Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Frontline

Frontline

237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK
237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK

Frontline

Frontline

237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK
237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK

Frontline

Frontline

237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK
237,20NOK
−1,62% (−3,90)
Tänään 
Ylin239,70
Alin236,00
Vaihto
92,1 MNOK
2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
434
Myynti
Määrä
619

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
133--
14--
697--
31--
65--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 46 min sitten
    ·
    46 min sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    12 min sitten
    ·
    12 min sitten
    ·
    It's starting to get a bit urgent 😃
  • 2 t sitten
    2 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    18 min sitten
    ·
    18 min sitten
    ·
    Just to clarify the term: ECO is the ticker for Okeanis Eco Tankers in the USA, while OET is the ticker on Oslo Børs. My point was not to mix companies, but that modern ECO/scrubber tonnage – whether it's FRO or OET – is well above average now. In today's market, it is ship specifications and timing that control TCE more than which logo is on the chimney.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    It's hovering around in no man's land these days..and it takes nothing to give it a push downwards.
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    Remember that spring 2024 was an inflated bubble that burst properly and the stock down over 50%....wouldn't use 2024 as a template, but rather as a learning experience by trying to understand why the stock rose so enormously and then burst even more. It seemed that "some" believed in huge rates throughout the low season - and then there were normally low rates followed by an unusually slow start to the winter season....while the forum here was overflowing with astronauts who bought in buckets and spades at 300+. I remember making some skeptical comments, which were mostly dismissed with accusations of trying to "bear" the stock, "having an agenda", talking it down (as if that were possible here on the forum for a stock with 9-digit daily turnover just in Oslo). Typical bubble world.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    VLCC AG-China still high.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    Today's only closing so far on TI is 98K. They don't post everything there. Something might come during the evening or tomorrow. A cautious and slightly skeptical increase in prices again. The futures market for those who would care about it looks like this. https://x.com/christankerfund/status/1998021318944620917 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009420836467108 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009795341652262
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    It should probably also be highlighted that this closing figure of 98.000$ is for 95 days. So, well into Q2.
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    The ship will probably pick up cargo in Brazil. I would assume the rates from there are lower than AG-China atm. She maintains 13.6 knots with a tailwind off Madagascar heading SW.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 46 min sitten
    ·
    46 min sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    12 min sitten
    ·
    12 min sitten
    ·
    It's starting to get a bit urgent 😃
  • 2 t sitten
    2 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    18 min sitten
    ·
    18 min sitten
    ·
    Just to clarify the term: ECO is the ticker for Okeanis Eco Tankers in the USA, while OET is the ticker on Oslo Børs. My point was not to mix companies, but that modern ECO/scrubber tonnage – whether it's FRO or OET – is well above average now. In today's market, it is ship specifications and timing that control TCE more than which logo is on the chimney.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    It's hovering around in no man's land these days..and it takes nothing to give it a push downwards.
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    Remember that spring 2024 was an inflated bubble that burst properly and the stock down over 50%....wouldn't use 2024 as a template, but rather as a learning experience by trying to understand why the stock rose so enormously and then burst even more. It seemed that "some" believed in huge rates throughout the low season - and then there were normally low rates followed by an unusually slow start to the winter season....while the forum here was overflowing with astronauts who bought in buckets and spades at 300+. I remember making some skeptical comments, which were mostly dismissed with accusations of trying to "bear" the stock, "having an agenda", talking it down (as if that were possible here on the forum for a stock with 9-digit daily turnover just in Oslo). Typical bubble world.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    VLCC AG-China still high.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    Today's only closing so far on TI is 98K. They don't post everything there. Something might come during the evening or tomorrow. A cautious and slightly skeptical increase in prices again. The futures market for those who would care about it looks like this. https://x.com/christankerfund/status/1998021318944620917 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009420836467108 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009795341652262
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    It should probably also be highlighted that this closing figure of 98.000$ is for 95 days. So, well into Q2.
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    The ship will probably pick up cargo in Brazil. I would assume the rates from there are lower than AG-China atm. She maintains 13.6 knots with a tailwind off Madagascar heading SW.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
434
Myynti
Määrä
619

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
133--
14--
697--
31--
65--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 46 min sitten
    ·
    46 min sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    12 min sitten
    ·
    12 min sitten
    ·
    It's starting to get a bit urgent 😃
  • 2 t sitten
    2 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    18 min sitten
    ·
    18 min sitten
    ·
    Just to clarify the term: ECO is the ticker for Okeanis Eco Tankers in the USA, while OET is the ticker on Oslo Børs. My point was not to mix companies, but that modern ECO/scrubber tonnage – whether it's FRO or OET – is well above average now. In today's market, it is ship specifications and timing that control TCE more than which logo is on the chimney.
  • 3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    It's hovering around in no man's land these days..and it takes nothing to give it a push downwards.
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    2 t sitten · Muokattu
    ·
    Remember that spring 2024 was an inflated bubble that burst properly and the stock down over 50%....wouldn't use 2024 as a template, but rather as a learning experience by trying to understand why the stock rose so enormously and then burst even more. It seemed that "some" believed in huge rates throughout the low season - and then there were normally low rates followed by an unusually slow start to the winter season....while the forum here was overflowing with astronauts who bought in buckets and spades at 300+. I remember making some skeptical comments, which were mostly dismissed with accusations of trying to "bear" the stock, "having an agenda", talking it down (as if that were possible here on the forum for a stock with 9-digit daily turnover just in Oslo). Typical bubble world.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    17 t sitten
    ·
    VLCC AG-China still high.
  • 18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    Today's only closing so far on TI is 98K. They don't post everything there. Something might come during the evening or tomorrow. A cautious and slightly skeptical increase in prices again. The futures market for those who would care about it looks like this. https://x.com/christankerfund/status/1998021318944620917 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009420836467108 https://x.com/MakaiMarine/status/1998009795341652262
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    It should probably also be highlighted that this closing figure of 98.000$ is for 95 days. So, well into Q2.
    18 t sitten
    ·
    18 t sitten
    ·
    The ship will probably pick up cargo in Brazil. I would assume the rates from there are lower than AG-China atm. She maintains 13.6 knots with a tailwind off Madagascar heading SW.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
434
Myynti
Määrä
619

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
133--
14--
697--
31--
65--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
236
VaihtoMäärä
92,1 389 216

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt