Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?

Jos olet tilannut Nordnetin aamukirjeen tai uutiskirjeen, mutta et saa niitä, suosittelemme tarkistamaan seuraavat asiat.

1: Ohjautuvatko viestit roskapostivälilehdelle?

Tarkista sähköpostipalvelusi Roskaposti ("Spam")- ja Tarjoukset ("Promotions")-välilehdet. Jos löydät Nordnetin lähettämät kyseisiltä välilehdiltä, voit siirtää ne takaisin sähköpostisi pääkansioon ("Ensisijainen", "Saapuneet", "Inbox" tai "Primary").

Riippuen sähköpostisovelluksestasi tämä onnistuu yleensä klikkaamalla roskapostivälilehdellä olevaa sähköpostia hiiren oikealla näppäimellä tai puhelinta käyttäessä painamalla pitkään kyseistä sähköpostia, jolloin esiin ilmestyy valikko. Valitse sitten "Siirrä"/"Move to" ja valitse kohteeksi sähköpostipalvelusi pääkansio. Sähköpostijärjestelmä yleensä ehdottaa tässä vaiheessa, että Nordnetin lähettämät viestit voidaan jatkossa ohjata suoraan sähköpostisi pääkansioon.

2: Oletko kieltänyt markkinointiviestinnän Nordnetiltä?

Jos olet merkinnyt kaiken Nordnetin lähettämän viestinnän roskapostiksi sähköpostijärjestelmässäsi, mitkään Nordnetin lähettämät viestit eivät välttämättä pääse enää läpi. Tarkista sähköpostijärjestelmäsi roskapostiasetukset.

Sama pätee, jos olet klikannut Nordnetin lähettämän sähköpostiviestin alaosasta löytyvää linkkiä "Kiellä sähköpostimarkkinointiviestit" ja tämän jälkeen "Peruuta kaikkien tilaus". Tällöin et saa edes sellaisia viestejä, jotka olet varta vasten tilannut, kuten aamukirjettä. Lue lisää markkinointikiellon asettamisesta.

3: Onko sähköpostisi tila lopussa?

Kolmas mahdollinen syy sähköpostien "hukkumiseen" on, että sähköpostikansiosi tila on lopussa. Järjestä Saapuneet-kansiosi viestit kokojärjestykseen ja poista eniten tilaa vievät vanhat viestit tehdäksesi tilaa uusille viesteille.