Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
60 päivää sitten
Tarjoustasot
First North Sweden
Määrä
Osto
2 309
Myynti
Määrä
2 306
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
4 | - | - | ||
126 | - | - | ||
3 | - | - | ||
35 | - | - |
Ylin
75VWAP
Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
VWAP
Ylin
75Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 13.5. | |
2024 Yhtiökokous | 13.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 18.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 14.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 21.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Onko osake hieman ylihinnoiteltu?1 päivä sitten·Yliarvostettu?? Tavoitehinnat ovat 107–115 Ruotsin kruunun välillä, Carnegien, Redeyen, Afärsvärldenin jne. mukaan. Ohjaa positiivista käyttökatetta seuraavassa raportissa noin kuukauden kuluttua, ja todennäköisesti myös positiivista kassavirtaa jo vuoden 2025 viimeisellä neljänneksellä! Eli asia on täysin päinvastoin, Smarteye on aliarvostettu!
- 7.7.·ADDW-asetus – mitä se tarkoittaa ja miksi se hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on tiivistänyt neljä tärkeää näkökohtaa uudesta EU:n asetuksesta edistyneelle kuljettajan keskittymisen herpaantumisvaroitukselle (ADDW): 1. Mikä on ADDW? Järjestelmä käyttää kameroita ja algoritmeja havaitakseen, milloin kuljettajan keskittyminen on herpaantunut – esimerkiksi matkapuhelimen käytön vuoksi – ja varoittaa välittömästi, jos kuljettajan silmät irtoavat tiestä liian kauan. Tavoitteena on vähentää onnettomuuksia. 2. Täytäntöönpanon aikataulu: 7. heinäkuuta 2024 alkaen kaikissa uusissa ajoneuvomalleissa EU:ssa on oltava ADDW. 7. heinäkuuta 2026 alkaen vaatimus koskee myös kaikkia uusia ajoneuvoja. 3. Mitä teknisesti vaaditaan? Järjestelmän on kyettävä reagoimaan keskittymisen herpaantumiseen tietyissä aikarajoissa (esimerkiksi 3,5 sekuntia yli 50 km/h nopeuksilla). On myös vaatimuksia, että järjestelmä toimii erilaisissa valaistus- ja sääolosuhteissa. 4. Tarkoitus ja vaikutus: ADDW on osa EU:n Vision Zero -ohjelmaa – tavoitetta saavuttaa nolla liikennekuolemaa vuoteen 2050 mennessä. ADDW:n odotetaan olevan tehokas työkalu tässä työssä. Miksi tämä hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on teknologiansa suhteen selvästi edellä ja on jo valmis täyttämään ADDW-vaatimukset. He ovat osoittaneet ADDW:n toimivuuden todellisissa sovelluksissa – esimerkiksi yhteistyössä espanjalaisen linja-autovalmistajan Ayatsin kanssa, jossa heidän AIS-järjestelmänsä läpäisi homologisointivaatimukset. Nyt kun säännöt tulevat voimaan, markkinat kasvavat nopeasti – sekä henkilöautoissa että hyötyajoneuvoissa – ja Smart Eye on valmis toimittamaan ne. Johtopäätös: ADDW-asetus ei ole vain lakisääteinen vaatimus – se on liiketoiminnan ajuri. Smart Eyelle se tarkoittaa lisääntynyttä kysyntää, useampia sopimuksia ja suurempia volyymeja sekä alkuperäislaitevalmistajien että jälkimarkkinoiden kautta. Tämä todennäköisesti näkyy raporteissa vuoden 2025 jälkipuoliskolta eteenpäin.
- 4.7.·Smarteye pärjää nyt hyvin! +57 % edellisestä pohjalukemasta, 43 kruunusta 9. huhtikuuta. On todennäköistä, että markkinat hinnoittelevat positiivisen käyttökatteen toisen vuosineljänneksen raportissa hieman yli kuukauden kuluttua. Jos näin tapahtuu (mikä on todennäköistä, sillä Smarteye oli vain 14 miljoonaa jäljessä ensimmäisen vuosineljänneksen raportissa), niin voisimme luultavasti nähdä 80–100 kruunun hinnannousun!5.7.·Hyviä näkemyksiä teiltä kaikilta – olen täysin samaa mieltä siitä, että sekä teknisesti että pohjimmiltaan tilanne näyttää tällä hetkellä vahvalta. Se, että SEYE oli niin lähellä käyttökatetta, poistoja ja poistoja (EBITDA) nollassa ensimmäisellä neljänneksellä + ajoneuvojen kasvun jatkuminen (Ruotsi +8,5 %, Japani +11,3 %, GM +12 %), vahvistaa positiivisen toisen neljänneksen todennäköisyyttä. Se itsessään voisi olla katalysaattori, joka nostaa meidät 75 pisteen yli ja edelleen kohti 80–100 kruunua, jos vauhti jatkuu. Jännittäviä viikkoja edessä!
- 2.7.·Voi, taas oli fiksu silmä yli 70. Toivottavasti se pysyy siellä seuraavaan tasoon asti😊 Harmi vain, ettei Dagen Industri nosta/kiinnitä huomiota yritykseen enempää kuin se tekee. Ansaitsee paljon enemmän julkisuutta.2.7.·Entä jos lähetti on väärässä ja Viisas silmä on vahvin kortti?
- 2.7.·Vahva maailmanlaajuinen ajoneuvojen kasvu toisella neljänneksellä – positiivista Smart Eyelle Viimeaikaiset luvut osoittavat, että uusien ajoneuvojen rekisteröinnit lisääntyvät merkittävästi useilla Smart Eyen keskeisillä markkinoilla: • Ruotsi (kesäkuu 2025): 27 565 uutta henkilöautoa, kasvua 8,5 % kesäkuuhun 2024 verrattuna • Japani (ensimmäinen puolisko 2025): Yhteensä 1 952 294 uutta ajoneuvoa, kasvua 11,3 % edellisvuoteen verrattuna • GM Yhdysvalloissa (ensimmäinen puolisko 2025): Toimitettuja 1 439 951 ajoneuvoa, kasvua 12 % Smart Eyellä on suora tai epäsuora altistuminen kaikille näille markkinoille OEM-asiakkaidensa ja -kumppaneidensa kautta. Uusien autojen markkinoiden kasvu tarkoittaa, että yhä useammat autot on varustettu DMS:llä – mallilla, josta Smart Eye saa jatkuvia lisensointituloja. Toisen neljänneksen raporttia voisivat siis vauhdittaa molemmat tekijät: 1. Autoteollisuuden tuotantomäärien kasvu 2. DMS-teknologian yleistyminen, erityisesti sähköautoissa ja turvallisuusluokitelluissa malleissa Jos trendi jatkuu kolmannella neljänneksellä, se vahvistaa entisestään väitettä – varsinkin kun EU:n sääntelyvaatimukset tulevat täysimääräisesti voimaan vuonna 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
60 päivää sitten
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Onko osake hieman ylihinnoiteltu?1 päivä sitten·Yliarvostettu?? Tavoitehinnat ovat 107–115 Ruotsin kruunun välillä, Carnegien, Redeyen, Afärsvärldenin jne. mukaan. Ohjaa positiivista käyttökatetta seuraavassa raportissa noin kuukauden kuluttua, ja todennäköisesti myös positiivista kassavirtaa jo vuoden 2025 viimeisellä neljänneksellä! Eli asia on täysin päinvastoin, Smarteye on aliarvostettu!
- 7.7.·ADDW-asetus – mitä se tarkoittaa ja miksi se hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on tiivistänyt neljä tärkeää näkökohtaa uudesta EU:n asetuksesta edistyneelle kuljettajan keskittymisen herpaantumisvaroitukselle (ADDW): 1. Mikä on ADDW? Järjestelmä käyttää kameroita ja algoritmeja havaitakseen, milloin kuljettajan keskittyminen on herpaantunut – esimerkiksi matkapuhelimen käytön vuoksi – ja varoittaa välittömästi, jos kuljettajan silmät irtoavat tiestä liian kauan. Tavoitteena on vähentää onnettomuuksia. 2. Täytäntöönpanon aikataulu: 7. heinäkuuta 2024 alkaen kaikissa uusissa ajoneuvomalleissa EU:ssa on oltava ADDW. 7. heinäkuuta 2026 alkaen vaatimus koskee myös kaikkia uusia ajoneuvoja. 3. Mitä teknisesti vaaditaan? Järjestelmän on kyettävä reagoimaan keskittymisen herpaantumiseen tietyissä aikarajoissa (esimerkiksi 3,5 sekuntia yli 50 km/h nopeuksilla). On myös vaatimuksia, että järjestelmä toimii erilaisissa valaistus- ja sääolosuhteissa. 4. Tarkoitus ja vaikutus: ADDW on osa EU:n Vision Zero -ohjelmaa – tavoitetta saavuttaa nolla liikennekuolemaa vuoteen 2050 mennessä. ADDW:n odotetaan olevan tehokas työkalu tässä työssä. Miksi tämä hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on teknologiansa suhteen selvästi edellä ja on jo valmis täyttämään ADDW-vaatimukset. He ovat osoittaneet ADDW:n toimivuuden todellisissa sovelluksissa – esimerkiksi yhteistyössä espanjalaisen linja-autovalmistajan Ayatsin kanssa, jossa heidän AIS-järjestelmänsä läpäisi homologisointivaatimukset. Nyt kun säännöt tulevat voimaan, markkinat kasvavat nopeasti – sekä henkilöautoissa että hyötyajoneuvoissa – ja Smart Eye on valmis toimittamaan ne. Johtopäätös: ADDW-asetus ei ole vain lakisääteinen vaatimus – se on liiketoiminnan ajuri. Smart Eyelle se tarkoittaa lisääntynyttä kysyntää, useampia sopimuksia ja suurempia volyymeja sekä alkuperäislaitevalmistajien että jälkimarkkinoiden kautta. Tämä todennäköisesti näkyy raporteissa vuoden 2025 jälkipuoliskolta eteenpäin.
- 4.7.·Smarteye pärjää nyt hyvin! +57 % edellisestä pohjalukemasta, 43 kruunusta 9. huhtikuuta. On todennäköistä, että markkinat hinnoittelevat positiivisen käyttökatteen toisen vuosineljänneksen raportissa hieman yli kuukauden kuluttua. Jos näin tapahtuu (mikä on todennäköistä, sillä Smarteye oli vain 14 miljoonaa jäljessä ensimmäisen vuosineljänneksen raportissa), niin voisimme luultavasti nähdä 80–100 kruunun hinnannousun!5.7.·Hyviä näkemyksiä teiltä kaikilta – olen täysin samaa mieltä siitä, että sekä teknisesti että pohjimmiltaan tilanne näyttää tällä hetkellä vahvalta. Se, että SEYE oli niin lähellä käyttökatetta, poistoja ja poistoja (EBITDA) nollassa ensimmäisellä neljänneksellä + ajoneuvojen kasvun jatkuminen (Ruotsi +8,5 %, Japani +11,3 %, GM +12 %), vahvistaa positiivisen toisen neljänneksen todennäköisyyttä. Se itsessään voisi olla katalysaattori, joka nostaa meidät 75 pisteen yli ja edelleen kohti 80–100 kruunua, jos vauhti jatkuu. Jännittäviä viikkoja edessä!
- 2.7.·Voi, taas oli fiksu silmä yli 70. Toivottavasti se pysyy siellä seuraavaan tasoon asti😊 Harmi vain, ettei Dagen Industri nosta/kiinnitä huomiota yritykseen enempää kuin se tekee. Ansaitsee paljon enemmän julkisuutta.2.7.·Entä jos lähetti on väärässä ja Viisas silmä on vahvin kortti?
- 2.7.·Vahva maailmanlaajuinen ajoneuvojen kasvu toisella neljänneksellä – positiivista Smart Eyelle Viimeaikaiset luvut osoittavat, että uusien ajoneuvojen rekisteröinnit lisääntyvät merkittävästi useilla Smart Eyen keskeisillä markkinoilla: • Ruotsi (kesäkuu 2025): 27 565 uutta henkilöautoa, kasvua 8,5 % kesäkuuhun 2024 verrattuna • Japani (ensimmäinen puolisko 2025): Yhteensä 1 952 294 uutta ajoneuvoa, kasvua 11,3 % edellisvuoteen verrattuna • GM Yhdysvalloissa (ensimmäinen puolisko 2025): Toimitettuja 1 439 951 ajoneuvoa, kasvua 12 % Smart Eyellä on suora tai epäsuora altistuminen kaikille näille markkinoille OEM-asiakkaidensa ja -kumppaneidensa kautta. Uusien autojen markkinoiden kasvu tarkoittaa, että yhä useammat autot on varustettu DMS:llä – mallilla, josta Smart Eye saa jatkuvia lisensointituloja. Toisen neljänneksen raporttia voisivat siis vauhdittaa molemmat tekijät: 1. Autoteollisuuden tuotantomäärien kasvu 2. DMS-teknologian yleistyminen, erityisesti sähköautoissa ja turvallisuusluokitelluissa malleissa Jos trendi jatkuu kolmannella neljänneksellä, se vahvistaa entisestään väitettä – varsinkin kun EU:n sääntelyvaatimukset tulevat täysimääräisesti voimaan vuonna 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
First North Sweden
Määrä
Osto
2 309
Myynti
Määrä
2 306
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
4 | - | - | ||
126 | - | - | ||
3 | - | - | ||
35 | - | - |
Ylin
75VWAP
Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
VWAP
Ylin
75Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 13.5. | |
2024 Yhtiökokous | 13.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 18.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 14.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 21.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
60 päivää sitten
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 15.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 13.5. | |
2024 Yhtiökokous | 13.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 18.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 14.11.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 21.8.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 1 päivä sitten·Onko osake hieman ylihinnoiteltu?1 päivä sitten·Yliarvostettu?? Tavoitehinnat ovat 107–115 Ruotsin kruunun välillä, Carnegien, Redeyen, Afärsvärldenin jne. mukaan. Ohjaa positiivista käyttökatetta seuraavassa raportissa noin kuukauden kuluttua, ja todennäköisesti myös positiivista kassavirtaa jo vuoden 2025 viimeisellä neljänneksellä! Eli asia on täysin päinvastoin, Smarteye on aliarvostettu!
- 7.7.·ADDW-asetus – mitä se tarkoittaa ja miksi se hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on tiivistänyt neljä tärkeää näkökohtaa uudesta EU:n asetuksesta edistyneelle kuljettajan keskittymisen herpaantumisvaroitukselle (ADDW): 1. Mikä on ADDW? Järjestelmä käyttää kameroita ja algoritmeja havaitakseen, milloin kuljettajan keskittyminen on herpaantunut – esimerkiksi matkapuhelimen käytön vuoksi – ja varoittaa välittömästi, jos kuljettajan silmät irtoavat tiestä liian kauan. Tavoitteena on vähentää onnettomuuksia. 2. Täytäntöönpanon aikataulu: 7. heinäkuuta 2024 alkaen kaikissa uusissa ajoneuvomalleissa EU:ssa on oltava ADDW. 7. heinäkuuta 2026 alkaen vaatimus koskee myös kaikkia uusia ajoneuvoja. 3. Mitä teknisesti vaaditaan? Järjestelmän on kyettävä reagoimaan keskittymisen herpaantumiseen tietyissä aikarajoissa (esimerkiksi 3,5 sekuntia yli 50 km/h nopeuksilla). On myös vaatimuksia, että järjestelmä toimii erilaisissa valaistus- ja sääolosuhteissa. 4. Tarkoitus ja vaikutus: ADDW on osa EU:n Vision Zero -ohjelmaa – tavoitetta saavuttaa nolla liikennekuolemaa vuoteen 2050 mennessä. ADDW:n odotetaan olevan tehokas työkalu tässä työssä. Miksi tämä hyödyttää Smart Eytä Smart Eye on teknologiansa suhteen selvästi edellä ja on jo valmis täyttämään ADDW-vaatimukset. He ovat osoittaneet ADDW:n toimivuuden todellisissa sovelluksissa – esimerkiksi yhteistyössä espanjalaisen linja-autovalmistajan Ayatsin kanssa, jossa heidän AIS-järjestelmänsä läpäisi homologisointivaatimukset. Nyt kun säännöt tulevat voimaan, markkinat kasvavat nopeasti – sekä henkilöautoissa että hyötyajoneuvoissa – ja Smart Eye on valmis toimittamaan ne. Johtopäätös: ADDW-asetus ei ole vain lakisääteinen vaatimus – se on liiketoiminnan ajuri. Smart Eyelle se tarkoittaa lisääntynyttä kysyntää, useampia sopimuksia ja suurempia volyymeja sekä alkuperäislaitevalmistajien että jälkimarkkinoiden kautta. Tämä todennäköisesti näkyy raporteissa vuoden 2025 jälkipuoliskolta eteenpäin.
- 4.7.·Smarteye pärjää nyt hyvin! +57 % edellisestä pohjalukemasta, 43 kruunusta 9. huhtikuuta. On todennäköistä, että markkinat hinnoittelevat positiivisen käyttökatteen toisen vuosineljänneksen raportissa hieman yli kuukauden kuluttua. Jos näin tapahtuu (mikä on todennäköistä, sillä Smarteye oli vain 14 miljoonaa jäljessä ensimmäisen vuosineljänneksen raportissa), niin voisimme luultavasti nähdä 80–100 kruunun hinnannousun!5.7.·Hyviä näkemyksiä teiltä kaikilta – olen täysin samaa mieltä siitä, että sekä teknisesti että pohjimmiltaan tilanne näyttää tällä hetkellä vahvalta. Se, että SEYE oli niin lähellä käyttökatetta, poistoja ja poistoja (EBITDA) nollassa ensimmäisellä neljänneksellä + ajoneuvojen kasvun jatkuminen (Ruotsi +8,5 %, Japani +11,3 %, GM +12 %), vahvistaa positiivisen toisen neljänneksen todennäköisyyttä. Se itsessään voisi olla katalysaattori, joka nostaa meidät 75 pisteen yli ja edelleen kohti 80–100 kruunua, jos vauhti jatkuu. Jännittäviä viikkoja edessä!
- 2.7.·Voi, taas oli fiksu silmä yli 70. Toivottavasti se pysyy siellä seuraavaan tasoon asti😊 Harmi vain, ettei Dagen Industri nosta/kiinnitä huomiota yritykseen enempää kuin se tekee. Ansaitsee paljon enemmän julkisuutta.2.7.·Entä jos lähetti on väärässä ja Viisas silmä on vahvin kortti?
- 2.7.·Vahva maailmanlaajuinen ajoneuvojen kasvu toisella neljänneksellä – positiivista Smart Eyelle Viimeaikaiset luvut osoittavat, että uusien ajoneuvojen rekisteröinnit lisääntyvät merkittävästi useilla Smart Eyen keskeisillä markkinoilla: • Ruotsi (kesäkuu 2025): 27 565 uutta henkilöautoa, kasvua 8,5 % kesäkuuhun 2024 verrattuna • Japani (ensimmäinen puolisko 2025): Yhteensä 1 952 294 uutta ajoneuvoa, kasvua 11,3 % edellisvuoteen verrattuna • GM Yhdysvalloissa (ensimmäinen puolisko 2025): Toimitettuja 1 439 951 ajoneuvoa, kasvua 12 % Smart Eyellä on suora tai epäsuora altistuminen kaikille näille markkinoille OEM-asiakkaidensa ja -kumppaneidensa kautta. Uusien autojen markkinoiden kasvu tarkoittaa, että yhä useammat autot on varustettu DMS:llä – mallilla, josta Smart Eye saa jatkuvia lisensointituloja. Toisen neljänneksen raporttia voisivat siis vauhdittaa molemmat tekijät: 1. Autoteollisuuden tuotantomäärien kasvu 2. DMS-teknologian yleistyminen, erityisesti sähköautoissa ja turvallisuusluokitelluissa malleissa Jos trendi jatkuu kolmannella neljänneksellä, se vahvistaa entisestään väitettä – varsinkin kun EU:n sääntelyvaatimukset tulevat täysimääräisesti voimaan vuonna 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
First North Sweden
Määrä
Osto
2 309
Myynti
Määrä
2 306
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
4 | - | - | ||
4 | - | - | ||
126 | - | - | ||
3 | - | - | ||
35 | - | - |
Ylin
75VWAP
Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
VWAP
Ylin
75Alin
71,8VaihtoMäärä
6,4 86 470
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt