Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK
5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK
5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK
5,90NOK
−1,01% (−0,06)
Päätöskurssi
Ylin5,92
Alin5,80
Vaihto
0,1 MNOK
2025 Q3 -tulosraportti
11 päivää sitten28 min
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,14 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
20 250
Myynti
Määrä
17 699

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
14--
36--
858--
3 942--
21--
Ylin
5,92
VWAP
-
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
VWAP
-
Ylin
5,92
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti28.11.
2025 Q3 -tulosraportti27.11.
2025 Q2 -tulosraportti26.8.
2025 Q1 -tulosraportti26.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    What do you think? Are they buying one ship at the price of 3 of the ships they sold?
    4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations. Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet. Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    We know you are satisfied mithra. You are always satisfied with Jin Shipping. I know you have been a shareholder for very many years. I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028. We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years. Himalaya now. Good luck in Jin
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    The dry bulk index is strong. The situation in Asia is particularly interesting.
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    BULK: BALTIC DRY INDEX +9.42% TO 2,845 POINTS
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Where did you find that?
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions. They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity. Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else. External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains. I myself see the case as a "deep value low risk" example. The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
    10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    But what will you do then ????
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
11 päivää sitten28 min
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,14 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    What do you think? Are they buying one ship at the price of 3 of the ships they sold?
    4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations. Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet. Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    We know you are satisfied mithra. You are always satisfied with Jin Shipping. I know you have been a shareholder for very many years. I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028. We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years. Himalaya now. Good luck in Jin
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    The dry bulk index is strong. The situation in Asia is particularly interesting.
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    BULK: BALTIC DRY INDEX +9.42% TO 2,845 POINTS
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Where did you find that?
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions. They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity. Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else. External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains. I myself see the case as a "deep value low risk" example. The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
    10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    But what will you do then ????
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
20 250
Myynti
Määrä
17 699

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
14--
36--
858--
3 942--
21--
Ylin
5,92
VWAP
-
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
VWAP
-
Ylin
5,92
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti28.11.
2025 Q3 -tulosraportti27.11.
2025 Q2 -tulosraportti26.8.
2025 Q1 -tulosraportti26.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
11 päivää sitten28 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti28.11.
2025 Q3 -tulosraportti27.11.
2025 Q2 -tulosraportti26.8.
2025 Q1 -tulosraportti26.5.
2024 Q4 -tulosraportti28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,14 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    What do you think? Are they buying one ship at the price of 3 of the ships they sold?
    4 t sitten
    ·
    4 t sitten
    ·
    I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations. Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet. Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    We know you are satisfied mithra. You are always satisfied with Jin Shipping. I know you have been a shareholder for very many years. I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028. We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years. Himalaya now. Good luck in Jin
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    The dry bulk index is strong. The situation in Asia is particularly interesting.
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
  • 4.12.
    ·
    4.12.
    ·
    IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    BULK: BALTIC DRY INDEX +9.42% TO 2,845 POINTS
    5.12.
    ·
    5.12.
    ·
    Where did you find that?
  • 3.12.
    ·
    3.12.
    ·
    For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions. They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity. Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else. External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains. I myself see the case as a "deep value low risk" example. The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
    10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    But what will you do then ????
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
20 250
Myynti
Määrä
17 699

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
14--
36--
858--
3 942--
21--
Ylin
5,92
VWAP
-
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
VWAP
-
Ylin
5,92
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt