Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten‧43 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
780
Myynti
Määrä
4 500
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
2 383 | - | - | ||
415 | - | - | ||
8 745 | - | - | ||
4 643 | - | - | ||
3 096 | - | - |
Ylin
12,89VWAP
Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
VWAP
Ylin
12,89Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 13.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 25.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 12.7.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Trump sanoo Iranin neuvottelevan - öljyn hinta laskee
- 7 t sitten·- Traaginen Dreamliner-onnettomuus Intiassa – tapahtuma, joka ei vaikuta Norwegianiin 12. kesäkuuta 2025 Air Indian operoima Boeing 787-8 Dreamliner syöksyi maahan pian sen jälkeen, kun se oli lähtenyt Ahmedabadista Lontoon Gatwickiin. Kone törmäsi lääketieteellisen tiedekunnan opiskelija-asuntoon surmaten 241 koneessa ollutta ihmistä ja ainakin 38 maassa kuollutta. Vain yksi selvisi hengissä, koska hän istui lähellä hätäuloskäyntiä. Tutkinta viittaa tähän mennessä täydelliseen moottorivaurioon – hätäsähköjärjestelmä (RAT) aktivoitui ennen onnettomuutta, ja molemmat moottorit näyttävät vikaantuneen (Vg.). Intia on asettanut Dreamlinerin tarkempaan tutkimukseen, mutta toistaiseksi ilmailuviranomainen DGCA on raportoinut, ettei Boeing 787 -laivastosta ole löydetty systeemisiä vikoja. Tapahtuma on todellakin kiinnittänyt huomiota huoltokäytäntöihin ja lisää epävarmuutta Dreamliner-mallista lyhyellä aikavälillä. - Miksi tämä onnettomuus ei vaikuta Norwegianiin. Norwegian on luopunut kokonaan Boeing 787 -koneistaan, ja sen laivasto koostuu nyt kokonaan LEAP-1B-moottoreilla varustetuista Boeing 737 -koneista. Norwegianin toiminta on näin ollen täysin eristetty Dreamliner-onnettomuuteen liittyviltä teknisiltä tai maineeseen liittyviltä vaikutuksilta, ja yhtiön 737-laivaston huoltostrategiat pysyvät ennallaan. - Norwegianin laivasto: tehokas, moderni ja ympäristöystävällinen Korvaamaan aiempia Dreamliner-investointeja Norwegian on valinnut yhtenäisen laivastorakenteen, joka perustuu 737-perheeseen. Näissä koneissa käytetään CFM LEAP-1B -moottoreita – pieniä mutta huipputeknologisia turboahdinmoottoreita, joiden työntövoima on noin 28 000 paunaa ja ohivirtaussuhde noin 9:1. Moottorit vähentävät polttoaineenkulutusta noin 15 %, CO₂-päästöjä 20 %, NOₓ-päästöjä 50 % ja melua 40 % edeltäjäänsä CFM56:een verrattuna. Ne ovat kompakteja, aerodynaamisia ja erityisesti suunniteltu yhden reitin operaatioihin Euroopassa ja Norjassa – tarjoten yhtiölle hyvin toimivan ja kustannustehokkaan toimintatavan. - Miksi Norwegianin osakekurssin lasku on ollut vähäistä 1) Puhdas laivastorakenne – Keskittyen 737- ja LEAP-1B-koneisiin, Norwegianilla on alhaisemmat käyttökustannukset, joustavuus ja vähemmän alttiutta tekniselle myllerrykselle. 2) Vahvempi taloudellinen asema – Velkojen uudelleenjärjestely ja investoinnit varaosiin (mukaan lukien 11 LEAP-1B-moottoria, joiden toimitus on määrä tehdä vuosina 2027–2028) lisäävät kestävyyttä ja kykyä vastata vastatuuleen. 3) Lentoliikennemarkkinoiden normalisoituminen – Matkustuskysyntä on elpynyt jyrkästi pandemian jälkeen, mikä on tuottanut vakaat lipputulot ja vakaat katteet. 4) Rajallinen markkina-altistus – Hinta on jo heijastanut globaaliin epävarmuuteen liittyvää riskiä; lisälaskua pidetään minimaalisena, kun taas nousumahdollisuudet ovat suuremmat. Johtopäätös Boeing 787 -onnettomuus Intiassa on syvästi traaginen, mutta sillä ei ole suoraa vaikutusta Norwegianiin – yhtiöön, jolla ei ole Dreamliner-laivastoa ja jonka moottori- ja huoltojärjestelmät ovat täysin vakaat. Norjan viranomaiset ja analyytikot arvioivat nyt osakekurssin pohjimmiltaan vakaaksi, ja käänteen todennäköisyys on suurempi kuin romahduksen. Yhteenvetona: Onnettomuus ei vaikuta Norwegianin toimintaan pelkästään teknisessä mielessä. Laivasto on moderni, taloudellisesti kannattava ja ympäristöystävällinen. Osakekurssi on kohtuullinen ja heijastaa paremmin nousupotentiaalia, eikä lisänegatiivisille yllätyksille ole juurikaan tilaa.
- 7 t sitten7 t sittenTämä julkaisu on poistettu.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten‧43 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Trump sanoo Iranin neuvottelevan - öljyn hinta laskee
- 7 t sitten·- Traaginen Dreamliner-onnettomuus Intiassa – tapahtuma, joka ei vaikuta Norwegianiin 12. kesäkuuta 2025 Air Indian operoima Boeing 787-8 Dreamliner syöksyi maahan pian sen jälkeen, kun se oli lähtenyt Ahmedabadista Lontoon Gatwickiin. Kone törmäsi lääketieteellisen tiedekunnan opiskelija-asuntoon surmaten 241 koneessa ollutta ihmistä ja ainakin 38 maassa kuollutta. Vain yksi selvisi hengissä, koska hän istui lähellä hätäuloskäyntiä. Tutkinta viittaa tähän mennessä täydelliseen moottorivaurioon – hätäsähköjärjestelmä (RAT) aktivoitui ennen onnettomuutta, ja molemmat moottorit näyttävät vikaantuneen (Vg.). Intia on asettanut Dreamlinerin tarkempaan tutkimukseen, mutta toistaiseksi ilmailuviranomainen DGCA on raportoinut, ettei Boeing 787 -laivastosta ole löydetty systeemisiä vikoja. Tapahtuma on todellakin kiinnittänyt huomiota huoltokäytäntöihin ja lisää epävarmuutta Dreamliner-mallista lyhyellä aikavälillä. - Miksi tämä onnettomuus ei vaikuta Norwegianiin. Norwegian on luopunut kokonaan Boeing 787 -koneistaan, ja sen laivasto koostuu nyt kokonaan LEAP-1B-moottoreilla varustetuista Boeing 737 -koneista. Norwegianin toiminta on näin ollen täysin eristetty Dreamliner-onnettomuuteen liittyviltä teknisiltä tai maineeseen liittyviltä vaikutuksilta, ja yhtiön 737-laivaston huoltostrategiat pysyvät ennallaan. - Norwegianin laivasto: tehokas, moderni ja ympäristöystävällinen Korvaamaan aiempia Dreamliner-investointeja Norwegian on valinnut yhtenäisen laivastorakenteen, joka perustuu 737-perheeseen. Näissä koneissa käytetään CFM LEAP-1B -moottoreita – pieniä mutta huipputeknologisia turboahdinmoottoreita, joiden työntövoima on noin 28 000 paunaa ja ohivirtaussuhde noin 9:1. Moottorit vähentävät polttoaineenkulutusta noin 15 %, CO₂-päästöjä 20 %, NOₓ-päästöjä 50 % ja melua 40 % edeltäjäänsä CFM56:een verrattuna. Ne ovat kompakteja, aerodynaamisia ja erityisesti suunniteltu yhden reitin operaatioihin Euroopassa ja Norjassa – tarjoten yhtiölle hyvin toimivan ja kustannustehokkaan toimintatavan. - Miksi Norwegianin osakekurssin lasku on ollut vähäistä 1) Puhdas laivastorakenne – Keskittyen 737- ja LEAP-1B-koneisiin, Norwegianilla on alhaisemmat käyttökustannukset, joustavuus ja vähemmän alttiutta tekniselle myllerrykselle. 2) Vahvempi taloudellinen asema – Velkojen uudelleenjärjestely ja investoinnit varaosiin (mukaan lukien 11 LEAP-1B-moottoria, joiden toimitus on määrä tehdä vuosina 2027–2028) lisäävät kestävyyttä ja kykyä vastata vastatuuleen. 3) Lentoliikennemarkkinoiden normalisoituminen – Matkustuskysyntä on elpynyt jyrkästi pandemian jälkeen, mikä on tuottanut vakaat lipputulot ja vakaat katteet. 4) Rajallinen markkina-altistus – Hinta on jo heijastanut globaaliin epävarmuuteen liittyvää riskiä; lisälaskua pidetään minimaalisena, kun taas nousumahdollisuudet ovat suuremmat. Johtopäätös Boeing 787 -onnettomuus Intiassa on syvästi traaginen, mutta sillä ei ole suoraa vaikutusta Norwegianiin – yhtiöön, jolla ei ole Dreamliner-laivastoa ja jonka moottori- ja huoltojärjestelmät ovat täysin vakaat. Norjan viranomaiset ja analyytikot arvioivat nyt osakekurssin pohjimmiltaan vakaaksi, ja käänteen todennäköisyys on suurempi kuin romahduksen. Yhteenvetona: Onnettomuus ei vaikuta Norwegianin toimintaan pelkästään teknisessä mielessä. Laivasto on moderni, taloudellisesti kannattava ja ympäristöystävällinen. Osakekurssi on kohtuullinen ja heijastaa paremmin nousupotentiaalia, eikä lisänegatiivisille yllätyksille ole juurikaan tilaa.
- 7 t sitten7 t sittenTämä julkaisu on poistettu.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
780
Myynti
Määrä
4 500
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
2 383 | - | - | ||
415 | - | - | ||
8 745 | - | - | ||
4 643 | - | - | ||
3 096 | - | - |
Ylin
12,89VWAP
Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
VWAP
Ylin
12,89Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 13.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 25.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 12.7.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
41 päivää sitten‧43 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.7. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 13.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 25.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 12.7.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 4 t sitten·Trump sanoo Iranin neuvottelevan - öljyn hinta laskee
- 7 t sitten·- Traaginen Dreamliner-onnettomuus Intiassa – tapahtuma, joka ei vaikuta Norwegianiin 12. kesäkuuta 2025 Air Indian operoima Boeing 787-8 Dreamliner syöksyi maahan pian sen jälkeen, kun se oli lähtenyt Ahmedabadista Lontoon Gatwickiin. Kone törmäsi lääketieteellisen tiedekunnan opiskelija-asuntoon surmaten 241 koneessa ollutta ihmistä ja ainakin 38 maassa kuollutta. Vain yksi selvisi hengissä, koska hän istui lähellä hätäuloskäyntiä. Tutkinta viittaa tähän mennessä täydelliseen moottorivaurioon – hätäsähköjärjestelmä (RAT) aktivoitui ennen onnettomuutta, ja molemmat moottorit näyttävät vikaantuneen (Vg.). Intia on asettanut Dreamlinerin tarkempaan tutkimukseen, mutta toistaiseksi ilmailuviranomainen DGCA on raportoinut, ettei Boeing 787 -laivastosta ole löydetty systeemisiä vikoja. Tapahtuma on todellakin kiinnittänyt huomiota huoltokäytäntöihin ja lisää epävarmuutta Dreamliner-mallista lyhyellä aikavälillä. - Miksi tämä onnettomuus ei vaikuta Norwegianiin. Norwegian on luopunut kokonaan Boeing 787 -koneistaan, ja sen laivasto koostuu nyt kokonaan LEAP-1B-moottoreilla varustetuista Boeing 737 -koneista. Norwegianin toiminta on näin ollen täysin eristetty Dreamliner-onnettomuuteen liittyviltä teknisiltä tai maineeseen liittyviltä vaikutuksilta, ja yhtiön 737-laivaston huoltostrategiat pysyvät ennallaan. - Norwegianin laivasto: tehokas, moderni ja ympäristöystävällinen Korvaamaan aiempia Dreamliner-investointeja Norwegian on valinnut yhtenäisen laivastorakenteen, joka perustuu 737-perheeseen. Näissä koneissa käytetään CFM LEAP-1B -moottoreita – pieniä mutta huipputeknologisia turboahdinmoottoreita, joiden työntövoima on noin 28 000 paunaa ja ohivirtaussuhde noin 9:1. Moottorit vähentävät polttoaineenkulutusta noin 15 %, CO₂-päästöjä 20 %, NOₓ-päästöjä 50 % ja melua 40 % edeltäjäänsä CFM56:een verrattuna. Ne ovat kompakteja, aerodynaamisia ja erityisesti suunniteltu yhden reitin operaatioihin Euroopassa ja Norjassa – tarjoten yhtiölle hyvin toimivan ja kustannustehokkaan toimintatavan. - Miksi Norwegianin osakekurssin lasku on ollut vähäistä 1) Puhdas laivastorakenne – Keskittyen 737- ja LEAP-1B-koneisiin, Norwegianilla on alhaisemmat käyttökustannukset, joustavuus ja vähemmän alttiutta tekniselle myllerrykselle. 2) Vahvempi taloudellinen asema – Velkojen uudelleenjärjestely ja investoinnit varaosiin (mukaan lukien 11 LEAP-1B-moottoria, joiden toimitus on määrä tehdä vuosina 2027–2028) lisäävät kestävyyttä ja kykyä vastata vastatuuleen. 3) Lentoliikennemarkkinoiden normalisoituminen – Matkustuskysyntä on elpynyt jyrkästi pandemian jälkeen, mikä on tuottanut vakaat lipputulot ja vakaat katteet. 4) Rajallinen markkina-altistus – Hinta on jo heijastanut globaaliin epävarmuuteen liittyvää riskiä; lisälaskua pidetään minimaalisena, kun taas nousumahdollisuudet ovat suuremmat. Johtopäätös Boeing 787 -onnettomuus Intiassa on syvästi traaginen, mutta sillä ei ole suoraa vaikutusta Norwegianiin – yhtiöön, jolla ei ole Dreamliner-laivastoa ja jonka moottori- ja huoltojärjestelmät ovat täysin vakaat. Norjan viranomaiset ja analyytikot arvioivat nyt osakekurssin pohjimmiltaan vakaaksi, ja käänteen todennäköisyys on suurempi kuin romahduksen. Yhteenvetona: Onnettomuus ei vaikuta Norwegianin toimintaan pelkästään teknisessä mielessä. Laivasto on moderni, taloudellisesti kannattava ja ympäristöystävällinen. Osakekurssi on kohtuullinen ja heijastaa paremmin nousupotentiaalia, eikä lisänegatiivisille yllätyksille ole juurikaan tilaa.
- 7 t sitten7 t sittenTämä julkaisu on poistettu.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
780
Myynti
Määrä
4 500
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
2 383 | - | - | ||
415 | - | - | ||
8 745 | - | - | ||
4 643 | - | - | ||
3 096 | - | - |
Ylin
12,89VWAP
Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
VWAP
Ylin
12,89Alin
12,68VaihtoMäärä
64,1 Mundefined5 019 340
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt