Q2-osavuosiraportti
34 päivää sitten‧27 min
3,5897 NOK/osake
Viimeisin osinko
8,92 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 122
Myynti
Määrä
941
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
34 | - | - | ||
252 | - | - | ||
26 | - | - | ||
128 | - | - | ||
129 | - | - |
Ylin
230VWAP
Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
VWAP
Ylin
230Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 t sitten·Yhdysvaltain markkinat saattavat tasaantua, riippuen kauppiaiden väittämistä volyymeista, joiden mukaan Arb East on suljettu. Toivotaan, että trendi kääntyy. Ongelmana on nyt toiminnan puute Meg-markkinoilla, sillä useita laivoja on varaamatta lokakuun toiselle vuosikymmenelle, ja lastia on tuskin jäljellä ennen kolmatta vuosikymmentä, eli laivoja on ylitarjontaa. Kiinalaiset ja korealaiset lähtevät viikon päästä, mikä kannustaa rahtaajia pidättäytymään ja asettamaan uuden rahtitason. Vaikea sanoa, kuinka alas, mutta näemme pian, kun NSRP, CPC ja Formosa antavat markkinoilla noteerauksia Meg-laivoille Vietnamiin/Taiwaniin. Tästä tulee hyvä testi. Tarvitsemme Atlantin ja Meg-laivaston rahtimäärien toimivan samanaikaisesti kääntääksemme lyhyen aikavälin vauhdin. Ei ole hienoa nähdä niin monta yli 15 vuotta vanhaa laivaa saatavilla olevien laivojen joukossa.... kauppa käy edelleen helposti... ja saamme hyvää palkkaa.
- 3 t sitten·Teille, jotka muistatte: onko FRO laskussa vai voidaanko odottaa nousua?2 t sitten · Muokattu·Edessämme on sesonkiaika, ja osakekurssi on jo odotusten mukaisesti korkealla tasolla, mutta loppukesä on tuonut tavallista korkeampia hintoja ja OPEC kasvattaa volyymeja jatkuvasti, mikä on lisännyt laivojen kysyntää. Nyt on sanottava, että viime vuoden sesonkiaika (talvi) oli suuri pettymys ja osakekurssi putosi kuin kivi muutamassa kuukaudessa 320:stä 140:een. Jos näin tapahtuu uudelleen, en usko niin OPECin tuotannon kasvun vuoksi, mutta tämä on erittäin epävakaa osake. Ennustan sen olevan 250 marraskuun aikana, joten katsotaan, mitä osinkoja tulee kolmannelta ja neljänneltä neljännekseltä... Mutta tämä on henkilökohtainen arvioni, eikä osakevinkki :-)
- 18 t sitten·Toimitus kääntyy nousuun Yhdysvalloissa. Vihreä valo vilkkuu nyt, NAT nousi lähes 6 %.
- 19 t sitten·Oslo (Infront TDN Direkt): Fearnleysin sulkemislistan mukaan tiistaina ilmoitettiin 13 VLCC:n sulkemisesta. Lähi-idästä Kiinaan suuntautuvan rahtiliikenteen hinta oli 89,78 pistettä maailmanlaajuisesti, mikä on 7,6 prosenttia vähemmän kuin edellisessä sulkemisraportissa. Laskenut korkealta tasolta. Kultainen viikko Kiinassa. Eräänlainen kiinalainen kollektiivinen loma. He ovat jopa meitä parempia siinä, etteivät he saa mitään aikaan lomien aikana. Tämä koskee myös öljylastin varaamista.18 t sitten·Tämä 76 000 / 40 päivää "Asconan" kanssa epäonnistui https://app.tankersinternational.com/fixtures/84d1f78d-96c2-45b1-a3d8-eba79d4c0b35 Nyt "Ascona" yrittää uudelleen 26 000 / 37 päivää https://app.tankersinternational.com/fixtures/0d7c5645-3fc4-4619-b999-0cc4b55aa9a1 Eikö olekin ihanaa...17 t sitten·Front Dee epäonnistui. Ed kommentoi sitä näin: https://x.com/ed_fin/status/1973420854764773760
- 19 t sitten·Saudi-Arabian on saatava laivaliikennettä... he tuottavat enemmän19 t sitten·Mutta kuka ostaa? Kiina käyttää vähemmän öljyä ja on rakentanut valtavia öljyn varastointilaitoksia viime vuosina. Heillä ei ole enää paljon ylimääräistä varastointikapasiteettia. Vuonna 2026 sitä on vähän. Kiinalaisilla on puhetta 43 varjolaivastosta (VLCC) kelluvaan varastointiin. Öljy on edelleen liian kallista laajamittaiseen kelluvaan varastointiin, toisin sanoen ei ole contangoa; ja korkeat hinnat tekevät "valtavirran VLCC:iden" käytöstä varastointiin epähoukuttelevaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
34 päivää sitten‧27 min
3,5897 NOK/osake
Viimeisin osinko
8,92 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 t sitten·Yhdysvaltain markkinat saattavat tasaantua, riippuen kauppiaiden väittämistä volyymeista, joiden mukaan Arb East on suljettu. Toivotaan, että trendi kääntyy. Ongelmana on nyt toiminnan puute Meg-markkinoilla, sillä useita laivoja on varaamatta lokakuun toiselle vuosikymmenelle, ja lastia on tuskin jäljellä ennen kolmatta vuosikymmentä, eli laivoja on ylitarjontaa. Kiinalaiset ja korealaiset lähtevät viikon päästä, mikä kannustaa rahtaajia pidättäytymään ja asettamaan uuden rahtitason. Vaikea sanoa, kuinka alas, mutta näemme pian, kun NSRP, CPC ja Formosa antavat markkinoilla noteerauksia Meg-laivoille Vietnamiin/Taiwaniin. Tästä tulee hyvä testi. Tarvitsemme Atlantin ja Meg-laivaston rahtimäärien toimivan samanaikaisesti kääntääksemme lyhyen aikavälin vauhdin. Ei ole hienoa nähdä niin monta yli 15 vuotta vanhaa laivaa saatavilla olevien laivojen joukossa.... kauppa käy edelleen helposti... ja saamme hyvää palkkaa.
- 3 t sitten·Teille, jotka muistatte: onko FRO laskussa vai voidaanko odottaa nousua?2 t sitten · Muokattu·Edessämme on sesonkiaika, ja osakekurssi on jo odotusten mukaisesti korkealla tasolla, mutta loppukesä on tuonut tavallista korkeampia hintoja ja OPEC kasvattaa volyymeja jatkuvasti, mikä on lisännyt laivojen kysyntää. Nyt on sanottava, että viime vuoden sesonkiaika (talvi) oli suuri pettymys ja osakekurssi putosi kuin kivi muutamassa kuukaudessa 320:stä 140:een. Jos näin tapahtuu uudelleen, en usko niin OPECin tuotannon kasvun vuoksi, mutta tämä on erittäin epävakaa osake. Ennustan sen olevan 250 marraskuun aikana, joten katsotaan, mitä osinkoja tulee kolmannelta ja neljänneltä neljännekseltä... Mutta tämä on henkilökohtainen arvioni, eikä osakevinkki :-)
- 18 t sitten·Toimitus kääntyy nousuun Yhdysvalloissa. Vihreä valo vilkkuu nyt, NAT nousi lähes 6 %.
- 19 t sitten·Oslo (Infront TDN Direkt): Fearnleysin sulkemislistan mukaan tiistaina ilmoitettiin 13 VLCC:n sulkemisesta. Lähi-idästä Kiinaan suuntautuvan rahtiliikenteen hinta oli 89,78 pistettä maailmanlaajuisesti, mikä on 7,6 prosenttia vähemmän kuin edellisessä sulkemisraportissa. Laskenut korkealta tasolta. Kultainen viikko Kiinassa. Eräänlainen kiinalainen kollektiivinen loma. He ovat jopa meitä parempia siinä, etteivät he saa mitään aikaan lomien aikana. Tämä koskee myös öljylastin varaamista.18 t sitten·Tämä 76 000 / 40 päivää "Asconan" kanssa epäonnistui https://app.tankersinternational.com/fixtures/84d1f78d-96c2-45b1-a3d8-eba79d4c0b35 Nyt "Ascona" yrittää uudelleen 26 000 / 37 päivää https://app.tankersinternational.com/fixtures/0d7c5645-3fc4-4619-b999-0cc4b55aa9a1 Eikö olekin ihanaa...17 t sitten·Front Dee epäonnistui. Ed kommentoi sitä näin: https://x.com/ed_fin/status/1973420854764773760
- 19 t sitten·Saudi-Arabian on saatava laivaliikennettä... he tuottavat enemmän19 t sitten·Mutta kuka ostaa? Kiina käyttää vähemmän öljyä ja on rakentanut valtavia öljyn varastointilaitoksia viime vuosina. Heillä ei ole enää paljon ylimääräistä varastointikapasiteettia. Vuonna 2026 sitä on vähän. Kiinalaisilla on puhetta 43 varjolaivastosta (VLCC) kelluvaan varastointiin. Öljy on edelleen liian kallista laajamittaiseen kelluvaan varastointiin, toisin sanoen ei ole contangoa; ja korkeat hinnat tekevät "valtavirran VLCC:iden" käytöstä varastointiin epähoukuttelevaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 122
Myynti
Määrä
941
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
34 | - | - | ||
252 | - | - | ||
26 | - | - | ||
128 | - | - | ||
129 | - | - |
Ylin
230VWAP
Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
VWAP
Ylin
230Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
34 päivää sitten‧27 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 28.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 29.8. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 28.2. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 27.11.2024 | |
2023 Yhtiökokous | 30.9.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
3,5897 NOK/osake
Viimeisin osinko
8,92 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 t sitten·Yhdysvaltain markkinat saattavat tasaantua, riippuen kauppiaiden väittämistä volyymeista, joiden mukaan Arb East on suljettu. Toivotaan, että trendi kääntyy. Ongelmana on nyt toiminnan puute Meg-markkinoilla, sillä useita laivoja on varaamatta lokakuun toiselle vuosikymmenelle, ja lastia on tuskin jäljellä ennen kolmatta vuosikymmentä, eli laivoja on ylitarjontaa. Kiinalaiset ja korealaiset lähtevät viikon päästä, mikä kannustaa rahtaajia pidättäytymään ja asettamaan uuden rahtitason. Vaikea sanoa, kuinka alas, mutta näemme pian, kun NSRP, CPC ja Formosa antavat markkinoilla noteerauksia Meg-laivoille Vietnamiin/Taiwaniin. Tästä tulee hyvä testi. Tarvitsemme Atlantin ja Meg-laivaston rahtimäärien toimivan samanaikaisesti kääntääksemme lyhyen aikavälin vauhdin. Ei ole hienoa nähdä niin monta yli 15 vuotta vanhaa laivaa saatavilla olevien laivojen joukossa.... kauppa käy edelleen helposti... ja saamme hyvää palkkaa.
- 3 t sitten·Teille, jotka muistatte: onko FRO laskussa vai voidaanko odottaa nousua?2 t sitten · Muokattu·Edessämme on sesonkiaika, ja osakekurssi on jo odotusten mukaisesti korkealla tasolla, mutta loppukesä on tuonut tavallista korkeampia hintoja ja OPEC kasvattaa volyymeja jatkuvasti, mikä on lisännyt laivojen kysyntää. Nyt on sanottava, että viime vuoden sesonkiaika (talvi) oli suuri pettymys ja osakekurssi putosi kuin kivi muutamassa kuukaudessa 320:stä 140:een. Jos näin tapahtuu uudelleen, en usko niin OPECin tuotannon kasvun vuoksi, mutta tämä on erittäin epävakaa osake. Ennustan sen olevan 250 marraskuun aikana, joten katsotaan, mitä osinkoja tulee kolmannelta ja neljänneltä neljännekseltä... Mutta tämä on henkilökohtainen arvioni, eikä osakevinkki :-)
- 18 t sitten·Toimitus kääntyy nousuun Yhdysvalloissa. Vihreä valo vilkkuu nyt, NAT nousi lähes 6 %.
- 19 t sitten·Oslo (Infront TDN Direkt): Fearnleysin sulkemislistan mukaan tiistaina ilmoitettiin 13 VLCC:n sulkemisesta. Lähi-idästä Kiinaan suuntautuvan rahtiliikenteen hinta oli 89,78 pistettä maailmanlaajuisesti, mikä on 7,6 prosenttia vähemmän kuin edellisessä sulkemisraportissa. Laskenut korkealta tasolta. Kultainen viikko Kiinassa. Eräänlainen kiinalainen kollektiivinen loma. He ovat jopa meitä parempia siinä, etteivät he saa mitään aikaan lomien aikana. Tämä koskee myös öljylastin varaamista.18 t sitten·Tämä 76 000 / 40 päivää "Asconan" kanssa epäonnistui https://app.tankersinternational.com/fixtures/84d1f78d-96c2-45b1-a3d8-eba79d4c0b35 Nyt "Ascona" yrittää uudelleen 26 000 / 37 päivää https://app.tankersinternational.com/fixtures/0d7c5645-3fc4-4619-b999-0cc4b55aa9a1 Eikö olekin ihanaa...17 t sitten·Front Dee epäonnistui. Ed kommentoi sitä näin: https://x.com/ed_fin/status/1973420854764773760
- 19 t sitten·Saudi-Arabian on saatava laivaliikennettä... he tuottavat enemmän19 t sitten·Mutta kuka ostaa? Kiina käyttää vähemmän öljyä ja on rakentanut valtavia öljyn varastointilaitoksia viime vuosina. Heillä ei ole enää paljon ylimääräistä varastointikapasiteettia. Vuonna 2026 sitä on vähän. Kiinalaisilla on puhetta 43 varjolaivastosta (VLCC) kelluvaan varastointiin. Öljy on edelleen liian kallista laajamittaiseen kelluvaan varastointiin, toisin sanoen ei ole contangoa; ja korkeat hinnat tekevät "valtavirran VLCC:iden" käytöstä varastointiin epähoukuttelevaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 122
Myynti
Määrä
941
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
34 | - | - | ||
252 | - | - | ||
26 | - | - | ||
128 | - | - | ||
129 | - | - |
Ylin
230VWAP
Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
VWAP
Ylin
230Alin
225,1VaihtoMäärä
73,4 322 369
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt