Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Frontline

Frontline

239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK
239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK

Frontline

Frontline

239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK
239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK

Frontline

Frontline

239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK
239,20NOK
+1,44% (+3,40)
Tänään 
Ylin239,60
Alin235,80
Vaihto
54,1 MNOK
2025 Q3 -tulosraportti
17 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,62 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
246
Myynti
Määrä
686

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
16--
35--
33--
128--
220--
Ylin
239,6
VWAP
-
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758
VWAP
-
Ylin
239,6
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20258.12.
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 40 min sitten
    ·
    40 min sitten
    ·
    TDN comment - clipped from FA today: Frontline rises Monday 1.6 percent, but is still down around 9 percent last two weeks. The decline in crude oil tanker stocks since last week is due to falling risk appetite driven by increasing hopes for peace in the war between Russia and Ukraine, according to Clarksons Securities. From an investor perspective, positioning remains cautious, as very strong spot rates for tankers coincide with a narrative that geopolitical disruptions may be subsiding, the brokerage points out. "We believe the market places too much emphasis on hopes for peace between Russia and Ukraine and a possible reopening of the Red Sea as downside triggers for freight and ship values, and we see these as more gradual and manageable risks than current sentiment suggests. Prediction markets underpin this view and suggest low odds for a peace agreement between Russia and Ukraine in the short term or a rapid normalization in the Red Sea and Suez," the brokerage writes. Fearnley Securities points out that the VLCC spot rate for the Middle East-China route has averaged 101,000 dollars per day so far this quarter. The brokerage believes that if the current rate environment persists, it could provide upside in the estimates for crude oil tanker stocks. At the same time, it is noted that fixtures entered into now will largely affect earnings in the first quarter. "Even if the strengthening in rates – linked to buyers of Russian oil switching to compliant barrels – subsides, we believe that a contango and floating storage scenario is not priced in and could provide a real upside," Clarksons believes.
  • 1 t sitten
    1 t sitten
    Front Eira 140K Subs.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Absolutely incredible that the price isn't higher. Soon locked in 30kr dividend next 6 months
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    30 kr is ambitious, but not impossible. My estimate for Q4 is $1.125 (so a tiny bit under the 12-13 that pryp mentions), but Q1 is shaping up to be better. If we use USDNOK 10 and a 100% payout-ratio (for both Q4 and Q1), then we need to have $1.875 for Q1. From what I can see, we then need 94k/85k/61k (for VLCC, Suez and afra/LR2) - when ballast days are taken into account, mind you. A more likely (?) alternative - which also seems capable of providing this - is 110k/72k/40k
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    How has the rate level been so far in December, compared to the same December days in previous years? Are we generally high on rates now, but are expectations that they will seasonally go down in the coming weeks?
    42 min sitten
    ·
    42 min sitten
    ·
    If one assumes that the unrest in the market continues, then rates will remain high and possibly escalate. There is little to suggest that things will calm down between Ukraine and Russia.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    What was the dividend this time?
    Alle minuutti sitten
    ·
    Alle minuutti sitten
    ·
    Yes 2 kr is enough.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    I see that the freight rate is reported down 0.6 % from Thursday to Friday… to me it looks like the rates rose marginally..
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Both parts are correct :) If you measure in worldscale, we are slightly down, while if you measure in actual rates, it is up. I have always ignored world scale, so others may supplement/correct as I am on thin ice now, but it is a reference ("standardrate") that is best for measuring different routes against each other. World scale incorporates fuel costs for a route and shows how strong a route is in relation to costs (in relation to a reference), while TC is a selection of the actually concluded fixtures where fuel costs are kept separate.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
17 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,62 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 40 min sitten
    ·
    40 min sitten
    ·
    TDN comment - clipped from FA today: Frontline rises Monday 1.6 percent, but is still down around 9 percent last two weeks. The decline in crude oil tanker stocks since last week is due to falling risk appetite driven by increasing hopes for peace in the war between Russia and Ukraine, according to Clarksons Securities. From an investor perspective, positioning remains cautious, as very strong spot rates for tankers coincide with a narrative that geopolitical disruptions may be subsiding, the brokerage points out. "We believe the market places too much emphasis on hopes for peace between Russia and Ukraine and a possible reopening of the Red Sea as downside triggers for freight and ship values, and we see these as more gradual and manageable risks than current sentiment suggests. Prediction markets underpin this view and suggest low odds for a peace agreement between Russia and Ukraine in the short term or a rapid normalization in the Red Sea and Suez," the brokerage writes. Fearnley Securities points out that the VLCC spot rate for the Middle East-China route has averaged 101,000 dollars per day so far this quarter. The brokerage believes that if the current rate environment persists, it could provide upside in the estimates for crude oil tanker stocks. At the same time, it is noted that fixtures entered into now will largely affect earnings in the first quarter. "Even if the strengthening in rates – linked to buyers of Russian oil switching to compliant barrels – subsides, we believe that a contango and floating storage scenario is not priced in and could provide a real upside," Clarksons believes.
  • 1 t sitten
    1 t sitten
    Front Eira 140K Subs.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Absolutely incredible that the price isn't higher. Soon locked in 30kr dividend next 6 months
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    30 kr is ambitious, but not impossible. My estimate for Q4 is $1.125 (so a tiny bit under the 12-13 that pryp mentions), but Q1 is shaping up to be better. If we use USDNOK 10 and a 100% payout-ratio (for both Q4 and Q1), then we need to have $1.875 for Q1. From what I can see, we then need 94k/85k/61k (for VLCC, Suez and afra/LR2) - when ballast days are taken into account, mind you. A more likely (?) alternative - which also seems capable of providing this - is 110k/72k/40k
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    How has the rate level been so far in December, compared to the same December days in previous years? Are we generally high on rates now, but are expectations that they will seasonally go down in the coming weeks?
    42 min sitten
    ·
    42 min sitten
    ·
    If one assumes that the unrest in the market continues, then rates will remain high and possibly escalate. There is little to suggest that things will calm down between Ukraine and Russia.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    What was the dividend this time?
    Alle minuutti sitten
    ·
    Alle minuutti sitten
    ·
    Yes 2 kr is enough.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    I see that the freight rate is reported down 0.6 % from Thursday to Friday… to me it looks like the rates rose marginally..
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Both parts are correct :) If you measure in worldscale, we are slightly down, while if you measure in actual rates, it is up. I have always ignored world scale, so others may supplement/correct as I am on thin ice now, but it is a reference ("standardrate") that is best for measuring different routes against each other. World scale incorporates fuel costs for a route and shows how strong a route is in relation to costs (in relation to a reference), while TC is a selection of the actually concluded fixtures where fuel costs are kept separate.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
246
Myynti
Määrä
686

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
16--
35--
33--
128--
220--
Ylin
239,6
VWAP
-
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758
VWAP
-
Ylin
239,6
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20258.12.
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
17 päivää sitten50 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20258.12.
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,62 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 40 min sitten
    ·
    40 min sitten
    ·
    TDN comment - clipped from FA today: Frontline rises Monday 1.6 percent, but is still down around 9 percent last two weeks. The decline in crude oil tanker stocks since last week is due to falling risk appetite driven by increasing hopes for peace in the war between Russia and Ukraine, according to Clarksons Securities. From an investor perspective, positioning remains cautious, as very strong spot rates for tankers coincide with a narrative that geopolitical disruptions may be subsiding, the brokerage points out. "We believe the market places too much emphasis on hopes for peace between Russia and Ukraine and a possible reopening of the Red Sea as downside triggers for freight and ship values, and we see these as more gradual and manageable risks than current sentiment suggests. Prediction markets underpin this view and suggest low odds for a peace agreement between Russia and Ukraine in the short term or a rapid normalization in the Red Sea and Suez," the brokerage writes. Fearnley Securities points out that the VLCC spot rate for the Middle East-China route has averaged 101,000 dollars per day so far this quarter. The brokerage believes that if the current rate environment persists, it could provide upside in the estimates for crude oil tanker stocks. At the same time, it is noted that fixtures entered into now will largely affect earnings in the first quarter. "Even if the strengthening in rates – linked to buyers of Russian oil switching to compliant barrels – subsides, we believe that a contango and floating storage scenario is not priced in and could provide a real upside," Clarksons believes.
  • 1 t sitten
    1 t sitten
    Front Eira 140K Subs.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Absolutely incredible that the price isn't higher. Soon locked in 30kr dividend next 6 months
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    30 kr is ambitious, but not impossible. My estimate for Q4 is $1.125 (so a tiny bit under the 12-13 that pryp mentions), but Q1 is shaping up to be better. If we use USDNOK 10 and a 100% payout-ratio (for both Q4 and Q1), then we need to have $1.875 for Q1. From what I can see, we then need 94k/85k/61k (for VLCC, Suez and afra/LR2) - when ballast days are taken into account, mind you. A more likely (?) alternative - which also seems capable of providing this - is 110k/72k/40k
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    How has the rate level been so far in December, compared to the same December days in previous years? Are we generally high on rates now, but are expectations that they will seasonally go down in the coming weeks?
    42 min sitten
    ·
    42 min sitten
    ·
    If one assumes that the unrest in the market continues, then rates will remain high and possibly escalate. There is little to suggest that things will calm down between Ukraine and Russia.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    What was the dividend this time?
    Alle minuutti sitten
    ·
    Alle minuutti sitten
    ·
    Yes 2 kr is enough.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    I see that the freight rate is reported down 0.6 % from Thursday to Friday… to me it looks like the rates rose marginally..
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Both parts are correct :) If you measure in worldscale, we are slightly down, while if you measure in actual rates, it is up. I have always ignored world scale, so others may supplement/correct as I am on thin ice now, but it is a reference ("standardrate") that is best for measuring different routes against each other. World scale incorporates fuel costs for a route and shows how strong a route is in relation to costs (in relation to a reference), while TC is a selection of the actually concluded fixtures where fuel costs are kept separate.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
246
Myynti
Määrä
686

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
16--
35--
33--
128--
220--
Ylin
239,6
VWAP
-
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758
VWAP
-
Ylin
239,6
Alin
235,8
VaihtoMäärä
54,1 226 758

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt