2025 Q3 -tulosraportti
22 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Viimeisin osinko
4,72 %Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
898
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Ylin
234,9VWAP
Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
VWAP
Ylin
234,9Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 27.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sitten·23 t sitten · MuokattuThis is the point several overlook - that the enormous quantities of oil on water are due to friction because of ongoing "trouble" due to US sanctions, and we (and the shipowners) know that this friction will eventually disappear. It is NOT contango-based, only friction-based. This oil will eventually find its port and the system will adapt to the sanctions, as always, with lower friction as a result. For these reasons, rates are "artificially" high now, and the shipowners know this, which is why they are eager to fix ships now well into next year without pushing rates further.
- ·1 päivä sittenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K These are, by the way, the 3 vessel classes fro owns. Some of fro's LR2s probably sail as aframax at a slightly higher rate.
- ·1 päivä sittenNot particularly surprising, but a ceasefire/peace in Ukraine seems to be a long way off. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- 1 päivä sitten1 päivä sittenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=461 päivä sitten1 päivä sittenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2025 Q3 -tulosraportti
22 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Viimeisin osinko
4,72 %Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sitten·23 t sitten · MuokattuThis is the point several overlook - that the enormous quantities of oil on water are due to friction because of ongoing "trouble" due to US sanctions, and we (and the shipowners) know that this friction will eventually disappear. It is NOT contango-based, only friction-based. This oil will eventually find its port and the system will adapt to the sanctions, as always, with lower friction as a result. For these reasons, rates are "artificially" high now, and the shipowners know this, which is why they are eager to fix ships now well into next year without pushing rates further.
- ·1 päivä sittenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K These are, by the way, the 3 vessel classes fro owns. Some of fro's LR2s probably sail as aframax at a slightly higher rate.
- ·1 päivä sittenNot particularly surprising, but a ceasefire/peace in Ukraine seems to be a long way off. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- 1 päivä sitten1 päivä sittenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=461 päivä sitten1 päivä sittenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
898
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Ylin
234,9VWAP
Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
VWAP
Ylin
234,9Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 27.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
2025 Q3 -tulosraportti
22 päivää sitten50 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 27.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
0,19 USD/osake
Viimeisin osinko
4,72 %Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sitten·23 t sitten · MuokattuThis is the point several overlook - that the enormous quantities of oil on water are due to friction because of ongoing "trouble" due to US sanctions, and we (and the shipowners) know that this friction will eventually disappear. It is NOT contango-based, only friction-based. This oil will eventually find its port and the system will adapt to the sanctions, as always, with lower friction as a result. For these reasons, rates are "artificially" high now, and the shipowners know this, which is why they are eager to fix ships now well into next year without pushing rates further.
- ·1 päivä sittenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K These are, by the way, the 3 vessel classes fro owns. Some of fro's LR2s probably sail as aframax at a slightly higher rate.
- ·1 päivä sittenNot particularly surprising, but a ceasefire/peace in Ukraine seems to be a long way off. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- 1 päivä sitten1 päivä sittenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=461 päivä sitten1 päivä sittenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
100
Myynti
Määrä
898
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Ylin
234,9VWAP
Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
VWAP
Ylin
234,9Alin
229,7VaihtoMäärä
179,4 769 431
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt





