Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧18 min
Tarjoustasot
Euronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 222 | - | - | ||
66 | - | - | ||
7 731 | - | - | ||
247 | - | - | ||
103 | - | - |
Ylin
9,7VWAP
Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
Ylin
9,7Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 18.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 26.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 23.12.2024 | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8 t sitten·141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!19 min sitten·Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
- 13 t sitten·Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!8 t sitten · Muokattu·Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂17 min sitten·Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
- 2 päivää sitten·Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
- 2 päivää sitten·Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
- 3 päivää sitten·Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧18 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8 t sitten·141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!19 min sitten·Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
- 13 t sitten·Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!8 t sitten · Muokattu·Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂17 min sitten·Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
- 2 päivää sitten·Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
- 2 päivää sitten·Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
- 3 päivää sitten·Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Euronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 222 | - | - | ||
66 | - | - | ||
7 731 | - | - | ||
247 | - | - | ||
103 | - | - |
Ylin
9,7VWAP
Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
Ylin
9,7Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 18.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 26.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 23.12.2024 | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten‧18 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 18.6. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 26.2. | |
2024 Ylimääräinen yhtiökokous | 23.12.2024 | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 29.11.2024 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 8 t sitten·141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!19 min sitten·Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
- 13 t sitten·Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!8 t sitten · Muokattu·Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂17 min sitten·Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
- 2 päivää sitten·Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
- 2 päivää sitten·Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
- 3 päivää sitten·Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Euronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 222 | - | - | ||
66 | - | - | ||
7 731 | - | - | ||
247 | - | - | ||
103 | - | - |
Ylin
9,7VWAP
Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
Ylin
9,7Alin
9,19VaihtoMäärä
3,5 367 504
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt