Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations.
Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet.
Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
We know you are satisfied mithra.
You are always satisfied with Jin Shipping.
I know you have been a shareholder for very many years.
I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028.
We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years.
Himalaya now.
Good luck in Jin
Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS
Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions.
They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity.
Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else.
External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains.
I myself see the case as a "deep value low risk" example.
The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
tänään klo 08.36
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF A VESSEL
2 joulu 04.14
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
28 marras 07.00
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 28 NOVEMBER 2025
28 marras 04.10
∙
Lehdistötiedote
JIN: THIRD QUARTER AND NINE-MONTH REPORT FOR THE QUARTER AND NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2025
24 marras 10.25
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
18 marras 04.20
∙
Osakeuutinen
JIN: Financial calendar
28 loka 08.38
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 syys 11.22
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF THREE VESSELS
4 syys 10.26
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
26 elo 06.55
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 26 AUGUST 2025
26 elo 04.11
∙
Lehdistötiedote
JIN: SECOND QUARTER AND HALF YEARLY REPORT FOR THE QUARTER AND SIX MONTHS ENDED 30 JUNE 2025
14 elo 05.41
∙
Osakeuutinen
JIN: Financial calendar
6 elo 09.03
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
23 heinä 09.42
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
4 heinä 09.37
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 kesä 12.31
∙
Lehdistötiedote
JIN: THE SALE AND LEASEBACK ARRANGEMENTS
30 touko 02.08
∙
Lehdistötiedote
JIN: Ex dividend USD0.03 today
28 touko 03.55
∙
Lehdistötiedote
JIN: 2025 ANNUAL GENERAL MEETING
26 touko 06.49
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 26 MAY 2025
26 touko 04.09
∙
Lehdistötiedote
JIN: FIRST QUARTER REPORT FOR THE QUARTER ENDED 31 MARCH 2025
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
2025 Q3 -tulosraportti
11 päivää sitten28 min
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,14 %Tuotto/v
Näytä
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
tänään klo 08.36
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF A VESSEL
2 joulu 04.14
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
28 marras 07.00
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 28 NOVEMBER 2025
28 marras 04.10
∙
Lehdistötiedote
JIN: THIRD QUARTER AND NINE-MONTH REPORT FOR THE QUARTER AND NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2025
24 marras 10.25
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
18 marras 04.20
∙
Osakeuutinen
JIN: Financial calendar
28 loka 08.38
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 syys 11.22
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF THREE VESSELS
4 syys 10.26
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
26 elo 06.55
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 26 AUGUST 2025
26 elo 04.11
∙
Lehdistötiedote
JIN: SECOND QUARTER AND HALF YEARLY REPORT FOR THE QUARTER AND SIX MONTHS ENDED 30 JUNE 2025
14 elo 05.41
∙
Osakeuutinen
JIN: Financial calendar
6 elo 09.03
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
23 heinä 09.42
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
4 heinä 09.37
∙
Lehdistötiedote
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 kesä 12.31
∙
Lehdistötiedote
JIN: THE SALE AND LEASEBACK ARRANGEMENTS
30 touko 02.08
∙
Lehdistötiedote
JIN: Ex dividend USD0.03 today
28 touko 03.55
∙
Lehdistötiedote
JIN: 2025 ANNUAL GENERAL MEETING
26 touko 06.49
∙
Lehdistötiedote
CONFERENCE CALL - 26 MAY 2025
26 touko 04.09
∙
Lehdistötiedote
JIN: FIRST QUARTER REPORT FOR THE QUARTER ENDED 31 MARCH 2025
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations.
Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet.
Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
We know you are satisfied mithra.
You are always satisfied with Jin Shipping.
I know you have been a shareholder for very many years.
I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028.
We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years.
Himalaya now.
Good luck in Jin
Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS
Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions.
They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity.
Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else.
External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains.
I myself see the case as a "deep value low risk" example.
The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
20 250
5,74
Myynti
Määrä
6
17 699
Viimeisimmät kaupat
Näytä enemmän
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
5,9
14
-
-
5,9
36
-
-
5,9
858
-
-
5,9
3 942
-
-
5,9
21
-
-
Ylin
5,92
VWAP
-
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
VWAP
-
Ylin
5,92
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Näytä kaikki
Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti
28.11.
2025 Q3 -tulosraportti
27.11.
2025 Q2 -tulosraportti
26.8.
2025 Q1 -tulosraportti
26.5.
2024 Q4 -tulosraportti
28.2.
Datan lähde: FactSet, Quartr
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
0,3065 NOK/osake
Viimeisin osinko
5,14 %Tuotto/v
Näytä
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
I think it is very good and completely in line with the strategy to renew and streamline the fleet for future operations.
Payment for this ship will not come until the end of 2027 and 2028. The cash flow from existing ships will to a large extent this this capital requirement. In addition, the capital market will gain increased confidence in the company's ability to service loans through a modern and efficient fleet.
Only tap12 and GMMMT will probably have a completely different view on the transaction. And that's perfectly fine.
We know you are satisfied mithra.
You are always satisfied with Jin Shipping.
I know you have been a shareholder for very many years.
I hope you get paid from this ship in 2027 or in 2028.
We also know that Gogl, Bel and 2020 gave the shareholders fairy tale returns last 3-5 years.
Himalaya now.
Good luck in Jin
Which route is it that has the greatest significance for jin for what fearnpulse reports, is it the South China - Indonesia route? It has risen nicely recently, but was higher in August
Took a look at it, and actually have a few shares in JIN now. With three Capesize and strong rates in East Asia, one can hope for the situation a bit going forward.
IF ONE BELIEVES IN TECHNICAL ANALYSIS
Jinhui Shipping and Transportation has broken up through the ceiling of a falling trend channel in the medium term. This initially indicates a weaker falling pace, or the initiation of a more horizontal development. The stock gave a buy signal from an inverse head and shoulders formation with the break up through the resistance at 5.99. Further increase to 6.51 or more is signaled. The stock is testing the support at approximately 6.00 kroner. This should give an upward reaction. A break down through 6.00 kroner will trigger a sell signal.
For the Ng family, the highest priority is to maintain control over the company and to survive regardless of market conditions.
They bring with them the experiences from when Genco tried to buy control, the market downturn in 2014-16 when they had to sell almost half the fleet, and the covid pandemic in 20-21 which dramatically reduced activity.
Therefore, they prioritize a strong balance sheet, good liquidity, and a competitive fleet above all else.
External investors will decide the share price. The family will not use the company's funds to secure us external extraordinary gains.
I myself see the case as a "deep value low risk" example.
The current discount is more than large enough to provide a satisfactory dividend yield given the upside.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
20 250
5,74
Myynti
Määrä
6
17 699
Viimeisimmät kaupat
Näytä enemmän
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
5,9
14
-
-
5,9
36
-
-
5,9
858
-
-
5,9
3 942
-
-
5,9
21
-
-
Ylin
5,92
VWAP
-
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
VWAP
-
Ylin
5,92
Alin
5,8
VaihtoMäärä
0,1 15 975
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.