Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq Helsinki
KEMPOWR

Kempower

Kempower

10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
Osake
Nasdaq Helsinki
KEMPOWR

Kempower

Kempower

10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
Osake
Nasdaq Helsinki
KEMPOWR

Kempower

Kempower

10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
10,58EUR
+1,44% (+0,15)
Ylin10,85
Alin10,34
Vaihto
0,6 MEUR
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten37 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 692
Myynti
Määrä
2 623

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
29--
109--
100--
17--
33--
Ylin
10,85
VWAP
10,64
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124
VWAP
10,64
Ylin
10,85
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
24.7.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous7.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti24.7.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    KL: Kempower aloittaa MORE Power -latausratkaisun toimitukset – ensimmäinen sähköautojen latauslaitevalmistaja, joka on valmis toimittamaan 1,2 megawattia dynaamisesti jaettavaa lataustehoa Kempower on valmis aloittamaan huhtikuussa 2025 lanseeratun MORE Power, MORE Plugs -latausratkaisun ensimmäisen vaiheen toimitukset Euroopan-tehtailtaan Suomesta. MORE Powerin myötä Kempowerista tulee ensimmäinen DC-pikalatauslaitevalmistaja, joka aloittaa 1,2 megawatin dynaamisen lataustehon toimitukset.
    11 t sitten
    11 t sitten
    Tyhjää täynnä, jälleen kerran. En ole nähnyt ainuttakaan todistetta siitä, että kolmannen osapuolen hyväksyntä olisi oikeasti hoidettu – vaikka väitteitä kyllä riittää. Vaikea uskoa, että tästä syntyisi mikään kultamunia muniva hanhi. Päinvastoin. Ovat itse myöntäneet, että asiakkaiden varastot ovat ääriään myöten täynnä. Uusi toimitusjohtaja – hiljaa kuin huopatossu. Samalla kaikki tietävät, että organisaatiossa muhii muutos, ja muutosneuvottelut ovat käytännössä varma juttu. Viime kierroksella istuivat käsien päällä ja väittivät, että miljoonia sataa sisään tekemättä mitään.
  • 12.6.
    Kyllä tämä koettelee nyt minun hermojen sietokykyä, koetellut jo pitemmän aikaa. Haluan uskoa ja toivoa että vielä jonain päivänä olen tässä omillani, tai jopa voitolla. Nyt on vain pidettävä omistus tässä mitä se on, en lisää tai myy, on vaan jäätävä odottelemaan.
    13.6.
    13.6.
    Itse ainakin uskon että yhtiöllä on ihan hyvä tulevaisuus edessä. Liikevaihto voi nousta muutaman vuoden sisään 500M tietämille ja nettovoitto on bulkki tehoelektroniikkaa tuottavalle firmalle sopiva vaikka 7%. Kasvupotentiaalinsa takia voisin maksaa pe12 jolla saa ns. 8,3% koron sijoitukselle. Tällä laskukaavalla itselle sopiva hinta osakkeelle on siellä 7,5€ tuntumassa. Hämyisän tulevaisuuden takia en korkeampia arvostuksia osta.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Noilla numeroilla se olisikin ilmiselvä buy, mutta tuskin ihan sinne päästään. Minäkin lämäisin pelimerkit pöytään nopeasti jos se olisi nykyisillä tiedoilla alle 8e kurssi.
  • 11.6.
    ”Pelin henki muuttuu” – Sähköautojätti puuhaa ultranopeaa latausverkkoa Eurooppaan https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/4f7d48c7-3b63-4f68-be93-865876b41a07
    13.6.
    13.6.
    Kiinassa on julkaistu megalaturimalleja jo talvella. BYD ei ole ainoa. Kempowerin pelastus on siinä ettei niille ole tarvetta ennen kuin täällä alkaa olla merkittävä määrä huippunopeasti ladattavia autoja. Sellaisia on saatavilla vain kiinalaisilla valmistajilla. Kiina-autoja myyvien autoliikkeiden ovien saranat eivät ole vielä pahasti kuluneet. Uskoisin myös, että infran rakentamisessa EU ja USA suojelevat omia valmistajiaan enemmän kuin kulutustavaroissa. Sähköautoilijana olen ihmetellyt sitä, että kuinka hyvin huoltoasemat saavat rahansa takaisin lautauslaitteista. Bensapumppuun verrattuna liikevaihto on huomattavasti pienempi, koska lataus on hidasta eikä ole vielä jonoksi asti asiakkaita. Kate sähkölatausksessa on tosin prosentuaalisesti huima.
  • 10.6.
    10.6.
    Onpa hiljaista! Ei mitään uutisia ja lehdistötiedotteita, analyysejä, eikä edes porukka keskustele. Kaikki mykistyneet.
    11.6.
    Tyyntä myr(s)kyn edellä…
  • 3.6.
    ·
    3.6.
    ·
    Mitä ihmettä.....???
    9.6.
    Näin se on
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten37 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    KL: Kempower aloittaa MORE Power -latausratkaisun toimitukset – ensimmäinen sähköautojen latauslaitevalmistaja, joka on valmis toimittamaan 1,2 megawattia dynaamisesti jaettavaa lataustehoa Kempower on valmis aloittamaan huhtikuussa 2025 lanseeratun MORE Power, MORE Plugs -latausratkaisun ensimmäisen vaiheen toimitukset Euroopan-tehtailtaan Suomesta. MORE Powerin myötä Kempowerista tulee ensimmäinen DC-pikalatauslaitevalmistaja, joka aloittaa 1,2 megawatin dynaamisen lataustehon toimitukset.
    11 t sitten
    11 t sitten
    Tyhjää täynnä, jälleen kerran. En ole nähnyt ainuttakaan todistetta siitä, että kolmannen osapuolen hyväksyntä olisi oikeasti hoidettu – vaikka väitteitä kyllä riittää. Vaikea uskoa, että tästä syntyisi mikään kultamunia muniva hanhi. Päinvastoin. Ovat itse myöntäneet, että asiakkaiden varastot ovat ääriään myöten täynnä. Uusi toimitusjohtaja – hiljaa kuin huopatossu. Samalla kaikki tietävät, että organisaatiossa muhii muutos, ja muutosneuvottelut ovat käytännössä varma juttu. Viime kierroksella istuivat käsien päällä ja väittivät, että miljoonia sataa sisään tekemättä mitään.
  • 12.6.
    Kyllä tämä koettelee nyt minun hermojen sietokykyä, koetellut jo pitemmän aikaa. Haluan uskoa ja toivoa että vielä jonain päivänä olen tässä omillani, tai jopa voitolla. Nyt on vain pidettävä omistus tässä mitä se on, en lisää tai myy, on vaan jäätävä odottelemaan.
    13.6.
    13.6.
    Itse ainakin uskon että yhtiöllä on ihan hyvä tulevaisuus edessä. Liikevaihto voi nousta muutaman vuoden sisään 500M tietämille ja nettovoitto on bulkki tehoelektroniikkaa tuottavalle firmalle sopiva vaikka 7%. Kasvupotentiaalinsa takia voisin maksaa pe12 jolla saa ns. 8,3% koron sijoitukselle. Tällä laskukaavalla itselle sopiva hinta osakkeelle on siellä 7,5€ tuntumassa. Hämyisän tulevaisuuden takia en korkeampia arvostuksia osta.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Noilla numeroilla se olisikin ilmiselvä buy, mutta tuskin ihan sinne päästään. Minäkin lämäisin pelimerkit pöytään nopeasti jos se olisi nykyisillä tiedoilla alle 8e kurssi.
  • 11.6.
    ”Pelin henki muuttuu” – Sähköautojätti puuhaa ultranopeaa latausverkkoa Eurooppaan https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/4f7d48c7-3b63-4f68-be93-865876b41a07
    13.6.
    13.6.
    Kiinassa on julkaistu megalaturimalleja jo talvella. BYD ei ole ainoa. Kempowerin pelastus on siinä ettei niille ole tarvetta ennen kuin täällä alkaa olla merkittävä määrä huippunopeasti ladattavia autoja. Sellaisia on saatavilla vain kiinalaisilla valmistajilla. Kiina-autoja myyvien autoliikkeiden ovien saranat eivät ole vielä pahasti kuluneet. Uskoisin myös, että infran rakentamisessa EU ja USA suojelevat omia valmistajiaan enemmän kuin kulutustavaroissa. Sähköautoilijana olen ihmetellyt sitä, että kuinka hyvin huoltoasemat saavat rahansa takaisin lautauslaitteista. Bensapumppuun verrattuna liikevaihto on huomattavasti pienempi, koska lataus on hidasta eikä ole vielä jonoksi asti asiakkaita. Kate sähkölatausksessa on tosin prosentuaalisesti huima.
  • 10.6.
    10.6.
    Onpa hiljaista! Ei mitään uutisia ja lehdistötiedotteita, analyysejä, eikä edes porukka keskustele. Kaikki mykistyneet.
    11.6.
    Tyyntä myr(s)kyn edellä…
  • 3.6.
    ·
    3.6.
    ·
    Mitä ihmettä.....???
    9.6.
    Näin se on
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 692
Myynti
Määrä
2 623

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
29--
109--
100--
17--
33--
Ylin
10,85
VWAP
10,64
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124
VWAP
10,64
Ylin
10,85
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
24.7.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous7.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti24.7.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten37 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
24.7.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous7.5.
2025 Q1-osavuosiraportti25.4.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
2024 Q3-osavuosiraportti30.10.2024
2024 Q2-osavuosiraportti24.7.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    KL: Kempower aloittaa MORE Power -latausratkaisun toimitukset – ensimmäinen sähköautojen latauslaitevalmistaja, joka on valmis toimittamaan 1,2 megawattia dynaamisesti jaettavaa lataustehoa Kempower on valmis aloittamaan huhtikuussa 2025 lanseeratun MORE Power, MORE Plugs -latausratkaisun ensimmäisen vaiheen toimitukset Euroopan-tehtailtaan Suomesta. MORE Powerin myötä Kempowerista tulee ensimmäinen DC-pikalatauslaitevalmistaja, joka aloittaa 1,2 megawatin dynaamisen lataustehon toimitukset.
    11 t sitten
    11 t sitten
    Tyhjää täynnä, jälleen kerran. En ole nähnyt ainuttakaan todistetta siitä, että kolmannen osapuolen hyväksyntä olisi oikeasti hoidettu – vaikka väitteitä kyllä riittää. Vaikea uskoa, että tästä syntyisi mikään kultamunia muniva hanhi. Päinvastoin. Ovat itse myöntäneet, että asiakkaiden varastot ovat ääriään myöten täynnä. Uusi toimitusjohtaja – hiljaa kuin huopatossu. Samalla kaikki tietävät, että organisaatiossa muhii muutos, ja muutosneuvottelut ovat käytännössä varma juttu. Viime kierroksella istuivat käsien päällä ja väittivät, että miljoonia sataa sisään tekemättä mitään.
  • 12.6.
    Kyllä tämä koettelee nyt minun hermojen sietokykyä, koetellut jo pitemmän aikaa. Haluan uskoa ja toivoa että vielä jonain päivänä olen tässä omillani, tai jopa voitolla. Nyt on vain pidettävä omistus tässä mitä se on, en lisää tai myy, on vaan jäätävä odottelemaan.
    13.6.
    13.6.
    Itse ainakin uskon että yhtiöllä on ihan hyvä tulevaisuus edessä. Liikevaihto voi nousta muutaman vuoden sisään 500M tietämille ja nettovoitto on bulkki tehoelektroniikkaa tuottavalle firmalle sopiva vaikka 7%. Kasvupotentiaalinsa takia voisin maksaa pe12 jolla saa ns. 8,3% koron sijoitukselle. Tällä laskukaavalla itselle sopiva hinta osakkeelle on siellä 7,5€ tuntumassa. Hämyisän tulevaisuuden takia en korkeampia arvostuksia osta.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Noilla numeroilla se olisikin ilmiselvä buy, mutta tuskin ihan sinne päästään. Minäkin lämäisin pelimerkit pöytään nopeasti jos se olisi nykyisillä tiedoilla alle 8e kurssi.
  • 11.6.
    ”Pelin henki muuttuu” – Sähköautojätti puuhaa ultranopeaa latausverkkoa Eurooppaan https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/4f7d48c7-3b63-4f68-be93-865876b41a07
    13.6.
    13.6.
    Kiinassa on julkaistu megalaturimalleja jo talvella. BYD ei ole ainoa. Kempowerin pelastus on siinä ettei niille ole tarvetta ennen kuin täällä alkaa olla merkittävä määrä huippunopeasti ladattavia autoja. Sellaisia on saatavilla vain kiinalaisilla valmistajilla. Kiina-autoja myyvien autoliikkeiden ovien saranat eivät ole vielä pahasti kuluneet. Uskoisin myös, että infran rakentamisessa EU ja USA suojelevat omia valmistajiaan enemmän kuin kulutustavaroissa. Sähköautoilijana olen ihmetellyt sitä, että kuinka hyvin huoltoasemat saavat rahansa takaisin lautauslaitteista. Bensapumppuun verrattuna liikevaihto on huomattavasti pienempi, koska lataus on hidasta eikä ole vielä jonoksi asti asiakkaita. Kate sähkölatausksessa on tosin prosentuaalisesti huima.
  • 10.6.
    10.6.
    Onpa hiljaista! Ei mitään uutisia ja lehdistötiedotteita, analyysejä, eikä edes porukka keskustele. Kaikki mykistyneet.
    11.6.
    Tyyntä myr(s)kyn edellä…
  • 3.6.
    ·
    3.6.
    ·
    Mitä ihmettä.....???
    9.6.
    Näin se on
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 692
Myynti
Määrä
2 623

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
29--
109--
100--
17--
33--
Ylin
10,85
VWAP
10,64
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124
VWAP
10,64
Ylin
10,85
Alin
10,34
VaihtoMäärä
0,6 Mundefined52 124

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt