En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?
Jos olet tilannut Nordnetin aamukirjeen tai uutiskirjeen, mutta niitä ei vain kuulu, suosittelemme tarkistamaan sähköpostipalvelusi Roskaposti ("Spam")- ja Tarjoukset ("Promotions")-välilehdet. Jos löydät Nordnetin lähettämät viestit sieltä, voit siirtää ne takaisin sähköpostisi pääkansioon ("Ensisijainen", "Saapuneet", "Inbox" tai "Primary"). Riippuen sähköpostisovelluksestasi tämä onnistuu yleensä klikkaamalla väärässä kansiossa olevaa sähköpostia hiiren oikealla näppäimellä tai puhelinta käyttäessä painamalla pitkään kyseistä sähköpostia, jolloin esiin ilmestyy valikko. Valitse sitten "Siirrä"/"Move to" ja valitse kohteeksi sähköpostipalvelusi pääkansio. Sähköpostijärjestelmä yleensä ehdottaa tässä vaiheessa, että Nordnetin lähettämät viestit voidaan jatkossa ohjata suoraan sähköpostisi pääkansioon. Toinen mahdollinen syy sähköpostien "hukkumiseen" on, että sähköpostikansiosi tila on lopussa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän salkkuni/tilini arvo-osuustilinumeron?
- Mistä löydän salkkunumeroni?
- Miksi Nordnet ei enää tarjoa Infront Web Traderia?
- Mitä tapahtuu pörssin avaus- ja päätöshuutokaupoissa?
- Miten vaihdan salkusta toiseen?
- Miten tilaan Nordnetin uutiskirjeen?
- Huomasin virheen tai vanhentunutta tietoa "Tietoa yhtiöstä"-osiossa. Mihin voin ilmoittaa siitä?
- Onko verkkopalveluun saatavilla korkean kontrastin tilaa? (värisokeus, muut näköongelmat)
- Miten asetan markkinointikiellon?
- Käyttääkö Nordnet digitaalisia postilaatikoita, kuten OmaPostia ja Kivraa?