Q1-osavuosiraportti
45 päivää sitten‧57 min
0,026 USD/osake
Irtoamispäivä 28.7.
1,52 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,96VWAP
Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
VWAP
Ylin
6,96Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Vuosiraportti | 27.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.12.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 7.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·KNOT Offshore Partners on päässyt sopimukseen sukkulatankkerin ostamisesta ja julkistanut suunnitelmat toisen aluksen myymiseksi ja takaisinvuokraamiseksi. New Yorkissa listattu yhtiö käynnisti myös ohjelman omien osakkeidensa ostamiseksi markkinoilta. Isossa-Britanniassa pääkonttoriaan pitävä yhtiö ilmoitti ostavansa 154 000 dwt:n Daqing Knutsenin (rakennettu vuonna 2022) emoyhtiöltään Knutsen NYK Offshore Tankersilta. Bodil Knutsen. Norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin yhteisyrityksestä irtautuvan aluksen hinta on 95 miljoonaa dollaria. KNOT Offshore ottaa kuitenkin vastuulleen 70,5 miljoonaa dollaria alukseen liittyvää velkaa, ja hinnasta vähennetään 300 000 dollaria aktivoituja maksuja. Cosco Shipping Heavy Industry -yhtiön Kiinassa rakentama Suezmax-sukkula-tankkeri on PetroChinan vuokrasopimuksella Brasiliassa heinäkuuhun 2027 asti. Kiinalaisella öljy-yhtiöllä on optioita pidentää sopimusta vuoteen 2032 asti, mutta jos se ei käytä niitä, Knutsen NYK on suostunut vuokraamaan aluksen samaan hintaan. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi yhtiön olevan tyytyväinen voidessaan tehdä arvoa luovia toimia useilla rintamilla edistyttyään strategisissa prioriteeteissaan ja parantuneen markkinatilanteen myötä. "Toteuttamalla onnistuneesti Daqing Knutsenin alasajon yhdessä yhden olemassa olevan aluksemme houkuttelevasti hinnoitellun myynti- ja takaisinvuokraussopimuksen kanssa, olemme iloisia voidessamme jälleen kerran sopia kasvattavasta alushankinnasta, joka kasvattaa laivastoamme kysytyimmässä sukkulatankkeriluokassa", hän sanoi. KNOT Offshore osti aluksia emoyhtiöiden alasajojen kautta syys- ja helmikuussa. Aiemmin keskiviikkona TradeWinds raportoi, että Fearnley Securities sanoi yhtiöllä olevan taloudellista voimaa kolmen uuden sopimuksen toteuttamiseen. Muiden keskiviikkona tehtyjen toimien ohella KNOT Offshore ilmoitti vapauttavansa noin 32 miljoonan dollarin tuotot suunnitelmalla myydä 152 900 dwt:n Tove Knutsen (rakennettu 2020) ja vuokrata se takaisin. Kauppa jälleenrahoittaisi aluksen jäljellä olevan velan. Kaupan japanilaisen vuokranantajan kanssa odotetaan toteutuvan syyskuussa. KNOT Offshore myy Tove Knutsenin 100 miljoonalla dollarilla ja vuokraa sen kymmeneksi vuodeksi ostaen sen takaisin sopimuksen lopussa. Toinen onnenpotku KNOT Offshore Suezmaxille, kun uusi norjalainen kenttä lisää tankkerien kysyntää "Yhteisten yksiköidemme nykyinen markkina-arvo edustaa huomattavaa alennusta nettovarallisuuteemme nähden", Lowe sanoi, "ja sekä itse kumppanuuden että sukkulatankkerirahtausmarkkinoiden parantuminen on vain tehnyt yhteisten yksiköidemme arvolupauksesta selkeämmän. "Koska tulevaisuudennäkymämme on parantunut ajan myötä, pystymme palauttamaan pääomaa yhteisten osuuksien omistajillemme." ”Uskomme, että tämä kehitysaskel on tärkeä askel eteenpäin pyrkimyksessämme luoda kestävää, pitkäaikaista arvoa yhteisille osuudenomistajillemme.” Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 4.9.2024·KNOT Offshore Partners on kävellyt pois suuremmalla, uudemmalla sukkulasäiliöaluksella emoyhtiönsä kanssa tehdyssä myynti-ja osto-vaihdossa. Yritys, New Yorkin pörssilistattu pääkommandiittiyhtiörakenteinen Knutsen NYK Offshore Tankers -spin-off, on ostanut 153 000 dwt:n Tuva Knutsenin (rakennettu 2021). Suezmax-säiliöaluksen bruttohinta oli 97,5 miljoonaa dollaria, mutta siihen sisältyi 69 miljoonan dollarin maksamattoman velan ottaminen alukselta ja 400 000 dollarin maksut, jotka liittyvät aluksen mukana tulevaan luottojärjestelyyn. Osana kauppaa Knutsen NYK osti 59 300 dwt:n Dan Cisnen (rakennettu 2011) 30 miljoonalla dollarilla. Nämä kaksi myyntiä kumoavat enimmäkseen toisensa kassanäkökulmasta, ja KNOT Offshore maksaa 1,1 miljoonan dollarin nettomaksun emoyhtiölleen, joka on norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin säiliöalusten yhteisyritys. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi, että vaihto tarjoaa kasvua kumppanuudelle ilman rahoitusta. Ja se lisää New Yorkin pörssiyhtiön sopimuskantaa, koska Tuva Knutsenin mukana tulee peruskirja. "Tämä vaihto vähentää laivastomme keski-ikää ja lisää laivastomme keskittymistä kysytyimpään sukkulasäiliöalusluokkaan", hän sanoi lausunnossaan. "Keskitymme edelleen luomaan varmuutta ja vakautta kassavirroille pitkäaikaisesta työsuhteesta laadukkaiden vastapuolten kanssa, ja olemme varmoja, että jatkuva toiminnallinen suorituskyky ja strategiamme toteuttaminen voivat luoda osuudenomistaja-arvoa tulevina vuosineljänneksinä ja vuosina." Hän sanoi, että vaihto "vastaa ratkaisevasti pitkäaikaisen haasteen" KNOT Offshorelle. Alus ei ollut enää ihanteellisen kokoinen Brasilian työhön, vaan alus oli tehnyt lyhytaikaista tavanomaista tankkerityötä, kun kumppanuus arvioi, pitäisikö se päivittää Pohjanmeren markkinoille. Tuva Knutsen tuo KNOT Offshore -laivastoon standardikokoisemman säiliöaluksen. Kiinan Cosco Shipping Heavy Industrylle rakennetussa aluksessa on dynaamiset DP2-paikannusominaisuudet. Se toimii Brasiliassa osana TotalEnergiesin kanssa tehtyä peruskirjaa, jonka määräaika kestää helmikuuhun 2026 saakka. Ranskalaisella energiajättiläisellä on myös 10 vuoden uusimisvaihtoehtoja. Ja vaikka TotalEnergies päättäisi olla uusimatta sopimusta sen päättyessä, Knutsen NYK on takaanut aluksen vuokraushinnan elokuuhun 2031 saakka, mikä antaa KNOT Offshorelle seitsemän vuoden takuun kiinteän työsuhteen. Vaihtokaupan hyväksyivät KNOT Offshoren hallitus ja sen konfliktikomitea, joka koostuu riippumattomista johtajista, joita tukevat ulkopuoliset taloudelliset ja oikeudelliset neuvonantajat. Tekijänoikeus: TradeWinds, yksinkertaisesti paras!
- 12.2.2024 · Muokattu·Vanha työnantajani on jälleen ostajalla: https://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-orders-up-to-four-shuttle-tanker-newbuildings-in-china/2-1-1596926
- 27.11.2022 · Muokattu27.11.2022 · MuokattuWith Nordnet banning the paper, I do not know if they are possible to buy, but Danske Bank does at least list them at their platform. Also, rumors has it that Pareto might still offer to buy LPs. By "coincidence", both DB and Pareto seem to use the same supplier for KF, Futur Pension. Unfortunately they doesn't seem to be cheap, and I do not know how successful the tax reclaim will be nor the tax level on this kind of papers.
- 5.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · Muokattuhttps://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-offshore-gets-119m-shuttle-tanker-bargain-in-deal-with-parent/2-1-12529365.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · MuokattuKNOT Offshore Partners has snapped up a shuttle tanker from its parent at an attractive price. The New York-listed partnership is paying $119m, less $87.7m of debt, for the 153,000-dwt Synnove Knutsen (built 2020) from sponsor Knutsen NYK Offshore Tankers. VesselsValue rates the specialist ship as worth $133m. The deal is being financed using borrowings under a new and separate sale-and-leaseback agreement with respect to the 123,200-dwt shuttle vessel Torill Knutsen (built 2013). The DP2 suezmax Synnove Knutsen was built by Hyundai Heavy Industries in South Korea. The ship is operating in Brazil under a five-year time charter with Norway’s Equinor, providing fixed-rate firm employment through to at least the first quarter of 2027. The charterer has options to extend the deal for up to 15 more years. The purchase brings the KNOT Offshore fleet to 18 ships. The Torill Knutsen has been sold to a Japanese financier, named by VesselsValue as Doun Kisen, with a charter back for 10 years. The price was $112m and part of the proceeds were used to repay the outstanding loan on the ship. There is a fixed-price purchase obligation at maturity. The partnership realised net proceeds of $40m from this sale, and then used $31m towards the Synnove Knutsen. Gary Chapman, chief executive of KNOT Offshore, which is based in Aberdeen, Scotland, said the dropdown lengthens the average remaining charter duration, while also “meaningfully reducing our medium-term refinancing needs and adding the surplus proceeds raised to our pool of liquidity”. “This dropdown demonstrates not only our ability to deliver accretive fleet growth, but also our commitment to acting in the best interests of our unitholders keeping the priority of our distribution in mind,” he added. Chapman believes the current shuttle tanker charter market continues to reflect the effects of temporary capital expenditure pauses by the oil majors at the onset of the pandemic. But he said: “We are increasingly seeing a catch-up in offshore development activity in the form of both floating production, storage and offloading vessel orders and deliveries, and a marked increase in inbound shuttle tanker chartering inquiries for the quarters and years ahead in our main market of Brazil.” Additional discoveries in shuttle tanker-reliant deepwater regions, substantial committed development capex from customers and a rapidly dwindling shuttle tanker orderbook give the company confidence that the medium and long-term prospects for the business are promising, Chapman added. KNOT Offshore Partners
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
45 päivää sitten‧57 min
0,026 USD/osake
Irtoamispäivä 28.7.
1,52 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·KNOT Offshore Partners on päässyt sopimukseen sukkulatankkerin ostamisesta ja julkistanut suunnitelmat toisen aluksen myymiseksi ja takaisinvuokraamiseksi. New Yorkissa listattu yhtiö käynnisti myös ohjelman omien osakkeidensa ostamiseksi markkinoilta. Isossa-Britanniassa pääkonttoriaan pitävä yhtiö ilmoitti ostavansa 154 000 dwt:n Daqing Knutsenin (rakennettu vuonna 2022) emoyhtiöltään Knutsen NYK Offshore Tankersilta. Bodil Knutsen. Norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin yhteisyrityksestä irtautuvan aluksen hinta on 95 miljoonaa dollaria. KNOT Offshore ottaa kuitenkin vastuulleen 70,5 miljoonaa dollaria alukseen liittyvää velkaa, ja hinnasta vähennetään 300 000 dollaria aktivoituja maksuja. Cosco Shipping Heavy Industry -yhtiön Kiinassa rakentama Suezmax-sukkula-tankkeri on PetroChinan vuokrasopimuksella Brasiliassa heinäkuuhun 2027 asti. Kiinalaisella öljy-yhtiöllä on optioita pidentää sopimusta vuoteen 2032 asti, mutta jos se ei käytä niitä, Knutsen NYK on suostunut vuokraamaan aluksen samaan hintaan. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi yhtiön olevan tyytyväinen voidessaan tehdä arvoa luovia toimia useilla rintamilla edistyttyään strategisissa prioriteeteissaan ja parantuneen markkinatilanteen myötä. "Toteuttamalla onnistuneesti Daqing Knutsenin alasajon yhdessä yhden olemassa olevan aluksemme houkuttelevasti hinnoitellun myynti- ja takaisinvuokraussopimuksen kanssa, olemme iloisia voidessamme jälleen kerran sopia kasvattavasta alushankinnasta, joka kasvattaa laivastoamme kysytyimmässä sukkulatankkeriluokassa", hän sanoi. KNOT Offshore osti aluksia emoyhtiöiden alasajojen kautta syys- ja helmikuussa. Aiemmin keskiviikkona TradeWinds raportoi, että Fearnley Securities sanoi yhtiöllä olevan taloudellista voimaa kolmen uuden sopimuksen toteuttamiseen. Muiden keskiviikkona tehtyjen toimien ohella KNOT Offshore ilmoitti vapauttavansa noin 32 miljoonan dollarin tuotot suunnitelmalla myydä 152 900 dwt:n Tove Knutsen (rakennettu 2020) ja vuokrata se takaisin. Kauppa jälleenrahoittaisi aluksen jäljellä olevan velan. Kaupan japanilaisen vuokranantajan kanssa odotetaan toteutuvan syyskuussa. KNOT Offshore myy Tove Knutsenin 100 miljoonalla dollarilla ja vuokraa sen kymmeneksi vuodeksi ostaen sen takaisin sopimuksen lopussa. Toinen onnenpotku KNOT Offshore Suezmaxille, kun uusi norjalainen kenttä lisää tankkerien kysyntää "Yhteisten yksiköidemme nykyinen markkina-arvo edustaa huomattavaa alennusta nettovarallisuuteemme nähden", Lowe sanoi, "ja sekä itse kumppanuuden että sukkulatankkerirahtausmarkkinoiden parantuminen on vain tehnyt yhteisten yksiköidemme arvolupauksesta selkeämmän. "Koska tulevaisuudennäkymämme on parantunut ajan myötä, pystymme palauttamaan pääomaa yhteisten osuuksien omistajillemme." ”Uskomme, että tämä kehitysaskel on tärkeä askel eteenpäin pyrkimyksessämme luoda kestävää, pitkäaikaista arvoa yhteisille osuudenomistajillemme.” Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 4.9.2024·KNOT Offshore Partners on kävellyt pois suuremmalla, uudemmalla sukkulasäiliöaluksella emoyhtiönsä kanssa tehdyssä myynti-ja osto-vaihdossa. Yritys, New Yorkin pörssilistattu pääkommandiittiyhtiörakenteinen Knutsen NYK Offshore Tankers -spin-off, on ostanut 153 000 dwt:n Tuva Knutsenin (rakennettu 2021). Suezmax-säiliöaluksen bruttohinta oli 97,5 miljoonaa dollaria, mutta siihen sisältyi 69 miljoonan dollarin maksamattoman velan ottaminen alukselta ja 400 000 dollarin maksut, jotka liittyvät aluksen mukana tulevaan luottojärjestelyyn. Osana kauppaa Knutsen NYK osti 59 300 dwt:n Dan Cisnen (rakennettu 2011) 30 miljoonalla dollarilla. Nämä kaksi myyntiä kumoavat enimmäkseen toisensa kassanäkökulmasta, ja KNOT Offshore maksaa 1,1 miljoonan dollarin nettomaksun emoyhtiölleen, joka on norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin säiliöalusten yhteisyritys. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi, että vaihto tarjoaa kasvua kumppanuudelle ilman rahoitusta. Ja se lisää New Yorkin pörssiyhtiön sopimuskantaa, koska Tuva Knutsenin mukana tulee peruskirja. "Tämä vaihto vähentää laivastomme keski-ikää ja lisää laivastomme keskittymistä kysytyimpään sukkulasäiliöalusluokkaan", hän sanoi lausunnossaan. "Keskitymme edelleen luomaan varmuutta ja vakautta kassavirroille pitkäaikaisesta työsuhteesta laadukkaiden vastapuolten kanssa, ja olemme varmoja, että jatkuva toiminnallinen suorituskyky ja strategiamme toteuttaminen voivat luoda osuudenomistaja-arvoa tulevina vuosineljänneksinä ja vuosina." Hän sanoi, että vaihto "vastaa ratkaisevasti pitkäaikaisen haasteen" KNOT Offshorelle. Alus ei ollut enää ihanteellisen kokoinen Brasilian työhön, vaan alus oli tehnyt lyhytaikaista tavanomaista tankkerityötä, kun kumppanuus arvioi, pitäisikö se päivittää Pohjanmeren markkinoille. Tuva Knutsen tuo KNOT Offshore -laivastoon standardikokoisemman säiliöaluksen. Kiinan Cosco Shipping Heavy Industrylle rakennetussa aluksessa on dynaamiset DP2-paikannusominaisuudet. Se toimii Brasiliassa osana TotalEnergiesin kanssa tehtyä peruskirjaa, jonka määräaika kestää helmikuuhun 2026 saakka. Ranskalaisella energiajättiläisellä on myös 10 vuoden uusimisvaihtoehtoja. Ja vaikka TotalEnergies päättäisi olla uusimatta sopimusta sen päättyessä, Knutsen NYK on takaanut aluksen vuokraushinnan elokuuhun 2031 saakka, mikä antaa KNOT Offshorelle seitsemän vuoden takuun kiinteän työsuhteen. Vaihtokaupan hyväksyivät KNOT Offshoren hallitus ja sen konfliktikomitea, joka koostuu riippumattomista johtajista, joita tukevat ulkopuoliset taloudelliset ja oikeudelliset neuvonantajat. Tekijänoikeus: TradeWinds, yksinkertaisesti paras!
- 12.2.2024 · Muokattu·Vanha työnantajani on jälleen ostajalla: https://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-orders-up-to-four-shuttle-tanker-newbuildings-in-china/2-1-1596926
- 27.11.2022 · Muokattu27.11.2022 · MuokattuWith Nordnet banning the paper, I do not know if they are possible to buy, but Danske Bank does at least list them at their platform. Also, rumors has it that Pareto might still offer to buy LPs. By "coincidence", both DB and Pareto seem to use the same supplier for KF, Futur Pension. Unfortunately they doesn't seem to be cheap, and I do not know how successful the tax reclaim will be nor the tax level on this kind of papers.
- 5.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · Muokattuhttps://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-offshore-gets-119m-shuttle-tanker-bargain-in-deal-with-parent/2-1-12529365.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · MuokattuKNOT Offshore Partners has snapped up a shuttle tanker from its parent at an attractive price. The New York-listed partnership is paying $119m, less $87.7m of debt, for the 153,000-dwt Synnove Knutsen (built 2020) from sponsor Knutsen NYK Offshore Tankers. VesselsValue rates the specialist ship as worth $133m. The deal is being financed using borrowings under a new and separate sale-and-leaseback agreement with respect to the 123,200-dwt shuttle vessel Torill Knutsen (built 2013). The DP2 suezmax Synnove Knutsen was built by Hyundai Heavy Industries in South Korea. The ship is operating in Brazil under a five-year time charter with Norway’s Equinor, providing fixed-rate firm employment through to at least the first quarter of 2027. The charterer has options to extend the deal for up to 15 more years. The purchase brings the KNOT Offshore fleet to 18 ships. The Torill Knutsen has been sold to a Japanese financier, named by VesselsValue as Doun Kisen, with a charter back for 10 years. The price was $112m and part of the proceeds were used to repay the outstanding loan on the ship. There is a fixed-price purchase obligation at maturity. The partnership realised net proceeds of $40m from this sale, and then used $31m towards the Synnove Knutsen. Gary Chapman, chief executive of KNOT Offshore, which is based in Aberdeen, Scotland, said the dropdown lengthens the average remaining charter duration, while also “meaningfully reducing our medium-term refinancing needs and adding the surplus proceeds raised to our pool of liquidity”. “This dropdown demonstrates not only our ability to deliver accretive fleet growth, but also our commitment to acting in the best interests of our unitholders keeping the priority of our distribution in mind,” he added. Chapman believes the current shuttle tanker charter market continues to reflect the effects of temporary capital expenditure pauses by the oil majors at the onset of the pandemic. But he said: “We are increasingly seeing a catch-up in offshore development activity in the form of both floating production, storage and offloading vessel orders and deliveries, and a marked increase in inbound shuttle tanker chartering inquiries for the quarters and years ahead in our main market of Brazil.” Additional discoveries in shuttle tanker-reliant deepwater regions, substantial committed development capex from customers and a rapidly dwindling shuttle tanker orderbook give the company confidence that the medium and long-term prospects for the business are promising, Chapman added. KNOT Offshore Partners
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,96VWAP
Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
VWAP
Ylin
6,96Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Vuosiraportti | 27.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.12.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 7.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
45 päivää sitten‧57 min
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 21.5. | |
2024 Vuosiraportti | 27.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 5.12.2024 | |
2024 Yhtiökokous | 7.11.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,026 USD/osake
Irtoamispäivä 28.7.
1,52 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·KNOT Offshore Partners on päässyt sopimukseen sukkulatankkerin ostamisesta ja julkistanut suunnitelmat toisen aluksen myymiseksi ja takaisinvuokraamiseksi. New Yorkissa listattu yhtiö käynnisti myös ohjelman omien osakkeidensa ostamiseksi markkinoilta. Isossa-Britanniassa pääkonttoriaan pitävä yhtiö ilmoitti ostavansa 154 000 dwt:n Daqing Knutsenin (rakennettu vuonna 2022) emoyhtiöltään Knutsen NYK Offshore Tankersilta. Bodil Knutsen. Norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin yhteisyrityksestä irtautuvan aluksen hinta on 95 miljoonaa dollaria. KNOT Offshore ottaa kuitenkin vastuulleen 70,5 miljoonaa dollaria alukseen liittyvää velkaa, ja hinnasta vähennetään 300 000 dollaria aktivoituja maksuja. Cosco Shipping Heavy Industry -yhtiön Kiinassa rakentama Suezmax-sukkula-tankkeri on PetroChinan vuokrasopimuksella Brasiliassa heinäkuuhun 2027 asti. Kiinalaisella öljy-yhtiöllä on optioita pidentää sopimusta vuoteen 2032 asti, mutta jos se ei käytä niitä, Knutsen NYK on suostunut vuokraamaan aluksen samaan hintaan. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi yhtiön olevan tyytyväinen voidessaan tehdä arvoa luovia toimia useilla rintamilla edistyttyään strategisissa prioriteeteissaan ja parantuneen markkinatilanteen myötä. "Toteuttamalla onnistuneesti Daqing Knutsenin alasajon yhdessä yhden olemassa olevan aluksemme houkuttelevasti hinnoitellun myynti- ja takaisinvuokraussopimuksen kanssa, olemme iloisia voidessamme jälleen kerran sopia kasvattavasta alushankinnasta, joka kasvattaa laivastoamme kysytyimmässä sukkulatankkeriluokassa", hän sanoi. KNOT Offshore osti aluksia emoyhtiöiden alasajojen kautta syys- ja helmikuussa. Aiemmin keskiviikkona TradeWinds raportoi, että Fearnley Securities sanoi yhtiöllä olevan taloudellista voimaa kolmen uuden sopimuksen toteuttamiseen. Muiden keskiviikkona tehtyjen toimien ohella KNOT Offshore ilmoitti vapauttavansa noin 32 miljoonan dollarin tuotot suunnitelmalla myydä 152 900 dwt:n Tove Knutsen (rakennettu 2020) ja vuokrata se takaisin. Kauppa jälleenrahoittaisi aluksen jäljellä olevan velan. Kaupan japanilaisen vuokranantajan kanssa odotetaan toteutuvan syyskuussa. KNOT Offshore myy Tove Knutsenin 100 miljoonalla dollarilla ja vuokraa sen kymmeneksi vuodeksi ostaen sen takaisin sopimuksen lopussa. Toinen onnenpotku KNOT Offshore Suezmaxille, kun uusi norjalainen kenttä lisää tankkerien kysyntää "Yhteisten yksiköidemme nykyinen markkina-arvo edustaa huomattavaa alennusta nettovarallisuuteemme nähden", Lowe sanoi, "ja sekä itse kumppanuuden että sukkulatankkerirahtausmarkkinoiden parantuminen on vain tehnyt yhteisten yksiköidemme arvolupauksesta selkeämmän. "Koska tulevaisuudennäkymämme on parantunut ajan myötä, pystymme palauttamaan pääomaa yhteisten osuuksien omistajillemme." ”Uskomme, että tämä kehitysaskel on tärkeä askel eteenpäin pyrkimyksessämme luoda kestävää, pitkäaikaista arvoa yhteisille osuudenomistajillemme.” Tekijänoikeus: Tradewinds, yksinkertaisesti paras!
- 4.9.2024·KNOT Offshore Partners on kävellyt pois suuremmalla, uudemmalla sukkulasäiliöaluksella emoyhtiönsä kanssa tehdyssä myynti-ja osto-vaihdossa. Yritys, New Yorkin pörssilistattu pääkommandiittiyhtiörakenteinen Knutsen NYK Offshore Tankers -spin-off, on ostanut 153 000 dwt:n Tuva Knutsenin (rakennettu 2021). Suezmax-säiliöaluksen bruttohinta oli 97,5 miljoonaa dollaria, mutta siihen sisältyi 69 miljoonan dollarin maksamattoman velan ottaminen alukselta ja 400 000 dollarin maksut, jotka liittyvät aluksen mukana tulevaan luottojärjestelyyn. Osana kauppaa Knutsen NYK osti 59 300 dwt:n Dan Cisnen (rakennettu 2011) 30 miljoonalla dollarilla. Nämä kaksi myyntiä kumoavat enimmäkseen toisensa kassanäkökulmasta, ja KNOT Offshore maksaa 1,1 miljoonan dollarin nettomaksun emoyhtiölleen, joka on norjalaisen Knutsen Groupin ja japanilaisen NYK Groupin säiliöalusten yhteisyritys. KNOT Offshoren toimitusjohtaja Derek Lowe sanoi, että vaihto tarjoaa kasvua kumppanuudelle ilman rahoitusta. Ja se lisää New Yorkin pörssiyhtiön sopimuskantaa, koska Tuva Knutsenin mukana tulee peruskirja. "Tämä vaihto vähentää laivastomme keski-ikää ja lisää laivastomme keskittymistä kysytyimpään sukkulasäiliöalusluokkaan", hän sanoi lausunnossaan. "Keskitymme edelleen luomaan varmuutta ja vakautta kassavirroille pitkäaikaisesta työsuhteesta laadukkaiden vastapuolten kanssa, ja olemme varmoja, että jatkuva toiminnallinen suorituskyky ja strategiamme toteuttaminen voivat luoda osuudenomistaja-arvoa tulevina vuosineljänneksinä ja vuosina." Hän sanoi, että vaihto "vastaa ratkaisevasti pitkäaikaisen haasteen" KNOT Offshorelle. Alus ei ollut enää ihanteellisen kokoinen Brasilian työhön, vaan alus oli tehnyt lyhytaikaista tavanomaista tankkerityötä, kun kumppanuus arvioi, pitäisikö se päivittää Pohjanmeren markkinoille. Tuva Knutsen tuo KNOT Offshore -laivastoon standardikokoisemman säiliöaluksen. Kiinan Cosco Shipping Heavy Industrylle rakennetussa aluksessa on dynaamiset DP2-paikannusominaisuudet. Se toimii Brasiliassa osana TotalEnergiesin kanssa tehtyä peruskirjaa, jonka määräaika kestää helmikuuhun 2026 saakka. Ranskalaisella energiajättiläisellä on myös 10 vuoden uusimisvaihtoehtoja. Ja vaikka TotalEnergies päättäisi olla uusimatta sopimusta sen päättyessä, Knutsen NYK on takaanut aluksen vuokraushinnan elokuuhun 2031 saakka, mikä antaa KNOT Offshorelle seitsemän vuoden takuun kiinteän työsuhteen. Vaihtokaupan hyväksyivät KNOT Offshoren hallitus ja sen konfliktikomitea, joka koostuu riippumattomista johtajista, joita tukevat ulkopuoliset taloudelliset ja oikeudelliset neuvonantajat. Tekijänoikeus: TradeWinds, yksinkertaisesti paras!
- 12.2.2024 · Muokattu·Vanha työnantajani on jälleen ostajalla: https://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-orders-up-to-four-shuttle-tanker-newbuildings-in-china/2-1-1596926
- 27.11.2022 · Muokattu27.11.2022 · MuokattuWith Nordnet banning the paper, I do not know if they are possible to buy, but Danske Bank does at least list them at their platform. Also, rumors has it that Pareto might still offer to buy LPs. By "coincidence", both DB and Pareto seem to use the same supplier for KF, Futur Pension. Unfortunately they doesn't seem to be cheap, and I do not know how successful the tax reclaim will be nor the tax level on this kind of papers.
- 5.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · Muokattuhttps://www.tradewindsnews.com/tankers/knot-offshore-gets-119m-shuttle-tanker-bargain-in-deal-with-parent/2-1-12529365.7.2022 · Muokattu5.7.2022 · MuokattuKNOT Offshore Partners has snapped up a shuttle tanker from its parent at an attractive price. The New York-listed partnership is paying $119m, less $87.7m of debt, for the 153,000-dwt Synnove Knutsen (built 2020) from sponsor Knutsen NYK Offshore Tankers. VesselsValue rates the specialist ship as worth $133m. The deal is being financed using borrowings under a new and separate sale-and-leaseback agreement with respect to the 123,200-dwt shuttle vessel Torill Knutsen (built 2013). The DP2 suezmax Synnove Knutsen was built by Hyundai Heavy Industries in South Korea. The ship is operating in Brazil under a five-year time charter with Norway’s Equinor, providing fixed-rate firm employment through to at least the first quarter of 2027. The charterer has options to extend the deal for up to 15 more years. The purchase brings the KNOT Offshore fleet to 18 ships. The Torill Knutsen has been sold to a Japanese financier, named by VesselsValue as Doun Kisen, with a charter back for 10 years. The price was $112m and part of the proceeds were used to repay the outstanding loan on the ship. There is a fixed-price purchase obligation at maturity. The partnership realised net proceeds of $40m from this sale, and then used $31m towards the Synnove Knutsen. Gary Chapman, chief executive of KNOT Offshore, which is based in Aberdeen, Scotland, said the dropdown lengthens the average remaining charter duration, while also “meaningfully reducing our medium-term refinancing needs and adding the surplus proceeds raised to our pool of liquidity”. “This dropdown demonstrates not only our ability to deliver accretive fleet growth, but also our commitment to acting in the best interests of our unitholders keeping the priority of our distribution in mind,” he added. Chapman believes the current shuttle tanker charter market continues to reflect the effects of temporary capital expenditure pauses by the oil majors at the onset of the pandemic. But he said: “We are increasingly seeing a catch-up in offshore development activity in the form of both floating production, storage and offloading vessel orders and deliveries, and a marked increase in inbound shuttle tanker chartering inquiries for the quarters and years ahead in our main market of Brazil.” Additional discoveries in shuttle tanker-reliant deepwater regions, substantial committed development capex from customers and a rapidly dwindling shuttle tanker orderbook give the company confidence that the medium and long-term prospects for the business are promising, Chapman added. KNOT Offshore Partners
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,96VWAP
Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
VWAP
Ylin
6,96Alin
6,65VaihtoMäärä
0,4 121 465
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt