Siirry pääsisältöön

NorwayNorwayAMSC ASA
(AMSC)

· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
39,00
Tänään %
+0,39%
Tänään +/-
+0,15
Osta
38,55
Myy
39,20
Ylin
39,15
Alin
38,70
Vaihto (määrä)
31 724
· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
· Oslo Børs · Valuutta NOK
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
39,00
Kehitys tänään
+0,39%
+0,15
Osta
38,55
Myy
39,20
Ylin
39,15
Alin
38,70
Vaihto (määrä)
31 724
Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
10 päivää sitten

Tarjoustasot

Suljettu
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
700

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
200--
162--
241--
133--
102--
Vaihto (NOK)
1 235 871

Haluamme muistuttaa, että osakemarkkinat sekä antavat että ottavat. Vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2023 Q2-osavuosiraportti
23. elok.
Menneet tapahtumat
2023 Q1-osavuosiraportti24. toukok.
2022 Yhtiökokous25. huhtik.
2022 Vuosiraportti28. helmik.
2022 Q3-osavuosiraportti22. marrask. 2022
2022 Ylimääräinen yhtiökokous6. lokak. 2022
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Asiakkaat katsoivat myös

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
10 päivää sitten

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2023 Q2-osavuosiraportti
23. elok.
Menneet tapahtumat
2023 Q1-osavuosiraportti24. toukok.
2022 Yhtiökokous25. huhtik.
2022 Vuosiraportti28. helmik.
2022 Q3-osavuosiraportti22. marrask. 2022
2022 Ylimääräinen yhtiökokous6. lokak. 2022
Datan lähde: Millistream, Quartr

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Shareville

  • 25. toukok.
    25. toukok.
    Når det gjelder tilbudsiden i Jones Act markedet, er det slik at en må bygge skip i USA - dvs det er ikke tillatt å kjøpe skip utenfra inn i markedet? Tenker på sikkerhet for stabil inntjening.
    3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    Skipene må være bygget på amerikanske skipsverft. 
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Kjølen må være bygget på amerikanske verft.
  • https://www.tradewindsnews.com/tankers/amsc-looks-to-refinance-offshore-vessel-as-charterer-finds-the-ship-work/2-1-1455286
    AMSC is making moves around the offshore construction vessel it acquired last year. The Oslo-listed company said on Wednesday that it is looking to increase the size of one portion of the loan financing the 178-loa Normand Maximus (built 2016) while refinancing the entirety of the debt at some point this year. The ship is on bareboat charter to a Solstad Offshore subsidiary until 2027, and AMSC said Solstad had sub-chartered the vessel for a minimum of 490 days beginning in the first quarter of 2024. AMSC said the Normand Maximus had limited charter coverage in the fourth quarter of 2022 and the first quarter of 2023 and that Solstad had deferred charter payments with a balance of $9.5m as of 31 March. Solstad could defer up to $10m in payments with 12% interest, with those figures rising to $20m and 15% in the second quarter. “With Solstad Offshore’s current contract cover for the vessel, we expect the deferred charter payments to be repaid during 2023,” the company said. It added that the market for offshore services is experiencing activity not seen for nearly a decade. The Normand Maximus is AMSC’s only vessel that is not a US-flag MR product tanker. It acquired the ship in May 2022 for $157m, $110m of which was two tranches of debt — $75m and the $35m. AMSC intends to raise the $35m potion by $10m. Financing costs for the vessel — which chief executive Pal Lothe Magnussen has said could bring in an annual Ebitda of $30m — dragged on AMSC earnings for the second consecutive quarter. The company reported a $4.3m adjusted profit for the first three months of 2023, even as leasing revenues jumped from $21.7m to $30.3m from the same period last year. It represented a drop from the $11.5m reported in the first quarter of 2022. What increased were finance expenses, which jumped to $12.2m from $7.5m, plus the flip in interest rate swaps from a $6.5m gain to an $800,000 loss year over year. “[The first quarter] represented our first full quarter with three of our Jones Act tankers on new bareboat contracts and Normand Maximus on bareboat contract to a subsidiary of Solstad Offshore,” said Magnussen, noting that Ebitda had jumped by 38% to $28.9m. “The Jones Act tanker market remains strong and Solstad recently announced a letter of intent for a new term contract for Normand Maximus. Long-term prospects for our fleet continue to look promising.” The three Jones Act tankers — vessels allowed to trade between points in the US — were on charter with Overseas Shipholding Group but were rechartered to Keystone Shipping when Keystone decided to evaluate its future business. The ships are the 46,800-dwt Seakay Star (built 2007), Seakay Valor and Seakay Sky (both built 2007). AMSC said the Seakay Valor went on special survey at the end of the first quarter and returned to trading in the second quarter. Kilde: Tradewinds
  • Dividend amount: USD 0.12 per share Last day including right: 29 May 2023 Ex-date: 30 May 2023 Record date: 31 May 2023 Payment date: on or about 8 June 2023 Date of approval: 23 May 2023
    AMSC, som inntil nylig gikk under navnet American Shipping Company, fikk et operasjonelt driftsresultat (ebit) på 18,1 millioner dollar i første kvartal, opp fra 12,4 millioner dollar samme periode året før. Det viser selskapets kvartalsrapport onsdag. Selskapet hadde et resultat før skatt på 4,3 millioner dollar i kvartalet, ned fra 11,5 millioner dollar i samme periode i fjor. Leieinntektene endte på 30,3 millioner dollar i kvartalet, opp fra 21,7 millioner dollar i første kvartal i 2022. Styret i selskapet har besluttet et kvartalsutbytte på 0,12 dollar per aksje. Hele Jones Act-tankflåten er for tiden sysselsatt på termin- og kortsiktige charteravtaler, som nå er på rundt 70.000 dollar per dag basert på nylige kontrakter. – Kombinasjonen av etterspørsel etter clean-produkter over hele USA, økende transportbehov for fornybart drivstoff og gunstige markedsforhold for transport av råolje innenlands, driver etterspørselssiden i Jones Act-markedet, står det i rapporten. – Tilbudssiden av markedet forblir stabilt med begrenset verftskapasitet og økende nybyggkostnader, noe som gjør det usannsynlig at nybygg kommer inn på markedet i årene som kommer. Kombinasjonen av sterk etterspørsel og stabilt tilbud vil sannsynligvis opprettholde et sterkt Jones Act-marked fremover. Den kontraktsfestede ordrereserven var 305 millioner dollar med en gjennomsnittlig vektet varighet på 3,3 år.
  • 5. huhtik.
    5. huhtik.
    AMC har fått gjeld å drasse på
    15. toukok.
    15. toukok.
    0,12 USD ca kr 1,26 ( kurs 10,50)
  • Lenge siden jeg har sett på AMSC. Usikkerheten (i fjor) rundt fornyelse av kontraktene er historie. Solid å se at 10 av 11 skip har kontrakt til minst 2025/26. Deler synet at både kurs/utbytte vil øke de neste årene.
Liity keskusteluun Sharevillessä
Liity intohimoisten treidaajien yhteisöön.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q1-osavuosiraportti
Vain PDF
10 päivää sitten

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2023 Q2-osavuosiraportti
23. elok.
Menneet tapahtumat
2023 Q1-osavuosiraportti24. toukok.
2022 Yhtiökokous25. huhtik.
2022 Vuosiraportti28. helmik.
2022 Q3-osavuosiraportti22. marrask. 2022
2022 Ylimääräinen yhtiökokous6. lokak. 2022
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

  • 25. toukok.
    25. toukok.
    Når det gjelder tilbudsiden i Jones Act markedet, er det slik at en må bygge skip i USA - dvs det er ikke tillatt å kjøpe skip utenfra inn i markedet? Tenker på sikkerhet for stabil inntjening.
    3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    Skipene må være bygget på amerikanske skipsverft. 
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Kjølen må være bygget på amerikanske verft.
  • https://www.tradewindsnews.com/tankers/amsc-looks-to-refinance-offshore-vessel-as-charterer-finds-the-ship-work/2-1-1455286
    AMSC is making moves around the offshore construction vessel it acquired last year. The Oslo-listed company said on Wednesday that it is looking to increase the size of one portion of the loan financing the 178-loa Normand Maximus (built 2016) while refinancing the entirety of the debt at some point this year. The ship is on bareboat charter to a Solstad Offshore subsidiary until 2027, and AMSC said Solstad had sub-chartered the vessel for a minimum of 490 days beginning in the first quarter of 2024. AMSC said the Normand Maximus had limited charter coverage in the fourth quarter of 2022 and the first quarter of 2023 and that Solstad had deferred charter payments with a balance of $9.5m as of 31 March. Solstad could defer up to $10m in payments with 12% interest, with those figures rising to $20m and 15% in the second quarter. “With Solstad Offshore’s current contract cover for the vessel, we expect the deferred charter payments to be repaid during 2023,” the company said. It added that the market for offshore services is experiencing activity not seen for nearly a decade. The Normand Maximus is AMSC’s only vessel that is not a US-flag MR product tanker. It acquired the ship in May 2022 for $157m, $110m of which was two tranches of debt — $75m and the $35m. AMSC intends to raise the $35m potion by $10m. Financing costs for the vessel — which chief executive Pal Lothe Magnussen has said could bring in an annual Ebitda of $30m — dragged on AMSC earnings for the second consecutive quarter. The company reported a $4.3m adjusted profit for the first three months of 2023, even as leasing revenues jumped from $21.7m to $30.3m from the same period last year. It represented a drop from the $11.5m reported in the first quarter of 2022. What increased were finance expenses, which jumped to $12.2m from $7.5m, plus the flip in interest rate swaps from a $6.5m gain to an $800,000 loss year over year. “[The first quarter] represented our first full quarter with three of our Jones Act tankers on new bareboat contracts and Normand Maximus on bareboat contract to a subsidiary of Solstad Offshore,” said Magnussen, noting that Ebitda had jumped by 38% to $28.9m. “The Jones Act tanker market remains strong and Solstad recently announced a letter of intent for a new term contract for Normand Maximus. Long-term prospects for our fleet continue to look promising.” The three Jones Act tankers — vessels allowed to trade between points in the US — were on charter with Overseas Shipholding Group but were rechartered to Keystone Shipping when Keystone decided to evaluate its future business. The ships are the 46,800-dwt Seakay Star (built 2007), Seakay Valor and Seakay Sky (both built 2007). AMSC said the Seakay Valor went on special survey at the end of the first quarter and returned to trading in the second quarter. Kilde: Tradewinds
  • Dividend amount: USD 0.12 per share Last day including right: 29 May 2023 Ex-date: 30 May 2023 Record date: 31 May 2023 Payment date: on or about 8 June 2023 Date of approval: 23 May 2023
    AMSC, som inntil nylig gikk under navnet American Shipping Company, fikk et operasjonelt driftsresultat (ebit) på 18,1 millioner dollar i første kvartal, opp fra 12,4 millioner dollar samme periode året før. Det viser selskapets kvartalsrapport onsdag. Selskapet hadde et resultat før skatt på 4,3 millioner dollar i kvartalet, ned fra 11,5 millioner dollar i samme periode i fjor. Leieinntektene endte på 30,3 millioner dollar i kvartalet, opp fra 21,7 millioner dollar i første kvartal i 2022. Styret i selskapet har besluttet et kvartalsutbytte på 0,12 dollar per aksje. Hele Jones Act-tankflåten er for tiden sysselsatt på termin- og kortsiktige charteravtaler, som nå er på rundt 70.000 dollar per dag basert på nylige kontrakter. – Kombinasjonen av etterspørsel etter clean-produkter over hele USA, økende transportbehov for fornybart drivstoff og gunstige markedsforhold for transport av råolje innenlands, driver etterspørselssiden i Jones Act-markedet, står det i rapporten. – Tilbudssiden av markedet forblir stabilt med begrenset verftskapasitet og økende nybyggkostnader, noe som gjør det usannsynlig at nybygg kommer inn på markedet i årene som kommer. Kombinasjonen av sterk etterspørsel og stabilt tilbud vil sannsynligvis opprettholde et sterkt Jones Act-marked fremover. Den kontraktsfestede ordrereserven var 305 millioner dollar med en gjennomsnittlig vektet varighet på 3,3 år.
  • 5. huhtik.
    5. huhtik.
    AMC har fått gjeld å drasse på
    15. toukok.
    15. toukok.
    0,12 USD ca kr 1,26 ( kurs 10,50)
  • Lenge siden jeg har sett på AMSC. Usikkerheten (i fjor) rundt fornyelse av kontraktene er historie. Solid å se at 10 av 11 skip har kontrakt til minst 2025/26. Deler synet at både kurs/utbytte vil øke de neste årene.
Liity keskusteluun Sharevillessä
Liity intohimoisten treidaajien yhteisöön.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Suljettu
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
700

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
200--
162--
241--
133--
102--
Vaihto (NOK)
1 235 871

Haluamme muistuttaa, että osakemarkkinat sekä antavat että ottavat. Vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Tunnusluvut

  • P/E
    -
  • P/E*
    -
  • P/B
    -
  • P/S
    -
  • Osinko/osake
    -
  • EPS
    -
  • Osinkotuotto/v
    -
  • EPS-kasvu*
    -
  • PEG
    -
*Perustuu ennusteeseen

Tilinpäätöstiedot

Morningstar fact sheet
Ei tietoja.

Tietoa yrityksestä

Ei tietoa saatavilla.
  • Yrityksen nimi
    -
  • Toimitusjohtaja
    -
  • Sähköposti
    -
  • Verkkosivut
    -
  • Pääkonttori
    -
  • Osakkeiden lukumäärä
    -
  • Markkina-arvo
    -

Tietoa instrumentista

  • Nimi
    AMSC ASA
  • ISIN
    NO0010272065
  • Sektori
    -
  • Toimiala
    -
  • Tunnus
    AMSC
  • Noteerauspäivä
    -
  • Omistajia Nordnetissä
    -
  • Lainoitusaste
    50%
  • Vakuusvaatimus
    150%
  • Shortattava
    Ei