Huomasin virheen tai vanhentunutta tietoa "Tietoa yhtiöstä"-osiossa. Mihin voin ilmoittaa siitä?
Nordnetissä näkyvät pohjoismaisten yhtiöiden yhtiökuvaukset tulevat Millistream-nimisestä palvelusta. Jos edustat yhtiötä jonka kuvaus näkyy Nordnetin palvelussa, voit olla suoraan yhteydessä Millistreamiin tietojen päivittämiseksi. Huomioi, että Millistream asettaa suhteellisen tiukat kriteerit sille miltä kuvauksen tulisi näyttää. Katso kriteerit tästä (PDF).
Jos haluat, että Nordnetin ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset asiakkaat näkevät kuvauksen omilla kielillään (tai englanniksi), kannattaa toimittaa samalla myös kyseiset kieliversiot. Esimerkiksi Nokian yrityskuvaus näkyy Nordnetissä suomalaisille suomeksi, ruotsalaisille ruotsiksi ja norjalaisille sekä tanskalaisille englanniksi.
Millistreamiin voi olla yhteydessä osoitteessa content@millistream.com. Kannattaa lähettää pyyntö työsähköpostistasi, niin Millistream tunnistaa sinut yhtiön edustajaksi.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän salkkuni/tilini arvo-osuustilinumeron?
- Miksi Nordnet ei enää tarjoa Infront Web Traderia?
- Mitä tapahtuu pörssin avaus- ja päätöshuutokaupoissa?
- Mistä löydän salkkunumeroni?
- Miten vaihdan salkusta toiseen?
- En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?
- Miten tilaan Nordnetin uutiskirjeen?
- Käyttääkö Nordnet digitaalisia postilaatikoita, kuten OmaPostia ja Kivraa?
- Onko verkkopalveluun saatavilla korkean kontrastin tilaa? (värisokeus, muut näköongelmat)
- Miten asetan markkinointikiellon?