Huomasin virheen tai vanhentunutta tietoa "Tietoa yhtiöstä"-osiossa. Mihin voin ilmoittaa siitä?
Nordnetissä näkyvät pohjoismaisten yhtiöiden yhtiökuvaukset tulevat Millistream-nimisestä palvelusta. Jos edustat yhtiötä jonka kuvaus näkyy Nordnetin palvelussa, voit olla suoraan yhteydessä Millistreamiin tietojen päivittämiseksi. Huomioi, että Millistream asettaa suhteellisen tiukat kriteerit sille miltä kuvauksen tulisi näyttää. Katso kriteerit tästä (PDF).
Jos haluat, että Nordnetin ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset asiakkaat näkevät kuvauksen omilla kielillään (tai englanniksi), kannattaa toimittaa samalla myös kyseiset kieliversiot. Esimerkiksi Nokian yrityskuvaus näkyy Nordnetissä suomalaisille suomeksi, ruotsalaisille ruotsiksi ja norjalaisille sekä tanskalaisille englanniksi.
Millistreamiin voi olla yhteydessä osoitteessa content@millistream.com. Kannattaa lähettää pyyntö työsähköpostistasi, niin Millistream tunnistaa sinut yhtiön edustajaksi.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän salkkuni/tilini arvo-osuustilinumeron?
- Mistä löydän salkkunumeroni?
- Miksi Nordnet ei enää tarjoa Infront Web Traderia?
- Mitä tapahtuu pörssin avaus- ja päätöshuutokaupoissa?
- Miten vaihdan salkusta toiseen?
- Miten tilaan Nordnetin uutiskirjeen?
- Onko verkkopalveluun saatavilla korkean kontrastin tilaa? (värisokeus, muut näköongelmat)
- Miten asetan markkinointikiellon?
- En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?
- Käyttääkö Nordnet digitaalisia postilaatikoita, kuten OmaPostia ja Kivraa?