Q1-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧1 t 56 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
7,02 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
423
Myynti
Määrä
184
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf8.6.·Joten odotatko tuulitakkisijoittajien kestävän kauan ennen kuin näistä osakkeista on mahdollista hyötyä? Milloin on oikea aika ostaa lisää?
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
- 21.5.·Missä osinko on? Maksu erääntyy tänään, enkä ole saanut mitään...23.5.·En ole vielä saanut osinkoja, eivätkä ne näy kalenterissakaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧1 t 56 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
7,02 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf8.6.·Joten odotatko tuulitakkisijoittajien kestävän kauan ennen kuin näistä osakkeista on mahdollista hyötyä? Milloin on oikea aika ostaa lisää?
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
- 21.5.·Missä osinko on? Maksu erääntyy tänään, enkä ole saanut mitään...23.5.·En ole vielä saanut osinkoja, eivätkä ne näy kalenterissakaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
423
Myynti
Määrä
184
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧1 t 56 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
7,02 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf8.6.·Joten odotatko tuulitakkisijoittajien kestävän kauan ennen kuin näistä osakkeista on mahdollista hyötyä? Milloin on oikea aika ostaa lisää?
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
- 21.5.·Missä osinko on? Maksu erääntyy tänään, enkä ole saanut mitään...23.5.·En ole vielä saanut osinkoja, eivätkä ne näy kalenterissakaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
423
Myynti
Määrä
184
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,6VaihtoMäärä
3,6 Mundefined39 910
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt