Q2-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧41 min
7,1736 NOK/osake
Viimeisin osinko
13,46 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
35
Myynti
Määrä
40
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - |
Ylin
295VWAP
Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
VWAP
Ylin
295Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 12.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 12.8. | |
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 15.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 14.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Niille, jotka eivät ole päivittäneet hintakehitystä viimeisen kolmen kuukauden aikana. Okeanisilla on 14 modernia alusta, 8 VLCC-tankkeria ja 6 Suezmaxia. https://www.okeanisecotankers.com/fleet/ Tiedot haetaan ja kootaan tällä hetkellä Google Gemini -hakukoneella, ja kaikki tiedot voivat olla virheellisiä ja epätarkkuuksia. VLCC: VLCC-tankkereiden hinnat ovat kehittyneet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajänteen perusteella). Tässä on yhteenveto trendeistä: • Yleinen nousu ja volatiliteetti: Markkinat ovat yleisesti kiristyneet, ja hinnat ovat nousseet merkittävästi kyseisenä aikana. VLCC-segmentin tiedetään olevan epävakaa, mikä tarkoittaa, että hinnoissa voi olla sekä jyrkkiä nousuja että tilapäisiä laskuja. • Suuri hyppy syyskuussa: Hinnoissa on ollut erityisen suuri hyppy syyskuun aikana, jolloin VLCC-tankkereiden tuotot nousivat merkittävästi. Jotkut analyytikot kuvailivat sitä "hinnoittelun muutokseksi". • Huippulukemat: Globaalit VLCC-keskimääräiset korot ovat saavuttaneet tasot, joita ei ole nähty huhtikuun 2020 jälkeen (lukuun ottamatta viikkoa, joka edeltää raportoituja laskuja syyskuussa). • Tilapäinen lasku huipun jälkeen: Syyskuun puolivälin huipun jälkeen korot kokivat jonkin verran laskua (esim. TD3 MEG-Kiina-indeksi laski 7 % 16. syyskuuta saavutetusta huipusta ja globaali keskiarvo laski 5 % 17. syyskuuta saavutetusta huipusta). • Jatkuva nousujohteinen näkymä: Tilapäisestä laskusta huolimatta analyytikoiden ja välittäjien yleinen luottamus VLCC-korkoihin neljännellä neljänneksellä on edelleen erittäin nousujohteinen. Tämä johtuu odotuksista vahvasta markkinasta loppuvuodelle, varsinkin kun OPEC+ saattaa lisätä markkinoille lisää öljybarrelia. • Erityiset reitit: Lähi-idästä Kiinaan (TD3C) -reitti nousi elokuussa ja merkittävästi syyskuussa. Lyhyesti sanottuna: VLCC-korot ovat nousseet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana ja saavuttaneet erittäin korkeat tasot syyskuussa, ja niiden odotetaan pysyvän vahvoina. Suezmax: Suezmaxin tankkerihinnat ovat nousseet erittäin voimakkaasti viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajanan perusteella). Tässä on yhteenveto kehityksestä: • Massiivinen nousu: Suezmaxin omistajien ansiot ovat nousseet keskimäärin yli 350 % maailmanlaajuisesti syyskuun alusta lähtien. Tämä osoittaa erittäin vahvaa ja nopeaa hintojen nousua kauden loppupuolella. • Keskimääräistä korkeammat: Tankerihinnat kaikilla sektoreilla ovat tällä hetkellä "selvästi pitkän aikavälin keskiarvojen yläpuolella", mutta Suezmaxin hintojen nousu on ollut erityisen vaikuttavaa. • Markkinoiden ajurit: o Vahva kysyntä: Raakaöljyn kuljetusten jyrkkä kasvu Kazakstanista Mustanmeren kautta on ollut keskeinen ajuri. o Pidemmät matkat: Aasiaan kuljetetaan enemmän öljybarrelia, mikä lisää laivamatkoja (tonnikilometrikysyntä) ja vähentää alusten saatavuutta alueella. o Yleisesti vahvat tankkerimarkkinat: Suezmaxin hinnat ovat seuranneet yleisesti positiivista trendiä raakaöljytankkerimarkkinoilla, ja sekä VLCC- että Suezmax-hinnat ovat nousseet. • Korkeat tasot: Välimeren hinnat saavuttivat 63 000 dollaria päivässä aiemmin vuonna 2025 (maaliskuussa), mikä on korkein taso yli 12 kuukauteen, ja viimeaikainen nousu viittaa siihen, että hinnat ovat todennäköisesti saavuttaneet tai ylittäneet nämä tasot. • Näkymät: Analyytikot ennustavat yleisesti ottaen vahvaa trendiä ja korkojen nousua vuoden viimeisellä neljänneksellä. Yhteenvetona voidaan todeta, että Suezmaxin markkinat ovat kokeneet massiivisen nousun, yli 350 % syyskuusta lähtien. Nousua vauhdittivat lisääntynyt kysyntä ja pidemmät matkat. Olen ostamassa osaketta.
- 25.9.·Tietääkö kukaan, peritäänkö osingoista ennakonpidätys? Näen, että heidän rekisteröity toimipaikkansa on Kreikassa.26.9.·Tämä on Marshallinsaarilla toimiva yritys. Siellä ei peritä ennakonpidätystä.
- 24.9.·Mitä mieltä olet tämän tulevaisuudesta? Ylöspäin? Litteämmäksi tulemisesta? Syksystä?25.9.·Samaa mieltä. Hitaasti nousussa tulevan syksyn aikana. Luvassa on erittäin vahvoja satoja 👍
- 24.9.·Öljyn kuljettaminen pakotteiden kohteena olevien alusten ulkopuolella lisääntyy. (DnInvestor 23.9) Kiinan öljyntuonti pysyy vakaana, mutta se on leikannut tuontia Venäjältä yli 15 prosentilla osittain pakotteiden riskin pienentämiseksi. Tuonti Yhdysvalloista on nollassa kolmatta kuukautta peräkkäin, mikä korostaa kireitä suhteita Washingtoniin.
- 23.9.·Nousussa kuumalla markkinalla: Yksityinen tilauskanta 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativalle tankkerilaivalle John Fredriksen on laajentanut uudisrakennusohjelmaansa Kiinassa ennen suurten tankkerialusten markkinoiden jyrkkää kiristymistä. Hänen tilauskantaansa laajennetaan nyt 10:stä 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativaan tankkeriin. https://www.finansavisen.no/shipping/2025/09/23/8295067/ordrebok-pa-14-vlcc-er-pa-privaten
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧41 min
7,1736 NOK/osake
Viimeisin osinko
13,46 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Niille, jotka eivät ole päivittäneet hintakehitystä viimeisen kolmen kuukauden aikana. Okeanisilla on 14 modernia alusta, 8 VLCC-tankkeria ja 6 Suezmaxia. https://www.okeanisecotankers.com/fleet/ Tiedot haetaan ja kootaan tällä hetkellä Google Gemini -hakukoneella, ja kaikki tiedot voivat olla virheellisiä ja epätarkkuuksia. VLCC: VLCC-tankkereiden hinnat ovat kehittyneet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajänteen perusteella). Tässä on yhteenveto trendeistä: • Yleinen nousu ja volatiliteetti: Markkinat ovat yleisesti kiristyneet, ja hinnat ovat nousseet merkittävästi kyseisenä aikana. VLCC-segmentin tiedetään olevan epävakaa, mikä tarkoittaa, että hinnoissa voi olla sekä jyrkkiä nousuja että tilapäisiä laskuja. • Suuri hyppy syyskuussa: Hinnoissa on ollut erityisen suuri hyppy syyskuun aikana, jolloin VLCC-tankkereiden tuotot nousivat merkittävästi. Jotkut analyytikot kuvailivat sitä "hinnoittelun muutokseksi". • Huippulukemat: Globaalit VLCC-keskimääräiset korot ovat saavuttaneet tasot, joita ei ole nähty huhtikuun 2020 jälkeen (lukuun ottamatta viikkoa, joka edeltää raportoituja laskuja syyskuussa). • Tilapäinen lasku huipun jälkeen: Syyskuun puolivälin huipun jälkeen korot kokivat jonkin verran laskua (esim. TD3 MEG-Kiina-indeksi laski 7 % 16. syyskuuta saavutetusta huipusta ja globaali keskiarvo laski 5 % 17. syyskuuta saavutetusta huipusta). • Jatkuva nousujohteinen näkymä: Tilapäisestä laskusta huolimatta analyytikoiden ja välittäjien yleinen luottamus VLCC-korkoihin neljännellä neljänneksellä on edelleen erittäin nousujohteinen. Tämä johtuu odotuksista vahvasta markkinasta loppuvuodelle, varsinkin kun OPEC+ saattaa lisätä markkinoille lisää öljybarrelia. • Erityiset reitit: Lähi-idästä Kiinaan (TD3C) -reitti nousi elokuussa ja merkittävästi syyskuussa. Lyhyesti sanottuna: VLCC-korot ovat nousseet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana ja saavuttaneet erittäin korkeat tasot syyskuussa, ja niiden odotetaan pysyvän vahvoina. Suezmax: Suezmaxin tankkerihinnat ovat nousseet erittäin voimakkaasti viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajanan perusteella). Tässä on yhteenveto kehityksestä: • Massiivinen nousu: Suezmaxin omistajien ansiot ovat nousseet keskimäärin yli 350 % maailmanlaajuisesti syyskuun alusta lähtien. Tämä osoittaa erittäin vahvaa ja nopeaa hintojen nousua kauden loppupuolella. • Keskimääräistä korkeammat: Tankerihinnat kaikilla sektoreilla ovat tällä hetkellä "selvästi pitkän aikavälin keskiarvojen yläpuolella", mutta Suezmaxin hintojen nousu on ollut erityisen vaikuttavaa. • Markkinoiden ajurit: o Vahva kysyntä: Raakaöljyn kuljetusten jyrkkä kasvu Kazakstanista Mustanmeren kautta on ollut keskeinen ajuri. o Pidemmät matkat: Aasiaan kuljetetaan enemmän öljybarrelia, mikä lisää laivamatkoja (tonnikilometrikysyntä) ja vähentää alusten saatavuutta alueella. o Yleisesti vahvat tankkerimarkkinat: Suezmaxin hinnat ovat seuranneet yleisesti positiivista trendiä raakaöljytankkerimarkkinoilla, ja sekä VLCC- että Suezmax-hinnat ovat nousseet. • Korkeat tasot: Välimeren hinnat saavuttivat 63 000 dollaria päivässä aiemmin vuonna 2025 (maaliskuussa), mikä on korkein taso yli 12 kuukauteen, ja viimeaikainen nousu viittaa siihen, että hinnat ovat todennäköisesti saavuttaneet tai ylittäneet nämä tasot. • Näkymät: Analyytikot ennustavat yleisesti ottaen vahvaa trendiä ja korkojen nousua vuoden viimeisellä neljänneksellä. Yhteenvetona voidaan todeta, että Suezmaxin markkinat ovat kokeneet massiivisen nousun, yli 350 % syyskuusta lähtien. Nousua vauhdittivat lisääntynyt kysyntä ja pidemmät matkat. Olen ostamassa osaketta.
- 25.9.·Tietääkö kukaan, peritäänkö osingoista ennakonpidätys? Näen, että heidän rekisteröity toimipaikkansa on Kreikassa.26.9.·Tämä on Marshallinsaarilla toimiva yritys. Siellä ei peritä ennakonpidätystä.
- 24.9.·Mitä mieltä olet tämän tulevaisuudesta? Ylöspäin? Litteämmäksi tulemisesta? Syksystä?25.9.·Samaa mieltä. Hitaasti nousussa tulevan syksyn aikana. Luvassa on erittäin vahvoja satoja 👍
- 24.9.·Öljyn kuljettaminen pakotteiden kohteena olevien alusten ulkopuolella lisääntyy. (DnInvestor 23.9) Kiinan öljyntuonti pysyy vakaana, mutta se on leikannut tuontia Venäjältä yli 15 prosentilla osittain pakotteiden riskin pienentämiseksi. Tuonti Yhdysvalloista on nollassa kolmatta kuukautta peräkkäin, mikä korostaa kireitä suhteita Washingtoniin.
- 23.9.·Nousussa kuumalla markkinalla: Yksityinen tilauskanta 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativalle tankkerilaivalle John Fredriksen on laajentanut uudisrakennusohjelmaansa Kiinassa ennen suurten tankkerialusten markkinoiden jyrkkää kiristymistä. Hänen tilauskantaansa laajennetaan nyt 10:stä 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativaan tankkeriin. https://www.finansavisen.no/shipping/2025/09/23/8295067/ordrebok-pa-14-vlcc-er-pa-privaten
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
35
Myynti
Määrä
40
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - |
Ylin
295VWAP
Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
VWAP
Ylin
295Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 12.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 12.8. | |
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 15.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 14.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
49 päivää sitten‧41 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 12.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 13.8. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 12.8. | |
2024 Yhtiökokous | 30.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 15.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 14.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
7,1736 NOK/osake
Viimeisin osinko
13,46 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Niille, jotka eivät ole päivittäneet hintakehitystä viimeisen kolmen kuukauden aikana. Okeanisilla on 14 modernia alusta, 8 VLCC-tankkeria ja 6 Suezmaxia. https://www.okeanisecotankers.com/fleet/ Tiedot haetaan ja kootaan tällä hetkellä Google Gemini -hakukoneella, ja kaikki tiedot voivat olla virheellisiä ja epätarkkuuksia. VLCC: VLCC-tankkereiden hinnat ovat kehittyneet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajänteen perusteella). Tässä on yhteenveto trendeistä: • Yleinen nousu ja volatiliteetti: Markkinat ovat yleisesti kiristyneet, ja hinnat ovat nousseet merkittävästi kyseisenä aikana. VLCC-segmentin tiedetään olevan epävakaa, mikä tarkoittaa, että hinnoissa voi olla sekä jyrkkiä nousuja että tilapäisiä laskuja. • Suuri hyppy syyskuussa: Hinnoissa on ollut erityisen suuri hyppy syyskuun aikana, jolloin VLCC-tankkereiden tuotot nousivat merkittävästi. Jotkut analyytikot kuvailivat sitä "hinnoittelun muutokseksi". • Huippulukemat: Globaalit VLCC-keskimääräiset korot ovat saavuttaneet tasot, joita ei ole nähty huhtikuun 2020 jälkeen (lukuun ottamatta viikkoa, joka edeltää raportoituja laskuja syyskuussa). • Tilapäinen lasku huipun jälkeen: Syyskuun puolivälin huipun jälkeen korot kokivat jonkin verran laskua (esim. TD3 MEG-Kiina-indeksi laski 7 % 16. syyskuuta saavutetusta huipusta ja globaali keskiarvo laski 5 % 17. syyskuuta saavutetusta huipusta). • Jatkuva nousujohteinen näkymä: Tilapäisestä laskusta huolimatta analyytikoiden ja välittäjien yleinen luottamus VLCC-korkoihin neljännellä neljänneksellä on edelleen erittäin nousujohteinen. Tämä johtuu odotuksista vahvasta markkinasta loppuvuodelle, varsinkin kun OPEC+ saattaa lisätä markkinoille lisää öljybarrelia. • Erityiset reitit: Lähi-idästä Kiinaan (TD3C) -reitti nousi elokuussa ja merkittävästi syyskuussa. Lyhyesti sanottuna: VLCC-korot ovat nousseet merkittävästi viimeisten kolmen kuukauden aikana ja saavuttaneet erittäin korkeat tasot syyskuussa, ja niiden odotetaan pysyvän vahvoina. Suezmax: Suezmaxin tankkerihinnat ovat nousseet erittäin voimakkaasti viimeisten kolmen kuukauden aikana (noin heinäkuusta lokakuuhun 2025 hakutulosten aikajanan perusteella). Tässä on yhteenveto kehityksestä: • Massiivinen nousu: Suezmaxin omistajien ansiot ovat nousseet keskimäärin yli 350 % maailmanlaajuisesti syyskuun alusta lähtien. Tämä osoittaa erittäin vahvaa ja nopeaa hintojen nousua kauden loppupuolella. • Keskimääräistä korkeammat: Tankerihinnat kaikilla sektoreilla ovat tällä hetkellä "selvästi pitkän aikavälin keskiarvojen yläpuolella", mutta Suezmaxin hintojen nousu on ollut erityisen vaikuttavaa. • Markkinoiden ajurit: o Vahva kysyntä: Raakaöljyn kuljetusten jyrkkä kasvu Kazakstanista Mustanmeren kautta on ollut keskeinen ajuri. o Pidemmät matkat: Aasiaan kuljetetaan enemmän öljybarrelia, mikä lisää laivamatkoja (tonnikilometrikysyntä) ja vähentää alusten saatavuutta alueella. o Yleisesti vahvat tankkerimarkkinat: Suezmaxin hinnat ovat seuranneet yleisesti positiivista trendiä raakaöljytankkerimarkkinoilla, ja sekä VLCC- että Suezmax-hinnat ovat nousseet. • Korkeat tasot: Välimeren hinnat saavuttivat 63 000 dollaria päivässä aiemmin vuonna 2025 (maaliskuussa), mikä on korkein taso yli 12 kuukauteen, ja viimeaikainen nousu viittaa siihen, että hinnat ovat todennäköisesti saavuttaneet tai ylittäneet nämä tasot. • Näkymät: Analyytikot ennustavat yleisesti ottaen vahvaa trendiä ja korkojen nousua vuoden viimeisellä neljänneksellä. Yhteenvetona voidaan todeta, että Suezmaxin markkinat ovat kokeneet massiivisen nousun, yli 350 % syyskuusta lähtien. Nousua vauhdittivat lisääntynyt kysyntä ja pidemmät matkat. Olen ostamassa osaketta.
- 25.9.·Tietääkö kukaan, peritäänkö osingoista ennakonpidätys? Näen, että heidän rekisteröity toimipaikkansa on Kreikassa.26.9.·Tämä on Marshallinsaarilla toimiva yritys. Siellä ei peritä ennakonpidätystä.
- 24.9.·Mitä mieltä olet tämän tulevaisuudesta? Ylöspäin? Litteämmäksi tulemisesta? Syksystä?25.9.·Samaa mieltä. Hitaasti nousussa tulevan syksyn aikana. Luvassa on erittäin vahvoja satoja 👍
- 24.9.·Öljyn kuljettaminen pakotteiden kohteena olevien alusten ulkopuolella lisääntyy. (DnInvestor 23.9) Kiinan öljyntuonti pysyy vakaana, mutta se on leikannut tuontia Venäjältä yli 15 prosentilla osittain pakotteiden riskin pienentämiseksi. Tuonti Yhdysvalloista on nollassa kolmatta kuukautta peräkkäin, mikä korostaa kireitä suhteita Washingtoniin.
- 23.9.·Nousussa kuumalla markkinalla: Yksityinen tilauskanta 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativalle tankkerilaivalle John Fredriksen on laajentanut uudisrakennusohjelmaansa Kiinassa ennen suurten tankkerialusten markkinoiden jyrkkää kiristymistä. Hänen tilauskantaansa laajennetaan nyt 10:stä 14 erittäin kovaa kapasiteettia vaativaan tankkeriin. https://www.finansavisen.no/shipping/2025/09/23/8295067/ordrebok-pa-14-vlcc-er-pa-privaten
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
35
Myynti
Määrä
40
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - | ||
9 | - | - | ||
4 | - | - |
Ylin
295VWAP
Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
VWAP
Ylin
295Alin
288,5VaihtoMäärä
14,1 48 530
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt