Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Euronext Expand Oslo
NORSE

Norse Atlantic

Norse Atlantic

9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
Osake
Euronext Expand Oslo
NORSE

Norse Atlantic

Norse Atlantic

9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
Osake
Euronext Expand Oslo
NORSE

Norse Atlantic

Norse Atlantic

9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
9,65NOK
+1,79% (+0,17)
Päätöskurssi
Ylin9,70
Alin9,19
Vaihto
3,5 MNOK
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten18 min

Tarjoustasot

NorwayEuronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1 222--
66--
7 731--
247--
103--
Ylin
9,7
VWAP
-
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
-
Ylin
9,7
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous18.6.
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous23.12.2024
2024 Q3-osavuosiraportti29.11.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    ·
    8 t sitten
    ·
    141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!
    19 min sitten
    ·
    19 min sitten
    ·
    Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
  • 13 t sitten
    ·
    13 t sitten
    ·
    Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂
    17 min sitten
    ·
    17 min sitten
    ·
    Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Tämä on erittäin hyvää mainosta Norselle 🤩🙏 En malta odottaa toista neljännestä 😎 Toivotan kaikille mukavaa lauantaita 🙂
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Mutta se piristyi päivän mittaan 😌
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten18 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    ·
    8 t sitten
    ·
    141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!
    19 min sitten
    ·
    19 min sitten
    ·
    Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
  • 13 t sitten
    ·
    13 t sitten
    ·
    Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂
    17 min sitten
    ·
    17 min sitten
    ·
    Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Tämä on erittäin hyvää mainosta Norselle 🤩🙏 En malta odottaa toista neljännestä 😎 Toivotan kaikille mukavaa lauantaita 🙂
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Mutta se piristyi päivän mittaan 😌
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayEuronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1 222--
66--
7 731--
247--
103--
Ylin
9,7
VWAP
-
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
-
Ylin
9,7
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous18.6.
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous23.12.2024
2024 Q3-osavuosiraportti29.11.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
54 päivää sitten18 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q2-osavuosiraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2024 Yhtiökokous18.6.
2025 Q1-osavuosiraportti21.5.
2024 Q4-osavuosiraportti26.2.
2024 Ylimääräinen yhtiökokous23.12.2024
2024 Q3-osavuosiraportti29.11.2024
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    ·
    8 t sitten
    ·
    141 % tuotto tänä vuonna. Tämä on aivan uskomatonta ja onnittelut kaikille, jotka päättivät uskoa tähän yritykseen. Odotan ainakin vuoden lisää ennen kuin harkitsen myymistä. On aivan uskomatonta, kuinka paljon rahaa olet ansainnut tällä toiminnalla. Lentoyhtiöitä kannattaa pysyä erossa, mutta näyttää siltä, että Norse on ja on ollut poikkeus!
    19 min sitten
    ·
    19 min sitten
    ·
    Kyllä, hyppäsin mukaan, kun se putosi, enkä aivan osunut maaliin. Minulla oli vahva intuitio, että tämä menisi pidemmälle, joten tietenkin kadun, etten viime vuonna panostanut vielä enemmän, noin 1,5:een 😊 Henkilökohtaisesti uskon, että olemme ainakin hyvän matkan edellä ennen vuoden loppua. Olen täysin mukana, en välttämättä kovin fiksu, mutta tähän mennessä kohtuullisen tyytyväinen ☺️
  • 13 t sitten
    ·
    13 t sitten
    ·
    Tein viimeisen korjauksen toisen neljänneksen arvioon. Polttoaineen hinta on laskenut noin 15 % koko neljänneksellä verrattuna vuoteen 2024, joten uskon sen pysyvän melko lailla sisällä. Lisäsin varovaisen optimistisen lippuhinnan per matkustaja 389 – 2,5 % viime vuodesta – ja alensin myös myynti-, yleis- ja hallintokustannuksia jonkin verran kustannussäästöjen mukaisesti, joiden odotetaan alkavan vaikuttaa toisesta neljänneksestä lähtien. Lisäsin rahtikuluja hieman viime vuodesta – luulen lukeneeni jostain, että he ovat tehneet siellä parempia sopimuksia (?). Ja jokerimerkki on ACMI/Charter. Heillä ei ole ollut mitään merkittävää Indigo-sopimuksen lisäksi, joten on jännittävää nähdä tuntihintojen "lopullisuus". Bangkok - Delhi on tuskin ylittänyt 350 lohkotuntia, ja jos näin on, on helppo laskea, mitä he todellisuudessa saavat tunnissa. Kuten aina, kommentit arviosta ovat tervetulleita. Muuten hyvää kesää!
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    8 t sitten · Muokattu
    ·
    Hinta on vähän halvempi ja ero on 10 musd. En voi uskoa, että heillä voi olla noin mieletön kuorma ilman, että heidän täytyy myydä joitakin lentoja toukokuussa ja kesäkuun alussa halvalla. Minulla on 4-5 musd enemmän polttoainetta kuin sinulla. Muuten olemme erittäin samaa mieltä muusta ja kannustan sinua eniten siellä, missä meillä on eriävät luvut 😂😂
    17 min sitten
    ·
    17 min sitten
    ·
    Mikä tekee sinusta niin erilaisen polttoaineen suhteen?
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Onnettomuuden aiheutti inhimillinen virhe. https://www.nrk.no/urix/brytertrobbel-var-arsaken-til-flysyrten-i-india-1.17489802
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Positiivinen arvostelu 11.7.2025 «Viikkoa myöhemmin päivitin premium economy -luokkaan 677 dollarilla lisää. Matka maksoi yhteensä 1 180 dollaria, mikä oli silti halvempaa kuin muiden lentoyhtiöiden tarjoamat turistiluokan paikat ei-suorille lennoille.» https://www.businessinsider.com/norse-atlantic-airways-premium-economy-review-2025-7#a-flight-attendant-directed-me-to-premium-economy's-separate-section-at-the-front-of-the-plane-5
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Tämä on erittäin hyvää mainosta Norselle 🤩🙏 En malta odottaa toista neljännestä 😎 Toivotan kaikille mukavaa lauantaita 🙂
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Yllättävän vähän toimintaa täällä. Johtuuko se siitä, että jos NAS pärjää hyvin, se tarkoittaa, että kilpailijoilla on ollut vähemmän matkustajia? Vai johtuuko se siitä, että niin paljon on jo laskettu mukaan tämän päivän hintaan jyrkän nousun jälkeen?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Mutta se piristyi päivän mittaan 😌
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayEuronext Expand Oslo
Määrä
Osto
640
Myynti
Määrä
1 517

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1 222--
66--
7 731--
247--
103--
Ylin
9,7
VWAP
-
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504
VWAP
-
Ylin
9,7
Alin
9,19
VaihtoMäärä
3,5 367 504

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt