Q1-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧39 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
214 900
Myynti
Määrä
25 000
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
10 000 | - | - |
Ylin
1,396VWAP
Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
VWAP
Ylin
1,396Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 4.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Pariisi, Ranska, 16. kesäkuuta 2025 – LOT Polish Airlines on tehnyt Airbusilta sitovan tilauksen 20 A220-100- ja 20 A220-300-koneesta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Puolan kansallinen lentoyhtiö on valinnut Airbus-koneita osana laivastonsa modernisointia. Sopimus, joka voi johtaa tulevaisuudessa 84 A220-koneen määrän kasvuun, julkistettiin vuoden 2025 Pariisin ilmailunäyttelyssä. ”Tämänpäiväinen päätös koskee tulevaisuutta. Vuonna 2027 laivastoomme liittyvät Airbus A220 -perheen koneet avaavat uusia kehitys- ja kasvumahdollisuuksia – strategiamme keskeisiä pilareita.”1 päivä sitten·Silti NT on edelleen Investtechin pysyttelevällä listalla.6 t sitten·Kolmas aalto on suurin vaikuttaja tämän syksyn ohjeistukseen. Aiempien ohjeistusten perusteella kolmannen aallon vaikutus on ollut noin 40 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Tässä tapauksessa se tarkoittaa, sikäli kuin tiedän, että 20–40 miljoonalla Yhdysvaltain dollarilla vuoden 2025 vuotuisen reaalituoton (ARR) kasvusta 10:stä 70–90 miljoonaan dollariin on tuntematon "omistaja". Kohtuullinen osa "omistamattomasta" ARR-kasvusta VOI olla teollisuutta, mutta sitä on mahdotonta tietää. Tiedämme kuitenkin, että NTI on aiemmin sanonut, että vuoden 2026 ohjeistetun 150 miljoonan dollarin liikevaihdon odotetaan jakautuvan markkinoittain siten, että 40 % tulee ilmailu- ja avaruusteollisuudesta, 35 % teollisuudesta ja 20 % puolustusteollisuudesta (+kehitysohjelmat): https://youtu.be/h_15c__6vsc?t=2345 Tämä vastaa 53 miljoonan dollarin liikevaihtoa teollisuudesta vuonna 2026. Kysymys kuuluu siis, milloin näiden toimialaryhmien merkittävät osuudet näkyvät ensimmäisen kerran ARR-luvuissa.
- 1 päivä sitten·https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-airbus-to-present-new-dividend-policy-and-reaffirm-cash-conversion Airbus julkaisi tänään liiketoimintakatsauksen. • ”Vuoden 2025 ohjeistus ei muutu” • ”Korkokehityksemme vahvistus” kaikille malleille, mukaan lukien A350 He sanoivat myös odottavansa innolla, että ”muutaman viikon kuluttua” he saavat virallisesti käsiinsä Spirit AeroSystemsin osia, jotka tuottavat Airbusin osia, esimerkiksi A350:n runkoa, ja että jokaisessa Spiritin toimipisteessä 20–30 henkilöä Airbusin osaamiskeskuksista on ollut 18 kuukauden ajan valmiina muutospyynnöt, kun Airbusista tulee omistaja. (Hieman humoristisesti) hyvin lyhyen aikavälin datapiste: Lentokoneiden wc:t ovat tiettävästi olleet yksi suurimmista toimitusketjun haasteista, jotka ovat viivästyttäneet (melkein valmiiden) A350-koneiden toimituksia tänä vuonna tähän mennessä 😆
- 1 päivä sitten·Pitkän tauon jälkeen foorumilta, koska minusta tuntuu, että tuhlaan aikaani keskustelemalla kaikenlaisten apinoiden kanssa ja jonkinlainen vuoristoeläin ilmestyy joka päivä, joten minun on helpotettava painetta. NTI:tä on rangaistu niin pahasti sen opastamisen ja tuhoamisen kömmähdyksistä lyhytaikaisen voiton tavoittelun vuoksi, MUTTA nykyisellä tasolla, pitäisikö sinulla olla hieman pidempi horisontti ja hamstrata osakkeita? Jos sinulla on varoja ja tämä menee rikki, ennemmin tai myöhemmin se on 2,40-50 ja ehkä 3 kruunua ennen kuin olet edes räpäyttänyt silmääsi. Lentokoneita tilataan, sotia käydään ja pyritään asemoimaan itseään entistä paremmin öljy-/kaasuteollisuudessa! Täällä on paljon härkää varastossa, mutta kärsivällisyys on testi osakkeenomistajille. Unelma on tietysti ostaa yhtenä päivänä ja ansaita tuhansia kruunuja seuraavana päivänä, mutta valitettavasti se ei ole aina niin yksinkertaista. Pitäkää jaksaa ihmiset! Menemme ylös ja eteenpäin, näette!
- 1 päivä sitten·Toivottavasti tästä on apua NTI:n kanssa https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-lot-polish-airlines-places-its-first-ever-airbus-order-for-40-a220s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧39 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Pariisi, Ranska, 16. kesäkuuta 2025 – LOT Polish Airlines on tehnyt Airbusilta sitovan tilauksen 20 A220-100- ja 20 A220-300-koneesta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Puolan kansallinen lentoyhtiö on valinnut Airbus-koneita osana laivastonsa modernisointia. Sopimus, joka voi johtaa tulevaisuudessa 84 A220-koneen määrän kasvuun, julkistettiin vuoden 2025 Pariisin ilmailunäyttelyssä. ”Tämänpäiväinen päätös koskee tulevaisuutta. Vuonna 2027 laivastoomme liittyvät Airbus A220 -perheen koneet avaavat uusia kehitys- ja kasvumahdollisuuksia – strategiamme keskeisiä pilareita.”1 päivä sitten·Silti NT on edelleen Investtechin pysyttelevällä listalla.6 t sitten·Kolmas aalto on suurin vaikuttaja tämän syksyn ohjeistukseen. Aiempien ohjeistusten perusteella kolmannen aallon vaikutus on ollut noin 40 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Tässä tapauksessa se tarkoittaa, sikäli kuin tiedän, että 20–40 miljoonalla Yhdysvaltain dollarilla vuoden 2025 vuotuisen reaalituoton (ARR) kasvusta 10:stä 70–90 miljoonaan dollariin on tuntematon "omistaja". Kohtuullinen osa "omistamattomasta" ARR-kasvusta VOI olla teollisuutta, mutta sitä on mahdotonta tietää. Tiedämme kuitenkin, että NTI on aiemmin sanonut, että vuoden 2026 ohjeistetun 150 miljoonan dollarin liikevaihdon odotetaan jakautuvan markkinoittain siten, että 40 % tulee ilmailu- ja avaruusteollisuudesta, 35 % teollisuudesta ja 20 % puolustusteollisuudesta (+kehitysohjelmat): https://youtu.be/h_15c__6vsc?t=2345 Tämä vastaa 53 miljoonan dollarin liikevaihtoa teollisuudesta vuonna 2026. Kysymys kuuluu siis, milloin näiden toimialaryhmien merkittävät osuudet näkyvät ensimmäisen kerran ARR-luvuissa.
- 1 päivä sitten·https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-airbus-to-present-new-dividend-policy-and-reaffirm-cash-conversion Airbus julkaisi tänään liiketoimintakatsauksen. • ”Vuoden 2025 ohjeistus ei muutu” • ”Korkokehityksemme vahvistus” kaikille malleille, mukaan lukien A350 He sanoivat myös odottavansa innolla, että ”muutaman viikon kuluttua” he saavat virallisesti käsiinsä Spirit AeroSystemsin osia, jotka tuottavat Airbusin osia, esimerkiksi A350:n runkoa, ja että jokaisessa Spiritin toimipisteessä 20–30 henkilöä Airbusin osaamiskeskuksista on ollut 18 kuukauden ajan valmiina muutospyynnöt, kun Airbusista tulee omistaja. (Hieman humoristisesti) hyvin lyhyen aikavälin datapiste: Lentokoneiden wc:t ovat tiettävästi olleet yksi suurimmista toimitusketjun haasteista, jotka ovat viivästyttäneet (melkein valmiiden) A350-koneiden toimituksia tänä vuonna tähän mennessä 😆
- 1 päivä sitten·Pitkän tauon jälkeen foorumilta, koska minusta tuntuu, että tuhlaan aikaani keskustelemalla kaikenlaisten apinoiden kanssa ja jonkinlainen vuoristoeläin ilmestyy joka päivä, joten minun on helpotettava painetta. NTI:tä on rangaistu niin pahasti sen opastamisen ja tuhoamisen kömmähdyksistä lyhytaikaisen voiton tavoittelun vuoksi, MUTTA nykyisellä tasolla, pitäisikö sinulla olla hieman pidempi horisontti ja hamstrata osakkeita? Jos sinulla on varoja ja tämä menee rikki, ennemmin tai myöhemmin se on 2,40-50 ja ehkä 3 kruunua ennen kuin olet edes räpäyttänyt silmääsi. Lentokoneita tilataan, sotia käydään ja pyritään asemoimaan itseään entistä paremmin öljy-/kaasuteollisuudessa! Täällä on paljon härkää varastossa, mutta kärsivällisyys on testi osakkeenomistajille. Unelma on tietysti ostaa yhtenä päivänä ja ansaita tuhansia kruunuja seuraavana päivänä, mutta valitettavasti se ei ole aina niin yksinkertaista. Pitäkää jaksaa ihmiset! Menemme ylös ja eteenpäin, näette!
- 1 päivä sitten·Toivottavasti tästä on apua NTI:n kanssa https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-lot-polish-airlines-places-its-first-ever-airbus-order-for-40-a220s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
214 900
Myynti
Määrä
25 000
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
10 000 | - | - |
Ylin
1,396VWAP
Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
VWAP
Ylin
1,396Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 4.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
43 päivää sitten‧39 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Yhtiökokous | 6.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 10.4. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 4.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 4.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Pariisi, Ranska, 16. kesäkuuta 2025 – LOT Polish Airlines on tehnyt Airbusilta sitovan tilauksen 20 A220-100- ja 20 A220-300-koneesta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Puolan kansallinen lentoyhtiö on valinnut Airbus-koneita osana laivastonsa modernisointia. Sopimus, joka voi johtaa tulevaisuudessa 84 A220-koneen määrän kasvuun, julkistettiin vuoden 2025 Pariisin ilmailunäyttelyssä. ”Tämänpäiväinen päätös koskee tulevaisuutta. Vuonna 2027 laivastoomme liittyvät Airbus A220 -perheen koneet avaavat uusia kehitys- ja kasvumahdollisuuksia – strategiamme keskeisiä pilareita.”1 päivä sitten·Silti NT on edelleen Investtechin pysyttelevällä listalla.6 t sitten·Kolmas aalto on suurin vaikuttaja tämän syksyn ohjeistukseen. Aiempien ohjeistusten perusteella kolmannen aallon vaikutus on ollut noin 40 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Tässä tapauksessa se tarkoittaa, sikäli kuin tiedän, että 20–40 miljoonalla Yhdysvaltain dollarilla vuoden 2025 vuotuisen reaalituoton (ARR) kasvusta 10:stä 70–90 miljoonaan dollariin on tuntematon "omistaja". Kohtuullinen osa "omistamattomasta" ARR-kasvusta VOI olla teollisuutta, mutta sitä on mahdotonta tietää. Tiedämme kuitenkin, että NTI on aiemmin sanonut, että vuoden 2026 ohjeistetun 150 miljoonan dollarin liikevaihdon odotetaan jakautuvan markkinoittain siten, että 40 % tulee ilmailu- ja avaruusteollisuudesta, 35 % teollisuudesta ja 20 % puolustusteollisuudesta (+kehitysohjelmat): https://youtu.be/h_15c__6vsc?t=2345 Tämä vastaa 53 miljoonan dollarin liikevaihtoa teollisuudesta vuonna 2026. Kysymys kuuluu siis, milloin näiden toimialaryhmien merkittävät osuudet näkyvät ensimmäisen kerran ARR-luvuissa.
- 1 päivä sitten·https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-airbus-to-present-new-dividend-policy-and-reaffirm-cash-conversion Airbus julkaisi tänään liiketoimintakatsauksen. • ”Vuoden 2025 ohjeistus ei muutu” • ”Korkokehityksemme vahvistus” kaikille malleille, mukaan lukien A350 He sanoivat myös odottavansa innolla, että ”muutaman viikon kuluttua” he saavat virallisesti käsiinsä Spirit AeroSystemsin osia, jotka tuottavat Airbusin osia, esimerkiksi A350:n runkoa, ja että jokaisessa Spiritin toimipisteessä 20–30 henkilöä Airbusin osaamiskeskuksista on ollut 18 kuukauden ajan valmiina muutospyynnöt, kun Airbusista tulee omistaja. (Hieman humoristisesti) hyvin lyhyen aikavälin datapiste: Lentokoneiden wc:t ovat tiettävästi olleet yksi suurimmista toimitusketjun haasteista, jotka ovat viivästyttäneet (melkein valmiiden) A350-koneiden toimituksia tänä vuonna tähän mennessä 😆
- 1 päivä sitten·Pitkän tauon jälkeen foorumilta, koska minusta tuntuu, että tuhlaan aikaani keskustelemalla kaikenlaisten apinoiden kanssa ja jonkinlainen vuoristoeläin ilmestyy joka päivä, joten minun on helpotettava painetta. NTI:tä on rangaistu niin pahasti sen opastamisen ja tuhoamisen kömmähdyksistä lyhytaikaisen voiton tavoittelun vuoksi, MUTTA nykyisellä tasolla, pitäisikö sinulla olla hieman pidempi horisontti ja hamstrata osakkeita? Jos sinulla on varoja ja tämä menee rikki, ennemmin tai myöhemmin se on 2,40-50 ja ehkä 3 kruunua ennen kuin olet edes räpäyttänyt silmääsi. Lentokoneita tilataan, sotia käydään ja pyritään asemoimaan itseään entistä paremmin öljy-/kaasuteollisuudessa! Täällä on paljon härkää varastossa, mutta kärsivällisyys on testi osakkeenomistajille. Unelma on tietysti ostaa yhtenä päivänä ja ansaita tuhansia kruunuja seuraavana päivänä, mutta valitettavasti se ei ole aina niin yksinkertaista. Pitäkää jaksaa ihmiset! Menemme ylös ja eteenpäin, näette!
- 1 päivä sitten·Toivottavasti tästä on apua NTI:n kanssa https://www.airbus.com/en/newsroom/press-release/2025-06-lot-polish-airlines-places-its-first-ever-airbus-order-for-40-a220s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
214 900
Myynti
Määrä
25 000
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
1 | - | - | ||
10 000 | - | - |
Ylin
1,396VWAP
Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
VWAP
Ylin
1,396Alin
1,33VaihtoMäärä
1,6 Mundefined1 194 093
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt