Käyttääkö Nordnet digitaalisia postilaatikoita, kuten OmaPostia ja Kivraa?
Nordnet viestii asiakkaille pääsääntöisesti verkkopalvelun viestikeskuksen kautta.
Joskus meillä voi olla tarve tavoittaa asiakkaitamme myös kirjeitse. Tiettyjä kirjeitä ja raportteja varten Nordnet on ottanut käyttöön Postin tarjoaman OmaPosti-palvelun ja Kivran digipostipalvelun. Niissä tapauksissa, jos sinulla on käytössä OmaPosti tai Kivra, voit saada kirjeen sähköisesti digipostina paperisen kirjeen sijaan. Näin kirjeen vastaanottaminen on nopeampaa ja ympäristöystävällisempää. Jos sinulla ei ole digipostipalveluja käytössä, kirje tulee normaalisti postitse.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän salkkuni/tilini arvo-osuustilinumeron?
- Mistä löydän salkkunumeroni?
- Miksi Nordnet ei enää tarjoa Infront Web Traderia?
- Mitä tapahtuu pörssin avaus- ja päätöshuutokaupoissa?
- Miten vaihdan salkusta toiseen?
- Miten tilaan Nordnetin uutiskirjeen?
- Huomasin virheen tai vanhentunutta tietoa "Tietoa yhtiöstä"-osiossa. Mihin voin ilmoittaa siitä?
- Onko verkkopalveluun saatavilla korkean kontrastin tilaa? (värisokeus, muut näköongelmat)
- Miten asetan markkinointikiellon?
- En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?