Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Frontline

Frontline

232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK
232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK

Frontline

Frontline

232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK
232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK

Frontline

Frontline

232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK
232,70NOK
−3,48% (−8,40)
Päätöskurssi
Ylin239,70
Alin232,70
Vaihto
248 MNOK
2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
420
Myynti
Määrä
150

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
455--
115--
854--
646--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Less of a beating across the pond today
  • 4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    The Yankees seem to be afraid that FRO will go to the bottom if there are no interest rate cuts.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    The dollar weakens with interest rate cuts, do we want that?
  • 5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Tuesday's first closing ticks in at 109K.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    What kind of ship?
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    and also 139K actually.
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Chatgpt is not psychic, but still fun to run through some analyses and see if it's correct or not. Analyzed the fall the weekend before it happened, and it was quite correct.
  • 9 t sitten
    9 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    9 t sitten
    ·
    9 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    The point is good. At the same time, and not related to the above, we see great variation in rates depending on timing and destination, where OET (ECO:)) has an advantage - in bad markets with solid overcapacity there are much lower differences - i.e. NOW it is, to draw a parallel, "stock picking" (OET) in tanker shipping compared to "buying the index" (FRO due to fleet size).
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min
0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Less of a beating across the pond today
  • 4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    The Yankees seem to be afraid that FRO will go to the bottom if there are no interest rate cuts.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    The dollar weakens with interest rate cuts, do we want that?
  • 5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Tuesday's first closing ticks in at 109K.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    What kind of ship?
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    and also 139K actually.
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Chatgpt is not psychic, but still fun to run through some analyses and see if it's correct or not. Analyzed the fall the weekend before it happened, and it was quite correct.
  • 9 t sitten
    9 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    9 t sitten
    ·
    9 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    The point is good. At the same time, and not related to the above, we see great variation in rates depending on timing and destination, where OET (ECO:)) has an advantage - in bad markets with solid overcapacity there are much lower differences - i.e. NOW it is, to draw a parallel, "stock picking" (OET) in tanker shipping compared to "buying the index" (FRO due to fleet size).
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
420
Myynti
Määrä
150

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
455--
115--
854--
646--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
18 päivää sitten50 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti21.11.
2025 Q2 -tulosraportti29.8.
2025 Q1 -tulosraportti23.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
2024 Q3 -tulosraportti27.11.2024
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,19 USD/osake
Irtoamispäivä 12.12.
4,59 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Less of a beating across the pond today
  • 4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    The Yankees seem to be afraid that FRO will go to the bottom if there are no interest rate cuts.
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    The dollar weakens with interest rate cuts, do we want that?
  • 5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Tuesday's first closing ticks in at 109K.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    What kind of ship?
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    and also 139K actually.
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Everything chat gpt comes with must be taken with a pinch of salt, but I have asked x number of questions, analyzed one after the other, chatgpt is quite optimistic towards ex-day, in short: "Frontline can reach 260–270 NOK towards ex-day because strong investor interest, high spot tanker rates and technical buy signals create buying pressure before the dividend." It would be quite fun if it develops that way (even though I know very well that it is not necessarily the case)
    1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    Chatgpt is not psychic, but still fun to run through some analyses and see if it's correct or not. Analyzed the fall the weekend before it happened, and it was quite correct.
  • 9 t sitten
    9 t sitten
    Arctic: “The #tanker #market opened the week on a steady note with modest changes in benchmark rates for #crude cargoes. VLCC rates continue to hold in the USD 100-120k/d range, depending on voyage and vessel specifics.” 11:04 AM · Dec 9, 2025
    9 t sitten
    ·
    9 t sitten
    ·
    The VLCC market "100–120k/d" is actually an underreporting now. The old C-segment +15-year vessels are doing 140–150k/d RV TCE on AG–India(!), see Quantum Harmony from yesterday. For modern ECO-scrubber VLCCs (FRO/OET-type), realized TCE is significantly higher: AG–China: WS 124–126 = 120–135k/d AG–India: Modern vessels: 145–165k/d (The C-vessel got 145k/d…) Wafr–China: 107–112k/d Bahrain–Singapore / triangulation: 150k+ in several cases This is not a 100–120-market. It is a 120–160-market for quality tonnage – and it is these rates that control the bottom line at Frontline, Okeanis and the modern pools. "Bull-case" stands solid.
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    6 t sitten · Muokattu
    ·
    The point is good. At the same time, and not related to the above, we see great variation in rates depending on timing and destination, where OET (ECO:)) has an advantage - in bad markets with solid overcapacity there are much lower differences - i.e. NOW it is, to draw a parallel, "stock picking" (OET) in tanker shipping compared to "buying the index" (FRO due to fleet size).
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
420
Myynti
Määrä
150

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
455--
115--
854--
646--
Ylin
239,7
VWAP
-
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400
VWAP
-
Ylin
239,7
Alin
232,7
VaihtoMäärä
248 1 055 400

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt