Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP
1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP
1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP
1 192GBX
+7,10% (+79,00)
Tänään 
Ylin1 192
Alin1 116
Vaihto
2,2 MGBP
2026 Q2 -tulosraportti
29 päivää sitten1 t 16 min

Tarjoustasot

Great BritainCBOE Europe
Määrä
Osto
1 433
Myynti
Määrä
26

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
1 192
VWAP
1 159
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961
VWAP
1 159
Ylin
1 192
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2026 Q3 -tulosraportti
22.1.2026
Menneet tapahtumat
2026 Q2 -tulosraportti13.11.
2026 Q1 -tulosraportti24.7.
2025 Q4 -tulosraportti5.6.
2025 Q3 -tulosraportti30.1.
2025 Q2 -tulosraportti7.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Asiakkaat katsoivat myös

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 min sitten
    1 min sitten
    "" Wizz Air, Romania’s largest airline, today has announced the reopening of its base in Târgu Mureș. With the allocation of one state-of-the-art Airbus A320neo aircraft, the airline will operate a total of 39 aircraft during winter in Romania. Wizz Air now offers 10 routes to eight countries from Târgu Mureș “Transylvania” International Airport. ""
  • 9.11.
    ·
    9.11.
    ·
    Have calculated a bit on the stock. And that's quite surprising. Economically speaking, the stock is really well-positioned. I calculate based on Owner Earnings where we take as a starting point what is left for us shareholders. So, away with all the talk and analyst ratings and to the core of the financial statements. Here are figures from the last quarterly report in million euros. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (maintenance portion set to 25% of CAPEX) -161 That gives an Owner Earnings of 773 There are 102 million shares outstanding That gives an Owner Earnings per share of 7.51 I set the P/E Ratio to 8. That gives a fair Price (Owner Earnings per Share (TTM)×P/E Ratio) of 60 GB and with a price of 9.8 GB, that gives an upside of 512%. Not bad. The figures are the latest available. Accounting-wise, my calculations and Owner Earnings per share of 7.51 EUR should align well with the latest financial key figures from Wizz Air (I got them from Stockanalysis). But.....yes unfortunately...... the market price and thus the stock price's fair value are also highly influenced by future expectations for revenue, earnings, and expenses. According to the latest forecasts, Wizz Air is expected to grow revenue by approx. 4-14% per year, and earnings per share (EPS) are expected to increase by about 19-20% annually over the next couple of years. Regardless of all the chatter and back and forth and I'll tell you what.....The financial statements and cash flow support a strong economic foundation. However, expectations for future revenue and costs are uncertain and can moderate the value......no doubt about that. And this is also seen by the market, which clearly reflects this uncertainty in the price, which explains the difference between my fair value and the current stock price. I don't own the stock, but I will. It was when I saw that Francisco Garcia Parames had bought the stock that I became aware of a possible good case. Well, there's a lot of risk, but I think the case is good. Counter-arguments are welcome......and if older financial figures are desired, I naturally already have them :-) Fair winds, and may the propulsion be driven by hopefully soon stable engines and not created by the wind, which Vestas can instead harness.
    10.11.
    10.11.
    Recession would hit quite many businesses. Hard to predict, but Germany easing spending rules is a good sign for euro economy.
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    You can also look at Ryanair (RYA)
    31.8.
    31.8.
    I'm a fan of Michael Kevin O'Leary and Ryanair. They will be probably releasing impressive reports in the current environment. I think risk/reward is better with Wizz and Easy jet for now.
  • 24.7.
    24.7.
    My largest holding. The earnings better be good 🙈
  • 17.6.
    ·
    17.6.
    ·
    Is it 1105 British pounds or 1,105 GBP? What does this rate stand for. I usually don't have a problem interpreting this otherwise.
    23.6.
    23.6.
    It's 11.05 GBP
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q2 -tulosraportti
29 päivää sitten1 t 16 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 min sitten
    1 min sitten
    "" Wizz Air, Romania’s largest airline, today has announced the reopening of its base in Târgu Mureș. With the allocation of one state-of-the-art Airbus A320neo aircraft, the airline will operate a total of 39 aircraft during winter in Romania. Wizz Air now offers 10 routes to eight countries from Târgu Mureș “Transylvania” International Airport. ""
  • 9.11.
    ·
    9.11.
    ·
    Have calculated a bit on the stock. And that's quite surprising. Economically speaking, the stock is really well-positioned. I calculate based on Owner Earnings where we take as a starting point what is left for us shareholders. So, away with all the talk and analyst ratings and to the core of the financial statements. Here are figures from the last quarterly report in million euros. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (maintenance portion set to 25% of CAPEX) -161 That gives an Owner Earnings of 773 There are 102 million shares outstanding That gives an Owner Earnings per share of 7.51 I set the P/E Ratio to 8. That gives a fair Price (Owner Earnings per Share (TTM)×P/E Ratio) of 60 GB and with a price of 9.8 GB, that gives an upside of 512%. Not bad. The figures are the latest available. Accounting-wise, my calculations and Owner Earnings per share of 7.51 EUR should align well with the latest financial key figures from Wizz Air (I got them from Stockanalysis). But.....yes unfortunately...... the market price and thus the stock price's fair value are also highly influenced by future expectations for revenue, earnings, and expenses. According to the latest forecasts, Wizz Air is expected to grow revenue by approx. 4-14% per year, and earnings per share (EPS) are expected to increase by about 19-20% annually over the next couple of years. Regardless of all the chatter and back and forth and I'll tell you what.....The financial statements and cash flow support a strong economic foundation. However, expectations for future revenue and costs are uncertain and can moderate the value......no doubt about that. And this is also seen by the market, which clearly reflects this uncertainty in the price, which explains the difference between my fair value and the current stock price. I don't own the stock, but I will. It was when I saw that Francisco Garcia Parames had bought the stock that I became aware of a possible good case. Well, there's a lot of risk, but I think the case is good. Counter-arguments are welcome......and if older financial figures are desired, I naturally already have them :-) Fair winds, and may the propulsion be driven by hopefully soon stable engines and not created by the wind, which Vestas can instead harness.
    10.11.
    10.11.
    Recession would hit quite many businesses. Hard to predict, but Germany easing spending rules is a good sign for euro economy.
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    You can also look at Ryanair (RYA)
    31.8.
    31.8.
    I'm a fan of Michael Kevin O'Leary and Ryanair. They will be probably releasing impressive reports in the current environment. I think risk/reward is better with Wizz and Easy jet for now.
  • 24.7.
    24.7.
    My largest holding. The earnings better be good 🙈
  • 17.6.
    ·
    17.6.
    ·
    Is it 1105 British pounds or 1,105 GBP? What does this rate stand for. I usually don't have a problem interpreting this otherwise.
    23.6.
    23.6.
    It's 11.05 GBP
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Great BritainCBOE Europe
Määrä
Osto
1 433
Myynti
Määrä
26

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
1 192
VWAP
1 159
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961
VWAP
1 159
Ylin
1 192
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2026 Q3 -tulosraportti
22.1.2026
Menneet tapahtumat
2026 Q2 -tulosraportti13.11.
2026 Q1 -tulosraportti24.7.
2025 Q4 -tulosraportti5.6.
2025 Q3 -tulosraportti30.1.
2025 Q2 -tulosraportti7.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q2 -tulosraportti
29 päivää sitten1 t 16 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2026 Q3 -tulosraportti
22.1.2026
Menneet tapahtumat
2026 Q2 -tulosraportti13.11.
2026 Q1 -tulosraportti24.7.
2025 Q4 -tulosraportti5.6.
2025 Q3 -tulosraportti30.1.
2025 Q2 -tulosraportti7.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 min sitten
    1 min sitten
    "" Wizz Air, Romania’s largest airline, today has announced the reopening of its base in Târgu Mureș. With the allocation of one state-of-the-art Airbus A320neo aircraft, the airline will operate a total of 39 aircraft during winter in Romania. Wizz Air now offers 10 routes to eight countries from Târgu Mureș “Transylvania” International Airport. ""
  • 9.11.
    ·
    9.11.
    ·
    Have calculated a bit on the stock. And that's quite surprising. Economically speaking, the stock is really well-positioned. I calculate based on Owner Earnings where we take as a starting point what is left for us shareholders. So, away with all the talk and analyst ratings and to the core of the financial statements. Here are figures from the last quarterly report in million euros. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (maintenance portion set to 25% of CAPEX) -161 That gives an Owner Earnings of 773 There are 102 million shares outstanding That gives an Owner Earnings per share of 7.51 I set the P/E Ratio to 8. That gives a fair Price (Owner Earnings per Share (TTM)×P/E Ratio) of 60 GB and with a price of 9.8 GB, that gives an upside of 512%. Not bad. The figures are the latest available. Accounting-wise, my calculations and Owner Earnings per share of 7.51 EUR should align well with the latest financial key figures from Wizz Air (I got them from Stockanalysis). But.....yes unfortunately...... the market price and thus the stock price's fair value are also highly influenced by future expectations for revenue, earnings, and expenses. According to the latest forecasts, Wizz Air is expected to grow revenue by approx. 4-14% per year, and earnings per share (EPS) are expected to increase by about 19-20% annually over the next couple of years. Regardless of all the chatter and back and forth and I'll tell you what.....The financial statements and cash flow support a strong economic foundation. However, expectations for future revenue and costs are uncertain and can moderate the value......no doubt about that. And this is also seen by the market, which clearly reflects this uncertainty in the price, which explains the difference between my fair value and the current stock price. I don't own the stock, but I will. It was when I saw that Francisco Garcia Parames had bought the stock that I became aware of a possible good case. Well, there's a lot of risk, but I think the case is good. Counter-arguments are welcome......and if older financial figures are desired, I naturally already have them :-) Fair winds, and may the propulsion be driven by hopefully soon stable engines and not created by the wind, which Vestas can instead harness.
    10.11.
    10.11.
    Recession would hit quite many businesses. Hard to predict, but Germany easing spending rules is a good sign for euro economy.
  • 30.8.
    ·
    30.8.
    ·
    You can also look at Ryanair (RYA)
    31.8.
    31.8.
    I'm a fan of Michael Kevin O'Leary and Ryanair. They will be probably releasing impressive reports in the current environment. I think risk/reward is better with Wizz and Easy jet for now.
  • 24.7.
    24.7.
    My largest holding. The earnings better be good 🙈
  • 17.6.
    ·
    17.6.
    ·
    Is it 1105 British pounds or 1,105 GBP? What does this rate stand for. I usually don't have a problem interpreting this otherwise.
    23.6.
    23.6.
    It's 11.05 GBP
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Great BritainCBOE Europe
Määrä
Osto
1 433
Myynti
Määrä
26

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
1 192
VWAP
1 159
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961
VWAP
1 159
Ylin
1 192
Alin
1 116
VaihtoMäärä
2,2 189 961

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös