JINHUI SHIPPING AND TRANSPORTATION(JIN)
(JIN)
Q4-osavuosiraportti
57 päivää sitten‧24 min
0,00 NOK/osake
Irtoamispvm. 27. toukok.
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
11
Myynti
Määrä
5 000
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Vaihto (NOK)
-Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2023 Yhtiökokous | 24. toukok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2023 Q4-osavuosiraportti | 27. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 29. marrask. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 28. elok. 2023 | |
2023 Q1-osavuosiraportti | 31. toukok. 2023 | |
2022 Yhtiökokous | 24. toukok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q4-osavuosiraportti
57 päivää sitten‧24 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2023 Yhtiökokous | 24. toukok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2023 Q4-osavuosiraportti | 27. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 29. marrask. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 28. elok. 2023 | |
2023 Q1-osavuosiraportti | 31. toukok. 2023 | |
2022 Yhtiökokous | 24. toukok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 17. huhtik.17. huhtik.Her er det muligens oppside som venter den tolmodige.22 t sitten22 t sittenBørsverdien er litt over 600 M NOK. Selskapsverdien er ca 5 ganger høyere..
- 11. huhtik.11. huhtik.En rekke innsidekjøp nå den siste tiden. Ikke enorme volum akkurat, men tenker fortsatt det er positivt?12. huhtik.12. huhtik.En to års avtale for innleie av et skip ,bygd i 2016, for 16500 dollar dagen. Pr idag virker det ikke akkurat som noe kupp . Ratene i Asia idag , hvor de benytter stort sett hele flåten, er under 15.000 . De må ha stor tro på fremtiden.
- 23. helmik.23. helmik.Tror resultatet for Q4 -23 blir triste greier. Men -24 bør bli mye bedre. Tipper det capekjøpet de gjorde i begynnelsen av februar, som de sikkert hadde forhandlet om en god stund, kan gi en god gevinst om de velger å selge det senere i år. Men i dette caset er det tålmodighet som gjelder.3. huhtik.3. huhtik.Q1-24 blir vesentlig bedre enn Q4 -23. Men det er ikke sikkert det er tilstrekkelig til å svinge selskapet over i grønt. Selv tipper jeg resultatet blir liggende mellom 0 til -4 mill. Det kan svekke egenkapitalen ytterlige en liten krone pr aksje. Men pga avskrivningene vil cash flowen allievel være positiv, med 3- 7 mill . Det avgjørende for kursinnhentingen blir utviklingen av ratene i Q2. Skal vi legge historien til grunn, betyr det at vi kan vente en økning i ratene. Selskapet bør derfor svinge over i grønt fra Q2. Rateøkningene(hvis det skjer) vil gså øke skipsverdiene , altså de reelle aktivaverdiene i selskapets balanse. Med utgangspunkt i kr 32-33 pr aksje i bokført kapital, fastholder jeg fortsatt mitt syn på at dette er en billig aksje rundt kr 6-6.50. Men det er selvsagt ingen anbefaling til noen om å kjøpe. Risikoen er stor, bla pga manglende tillit til eiernes disposisjoner. I tillegg har selskapet i løpet av de siste 12 månedene opplevd at en rekke norske investorer har kjøpt og solgt ganske store poster. Mykland gikk inn med over 700.000 aksjer og er nå ute av top 20 lista, antakelig med tap. Så har vi fått inn Silvercoin, Colorado og Finnbergåsen. Jeg tipper dette også er kortsiktige investeringer gjort i håp om en kvikk gevinst. Så her kan det fort bli veldig volatilt.
- 11. helmik.11. helmik.Ikke helt fersk men god lesing - https://www.bimco.org/news/market_analysis/2024/20240124-smoo-bulk. Ser ut som supramax og panamax får nedgang. We are slightly more cautious on the outlook for freight rates, as we currently expect limited demand growth. This would particularly impact the panamax segment, where a significant decline in coal shipments could lead to weaker freight rates. We estimate that over half of the cargo transported by panamax ships in 2023 was coal. Low fleet growth in the capesize and handysize segments could support freight rates during 2024 and 2025. On the contrary, high panamax and supramax deliveries could pressure freight rates in these segments.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q4-osavuosiraportti
57 päivää sitten‧24 min
0,00 NOK/osake
Irtoamispvm. 27. toukok.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
0,00 NOK/osake
Irtoamispvm. 27. toukok.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 17. huhtik.17. huhtik.Her er det muligens oppside som venter den tolmodige.22 t sitten22 t sittenBørsverdien er litt over 600 M NOK. Selskapsverdien er ca 5 ganger høyere..
- 11. huhtik.11. huhtik.En rekke innsidekjøp nå den siste tiden. Ikke enorme volum akkurat, men tenker fortsatt det er positivt?12. huhtik.12. huhtik.En to års avtale for innleie av et skip ,bygd i 2016, for 16500 dollar dagen. Pr idag virker det ikke akkurat som noe kupp . Ratene i Asia idag , hvor de benytter stort sett hele flåten, er under 15.000 . De må ha stor tro på fremtiden.
- 23. helmik.23. helmik.Tror resultatet for Q4 -23 blir triste greier. Men -24 bør bli mye bedre. Tipper det capekjøpet de gjorde i begynnelsen av februar, som de sikkert hadde forhandlet om en god stund, kan gi en god gevinst om de velger å selge det senere i år. Men i dette caset er det tålmodighet som gjelder.3. huhtik.3. huhtik.Q1-24 blir vesentlig bedre enn Q4 -23. Men det er ikke sikkert det er tilstrekkelig til å svinge selskapet over i grønt. Selv tipper jeg resultatet blir liggende mellom 0 til -4 mill. Det kan svekke egenkapitalen ytterlige en liten krone pr aksje. Men pga avskrivningene vil cash flowen allievel være positiv, med 3- 7 mill . Det avgjørende for kursinnhentingen blir utviklingen av ratene i Q2. Skal vi legge historien til grunn, betyr det at vi kan vente en økning i ratene. Selskapet bør derfor svinge over i grønt fra Q2. Rateøkningene(hvis det skjer) vil gså øke skipsverdiene , altså de reelle aktivaverdiene i selskapets balanse. Med utgangspunkt i kr 32-33 pr aksje i bokført kapital, fastholder jeg fortsatt mitt syn på at dette er en billig aksje rundt kr 6-6.50. Men det er selvsagt ingen anbefaling til noen om å kjøpe. Risikoen er stor, bla pga manglende tillit til eiernes disposisjoner. I tillegg har selskapet i løpet av de siste 12 månedene opplevd at en rekke norske investorer har kjøpt og solgt ganske store poster. Mykland gikk inn med over 700.000 aksjer og er nå ute av top 20 lista, antakelig med tap. Så har vi fått inn Silvercoin, Colorado og Finnbergåsen. Jeg tipper dette også er kortsiktige investeringer gjort i håp om en kvikk gevinst. Så her kan det fort bli veldig volatilt.
- 11. helmik.11. helmik.Ikke helt fersk men god lesing - https://www.bimco.org/news/market_analysis/2024/20240124-smoo-bulk. Ser ut som supramax og panamax får nedgang. We are slightly more cautious on the outlook for freight rates, as we currently expect limited demand growth. This would particularly impact the panamax segment, where a significant decline in coal shipments could lead to weaker freight rates. We estimate that over half of the cargo transported by panamax ships in 2023 was coal. Low fleet growth in the capesize and handysize segments could support freight rates during 2024 and 2025. On the contrary, high panamax and supramax deliveries could pressure freight rates in these segments.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
11
Myynti
Määrä
5 000
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Vaihto (NOK)
-Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2023 Yhtiökokous | 24. toukok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2023 Q4-osavuosiraportti | 27. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 29. marrask. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 28. elok. 2023 | |
2023 Q1-osavuosiraportti | 31. toukok. 2023 | |
2022 Yhtiökokous | 24. toukok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr