Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Himalaya Shipping

Himalaya Shipping

85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK
85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK

Himalaya Shipping

Himalaya Shipping

85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK
85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK

Himalaya Shipping

Himalaya Shipping

85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK
85,00NOK
−0,47% (−0,40)
Päätöskurssi
Ylin85,00
Alin82,90
Vaihto
12,6 MNOK
Q3-osavuosiraportti
16 päivää sitten14 min
0,7062 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,39 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
38
Myynti
Määrä
1 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
115--
22--
349--
74--
Ylin
85
VWAP
-
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308
VWAP
-
Ylin
85
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4-osavuosiraportti
10.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti6.11.
2025 Q2-osavuosiraportti8.8.
2025 Q1-osavuosiraportti22.5.
2024 Yhtiökokous21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti20.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 15 t sitten
    ·
    15 t sitten
    ·
    BCI about 30295 (+50) MTD approx 27170
    12 t sitten
    ·
    12 t sitten
    ·
    Phenomenal rate to go into the weekend with - it will take a lot for us not to set a new dividend record now for November 🥳
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,244 +90 MTD 26,948 YTD 19,922 '25 balance 27,000
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The peak has probably been reached this time around.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    They are earning good money now. It is shaping up for the November dividend to be a record with over 1NOK.
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,154 +994 MTD 26,694 YTD 19,876 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Braemar shows forwards, i.e., freight agreements in the future, while BCI is the present Possibly AI explains it more accurately: .In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.) Through brokers or clearing houses like ICE or CME. If you wish, I can also give a concrete example of how an FFA trade works in practice. In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.)
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    BCI today: 29,160 +1,563 MTD 26,406 YTD 19,830 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Merry Christmas!👍🫡
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    A significant increase in capesize rates ensures that the Baltic Dry Index On Tuesday, capesize rates rise 5.7 percent to 29,200 dollars. Kamsarmax rates fall 0.5 percent to 17,000 dollars, while ultramax rates rise 1.1 percent to 18,000 dollars, according to Clarksons. Over the last week, capesize rates have climbed 10.2 percent, while they are up 12.7 percent over the last month. Will counteract seasonal weakness "Guinea's new Simandou iron ore project sent its first cargo this month, and although the ramp-up will take time, these volumes will begin to counteract the usual seasonal weakness in the first quarter because their rainy season is opposite to Brazil's," writes Clarksons in a report. The Baltic Dry Index rises 2.9 percent The Baltic Dry Index, which shows the earnings level for the transport of dry bulk such as coal, grain, and iron ore, rises 2.9 percent to 2,216 points. The index, which is prepared by the London-based Baltic Exchange, reached an all-time high on May 20, 2008, when it reached 11,793 points, while an all-time low occurred on February 10, 2016, when it was down to 290 points. The Baltic Dry Index is considered an indicator of global economic activity, as it reflects the demand for the transport of raw materials.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
16 päivää sitten14 min
0,7062 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,39 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 15 t sitten
    ·
    15 t sitten
    ·
    BCI about 30295 (+50) MTD approx 27170
    12 t sitten
    ·
    12 t sitten
    ·
    Phenomenal rate to go into the weekend with - it will take a lot for us not to set a new dividend record now for November 🥳
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,244 +90 MTD 26,948 YTD 19,922 '25 balance 27,000
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The peak has probably been reached this time around.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    They are earning good money now. It is shaping up for the November dividend to be a record with over 1NOK.
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,154 +994 MTD 26,694 YTD 19,876 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Braemar shows forwards, i.e., freight agreements in the future, while BCI is the present Possibly AI explains it more accurately: .In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.) Through brokers or clearing houses like ICE or CME. If you wish, I can also give a concrete example of how an FFA trade works in practice. In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.)
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    BCI today: 29,160 +1,563 MTD 26,406 YTD 19,830 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Merry Christmas!👍🫡
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    A significant increase in capesize rates ensures that the Baltic Dry Index On Tuesday, capesize rates rise 5.7 percent to 29,200 dollars. Kamsarmax rates fall 0.5 percent to 17,000 dollars, while ultramax rates rise 1.1 percent to 18,000 dollars, according to Clarksons. Over the last week, capesize rates have climbed 10.2 percent, while they are up 12.7 percent over the last month. Will counteract seasonal weakness "Guinea's new Simandou iron ore project sent its first cargo this month, and although the ramp-up will take time, these volumes will begin to counteract the usual seasonal weakness in the first quarter because their rainy season is opposite to Brazil's," writes Clarksons in a report. The Baltic Dry Index rises 2.9 percent The Baltic Dry Index, which shows the earnings level for the transport of dry bulk such as coal, grain, and iron ore, rises 2.9 percent to 2,216 points. The index, which is prepared by the London-based Baltic Exchange, reached an all-time high on May 20, 2008, when it reached 11,793 points, while an all-time low occurred on February 10, 2016, when it was down to 290 points. The Baltic Dry Index is considered an indicator of global economic activity, as it reflects the demand for the transport of raw materials.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
38
Myynti
Määrä
1 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
115--
22--
349--
74--
Ylin
85
VWAP
-
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308
VWAP
-
Ylin
85
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4-osavuosiraportti
10.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti6.11.
2025 Q2-osavuosiraportti8.8.
2025 Q1-osavuosiraportti22.5.
2024 Yhtiökokous21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti20.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
16 päivää sitten14 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4-osavuosiraportti
10.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti6.11.
2025 Q2-osavuosiraportti8.8.
2025 Q1-osavuosiraportti22.5.
2024 Yhtiökokous21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti20.2.
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,7062 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,39 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 15 t sitten
    ·
    15 t sitten
    ·
    BCI about 30295 (+50) MTD approx 27170
    12 t sitten
    ·
    12 t sitten
    ·
    Phenomenal rate to go into the weekend with - it will take a lot for us not to set a new dividend record now for November 🥳
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,244 +90 MTD 26,948 YTD 19,922 '25 balance 27,000
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The peak has probably been reached this time around.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    They are earning good money now. It is shaping up for the November dividend to be a record with over 1NOK.
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    @HimalayaShip: BCI today: 30,154 +994 MTD 26,694 YTD 19,876 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    2 päivää sitten · Muokattu
    ·
    Braemar shows forwards, i.e., freight agreements in the future, while BCI is the present Possibly AI explains it more accurately: .In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.) Through brokers or clearing houses like ICE or CME. If you wish, I can also give a concrete example of how an FFA trade works in practice. In shipping, FFA (often written «FfA») means Forward Freight Agreement. Forward Freight Agreement (FFA) – briefly explained An FFA is a financial derivative contract used in the shipping market to hedge or speculate in future freight rates. It does not give the right to an actual ship or cargo – it is cash-settled. What is FFA used for? Hedging: Shipping companies protect themselves against a fall in freight rates. Speculation: Traders can bet on whether rates go up or down. Future price determination: Brokers and participants get a market-based «price signal» based on expected rates. Typical markets FFAs are often traded on: Baltic Exchange routes (e.g., Capesize, Panamax, Supramax, tanker routes etc.)
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    BCI today: 29,160 +1,563 MTD 26,406 YTD 19,830 '25 balance 28,000
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Merry Christmas!👍🫡
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    A significant increase in capesize rates ensures that the Baltic Dry Index On Tuesday, capesize rates rise 5.7 percent to 29,200 dollars. Kamsarmax rates fall 0.5 percent to 17,000 dollars, while ultramax rates rise 1.1 percent to 18,000 dollars, according to Clarksons. Over the last week, capesize rates have climbed 10.2 percent, while they are up 12.7 percent over the last month. Will counteract seasonal weakness "Guinea's new Simandou iron ore project sent its first cargo this month, and although the ramp-up will take time, these volumes will begin to counteract the usual seasonal weakness in the first quarter because their rainy season is opposite to Brazil's," writes Clarksons in a report. The Baltic Dry Index rises 2.9 percent The Baltic Dry Index, which shows the earnings level for the transport of dry bulk such as coal, grain, and iron ore, rises 2.9 percent to 2,216 points. The index, which is prepared by the London-based Baltic Exchange, reached an all-time high on May 20, 2008, when it reached 11,793 points, while an all-time low occurred on February 10, 2016, when it was down to 290 points. The Baltic Dry Index is considered an indicator of global economic activity, as it reflects the demand for the transport of raw materials.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
38
Myynti
Määrä
1 000

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
11--
115--
22--
349--
74--
Ylin
85
VWAP
-
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308
VWAP
-
Ylin
85
Alin
82,9
VaihtoMäärä
12,6 150 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt