Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakkuuden avaus

Kaupankäyntityökalut

Kehitysehdotukset ja reklamaatiot

Korot ja valuuttatilit

Kuolinpesät

Nordnet Markets

Private Banking

Pörssikauppojen selvitysaika

Rahan ja arvopapereiden siirto

Shareville

Sisäänkirjautuminen

Ahtium eli entinen Talvivaaran Kaivososakeyhtiö

Vastatilit

Verotus

Yhteystietojen muutos

Yhtiötapahtumat ja osingot

ASIAKASPALVELU

Ma–pe 9.00–18.30
Puh. 020 198 5898*
Fax 020 198 5899

MEKLARIPALVELU

Ma–pe 9.00–19.00 puh. 020 198 5898*
Ma–pe 19.00-23.00 puh. +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi)

*Lankapuhelin 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min,
Matkapuhelin: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Kysyttävää uudesta verkkopalvelustamme, LEI-tunnuksesta tai MiFID II:sta?
Uusi Next Nordnet -hotline palvelee numerossa 09 6817 8460*.
Ma–pe 9.00–18.30

Odotusaika keskimäärin vain 12 s

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.