nopea kehitys, markkinoille tulee monia uusia merkkejä, poliittinen epävarmuus tulleineen ja paljon muuta. Tällä hetkellä on paljon kysymysmerkkejä ja vähän vastauksia siihen, mihin kaikki viittaa. Itse en halua ostaa sähköautoa, koska ne maksavat liikaa makuuni ja ajan liian vähän. Mikä autonvalmistaja selviää edessä olevista haasteista? Kukaan ei tiedä, ja siksi kysymysmerkkejä on. Odotan autoteollisuuden investointeja, kunnes tiedän selvästi, mihin ne osoittavat.
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Niin kyllästynyt tähän osakkeeseen.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
95,25
VWAP
94,37
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089
VWAP
94,37
Ylin
95,25
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
30.10.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti25.7.
2025 Yhtiökokous16.5.
2025 Q1-osavuosiraportti30.4.
Q4-osavuosiraportti11.3.
2024 Vuosiraportti11.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
68 päivää sitten2 t 7 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
30.10.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti25.7.
2025 Yhtiökokous16.5.
2025 Q1-osavuosiraportti30.4.
Q4-osavuosiraportti11.3.
2024 Vuosiraportti11.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,73 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onko tämä erittäin alihinnoiteltu osake, vai onko heillä tulo-ongelmia, jotka pitävät osakkeen hinnan alhaalla?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    VW:llä on toki muita ongelmia, jotka painavat osaketta. Halusin vain huomauttaa, että tälläkin hetkellä osakkeella on edelleen laskusuhdanne.
  • 23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    Entä seuraava lyhytsankari?
    26.9.
    ·
    26.9.
    ·
    Tuskin kukaan uskaltaa enää shortata tätä, ihmiset mieluummin shortaavat Volvon 😂
  • 22.9. · Muokattu
    ·
    22.9. · Muokattu
    ·
    Suurelta osin/osittain EU:n syytä. He olivat valmiita ottamaan riskin tästä lopputuloksesta ilman eurooppalaisten ajoneuvovalmistajien osallistumista. He väistyivät asiaan, kun polttomoottorit pitäisi poistaa käytöstä, ja valitsivat täysin ympäristöohjelman. Sokea mies näkee, mihin se viittaa. Tämä on Euroopan autoteollisuuden lopun alku (joka alkoi muutama vuosi sitten, jos on täysin oikeassa). Sen sijaan, että he hallitsisivat koko ympäristö- ja ajoneuvokysymystä, he vain pelastaisivat koko maailman ympäristöongelmat, ja vieläpä ilman järkevää riskianalyysiä tässä valtavassa mittakaavassa. Muutaman vuoden kuluttua tämä teollisuudenala on täysin Euroopan ulkopuolella (viittaa tavallisen ihmisen tavalliseen autoon, ei superautoihin). Toivon, että ihmiset ymmärtävät, kuinka monta ihmistä kauppaa koko toimitusketju Euroopan ajoneuvoteollisuudessa. En ole ympäristön kieltäjä, päinvastoin! Omista ei-eurooppalainen sähköauto, koska se on täysin parempi ja halvempi. Mutta tässä ovat seuraukset siitä, kun se, joka huutaa kovimmin, saa sen, joka sitä haluaa, eikä se, joka on älykkäin. Kaikki muut eurooppalaiset autonvalmistajat seuraavat perässä. Toinen esimerkki on Northvolt. EU:n täydellinen romahdus. Eurooppa ei pysty massatuottamaan akkuja tai autoja lähitulevaisuudessa. Kaikki elivät parhaassa mahdollisessa skenaariossa täysin ilman riskitietoisuutta ja ilman suunnitelmaa suurempien tavoitteiden saavuttamiseksi. Esimerkkejä on paljon muitakin.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    VW ei ole aivan Nokia. Heidän olisi pitänyt yrittää. He tekevät hyviä autoja. Id7, Cupra ja Skoda ovat hyviä autoja. He kärsivät toimitusongelmista, tulleista, harvinaisista metalleista ja akkujen kapasiteettihaasteista. Muut kamppailevat samalla tavalla. Esimerkiksi Mercedes, Ford ja Volvo. Nyt Nissan, joka oli Leafin hallitseva malli, kamppailee myös. Se on alan muutos. Jos aiot ansaita rahaa, tarvitset vähemmän osia ja nopeamman kokoonpanon, vähemmän muunnelmia, nelivedon ja houkuttelevan muotoilun. Kyse on paljon siitä, että saadaan myydyin malli markkinoille. Jos se laskee nyt lisää, harkitsen takaisin ostamista.
    23.9.
    ·
    23.9.
    ·
    GL HF
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Vakiintuneiden ajoneuvovalmistajien haasteena on teknologian nopea kehitys, markkinoille tulee monia uusia merkkejä, poliittinen epävarmuus tulleineen ja paljon muuta. Tällä hetkellä on paljon kysymysmerkkejä ja vähän vastauksia siihen, mihin kaikki viittaa. Itse en halua ostaa sähköautoa, koska ne maksavat liikaa makuuni ja ajan liian vähän. Mikä autonvalmistaja selviää edessä olevista haasteista? Kukaan ei tiedä, ja siksi kysymysmerkkejä on. Odotan autoteollisuuden investointeja, kunnes tiedän selvästi, mihin ne osoittavat.
  • 22.9.
    ·
    22.9.
    ·
    Niin kyllästynyt tähän osakkeeseen.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
95,25
VWAP
94,37
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089
VWAP
94,37
Ylin
95,25
Alin
92,75
VaihtoMäärä
4,9 52 089

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt