Q1-osavuosiraportti
50 päivää sitten‧1 t 3 min
2,31 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,63 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
339
Myynti
Määrä
1 111
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
41,4VWAP
Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
VWAP
Ylin
41,4Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 21.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 12.3. | |
2024 Vuosiraportti | 12.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.6.·Nyt omistan tämän sydämelläni enkä aivoillani, mutta silti vähän sattuu olla 50% jäljessä. :D
- 15.4.·Luulen, että olemme nähneet tämän pohjan.15.4.·Vaikea sanoa, jos neuvottelut 90 päivän sisällä eivät onnistu Yhdysvaltain tulleista, se on uusi pudotus. Joka tapauksessa hinta on erittäin halpa ja ensi viikolla palkan jälkeen ostan lisää kappaleita, kuisti alle 50 dollaria on edelleen halpaa
- 7.2.7.2.Tämä julkaisu on poistettu.
- 23.12.2024·Olen katsellut P911:tä pitkään. Vaikka Saksan autoteollisuudella on edessään vaikea kausi, olen arvioinut, että Porschen kulttistatusta ei pidä aliarvioida. Hänen mielestään niitä pitäisi verrata Ferrariin ja vastaaviin superautomerkkeihin. Tunnetko useita ihmisiä, jotka ovat juuri ostaneet Porschen uudesta ja sen lisäksi, että heidän sähköautonsa ovat uskomattoman suosittuja, Porschella on itse asiassa jonotuslista ja erityisvaatimukset, jotta he saavat ostaa joitain erikoisempia malleja? esim. 911 GT3 ja uusi S/T. Se on tietysti markkinarako, mutta erittäin vahvoilla kuluttajilla, mutta uskon, että heistä tulee vain eksklusiivisempia seuraavan 20 vuoden aikana - riippumatta itseajavista autoista jne. Heillä on hyvin erityinen hinta-asema kalliissa mallissaan, jota on verrattava LVMH:n ja muiden luksusmerkkien kaltaisiin yrityksiin. Yritä vain kysyä ystäväpiiriltäsi; jos ulos tienaa 100 miljoonaa DKK, etkö halua Porsche 911:tä? Lisäksi osuus on varsin kohtuullinen korkealla osinkoprosentilla ja kohtuullisella P/E:llä näillä tasoilla.16.4.·Kiitos vastauksestasi, erittäin hyvä huomio siitä, että Porsche-perhe on VW:n enemmistöomistaja. En oikeastaan ajatellut sitä, kun kävin esitteen läpi. Olin vain todella peloissani, kun luin listautumisesitteestä, että p911 ei saa oikeuksia tekniikkaan. Markkina-alue, jolla Porschella on mielestäni eniten potentiaalia, on superautomarkkinat. Porschella on erittäin hyvä merkki. Sen ja "superautomaasturi" pohjalta voisi mielestäni saada paljon voittoja. Tariffit vaikuttavat suurelta osin vain Cayennen, Macanin ja Panameran myyntiin. koska mielestäni nämä autot ovat aivan liian kalliita verrattuna esimerkiksi Mercedes-malleihin, joissa useimmat mallit ovat verovapaita. Minun mielipiteeni on, että 15 % enemmän Cayennen kohdalla on melko paljon tyypilliselle Cayennen asiakkaalle. Silloin Mercedes GLE tulee lähes 38 % halvemmaksi. Usko minua, GLE on aika hieno auto. Mielestäni ero on liian suuri, ja Porschen on luultavasti otettava osa tariffeista itse jatkaakseen näiden mallien myyntiä. Mikä tulee takaisin pienemmällä kannattavuudella. Henkilökohtaisesti uskon, että Trumpin tullit eivät pääty niin korkeiksi. Koska Trumpin toimintatapa on aina ollut: 1: löydä tavoitteet, jotka hän haluaa saavuttaa 2: Esitä täysin kohtuuttomia väitteitä ja vaatimuksia 3: Pienennä vaatimustasi 4: Saavuttaa tavoitteensa, kun vastustaja tuntee voineensa. Näin Trump on toiminut useita vuosia yksityishenkilönä ja aiemmin presidenttinä. Se, mitä ajattelet siitä, on täysin yhdentekevää, mutta mielestäni se on melko helppo ennustaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
50 päivää sitten‧1 t 3 min
2,31 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,63 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.6.·Nyt omistan tämän sydämelläni enkä aivoillani, mutta silti vähän sattuu olla 50% jäljessä. :D
- 15.4.·Luulen, että olemme nähneet tämän pohjan.15.4.·Vaikea sanoa, jos neuvottelut 90 päivän sisällä eivät onnistu Yhdysvaltain tulleista, se on uusi pudotus. Joka tapauksessa hinta on erittäin halpa ja ensi viikolla palkan jälkeen ostan lisää kappaleita, kuisti alle 50 dollaria on edelleen halpaa
- 7.2.7.2.Tämä julkaisu on poistettu.
- 23.12.2024·Olen katsellut P911:tä pitkään. Vaikka Saksan autoteollisuudella on edessään vaikea kausi, olen arvioinut, että Porschen kulttistatusta ei pidä aliarvioida. Hänen mielestään niitä pitäisi verrata Ferrariin ja vastaaviin superautomerkkeihin. Tunnetko useita ihmisiä, jotka ovat juuri ostaneet Porschen uudesta ja sen lisäksi, että heidän sähköautonsa ovat uskomattoman suosittuja, Porschella on itse asiassa jonotuslista ja erityisvaatimukset, jotta he saavat ostaa joitain erikoisempia malleja? esim. 911 GT3 ja uusi S/T. Se on tietysti markkinarako, mutta erittäin vahvoilla kuluttajilla, mutta uskon, että heistä tulee vain eksklusiivisempia seuraavan 20 vuoden aikana - riippumatta itseajavista autoista jne. Heillä on hyvin erityinen hinta-asema kalliissa mallissaan, jota on verrattava LVMH:n ja muiden luksusmerkkien kaltaisiin yrityksiin. Yritä vain kysyä ystäväpiiriltäsi; jos ulos tienaa 100 miljoonaa DKK, etkö halua Porsche 911:tä? Lisäksi osuus on varsin kohtuullinen korkealla osinkoprosentilla ja kohtuullisella P/E:llä näillä tasoilla.16.4.·Kiitos vastauksestasi, erittäin hyvä huomio siitä, että Porsche-perhe on VW:n enemmistöomistaja. En oikeastaan ajatellut sitä, kun kävin esitteen läpi. Olin vain todella peloissani, kun luin listautumisesitteestä, että p911 ei saa oikeuksia tekniikkaan. Markkina-alue, jolla Porschella on mielestäni eniten potentiaalia, on superautomarkkinat. Porschella on erittäin hyvä merkki. Sen ja "superautomaasturi" pohjalta voisi mielestäni saada paljon voittoja. Tariffit vaikuttavat suurelta osin vain Cayennen, Macanin ja Panameran myyntiin. koska mielestäni nämä autot ovat aivan liian kalliita verrattuna esimerkiksi Mercedes-malleihin, joissa useimmat mallit ovat verovapaita. Minun mielipiteeni on, että 15 % enemmän Cayennen kohdalla on melko paljon tyypilliselle Cayennen asiakkaalle. Silloin Mercedes GLE tulee lähes 38 % halvemmaksi. Usko minua, GLE on aika hieno auto. Mielestäni ero on liian suuri, ja Porschen on luultavasti otettava osa tariffeista itse jatkaakseen näiden mallien myyntiä. Mikä tulee takaisin pienemmällä kannattavuudella. Henkilökohtaisesti uskon, että Trumpin tullit eivät pääty niin korkeiksi. Koska Trumpin toimintatapa on aina ollut: 1: löydä tavoitteet, jotka hän haluaa saavuttaa 2: Esitä täysin kohtuuttomia väitteitä ja vaatimuksia 3: Pienennä vaatimustasi 4: Saavuttaa tavoitteensa, kun vastustaja tuntee voineensa. Näin Trump on toiminut useita vuosia yksityishenkilönä ja aiemmin presidenttinä. Se, mitä ajattelet siitä, on täysin yhdentekevää, mutta mielestäni se on melko helppo ennustaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
339
Myynti
Määrä
1 111
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
41,4VWAP
Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
VWAP
Ylin
41,4Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 21.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 12.3. | |
2024 Vuosiraportti | 12.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
50 päivää sitten‧1 t 3 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Yhtiökokous | 21.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 29.4. | |
Q4-osavuosiraportti | 12.3. | |
2024 Vuosiraportti | 12.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.10.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
2,31 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,63 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.6.·Nyt omistan tämän sydämelläni enkä aivoillani, mutta silti vähän sattuu olla 50% jäljessä. :D
- 15.4.·Luulen, että olemme nähneet tämän pohjan.15.4.·Vaikea sanoa, jos neuvottelut 90 päivän sisällä eivät onnistu Yhdysvaltain tulleista, se on uusi pudotus. Joka tapauksessa hinta on erittäin halpa ja ensi viikolla palkan jälkeen ostan lisää kappaleita, kuisti alle 50 dollaria on edelleen halpaa
- 7.2.7.2.Tämä julkaisu on poistettu.
- 23.12.2024·Olen katsellut P911:tä pitkään. Vaikka Saksan autoteollisuudella on edessään vaikea kausi, olen arvioinut, että Porschen kulttistatusta ei pidä aliarvioida. Hänen mielestään niitä pitäisi verrata Ferrariin ja vastaaviin superautomerkkeihin. Tunnetko useita ihmisiä, jotka ovat juuri ostaneet Porschen uudesta ja sen lisäksi, että heidän sähköautonsa ovat uskomattoman suosittuja, Porschella on itse asiassa jonotuslista ja erityisvaatimukset, jotta he saavat ostaa joitain erikoisempia malleja? esim. 911 GT3 ja uusi S/T. Se on tietysti markkinarako, mutta erittäin vahvoilla kuluttajilla, mutta uskon, että heistä tulee vain eksklusiivisempia seuraavan 20 vuoden aikana - riippumatta itseajavista autoista jne. Heillä on hyvin erityinen hinta-asema kalliissa mallissaan, jota on verrattava LVMH:n ja muiden luksusmerkkien kaltaisiin yrityksiin. Yritä vain kysyä ystäväpiiriltäsi; jos ulos tienaa 100 miljoonaa DKK, etkö halua Porsche 911:tä? Lisäksi osuus on varsin kohtuullinen korkealla osinkoprosentilla ja kohtuullisella P/E:llä näillä tasoilla.16.4.·Kiitos vastauksestasi, erittäin hyvä huomio siitä, että Porsche-perhe on VW:n enemmistöomistaja. En oikeastaan ajatellut sitä, kun kävin esitteen läpi. Olin vain todella peloissani, kun luin listautumisesitteestä, että p911 ei saa oikeuksia tekniikkaan. Markkina-alue, jolla Porschella on mielestäni eniten potentiaalia, on superautomarkkinat. Porschella on erittäin hyvä merkki. Sen ja "superautomaasturi" pohjalta voisi mielestäni saada paljon voittoja. Tariffit vaikuttavat suurelta osin vain Cayennen, Macanin ja Panameran myyntiin. koska mielestäni nämä autot ovat aivan liian kalliita verrattuna esimerkiksi Mercedes-malleihin, joissa useimmat mallit ovat verovapaita. Minun mielipiteeni on, että 15 % enemmän Cayennen kohdalla on melko paljon tyypilliselle Cayennen asiakkaalle. Silloin Mercedes GLE tulee lähes 38 % halvemmaksi. Usko minua, GLE on aika hieno auto. Mielestäni ero on liian suuri, ja Porschen on luultavasti otettava osa tariffeista itse jatkaakseen näiden mallien myyntiä. Mikä tulee takaisin pienemmällä kannattavuudella. Henkilökohtaisesti uskon, että Trumpin tullit eivät pääty niin korkeiksi. Koska Trumpin toimintatapa on aina ollut: 1: löydä tavoitteet, jotka hän haluaa saavuttaa 2: Esitä täysin kohtuuttomia väitteitä ja vaatimuksia 3: Pienennä vaatimustasi 4: Saavuttaa tavoitteensa, kun vastustaja tuntee voineensa. Näin Trump on toiminut useita vuosia yksityishenkilönä ja aiemmin presidenttinä. Se, mitä ajattelet siitä, on täysin yhdentekevää, mutta mielestäni se on melko helppo ennustaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
339
Myynti
Määrä
1 111
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
41,4VWAP
Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
VWAP
Ylin
41,4Alin
40,8VaihtoMäärä
6,3 Mundefined152 512
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt