Q3-osavuosiraportti
UUTTA
1 päivä sitten‧50 min
0,36 USD/osake
Viimeisin osinko
4,32 %Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
235
Myynti
Määrä
200
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 867 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 400 | - | - | ||
| 450 | - | - | ||
| 99 | - | - |
Ylin
264,8VWAP
Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
VWAP
Ylin
264,8Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2024 Yhtiökokous | 12.12. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·16 t sittenhttps://www.finansavisen.no/shipping/2025/11/21/8308991/frontline-sjefen-verdiene-kan-fa-et-voldsomt-loft Frontline CEO: – Values can get a tremendous boost With today's tanker rates, Frontline CEO Lars Barstad believes that the expression for VLCC, "Very Large Cash Cow", is relevant for ships that are on the water. – This can give the values a tremendous boost, he says. The tanker market has been extremely strong in the past month with high earnings in both the VLCC and suezmax markets. Frontline has 41 VLCCs, 23 suezmaxes and 18 aframaxes in its fleet. The rates for the three different ship types are, according to Clarksons, at 128,500, 81,100 and 54,000 dollars a day, while Frontline has a cash break-even rate for its fleet of 25,900 dollars a day. – The scenario that is now unfolding is what Frontline has positioned itself for over the past four years. It was clear early on that with the general age profile of the fleet, the order book was too small to handle oil demand growth. Remember that many believed the world had reached the peak of oil consumption in two thousand and nineteen; this seemed somewhat naive to us and has proven to be wrong, says Frontline CEO Lars Barstad Tanker fleet is shrinking The tanker fleet has shrunk over the past three years due to aging as well as departure for sanctioned oil transport, and with the behavioral changes, especially for India, regarding Russian oil, as well as increased production in Latin America and from Opec, this has given an exponential effect for tankers. Frontline's CEO believes this can continue. RATE SURGE: Rates in the VLCC market are now up to over 120,000 dollars a day. Photo: Hyundai Heavy Industries – It seems optimistic to envision a sustained VLCC market with rates over 100,000 dollars a day, but we compare the period we are now entering with the same period from 2002 to 2008, and if we adjust for inflation, there is plenty of upside potential compared to those figures, says Barstad.
- 18 t sitten18 t sittenFrom presentation: High utilization amidst strong oil exports and positive change in trade lanes. • Limited growth in the compliant tanker fleet, as sanctioned trade demands more tonnage. • Overall age profile is key, despite populated orderbooks, effective fleet growth remains muted. • Firm refining margins lends support to the entire crude complex, as the winter market is upon us. • Potential over supply of oil may yield interesting trading developments for oil, and shipping. • **Frontline prepared to offer outsized shareholder returns with our efficient spot exposed fleet.**
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q3-osavuosiraportti
UUTTA
1 päivä sitten‧50 min
0,36 USD/osake
Viimeisin osinko
4,32 %Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·16 t sittenhttps://www.finansavisen.no/shipping/2025/11/21/8308991/frontline-sjefen-verdiene-kan-fa-et-voldsomt-loft Frontline CEO: – Values can get a tremendous boost With today's tanker rates, Frontline CEO Lars Barstad believes that the expression for VLCC, "Very Large Cash Cow", is relevant for ships that are on the water. – This can give the values a tremendous boost, he says. The tanker market has been extremely strong in the past month with high earnings in both the VLCC and suezmax markets. Frontline has 41 VLCCs, 23 suezmaxes and 18 aframaxes in its fleet. The rates for the three different ship types are, according to Clarksons, at 128,500, 81,100 and 54,000 dollars a day, while Frontline has a cash break-even rate for its fleet of 25,900 dollars a day. – The scenario that is now unfolding is what Frontline has positioned itself for over the past four years. It was clear early on that with the general age profile of the fleet, the order book was too small to handle oil demand growth. Remember that many believed the world had reached the peak of oil consumption in two thousand and nineteen; this seemed somewhat naive to us and has proven to be wrong, says Frontline CEO Lars Barstad Tanker fleet is shrinking The tanker fleet has shrunk over the past three years due to aging as well as departure for sanctioned oil transport, and with the behavioral changes, especially for India, regarding Russian oil, as well as increased production in Latin America and from Opec, this has given an exponential effect for tankers. Frontline's CEO believes this can continue. RATE SURGE: Rates in the VLCC market are now up to over 120,000 dollars a day. Photo: Hyundai Heavy Industries – It seems optimistic to envision a sustained VLCC market with rates over 100,000 dollars a day, but we compare the period we are now entering with the same period from 2002 to 2008, and if we adjust for inflation, there is plenty of upside potential compared to those figures, says Barstad.
- 18 t sitten18 t sittenFrom presentation: High utilization amidst strong oil exports and positive change in trade lanes. • Limited growth in the compliant tanker fleet, as sanctioned trade demands more tonnage. • Overall age profile is key, despite populated orderbooks, effective fleet growth remains muted. • Firm refining margins lends support to the entire crude complex, as the winter market is upon us. • Potential over supply of oil may yield interesting trading developments for oil, and shipping. • **Frontline prepared to offer outsized shareholder returns with our efficient spot exposed fleet.**
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
235
Myynti
Määrä
200
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 867 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 400 | - | - | ||
| 450 | - | - | ||
| 99 | - | - |
Ylin
264,8VWAP
Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
VWAP
Ylin
264,8Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2024 Yhtiökokous | 12.12. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q3-osavuosiraportti
UUTTA
1 päivä sitten‧50 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2024 Yhtiökokous | 12.12. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 21.11. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
| 2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
0,36 USD/osake
Viimeisin osinko
4,32 %Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·16 t sittenhttps://www.finansavisen.no/shipping/2025/11/21/8308991/frontline-sjefen-verdiene-kan-fa-et-voldsomt-loft Frontline CEO: – Values can get a tremendous boost With today's tanker rates, Frontline CEO Lars Barstad believes that the expression for VLCC, "Very Large Cash Cow", is relevant for ships that are on the water. – This can give the values a tremendous boost, he says. The tanker market has been extremely strong in the past month with high earnings in both the VLCC and suezmax markets. Frontline has 41 VLCCs, 23 suezmaxes and 18 aframaxes in its fleet. The rates for the three different ship types are, according to Clarksons, at 128,500, 81,100 and 54,000 dollars a day, while Frontline has a cash break-even rate for its fleet of 25,900 dollars a day. – The scenario that is now unfolding is what Frontline has positioned itself for over the past four years. It was clear early on that with the general age profile of the fleet, the order book was too small to handle oil demand growth. Remember that many believed the world had reached the peak of oil consumption in two thousand and nineteen; this seemed somewhat naive to us and has proven to be wrong, says Frontline CEO Lars Barstad Tanker fleet is shrinking The tanker fleet has shrunk over the past three years due to aging as well as departure for sanctioned oil transport, and with the behavioral changes, especially for India, regarding Russian oil, as well as increased production in Latin America and from Opec, this has given an exponential effect for tankers. Frontline's CEO believes this can continue. RATE SURGE: Rates in the VLCC market are now up to over 120,000 dollars a day. Photo: Hyundai Heavy Industries – It seems optimistic to envision a sustained VLCC market with rates over 100,000 dollars a day, but we compare the period we are now entering with the same period from 2002 to 2008, and if we adjust for inflation, there is plenty of upside potential compared to those figures, says Barstad.
- 18 t sitten18 t sittenFrom presentation: High utilization amidst strong oil exports and positive change in trade lanes. • Limited growth in the compliant tanker fleet, as sanctioned trade demands more tonnage. • Overall age profile is key, despite populated orderbooks, effective fleet growth remains muted. • Firm refining margins lends support to the entire crude complex, as the winter market is upon us. • Potential over supply of oil may yield interesting trading developments for oil, and shipping. • **Frontline prepared to offer outsized shareholder returns with our efficient spot exposed fleet.**
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
235
Myynti
Määrä
200
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 867 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 400 | - | - | ||
| 450 | - | - | ||
| 99 | - | - |
Ylin
264,8VWAP
Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
VWAP
Ylin
264,8Alin
248,7VaihtoMäärä
559,7 2 170 016
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt





