Q1-osavuosiraportti
58 päivää sitten‧1 t 56 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,98 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Xetra
Määrä
Osto
289
Myynti
Määrä
314
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
91,65VWAP
Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
VWAP
Ylin
91,65Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Mielenkiintoista.
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf1 t sitten·Ehkä myöhemmin tänä vuonna. Kuinka paljon myöhemmin, oikeasti. He todellakin tekevät paljon asioita, jotka vaikuttavat oikeilta. Ja he ovat erittäin kunnianhimoisia tullakseen maailmanjohtajaksi. Mutta pitäisin silmällä id.2:n lanseerausta, joka on ensimmäinen auto uudella muotokielellä. Kaikki sähköautot tulevat saataville versioina uudella muotoilulla vuosina 2026–2028. Sitten on uusi SSP-alusta, joka todennäköisesti ilmestyy Audiin vasta vuonna 2028 ja uusi Golf GTI vuonna 2029. He työskentelevät paljon omien akkutehtaidensa parissa. Myös uuden puolijohdeteknologian parissa yhteistyössä QuantumScapen kanssa Yhdysvalloissa. Ja lopuksi on heidän itseohjautuva strategiansa id.buzzin kanssa, joka tapahtuu yhteistyössä Mobileyen kanssa. Ensi silmäyksellä heidän lähestymistapansa itseohjautuviin autoihin vaikuttaa paljon teknisesti "vakaammalta" ja realistisemmalta kuin Teslan - "liiku nopeasti ja riko asioita" - Piilaakson lähestymistapa. P.S. En omista tällä hetkellä VW:n osakkeita, mutta seuraan tapahtumia melko paljon.
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
58 päivää sitten‧1 t 56 min
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,98 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Mielenkiintoista.
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf1 t sitten·Ehkä myöhemmin tänä vuonna. Kuinka paljon myöhemmin, oikeasti. He todellakin tekevät paljon asioita, jotka vaikuttavat oikeilta. Ja he ovat erittäin kunnianhimoisia tullakseen maailmanjohtajaksi. Mutta pitäisin silmällä id.2:n lanseerausta, joka on ensimmäinen auto uudella muotokielellä. Kaikki sähköautot tulevat saataville versioina uudella muotoilulla vuosina 2026–2028. Sitten on uusi SSP-alusta, joka todennäköisesti ilmestyy Audiin vasta vuonna 2028 ja uusi Golf GTI vuonna 2029. He työskentelevät paljon omien akkutehtaidensa parissa. Myös uuden puolijohdeteknologian parissa yhteistyössä QuantumScapen kanssa Yhdysvalloissa. Ja lopuksi on heidän itseohjautuva strategiansa id.buzzin kanssa, joka tapahtuu yhteistyössä Mobileyen kanssa. Ensi silmäyksellä heidän lähestymistapansa itseohjautuviin autoihin vaikuttaa paljon teknisesti "vakaammalta" ja realistisemmalta kuin Teslan - "liiku nopeasti ja riko asioita" - Piilaakson lähestymistapa. P.S. En omista tällä hetkellä VW:n osakkeita, mutta seuraan tapahtumia melko paljon.
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Xetra
Määrä
Osto
289
Myynti
Määrä
314
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
91,65VWAP
Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
VWAP
Ylin
91,65Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
58 päivää sitten‧1 t 56 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 25.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 16.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 30.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 11.3. | |
2024 Vuosiraportti | 11.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
6,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
6,98 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Mielenkiintoista.
- 3.6.·03.06.25 15:03:03 TIIVISTELMÄ: Vähennykset - 20 000 VW:n työntekijää luopuu työpaikoistaan WOLFSBURG (dpa-AFX) - Euroopan suurin autonvalmistaja Volkswagen DE0007664039 etenee suunniteltujen työpaikkojen vähennysten kanssa odotettua nopeammin. "Noin 20 000 lähtöä yhtiöstä vuoteen 2030 mennessä on jo sopimuksissa määrätty", sanoi henkilöstöjohtaja Gunnar Kilian työkokouksessa Wolfsburgissa lausunnon mukaan. Tämä tarkoittaa, että yli puolet vuoteen 2030 mennessä suunnitelluista 35 000 työpaikan vähennyksistä on jo lopullisesti päätetty. Pitkän taistelun jälkeen yhtiö ja ammattiliitto sopivat joulukuussa VW:n ydinbrändin uudelleenjärjestelyohjelmasta. Vuoteen 2030 mennessä lähes neljännes Saksan 130 000 työpaikasta menetetään. Pakkoirtisanomiset suljettiin pois, ja vähennykset tapahtuvat pääasiassa varhaiseläkkeelle jäämisen ja irtisanomiskorvauksen kautta. Tätä varten yhtiö on jälleen pidentänyt osittaista eläkkeelle jäämistä ja tarjoaa myös irtisanomiskorvauksia nuoremmille työntekijöille, jotka lähtevät vapaaehtoisesti. Konserni näkee olevansa oikealla tiellä säästöjen kanssa "Ensimmäiset toimenpiteet 'Tulevaisuuden Volkswagen' -sopimuksessa tulevat voimaan ja olemme aikataulussa", Kilian sanoi. "Nopeutamme muutostamme mitattavalla edistyksellä Wolfsburgin tehdaskustannuksissa ja sosiaalisesti vastuullisilla leikkauksilla pelkästään Volkswagen AG:n kuudella Saksan tehtaalla." Säästöohjelman tavoitetta ei ole vielä saavutettu, lisäsi merkin talousjohtaja David Powels: "Mutta meillä on vielä paljon työtä edessämme tulevaisuutta varten." Tavoitteena on tehdä Volkswagenista kilpailukykyinen ja kestävästi tulevaisuuteen sopiva vuoteen 2029 mennessä. Säästöohjelmalla VW haluaa vähentää ylikapasiteettia ja kasvattaa matalatuottoisen ydinbrändinsä voittomarginaalia. "Meidän on työskenneltävä rakenteellisten ongelmien parissa", Powels sanoi. Esimerkiksi VW investoi liikaa ja ansaitsee liian vähän sähköautoistaan. Lisäksi uuden mallin kannattavuusrajan saavuttaminen kestää liian kauan. ”Mahdollisuutemme on nyt korjata tämä epätasapaino yhdessä ja toimia jälleen kannattavasti.” Korkeat kustannukset ja sähköautojen heikkous painavat Wolfsburgissa toimiva ydinbrändi on kärsinyt korkeista kustannuksista ja tehtaidensa ylikapasiteetista vuosia. Erityisesti Zwickaun ja Emdenin puhtaasti sähkökäyttöiset tehtaat ovat viime aikoina tunteneet sähköautojen heikon kysynnän vaikutukset ja joutuneet leikkaamaan tuotantoa. Lisäksi konserni menettää myyntiä ja voittoja tärkeimmällä markkinoillaan Kiinassa, koska kotimaiset kilpailijat, kuten BYD, ohittavat sen. Wolfsburgin päätehtaalla, jossa valmistetaan vain polttomoottoreita, kuten Golfia ja Tiguania, konsernin on äskettäin jopa täytynyt suunnitella ylimääräisiä työvuoroja. Koska toisin kuin sähköautot, VW myy tällä hetkellä polttomoottoreita hyvin. Mutta näin ei pysy, varoitti yritysneuvoston puheenjohtaja Daniela Cavallo. Golfin myynti laskee edelleen, hän sanoi intranetissä julkaistun raportin mukaan, joka oli saatavilla saksalaiselle uutistoimistolle. ”Trendi on vääjäämättä laskeva.” Cavallo varoittaa nelipäiväisestä työviikosta Wolfsburgissa Samalla hän varoitti, että kapasiteetin käyttöasteessa voi olla ongelmia vuodesta 2027 alkaen. Golf siirretään sitten Meksikoon, ja päätehdas muutetaan suunnitellusti sähkögolfiksi, mutta tuotanto alkaa vasta myöhemmin. ”Vuodesta 2027 eteenpäin väliaikainen nelipäiväinen työviikko ei ole kaukaa haettu skenaario täällä”, Cavallo sanoi osallistujien mukaan. Tähän on ryhdyttävä varotoimiin nyt. Osallistujien mukaan toimitusjohtaja Oliver Blume ja brändipäällikkö Thomas Schäfer osallistuivat myös työkokoukseen. Toisin kuin aiemmissa henkilöstökokouksissa, kumpikaan heistä ei tällä kertaa noussut puhujakorokkeelle. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf1 t sitten·Ehkä myöhemmin tänä vuonna. Kuinka paljon myöhemmin, oikeasti. He todellakin tekevät paljon asioita, jotka vaikuttavat oikeilta. Ja he ovat erittäin kunnianhimoisia tullakseen maailmanjohtajaksi. Mutta pitäisin silmällä id.2:n lanseerausta, joka on ensimmäinen auto uudella muotokielellä. Kaikki sähköautot tulevat saataville versioina uudella muotoilulla vuosina 2026–2028. Sitten on uusi SSP-alusta, joka todennäköisesti ilmestyy Audiin vasta vuonna 2028 ja uusi Golf GTI vuonna 2029. He työskentelevät paljon omien akkutehtaidensa parissa. Myös uuden puolijohdeteknologian parissa yhteistyössä QuantumScapen kanssa Yhdysvalloissa. Ja lopuksi on heidän itseohjautuva strategiansa id.buzzin kanssa, joka tapahtuu yhteistyössä Mobileyen kanssa. Ensi silmäyksellä heidän lähestymistapansa itseohjautuviin autoihin vaikuttaa paljon teknisesti "vakaammalta" ja realistisemmalta kuin Teslan - "liiku nopeasti ja riko asioita" - Piilaakson lähestymistapa. P.S. En omista tällä hetkellä VW:n osakkeita, mutta seuraan tapahtumia melko paljon.
- 29.5.·Tämä osake vaikuttaa erittäin aliarvostetulta, p/b-luvulla 0,25 ja alhaisella p/e-luvulla. Mitä ihmiset ajattelevat tästä?
- 21.5.·voi kestää jopa viikon. Minun piti odottaa viikon ennen kuin näin NOVOn osingon.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Xetra
Määrä
Osto
289
Myynti
Määrä
314
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
91,65VWAP
Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
VWAP
Ylin
91,65Alin
90,75VaihtoMäärä
1,4 15 190
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt